Jump to content

camionul


c6t9

Recommended Posts

Having driven the X5 a few months ago, I was eager to compare the X3 to its big brother. It was definitely smaller, but I thought it had ample room inside. I was able to get comfortable in the driver’s seat after several adjustments (something I was never able to do in the X5). It was easy to drive, easy to see out of, easy to pack full of stuff (bike, wine boxes, backpack, etc.). It’s also significantly less expensive than it’s big bro, but is by no means a “cheap car”. BMW calls it” An uncompromised middle ground” and that’s an excellent way to describe it.

 

asta le spune bine.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

am senzatia ca abia acum a inceput sa se lase motorul, cel putin mie asa mi se pare.

 

mi-am adus aminte de o faza legata de masina si masini in general. suntem unii care am mai mers impreuna cu aceeasi masina, cu multe masini (mai putin golful meu) si reactia dupa cateva viraje sau chiar mers mai alert era de dat la boboci in stare avansata si putem vorbi de masini cu pretentii si mai mari si mai mici.

 

interesant e ca in X3, printre altele, pe bucata deva-arad unde ca sa va faceti o idee, 200 inainte de multe curbe a fost ceva firesc, nu i s-a facut rau nimanui. pt mine a fost poate cea mai mare surpriza de cand am masina si legat cam de orice tine de ea.

 

cam cat de mic poate fi un X3.

 

http://img252.imageshack.us/img252/3996/x3vslc.th.jpg

 

desi poza asta e cu alta ocazie, de obicei cand ninge/ploua gasesc 1-2 masini infipte in copaci, uneori si pe drum drept. ultima data am gasit vreo 4 dupa brasov spre targu mures, dintre care un audi quattro.

 

http://img149.imageshack.us/img149/8622/x3ninsoare.th.jpg

 

rar sta masina asta curata la un drum. nu e deloc pt magheru.

 

http://img149.imageshack.us/img149/2918/x3noroi.th.jpg

 

in rest ce sa zic, merge foarte bine. sa vad cand pun rotile de iarna, dezi astia anunta iar 20°C. la 7-8°C aderenta e fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

pe bucata deva-arad unde ca sa va faceti o idee, 200 inainte de multe curbe a fost ceva firesc,

:)

ai sange-n vene sa mergi cu viteza aia pe drum national in tara asta...

 

drumul e excelent. pacat ca mai risti uneori sa te infigi in unii care nu sunt capabili sa-si termine depasirile pe liniile drepte. si de asemenea daca ploua, sigur gasesti 2-3 accidente, eu n-am avut drum pe acolo pe ploaie sa nu vad si trebuie sa ai mare grija cine vine din fata. identic si pe bucata brasov-targu mures.

 

@Cosminbad :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mi-am pus papucii de iarna de vreo 1 saptamana.

 

am avut dunlop sport m2, dar pe ud si la mers tare erau praf. desi sunt cele mai bune roti de iarna pt light truck in toate testele.

 

asa ca am pornit in cautarea de gume de iarna pt masini sport.

 

am vrut sa trec la sottozero 210 (sau 240), dar nu am gasit. ma gandeam sa pastrez pirelli ca firma, pt ca asta am si de vara.

 

http://www.effettomariposa.com/public/Sottozero2.jpg

 

totusi n-am gasit dimensiunea mea, asa ca am trecut la optiunea urmatoare, Blizzak LM-22, dupa ce am vazut ca sunt laudate si de posesorii 4x4 (audi, porsche, mitsu evo) si RWD (porsche, bmw, chiar M3, M5, care ar trebui sa puna ceva probleme acestei anvelope). in teste de obicei sunt cotate pe la mijloc, pt prestatia slaba in viraje zic ei.

 

blizzak_lm22.jpg

Blizzak LM-22 tires are for the drivers of high performance sport cars, sport coupes and sport sedans who require winter driving traction on dry, wet and snow-covered roads.

 

eu am V-urile cu indicativ de greutate peste 100 si de aici presupun ca rezulta o ranforsare mai mare a peretelui lateral, pt ca n-am sesizat probleme pe viraj luat tare in conditii de ud si temperaturi ±0°C

si mi se par la fel de tari/dure rotile ca si anvelopele de vara pe 19 (astea fiind pe 18 cu talon mai mare).

 

de asemenea franele tin incredibil.

zgomot la rulare insesizabil.

 

la vara as vrea gume noi, foarte dificila alegerea. as lua yokohama advan sport, dar nu exista in romania :)

Link to comment
Share on other sites

Bridgestone Blizzak am si eu pe un Crosser, doar 170 de cp, dar la frana pe zapada au fost exceptionale, peste Dunlop zic eu.

Am venit ieri dimineata de la munte din zona Vrancea pe zapada si polei infiroratoare. Excelenta aderenta.

 

Briodgestone Potenza am luat pe 330d si sunt foarte silentioase si aderente. Dunlop par din epoca de piatra pe langa astea. Michellin mi se pare ca se apropie cat de cat. Vorbesc de vara.

 

Super tare 35d. Pacat ca arata ca o caramida, dar e masina cea mai potrivita ca dimensiuni pentru Romania.

Link to comment
Share on other sites

Ce cauciucuri ai mai avut pe masina de zici ca Bridgestone sunt nr. 1 ?

pe mine ma intrebi? :)

 

edit: cred ca da..

pai cam de toate, cand am ajuns la bridgestone s-au terminat fabricantii , imi pare rau ca am ajuns sa le pun ultimile :) da' pe vremuri era cam greu sa le procuri, bine.. nici acum nu-i ft usor(sau cand le-am luat eu pe ultimile)

 

nu vb de toata gama bridgestone, au si ei anvelope mai normale ....sa zic asa

 

sa stii ca depinde ft mult si cu ce invarti anvelopa sa iti poti da seama cat de bine isi face treaba :)

 

si este doar _parerea mea_!

 

 

Bridgestone Blizzak am si eu pe un Crosser, doar 170 de cp, dar la frana pe zapada au fost exceptionale, peste Dunlop zic eu.

PS: hai ca incepe sa-mi para rau ca nu mi-am luat blizzak de iarna :lol:

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

am mai primit ceva confirmari de pe la noi pt blizzak, deci nu-s chiar nebun.

 

eu am ramas impresionat de silentiozitate, capacitatea de franare, feeling-ul rotilor in general, nu simt foarte tare ca am trecut la gume de iarna cu talon mai mare.

 

@treitreizero - dap, e caramida :)

Link to comment
Share on other sites

azi am decis sa scot masina iar, de ieri lumea parea sa fie capabila de frane pe strada, mai patinau pe ici pe colo, oricum mult mai rar si culmea s-a mentinut tendinta si astazi in locurile unde era zapada pe drumurile dintre blocuri sau mai putin circulate.

 

ok, de dimineata am trecut la despachetarea camionului din zapada (cand a inceput ninsoarea acum cateva zile, 90% dintre frânaci opreau cam la 1m de tinta, asa ca am parcat-o). prima greseala, o "eroare" de parcare care nu imi permitea sa deschid cum trebuie portbagajul. asa ca fara voia mea a trebuit sa o mut din zapada inghetata intai. pornit la cheie (subaru nu pornea mereu iarna la prima cheie, prima data m-am speriat, da cica era normal), plecat instant. am setat dezaburirea fata/spate si am inceput sa caut prin portbagaj sculele.

 

pe parbriz bate fix in stergatoare (mai putin un colt din extremitatea dreapta, care se incalzeste mai greu), lucru bun. in laterale bate fix in dreptul oglinzilor, iar o chestie desteapta. oglinzile oricum se incalzesc singure, nu am control asupra lor.

 

cat am dat eu zapada de pe luneta, deja lateralele si oglinzile erau uscate, iar parbrizul incepea sa se dezghete de la stergatoare. si gheata de pe luneta s-a dus repede. pt un diesel e ceva de apreciat asta. la golf asteptai mult pana sa se incalzeasca.

 

in sfarsit, am dat zapada complet, am curatat si pe la roti ce am putut si am plecat pe niste stradute libere sa vad cum merge masina. pe la 80-100 TOPAIA nene. zic, pnm, ce damburi de gheata sunt sub zapada peste tot. in fine, ies pe o bucata curata. topaia in continuare. hopa, asta e de la roti, n-a cazut zapada. faptul ca am plecat asa usor de acolo am crezut ca e doar zapada, nu gheata groasa. opresc, curat bine vreo 5 minute (daca aveam jante din tabla, asteptam primavara) si mai fac niste probe. masina e ok. am testat si franele de maxima urgenta pe drum inghetat, de la 80 opreste bine (mai sus topaia masina asa ca n-am incercat).

 

alex mi-a povestit ieri ca un X3 nu putea sa urce o bordura. pe seara am zis sa incerc si asta. pnm, le urca fara nici un efort.

 

si iarna asta m-a prins cu lichid de vara. normal ca la inceput era inghetat, dar dupa cateva incercari a stropit. asta nu stiu cum dracu au gandit-o, in furtune lichidul era clar inghetat la inceput :) . de ex la subaru cand a prins lichid de vara, adio, stropeam zapada pana au inghetat duzele definitiv (impreuna cu farurile desigur :)).

 

din nefericire mi-a crescut consumul. 11.3 :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ce cauciucuri ai mai avut pe masina de zici ca Bridgestone sunt nr. 1 ?

pe mine ma intrebi? :)

 

edit: cred ca da..

pai cam de toate, cand am ajuns la bridgestone s-au terminat fabricantii , imi pare rau ca am ajuns sa le pun ultimile :lol: da' pe vremuri era cam greu sa le procuri, bine.. nici acum nu-i ft usor(sau cand le-am luat eu pe ultimile)

 

nu vb de toata gama bridgestone, au si ei anvelope mai normale ....sa zic asa

 

sa stii ca depinde ft mult si cu ce invarti anvelopa sa iti poti da seama cat de bine isi face treaba :)

 

si este doar _parerea mea_!

 

 

 

Da, te intrebam ce ai avut pentru ca nu stiam daca ai mers si cu ceva japoneze, Toyo de exemplu ?

Edited by aXeL
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.