Jump to content

Scade mult turatia cand apas frana


Recommended Posts

Am un Bmw 316 I motor 1895 cm3, 105cp.

O ma trepidatie a turometrului in relante .In timpul mersului la orice viteza scot masina pe liber apas frana si scade turatia etrem pana la 400 de ture. Am fost la mai multe testere si mi-au spus ca de vina e debit-metru. L-am schimbat si nimic. consumul masinii este foarte mare si nu mai trage masina.

Pe ea am si un filtru sport KN , evacuare sport.

Va rog sa ma ajuta-ti!

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Titlul oricarui topic va reflecta pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul “Scartie cureaua de distributie" este de preferat fata de “Help !...” sau "Am o problema".

Topicurile generice gen “Ajutor” , “Am o problema fratilor” vor putea fi sterse fara preaviz. Respectati timpul celorlalti.

Link to comment
Share on other sites

Asa e, e vorba de magistrala care face legatura intre pedala de frana si debitmetru si care inmoaie debitmetrul cand apesi frana :) .

 

Draguta gluma dar mai documenteaza-te inainte sa faci misto si o sa vezi ca este posibil sa scada turatia cand apesi frana daca ai debitmetrul defect. Vorbesc din proprie experienta.

Link to comment
Share on other sites

M-am documentat. Nu este posibil asa ceva.

Cu atat mai mult cu cat, daca ai fi citit topicul, ai fi vazut ca a schimbat deja debitmetrul.

 

Probabil testerul indica eronat debitmetrul ca fiind defect, din cauza aerului fals.

Link to comment
Share on other sites

Nu a precizat daca a schimbat debitmetrul cu unu nou si original sau cu unul de la dezmembrari sau chinezesc. Cand aveam debitmetrul dus tot timpul scadea turatia la relanti daca franam si motorul dadea sa moara. De cateva ori chiar s-a oprit. Imediat dupa ce l-am schimbat nu s-a mai intamplat asa ceva. Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

Nu a precizat daca a schimbat debitmetrul cu unu nou si original sau cu unul de la dezmembrari sau chinezesc. Cand aveam debitmetrul dus tot timpul scadea turatia la relanti daca franam si motorul dadea sa moara. De cateva ori chiar s-a oprit. Imediat dupa ce l-am schimbat nu s-a mai intamplat asa ceva.

 

Lui nu i se opreste motorul. Ii scade turatia. Daca merge motorul in ralanti, calci frana si scade turatia nu ai nici o treaba cu debitmetrul ci problema se afla la servo. Daca esti in mers, iar dupa ce calci frana se opreste si motorul atunci problema poate fi PCV, ICV sau in extremis MAF.

Poate daca scoate conectorul de la debitmetru si franeaza, ce se intampla?

Link to comment
Share on other sites

Am un Bmw 316 I motor 1895 cm3, 105cp.

O ma trepidatie a turometrului in relante .In timpul mersului la orice viteza scot masina pe liber apas frana si scade turatia etrem pana la 400 de ture. Am fost la mai multe testere si mi-au spus ca de vina e debit-metru. L-am schimbat si nimic. consumul masinii este foarte mare si nu mai trage masina.

Pe ea am si un filtru sport KN , evacuare sport.

Va rog sa ma ajuta-ti!

 

Aceeasi problema o am si eu la un e46 318i, motor 1895 cm3, 118cpdin 1998.

Cu consumul mare am rezolvat-o schimbandu-i bujiile.

Cu trepidatia acului de la turometru inca nu i-am dat de cap, insa la fel ca si la tine, mi s-a spus de pe la 3 service-uri diferite, inclusiv de la service bmw, ca trebuie sa schimb debitmetrul, iar la al 4-lea service mi s-a spus ca apare o eroare la sonda lambda si alta eraore la http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15, pozitia 2 sau 9. Ultima eroare a mai aparut si la unul din celelalte 3 service-uri.

Am incercat un debitmetru functionabil de pe alt bmw si mergea putin mai bine, insa tot oscila usor turometrul. Ramane sa cumpar unul nou, dupa care voi merge iar la service sa vad ce altceva mai trebuie sa shimb. :)

Daca ii dai tu de cap primul, te rog sa postezi pe forum cum ai rezolvat problema. Multumesc!

 

PS: La mine, daca conectez furtunul de aerisire ce iese din capacul blocului motor la valva de aerisire (pozitia 1 din http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...fg=15&hl=2), , atunci cand pornesc masina, aceasta se opreste daca nu o tin din acceleratie. Acelasi lucru se intampla si in mers, atunci cand schimb vitezele si nu o tin si din acceleratie. Cu debitmetrul bun, si furtunul conectat la locul lui, motorul se comporta exact ca la masina ta.

Edited by t1s
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Aceeasi problema o am si eu, mi se opreste masina in mers daca o scot din viteza. Am bagat-o pe tester si cel ce acolo a zis ca vrea sa imi taie catalizatorul, sa scoata ce are il el si sa il sudeze la loc. Are vreo logica ceea ce vrea el sa faca? Ca eroare pe tester imi apare sonda lambda 4 nefunctionala.

 

Sunt 2 sonde lambda: una inainte de catalizator si a doua dupa catalizator. Nu mi se pare o idee buna sa iti taie catalizatorul

Link to comment
Share on other sites

daca iti afuma toba de esapament este sonda lamda defecta.Asa o poti verifica http://www.youtube.com/watch?v=vdn4Dk5PSwc...player_embedded

 

intr-adevar noxele nu sunt in parametrii in care ar trebui, dar asta este din cauza catalizatorului probabil si a tobei sport (masina are 145.000 km) Cu toate astea nu vad legatura cu opritul in mers la relanti. O sa mai incerc si pe la alte service-uri si daca toti zic ca tre sa tai catalizatorul atunci o sa il tai.

Link to comment
Share on other sites

Cand lamda e buna scoate apa pe toba.Cind e defecta, masina consuma mult si oscileaza foarte tare relantiul (intre 400 si 1500 de ture). Eu am avut problema asta si am schimbat prima sonda care era defecta (statea pe zero).
Link to comment
Share on other sites

Cand lamda e buna scoate apa pe toba.Cind e defecta, masina consuma mult si oscileaza foarte tare relantiul (intre 400 si 1500 de ture). Eu am avut problema asta si am schimbat prima sonda care era defecta (statea pe zero).

 

la mine relantiul nu oscileaza , este destul de constant, singura problema apare atunci cand o scot din viteza in mers. Atunci scade turatia pana la 0.

Link to comment
Share on other sites

salut, aceeasi problema a aparut si la mine acum cateva zile. daca scot masina din viteza si calc usor frana motorul are intentia sa "moara", ramane undeva la 500 rpm.

eu am o intrebare pentru cei care au mai schimbat debitmetru: cand puneti contactul la masina, fara sa porniti, sta aprin becul "chek engine", care se stinge dupa ce masina a fost pornita?

Link to comment
Share on other sites

salut, aceeasi problema a aparut si la mine acum cateva zile. daca scot masina din viteza si calc usor frana motorul are intentia sa "moara", ramane undeva la 500 rpm.

eu am o intrebare pentru cei care au mai schimbat debitmetru: cand puneti contactul la masina, fara sa porniti, sta aprin becul "chek engine", care se stinge dupa ce masina a fost pornita?

 

da se stinge dupa ce pornesti motorul.

 

Am fost la mai multe magazine de piese auto sa cumpar VALVA PCV si nimeni nu stie de ea. La masina mea am aceasta valva? 318i 1999cm3 2002? Daca da, aratati-mi si mie o poza sau dati-mi o denumire ceva.

Link to comment
Share on other sites

salut, aceeasi problema a aparut si la mine acum cateva zile. daca scot masina din viteza si calc usor frana motorul are intentia sa "moara", ramane undeva la 500 rpm.

eu am o intrebare pentru cei care au mai schimbat debitmetru: cand puneti contactul la masina, fara sa porniti, sta aprin becul "chek engine", care se stinge dupa ce masina a fost pornita?

 

da se stinge dupa ce pornesti motorul.

 

Am fost la mai multe magazine de piese auto sa cumpar VALVA PCV si nimeni nu stie de ea. La masina mea am aceasta valva? 318i 1999cm3 2002? Daca da, aratati-mi si mie o poza sau dati-mi o denumire ceva.

poti incerca la groza dan, are piese la preturi ok, si livreaza destul de repede.

Link to comment
Share on other sites

salut, aceeasi problema a aparut si la mine acum cateva zile. daca scot masina din viteza si calc usor frana motorul are intentia sa "moara", ramane undeva la 500 rpm.

eu am o intrebare pentru cei care au mai schimbat debitmetru: cand puneti contactul la masina, fara sa porniti, sta aprin becul "chek engine", care se stinge dupa ce masina a fost pornita?

 

da se stinge dupa ce pornesti motorul.

 

Am fost la mai multe magazine de piese auto sa cumpar VALVA PCV si nimeni nu stie de ea. La masina mea am aceasta valva? 318i 1999cm3 2002? Daca da, aratati-mi si mie o poza sau dati-mi o denumire ceva.

poti incerca la groza dan, are piese la preturi ok, si livreaza destul de repede.

 

groza dan e numele de user ? e din bucuresti?

Link to comment
Share on other sites

salut, aceeasi problema a aparut si la mine acum cateva zile. daca scot masina din viteza si calc usor frana motorul are intentia sa "moara", ramane undeva la 500 rpm.

eu am o intrebare pentru cei care au mai schimbat debitmetru: cand puneti contactul la masina, fara sa porniti, sta aprin becul "chek engine", care se stinge dupa ce masina a fost pornita?

 

Eu am schimbat debimetrul si nu imi sta martorul de la motor aprins. Nici cand era defect debitmetrul nu-mi statea aprins.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.