Jump to content

Check engine


.Bogdan

Recommended Posts

Fa o diagnoza corecta si in acelasi timp vezi consumul. Asa cum s-a mai scris, consumul ar trebui sa fie cel putin cu un litru in plus decat in mod obisnuit, iar daca spui ca motorul merge perfect de cand ai schimbat debitmetrul, exista mari indoieli ca o sonda sa fie defecta, mai mult , ambele sa nu functioneze. Cel putin un relanti neregulat evident ar trebui sa existe.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Am citit ca a mai avut cineva o problema asemanatoare , numai ca la mine testerul spune ca amestecul e prea bogat !!! Daca stie cineva ce inseamna asta si ma poate ajuta , i - as fi profund recunoscator . Daca nu , am sa revin cu denumirea exacta a ceea ce spune testerul si cu codul de eroare . Multumesc mult ! A , si s - a mai aprins becul martor la AIRBAG pe care l - am stins o data din tester , dar acum nu mai poate fi stins . De ce oare ??? :twoup: :twoup: :D
Link to comment
Share on other sites

Am citit ca a mai avut cineva o problema asemanatoare , numai ca la mine testerul spune ca amestecul e prea bogat !!! Daca stie cineva ce inseamna asta si ma poate ajuta , i - as fi profund recunoscator . Daca nu , am sa revin cu denumirea exacta a ceea ce spune testerul si cu codul de eroare . Multumesc mult ! A , si s - a mai aprins becul martor la AIRBAG pe care l - am stins o data din tester , dar acum nu mai poate fi stins . De ce oare ??? :twoup: :twoup: :D

Nu ma poate indruma nimeni ?

Link to comment
Share on other sites

check engine e aprins de la debitmetru iar martorul de airbag, de le plasa de sub scaunul pasagerului.

Multumesc mult ! Crezi ca - mi poti recomanda pe cineva care sa se ocupe de aceasta problema ? Oricum , ai o bere la rece , la urmatoarea intalnire !

Link to comment
Share on other sites

pai debitmetrul se schimba, nu se poate repara (aprox 200 euro), la fel si plasa de la airbag (aprox 400 de euro)...

M - ai terminat ! :twoup: Oricum , iti multumesc , iar berea e la rece !

sunt probleme comune, la e46, din pacate...

ce motor ai?

acum am vazut...318, banuiesc benzina. deci non facelift.

 

 

pentru debitmetru:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=38312&hl=

dar totusi trebuie un tester de reprezentanta pentru stabilirea cauzei. daca inlocuiesti debitmetrul si se aprinde iarasi, problema poate avea mai multe cauze...

plasa o poti lua doar de la reprezentanta. dar poate ai noroc si e doar mufa miscata din locul ei (de la spalatorie cand iti baga aspiratorul sub scaun, etc)

Link to comment
Share on other sites

pai debitmetrul se schimba, nu se poate repara (aprox 200 euro), la fel si plasa de la airbag (aprox 400 de euro)...

M - ai terminat ! :twoup: Oricum , iti multumesc , iar berea e la rece !

sunt probleme comune, la e46, din pacate...

ce motor ai?

acum am vazut...318, banuiesc benzina. deci non facelift.

 

 

pentru debitmetru:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=38312&hl=

dar totusi trebuie un tester de reprezentanta pentru stabilirea cauzei. daca inlocuiesti debitmetrul si se aprinde iarasi, problema poate avea mai multe cauze...

plasa o poti lua doar de la reprezentanta. dar poate ai noroc si e doar mufa miscata din locul ei (de la spalatorie cand iti baga aspiratorul sub scaun, etc)

Da , e vb de un E46, 1895cc,87kw...

Link to comment
Share on other sites

pai debitmetrul se schimba, nu se poate repara (aprox 200 euro), la fel si plasa de la airbag (aprox 400 de euro)...

M - ai terminat ! :twoup: Oricum , iti multumesc , iar berea e la rece !

sunt probleme comune, la e46, din pacate...

ce motor ai?

acum am vazut...318, banuiesc benzina. deci non facelift.

 

 

pentru debitmetru:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=38312&hl=

dar totusi trebuie un tester de reprezentanta pentru stabilirea cauzei. daca inlocuiesti debitmetrul si se aprinde iarasi, problema poate avea mai multe cauze...

plasa o poti lua doar de la reprezentanta. dar poate ai noroc si e doar mufa miscata din locul ei (de la spalatorie cand iti baga aspiratorul sub scaun, etc)

Da , e vb de un E46, 1895cc,87kw...

Multumesc , din nou ! Mi - a fost de mare ajutor ce mi - ai trimis . O zi buna !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest juststy
Mergeam pe autostrada si mi s-a aprins dintr-o data cu galben becul de " engine managment sistem" este becul acela galben din stanga jos in forma de motor ,care se stinge in doua secunde dupa ce ai pornit motorul. Masina nu prezinta nici un simptom, merge perfect si daca nu s-a aprins cu rosu mi-am continuat drumul. Am inteles ca este vorba de noxele emise de masina , ceva legat de catalizator. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, ce poate fi ? Multumesc . P.S motor 1895 , benzina, 1999. e 46. Edited by juststy
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca tine doar de noxe. Din cate am citit eu prin manual am inteles ca ala se aprinde galben cand ceva nu este in parametrii, pe la motor. Zice ca nu este nevoie sa opresti masina si sa nu mai mergi cu ea pana nu o duci la service (ca atunci cand e rosu) dar oricum, tre sa o duci cat mai repede la un service pentru verificare.
Link to comment
Share on other sites

Guest juststy
am mers cu masina, merge perfect,si la rece si la cald, nu consuma mai mult, doar mi se pare ca pe teava de esapament scoate un fum alb si miroase a benzina, un miros mai pregnant decat de obicei, sa fie sonda lambda?
Link to comment
Share on other sites

am mers cu masina, merge perfect,si la rece si la cald, nu consuma mai mult, doar mi se pare ca pe teava de esapament scoate un fum alb si miroase a benzina, un miros mai pregnant decat de obicei, sa fie sonda lambda?

 

Este posibil.

 

De la debitmetru ar fi trebuit să-ţi crească şi consumul şi să nu mai tragă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o problema , dupa ce pornesc motorul in cateva secunde mi sa aprinde martorul motor in bord (culoarea galbena) sta aprins circa 5 secunde si se stinge .

Este o problema sau se poate reseta .(am auzit de la cineva ca dupa schimbul se ulei se reseteaza). Daca se reseteaza poate ma ajutati si cum se face.Apropo masina e 318 d. din 2003 .o am doar de 1 luna

Merci

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o problema , dupa ce pornesc motorul in cateva secunde mi sa aprinde martorul motor in bord (culoarea galbena) sta aprins circa 5 secunde si se stinge .

Este o problema sau se poate reseta .(am auzit de la cineva ca dupa schimbul se ulei se reseteaza). Daca se reseteaza poate ma ajutati si cum se face.Apropo masina e 318 d. din 2003 .o am doar de 1 luna

Merci

explica mai bine care bec se aprinde dupa ce pornesti becul de ulei in galben sau cel care arata ca si o sonda ?si atunci vei primi si raspunsul care il vrei

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o problema , dupa ce pornesc motorul in cateva secunde mi sa aprinde martorul motor in bord (culoarea galbena) sta aprins circa 5 secunde si se stinge .

Este o problema sau se poate reseta .(am auzit de la cineva ca dupa schimbul se ulei se reseteaza). Daca se reseteaza poate ma ajutati si cum se face.Apropo masina e 318 d. din 2003 .o am doar de 1 luna

Merci

explica mai bine care bec se aprinde dupa ce pornesti becul de ulei in galben sau cel care arata ca si o sonda ?si atunci vei primi si raspunsul care il vrei

 

 

 

 

semnul este sus langa cel de baterie ( cand pui contactul este rosu) iar dupa cateva secunde se aprinde galben. este semnul de la ulei .

Link to comment
Share on other sites

Salut

Am o problema , dupa ce pornesc motorul in cateva secunde mi sa aprinde martorul motor in bord (culoarea galbena) sta aprins circa 5 secunde si se stinge .

e normal...

check engine isi recalculeaza valorile dupa pornirea masinii, pentru a stabili daca e ceva in neregula fata de parametrii de functionare...

 

daca e ok, se stinge, daca nu, ramane aprins...

Link to comment
Share on other sites

Salut. Am si eu probleme cu martorul Check Engine la un 318i din 99. Dupa mai multe testari prin Cluj, inclusiv la reprezentanta BMW am schimbat urmatoarele: unitate DISA, sonda lambda de dupa catalizator si senzorul de la debitmetru. Nici una dintre piesele astea nu au rezolat problema. Mai mult, dupa ce am schimbat senzorul de la debitmetru a inceput masina, care pina atunci mergea impecabil, sa faca figuri rau de tot la schimbarea vitezelor, mai ales cu motorul rece. Am mai schimbat o data senzorul. Aceeasi poveste. Senzorul de debitmetru pe care l-am cumparat nu este original ci este produs de Intermotor. Poate ati mai avut careva de-a face cu producatorul acesta si aveti vrun sfat. Eroarea citita la toate testerele este PO171 (System Too Lean (Bank 1)).

 

Am cautat eventuale "scurgeri" de vacuum dar nu am reusit sa gasesc nici una. Ma gindesc ca poate am o problema cu valva PCV dar masina nu are simptomele necesare asa ca nu vreau sa o schimb fara sa fiu sigur.

 

Sonda lambda am schimbat-o din cauza erorii P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2), dar nici asta nu s-a rezolvat. Nici la noua sonda nu functioneaza circuitul de incalzire, ceea ce ma face sa cred ca problema este altundeva. Am urmarit cablul care pleaca de la sonda si intra in compartimentul motor, in cutia in care se afla si ECU (in partea stinga sub parbriz) dar acolo l-am pierdut. Stie cineva daca circuitul acesta de incalzire are o siguranta si unde este aceasta? pentru ca eu nu am gasit-o.

 

Poate mai aveti careva vreo idee ca eu pe-ale mele le-am terminat.

Link to comment
Share on other sites

La mine apĂŁrea pe tester aÂşa:

E9 Catalytic-converter efficiency, bank 1

Catalytic-converter efficiency too low (P0420)

Âşi era de la catalizator (bank 1).

 

Parerea mea este cĂŁ problema ta este tot de la catalizator (bank 1), sau dacĂŁ nu o sondĂŁ lambda sigur. Sau mai bine citeÂşte Âşi tu aici: <a href="http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=259522" target="_blank">http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?t=259522</a> cĂŁ se vorbeÂşte de Both Banks Lean codes P0171 P0174

 

L.E: nu merge sĂŁ pun link'ul de pe B I M M E R F E S T. Apare "intalnirea BMW-urilor" :)

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.