Jump to content

Bujii Bujii Bujii NGK Bosch Champion, probleme


Recommended Posts

SALUTARI

 

Am schimbat vechile bujii NGK BKR6... (stock, 2 electrozi laterali ) pe un model mai nou platinum BKR6Equip electrod central infundat cu platina 4 electrozi laterali, (luat dupa catalog)

si surpriza, am pierdut din putere la turatii reduse plus se incalzeste excesiv esapamentul. NU sint multumit.

 

Pe moment am sa revin la cele stock dar ma intrigat faptul.

 

 

PS: ce bujii folositi si care au dat rezultatele cele mai bune.

 

date masina, 320i 2000cc automat, M52B20 6 cil linie,

 

din cate am mai citit pe net CICA motoarele BMW nu se impaca prea bine cu bujiile cu elementi de platina.

Link to comment
Share on other sites

eu prefer bujiile cu un singur electrod de masa (clasice).

la cele cu mai multi electrozi pozitia scanteii se schimba si in functie de infiletarea bujiei si in timp odata cu uzura si conditiile din camera de ardere, trecand pe alt electrod, si ca urmare e posibil ca procesul arderii sa fie mai aleatoriu, nu totdeuna optim. la cele cu un singur electrod acest lucru nu se intampla, pozitia schanteii in camera de ardere fiind intotdeauna aceiasi.

acuma depinde si de conceptia motorului, pt ca la motoarele moderne geometria camerei de ardere este conceputa astfel incat gazele comprimate sa aiba o anumita turbulenta aceasta ajutand considerabil la propagarea flacarii de la punctul initial de aprindere. in acest sistem e posibil ca locatia punctului de aprindere (scanteia bujiei) sa conteze.

Link to comment
Share on other sites

SALUTARI

 

Am schimbat vechile bujii NGK BKR6... (stock, 2 electrozi laterali ) pe un model mai nou platinum BKR6Equip electrod central infundat cu platina 4 electrozi laterali, (luat dupa catalog)

si surpriza, am pierdut din putere la turatii reduse plus se incalzeste excesiv esapamentul. NU sint multumit.

 

Pe moment am sa revin la cele stock dar ma intrigat faptul.

 

 

PS: ce bujii folositi si care au dat rezultatele cele mai bune.

 

date masina, 320i 2000cc automat, M52B20 6 cil linie,

 

din cate am mai citit pe net CICA motoarele BMW nu se impaca prea bine cu bujiile cu elementi de platina.

eu am patit asa cu NGk Made in France imi mergea motorul sacadat (4 dintre ele erau Made in Japan si 2 Made in France ) si le-am schimbat pe cele frantuzesti si sa rezolvat problema.

Link to comment
Share on other sites

asta recomanda producatorul http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05 nu vad de ce nu s-ar impaca bine masina cu ele, poate ai alta problema .

ps: tot NGK platinum am si eu pe masia puse acum 1 luna (200 ron setul) si nu am simtit nicio diferenta fata de bujiile vechi/uzate.

ps2: eu am 318i

 

exact din astea am pus si eu , o sa le schimb pe alea vechi inapoi si va tin la curent cum mere

Link to comment
Share on other sites

SALUTARI

 

Am schimbat vechile bujii NGK BKR6... (stock, 2 electrozi laterali ) pe un model mai nou platinum BKR6Equip electrod central infundat cu platina 4 electrozi laterali, (luat dupa catalog)

si surpriza, am pierdut din putere la turatii reduse plus se incalzeste excesiv esapamentul. NU sint multumit.

 

Pe moment am sa revin la cele stock dar ma intrigat faptul.

 

 

PS: ce bujii folositi si care au dat rezultatele cele mai bune.

 

date masina, 320i 2000cc automat, M52B20 6 cil linie,

 

din cate am mai citit pe net CICA motoarele BMW nu se impaca prea bine cu bujiile cu elementi de platina.

 

De multe ori cataloagele indica total aiurea.Adica poti sa pui un tip de bujie "recomandat" si sa se topeasca in motor.Cel mai bine pune bujii originale si nu ai probleme.

Link to comment
Share on other sites

De multe ori cataloagele indica total aiurea.Adica poti sa pui un tip de bujie "recomandat" si sa se topeasca in motor.Cel mai bine pune bujii originale si nu ai probleme.

aici i-ti dau dreptate:

 

Bujiile vechi NGK BKR6EK (stock) le-am curatat cu detartrant (aveau depuneri de piatra pe ele, si am experimentat , a mers sau curatat excelent, alternativa era sa le rod cu glaspapir) si le-am pus inapoi (merg pe GPL ). A crescut simtitor puterea si motorul merge ca inainte adica bine (pe ambii combustibili).

 

Am ajuns la concluzia ca pentru M52 B20 2000cc bujiile NGK BKR6EQUP (4 electrozi laterali , electrodul central infundat, platina, vezi pozele mai sus )nu sint bune

Apropo dupa vreo 500 km cand am demontat BKR6EQUP izolatorul electrodului central era alb , ca nou, presupun ca se incingea tare de unde si detonatiile > pierdere putere>consum ridicat.

Sper sa va fie de folos . Comentariie sint binevenite

post-28793-1252780895_thumb.jpg

Edited by Pacific
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.