Jump to content

am nevoie mare de un sfat!


Recommended Posts

" Si tienes instalada la alarma oficial de bmw (la de nariz de payaso) puede resultar interesante programar la llave para que solamente se active y se desactive con el control remoto, y no como viene normalmente que es con el control remoto y la cerradura. Esto tiene la ventaja de que si un caco entra en el coche forzando la cerradura, la alarma sonarĂĄ, no siendo asĂ­ si lo tienes para que la cerradura te la desconecte.

Tiene la desventaja de que si no puedes utilizar el control remoto, ya sea porque no tengas baterĂ­a en la llave o porque estes cerca de una zona con inhibidores de frecuencia, entonces abrirĂĄs por la cerradura y te estarĂĄ sonando la alarma hasta que arranques el coche.

Hay que valorarlo pero yo creo que es interesante. "

 

si traducerea......

"daca aveti instalata alarma oficiala (originala) se poate programa cheia pt a functiona doar ca telecomanda nu si pentru deschidere din butuc. are un avantaj pentru ca, daca e vreun hot prin preajma masina va incepe imediat sa alerteze despre o posibila infractiune.......

Dezavantajul e ca , daca nu poti utiliza cheia ca nu ai baterie sau ESTI INTR-O ZONA CU INHIBITORI DE FRECVENTA trebuie sa deschizi din butuc si alarma va intra in functiune "

 

amu nu stiu daca in Romania exista asa ceva darpe aici da...cel putin in preajma anumitor sedii de politie

Link to comment
Share on other sites

continuarea problemei.

bateria complet moarta, nu a vrut sa o ia nici cu curent de la cabluri. e adevarat ca a incercat ceva, dar insuficient cat sa porneasca. acum este la redresor, poate se incarca astfel incat sa o pot urni.

 

Intebari:

1. in momentul in care i-am facut legatura la bateria celui care a incercat sa ma ajute, a pornit ventilatorul de racire a apei din radiator, fara sa fie contactul pus!

este normal asa ceva? colegul mi-a spus ca e din calculator, s-a resetat ceva. ma rog, in ideea ca odata si odata tot o sa o pornesc, va trebui dusa la doctor sa vada ce e cu treaba asta.

2. de unde imi iau o baterie, ce fel de baterie este indicata pt modelul meu (actualmente am un rombat diesel de 88 Ah) si care sunt optiunile cele mai convenabile vis a vis de raportul calitate/pret?

 

multumesc.

Link to comment
Share on other sites

continuarea problemei.

bateria complet moarta, nu a vrut sa o ia nici cu curent de la cabluri. e adevarat ca a incercat ceva, dar insuficient cat sa porneasca. acum este la redresor, poate se incarca astfel incat sa o pot urni.

 

Intebari:

1. in momentul in care i-am facut legatura la bateria celui care a incercat sa ma ajute, a pornit ventilatorul de racire a apei din radiator, fara sa fie contactul pus!

este normal asa ceva? colegul mi-a spus ca e din calculator, s-a resetat ceva. ma rog, in ideea ca odata si odata tot o sa o pornesc, va trebui dusa la doctor sa vada ce e cu treaba asta.

2. de unde imi iau o baterie, ce fel de baterie este indicata pt modelul meu (actualmente am un rombat diesel de 88 Ah) si care sunt optiunile cele mai convenabile vis a vis de raportul calitate/pret

 

multumesc.

important e sa fie acelasi amperaj.....eu as recomanda bosch, mai ales ca nu o schimbi zi de zi.......e putin mai scumpa dar merita banii

fa un check inainte de toate , sa nu ai cumva si un consumator ascuns pe acolo

Link to comment
Share on other sites

fa o verificare la un electrician inainte, daca ai un consumator, daca incarca alternatorul. Sau poate ai avut un ghinion stupid ca mine. Am venit de la cumparaturi si am crezut ca am inchis protbagajul, de fapt nu era inchis cum trebuie . Diferenta era infima si abia se observa, mai ales la lumina din garaj, dar suficienta cat sa nu actioneze intrerupatorul ala de la becurile din portbagaj.

Ca urmare au ramas becurile aprinse de sambata dupa-amiaza pana luni dimineata, cand am gasit-o cu bateria moarta.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Si eu am un 320 d si am patit la fel. Am ramas de vreo 3 ori fara curent de nici nu puteam sa o deschid. Am incuietoare doar pe portiera sofer. Ma uitam la ea fara sa am ce sa-i fac. In cele din urma a venit un meserias care mi-a deschis-o, am luat curent de la unul si am reusit sa o pornesc. Am mers cu ea la electrician si mi-a pus ampermetrul in circuitul cu bateria. Aveam consum de curent cu cheia scoasa din contact. Fluctuatii de la 2 la 6 amperi. Nici el nu mai vazuse asta pana acum. Imi spusese seful de la reprezentanta BMW ca modelul acesta are probleme cu clima. A desfacut electricianul panoul si mi-a scos siguranta aia de 40 A de la ventilatorul de clima. A pus din nou ampermetrul si totul OK. De fapt se auzea pornind ventilatorul climei cand avea el chef, fara a avea cheia in contact. Asta ii manca curentul. Mi-a desfacut pe acolo si a scos regulatorul de turatie a ventilatorului (rezistenta cu tepi) si mi-a zis ca trebuie schimbata. Nu am schimbat-o nici acum. Daca o las cateva ore in parcare scot siguranta de la clima. Ma gandesc ca regulatorul isi face treaba. Faptul ca porneste cand vrea el, fara cheie in contact, ma face sa cred ca ar fi altceva. Mai verific.
Link to comment
Share on other sites

incuietorile nu sunt stricate, cel mai probabil sunt intepenite. Unii bagau lichid de frana sa le deblocheze. Eu am un e36 si a mea mai face figuri la usa soferului, mai ales dupa ploi. Eu insa i-am bagat nishte ulei de mecanisme fine, cred ca merge la fel de bine si cu lichidul ala de dezghetzat. Mai utilizati si inchidere clasica din cand in cand ca sa nu se intepeneasca. Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.