Jump to content

my 535D


dvdcore

Recommended Posts

Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :)

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos !

 

Ce cutie de viteze ai pe ea, steptronic ?

 

Cum are packet M exterior, daca nu are bara spate si oglinzi ? Are doar bara fata ?

 

Renunta la ideea cu jantele model M6, sunt prea comune, si nici nu arata prea bine, in combinatie cu linia masinii :lol:

 

 

Hai cu pozele !! :)

Link to comment
Share on other sites

sa o stapanesti sanatos. Asteptam poze.

Fulia o schimbi daca e stricata. Ulei se recomanda BMW 0W-30 sau Castrol 0W-30 cu specificatIile BMW LL04. Eu as incerca sa iti spun ca ar merge orice ulei sintetic de o firma renumita cu specificatiile recomandate in cartea tehnica. Dar probabil ca supar jumate din forum .. :) Si mai important sa il schimbi la timp.. degeaba iei ulei BMW de la reprezentanta si il schimbi la 30k km ...

Daca ai cutie automata si nu esti sigur de numarul de kilometri poate verifici nivelul din ea si eventual il schimbi si pe ala

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti,

.....................................

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

.............................................

 

S-o stapanesti sanatos si asteptam poze :)

Te ai uitat sa vezi daca ai siguranta pt copii la usile din spate? Trebuie sa existe o siguranta...arata ca un "intrerupator" pe laterala portierei,trebuie doar sa misti acel "intrerupator" si normal ar trebui sa poti deschide usa si din interior

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pt impresii.

 

Am M packet, dar vreau de M5 sa fie bara spate cu evacuarea dubla cu 4 tevi.:

ca aici:

 

535D doar steptronic are :).. de asta nu am mai precizat.

Ah.. si vreau sa ii fac si chip tuning..dar peste cateva luni... sa ma obisnuiesc intai asa cu ea.

 

Dimensiuni pt anvelope iarna de 18" ce imi sugerati?

 

Revin diseara cu poze.

Link to comment
Share on other sites

Salut la toti,

.....................................

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

.............................................

 

S-o stapanesti sanatos si asteptam poze :)

Te ai uitat sa vezi daca ai siguranta pt copii la usile din spate? Trebuie sa existe o siguranta...arata ca un "intrerupator" pe laterala portierei,trebuie doar sa misti acel "intrerupator" si normal ar trebui sa poti deschide usa si din interior

 

 

 

Si eu cred ca are activata siguranta ptr copii .

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt de aceeasi parere: e activata siguranta pentru copii. de aceea nu se deschide usa decat din exterior.

Deschide portiera respectiva si vezi ca imediat sub incuietoare trebuie sa aiba un buton. Muta-l in cealalta pozitie si vezi daca dupa aia se deschide usa si din interior.

Edited by Scuba
Link to comment
Share on other sites

mai mult decat sigur este siguranta pentru copii, cum au zis si colegii mai sus. Asa mi s-a intamplat mie la primul BMW. 2 luni de zile daca aveam pe cineva in spate ma dateam eu primul jos sa deschid usa pe afara, pana cand intr-o zi m-a "luminat" si pe mine cineva care e treaba cu usa de nu merge :)). Vorba aia: dai masina staina la taran :lol:)

 

Pune-i soft:D, asteptam ceva poze, ca din drescriere e super

Ca service iti recomand Automobile Bavaria din Baneasa, stiu ca toti se plang de el ca nu este bun, dar eu am mecanicul meu acolo care mi-a lucrat toate masinile si se pricepe, lucreaza impecabil. Daca ai nevoie de ajutor da-mi PM.

Edited by TEFF
Link to comment
Share on other sites

presupun ca e super tare masinutza....cum trage fata de o benzina avand in vedere ca are 2 turbine si ar trebui sa traga mult mai liniar???? e suficienta puterea sau ar mai trebui??? si consumu care e ca vad ca cu ala ai inceput...in rest sa o folosesti sanatos
Link to comment
Share on other sites

Salut la toti,

 

Tocmai mi-am cumparat un bmw E60 535D BI-turbo 272 cai din 2006 iunie, adus recent din Germania.

Pana acum am avut 90 cai benzina, 130 cai diesel, 230 cai benzina... si m-am intors iarasi la diesel din cauza consumului :)

 

Ca prime impresii masina mi se pare enorm de mare, vapor.. dar fuge f bine pt greutatea ei, se simte a doua turbina la turatii joase.

Masina este M packet interior-exterior, Culoare argintiu, jante 18" bmw originale, navi profesionala, scaune comfort electrice cu memorii, interior cu ornamente carbon-deschis.

 

Pe bord are 82000Km , desi nu sunt sigur ca sunt reali, masina arata f bine intreinuta, motor, interior, exterior.

I-am facut test la autotest2000 si totul a iesit ok. pe partea mecanica.

 

 

Probleme aparute:

- Nu se aprind deloc sprancenele... din ce am citit s-ar rezolva cu un upgrade de soft la Bavaria.

- usa spate-dreapta se deschide doar din exterior, manerul din interior nu functioneaza. A mai avut cineva problema aceasta?

- valva aceea din teava de esapament scartie un pic cand accelerez mai tare. Cred ca o sa incerc sa ii pun putina vaselina la arc.

 

 

Intrebari:

 

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

- In afara de filtre si ulei ce recomandati sa mai schimb? Precizez ca toate discurile si placutele sunt recent schimbate. Din ce am citit pe forum ..fulia ar mai trebui schimbata.. aveti idee de un pret? Ce ulei si ce cantitate este nevoie... la vechiul meu diesel am fost f multumit de 0W40 Mobil 1.

- Momentan am urmatoarele dimensiuni la anvelope 245/40 R18 pe fata si 275/35/18 pe spate. Vreau sa imi iau anvelope de iarna pe 18inch si nush exact ce dimensiuni sa aleg.. Jantele sunt acestea http://5series.net/information/options/wheels/style124/ cu 8,0 J fata si 9,0 J spate.

 

 

Planuri de viitor

- la primavara vreau sa ii pun jantele de 19"de pe m6

- bara spate de m5 si evacuare quad.

- oglinzile laterale de m5.

- pedalele si frana de mana de la Hamann

 

 

O sa postez poze in curand.

 

Multumesc

buna

legat de usa, asa am patit si eu

facusem si programare la service, pana mi-a venit o idee...stiam de butonul de inchis usile din interior, de sub avarii

dar m-am andit ca astia au mai pus o protectie suplimentara pt copii

mare dreptate am avut

incearca si tu....

cum deschizi usa, pe partea de vine pe aria, e un butonel mic negru, asemanator celui de strans oglinzile

apasa pe el si se rezolva

sper ca doar asta sa fie problema

astept vesti

mie mi-l apasasera cei de la spalatorie din greseala....si am mers 3 saptamani cu masina asa, in conditiile in care ”car” destul de des pe cineva in spate

 

uffff, daca citeam si eu inainte sa postez

sorry

Edited by babie 10
Link to comment
Share on other sites

da..se pare ca TOTI ati avut dreptate.. Problema de la usa spate era de la siguranta .. dumb me :lol: ... am stat ceva timp pana sa o gasesc

 

cum adica se simte a doua turbina la turatii joase? a doua turbina nu intra doar la turatii inalte?

Am gresit eu exprimarea. M-am referit la faptul ca se simte prezenta unei a doua turbine, si astfel la plecarea din turatii joase te baga in scaun.

 

un pret se poate?

21000 euro, si mai trebuie sa platesc taxa poluare 2000euro. Eu zic ca e ok pretul pt 2006, dotari si conditia in care se afla masina.

 

Pune-i soft:D, asteptam ceva poze, ca din drescriere e super

Inca n-am avut timp sa ii fac poze, dar o sa ii fac in curand.

 

Ca service iti recomand Automobile Bavaria din Baneasa

NU cumva au preturi super-umflate de reprezentanta? Cam cat costa revizia ulei+filtre.

 

 

Impresii in primele 2 zile de mers cu ea:

- super feeling de masina premium. Calitatea materialelor este excelenta. Iti vine sa atingi fiecare bucatica din masina.

- inainte de bmw am avut un RX8 230 de cai, 1305kg, astfel ca acceleratia 0-100 nu m-a impresionat la 535d, dar reprizele in modul DS dupa 100 si chiar peste 200 sunt fuliminante. Pur si simplu e o joaca sa depasesti. Rx8-ul era o masina destul de greu de condus, pt ca trebuia sa stai mereu in cuplu (>5500rpm) ca sa simti ceva, pe cand la 535D ai putere pe toata plaja de turatie. Cu rx8-ul intreceam un 530D sau X5 cu acelasi motor de pe 535d, in special dupa 180, sau drum virajat.

- pe partea de stabilitate si handling e ok, amortizoarele se intaresc, dar are putin tendinta de sub-virare, pe cand la rx8 cu distributia 50-50 a greutatii si diferential spate, avea un caracter neutru si superb de controlat in curbe.

- Consum.. aici era partea nasoala a rx8-ului :) 15% mediu, 20-25% in buc. Mers cu 90km/h in sate si 150-200 afara 535D mi-a consumat 8.5%, super bine zic eu, si inca consumul tot scadea, pt ca plecasem din oras cu motorul rece. In Bucuresti cam 13-16% in functie de trafic.

- steptronic.. trebuie sa ma obisnuiesc cu el, mai ales ca vin de pe benzinara manuala cu turatii mari. Cred cel mai bine este de folosit in modul manual , pastrand turatia undeva la 2000Rpm, fiind bine si pt motor , iar consumul pare optim in acea zona.

- motorul este cel mai silentios diesel pe care l-am vazut, in interior se aude doar la plecarea de pe loc, iar in mers se face prezent undeva dupa 3500-4000rpm , mai enervante sunt RFT-urile care sunt si tocite, pe care oricum o sa le schimb acum cu alte anvelope de iarna.

- pana acum am avut hatch-uri si coupe, trebuie sa ma obisnuiesc cu ditamai "Panzerul" prin Bucuresti.

 

e suficienta puterea sau ar mai trebui???

Mai mult decat putere parca mi-as fi dorit sa schimbe treptele mai rpd. Daca ave DSG sau ceva dual clutch era super.

Masina pleaca f bine cand intra turbinele dar apoi cand ajunge in 4500rpm parca ti-ai mai dori sa tina puterea. sa aibe inca 2000rpm in plus ..aici e misto m5-ul ca tot uuuuuurca in turatie.

Oricum fata de masinile din grupul VAG unde intra turbina puternic si apoi gata, 535D puterea pare distribuita destul de uniform pe toata plaja de turatie.. cred ca e setat asa pt comfort fiind limuzina. Trage in acelasi ritm pe tot intervalul 100-200, si probabil si peste desi nu am avut ocazia pana acum.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Intrebari:

- Ce service din bucuresti imi recomandati pt revizie?

 

Multumesc

 

Eu aici http://www.gieuroservice.ro/ mi-am facut schimbul de ulei, filtre, o revizie si o diagnoza. Preturi foarte bune, oamenii foarte priceputi si amabili, client multumit:).

 

mai mult decat sigur este siguranta pentru copii, cum au zis si colegii mai sus. Asa mi s-a intamplat mie la primul BMW. 2 luni de zile daca aveam pe cineva in spate ma dateam eu primul jos sa deschid usa pe afara, pana cand intr-o zi m-a "luminat" si pe mine cineva care e treaba cu usa de nu merge :)). Vorba aia: dai masina straina la taran :lol:)

 

Pune-i soft:D, asteptam ceva poze, ca din drescriere e super

Ca service iti recomand Automobile Bavaria din Baneasa, stiu ca toti se plang de el ca nu este bun, dar eu am mecanicul meu acolo care mi-a lucrat toate masinile si se pricepe, lucreaza impecabil. Daca ai nevoie de ajutor da-mi PM.

 

Vorba aia: dai masina straina la taran ROMAN:lol:)

Edited by locdeparcare
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.