Jump to content

comp bord E90


Alex_wly

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Poti sa ceri un istoric de revizii la reprezentanta, sa vezi care a fost ultima revizie sau reparatie, la ce data si la cati km a fost facuta. Si dupa aia extrapolezi pana la data la care ai cumparat-o.

 

Sau, daca ai noroc, cei care au dat km inapoi n-au modificat in toate cele 3 locuri. Dar ma indoiesc ca le-a scapat..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

apropo functia de regenerare functioneaza

 

doar ca trebuie sa mergeti in vizita la Budapesta adica pe autostrada :) binenteles ca se poate si la noi :lol:

 

30-45 de minute dus si intors cu turatia intre 3000->3500 dupa activarea functiei prin diagnoza :)

 

o data ce ati inceput sa tineti la 3000->3500 ar fi indicat sa nu scada turatia sub 3000

 

am facut la patru e60, si la trei e90. si presiunea intre catalizator si filtru de particule a revenit la normal :)

Link to comment
Share on other sites

apropo functia de regenerare functioneaza

 

doar ca trebuie sa mergeti in vizita la Budapesta adica pe autostrada :) binenteles ca se poate si la noi :)

 

30-45 de minute dus si intors cu turatia intre 3000->3500 dupa activarea functiei prin diagnoza :D

 

o data ce ati inceput sa tineti la 3000->3500 ar fi indicat sa nu scada turatia sub 3000

 

am facut la patru e60, si la trei e90. si presiunea intre catalizator si filtru de particule a revenit la normal :lol:

Deci la E90 320d cu DPF se poate regenera filtrul? Cu cati km ii cresti viata filtrului?

 

Nu merge si cu masina suspendata? :)

Daca ii pui un feon gigant in fata ar merge...nu vad de ce nu :)

Link to comment
Share on other sites

Nu merge si cu masina suspendata? :lol:

 

 

nu pt ca masina nu e in regim de tractiune/sarcina cum vrei sa ii spui

 

poate daca legi de rotile de spate cu o curea de transmisie un generator sau o moara si binenteles sa nu uitam de ventilator care sa poata debita un curent de aer care se creaza la 100km/h

 

daca faci socoteala iese mai scump decat o vizita la Budapesta sau pe autostrada noastra daca vreti :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Deci la E90 320d cu DPF se poate regenera filtrul? Cu cati km ii cresti viata filtrului?

 

 

da se poate

 

filtru decat se infunda nu are limita de viata, daca se face cate un test la cel putin un an si se observa ca presiunea incepe sa creasca se face o regenerare = curatire de particulele rezultate in urma arderii motorinei si e ca si nou

 

 

curatarea se poate face pe stand specializat insa acest stand costa in jur de 10>13 mii de oiro si nu stiu cine il are in Romanica, in Italia am vazut firme care fac asa ce va, nu stiu la ce pret;

 

sau prin procedura de regenerare care se realizeaza activand prin diagnoza functia si cand ecu motor simte ca se mentine turatia peste 3000 rpm v-a activa bujiile incandescente si prin asta creste temperatura gazelor si particulele incep sa se mai descompuna + ajutate de presiunea creata la turatia mentionata se curata filtrul

 

 

:lol: nu e voie sa opriti imediat motorul dupa procedura de regenerare trebuie lasat cel putin 10-15 minute ca sa se receasca treptat componentele mai ales turbina :)

 

valabil si dupa ce ati condus mai sportiv sau dupa un drum mai lung si mai ales pe timp de iarna :D

 

ar fi foarte indicat sa se faca procedura cu filtre noi si ulei proaspat pt a nu ingreuna admisia de aer si a nu periclita ungerea motorului si a turbinei, sa nu uitam nici de filtru epurator :)

 

cand se face diagnoza specificati ca vreti sa se verifice presiunea gazelor dintre catalizator si DPF (Diesel particle filter)

 

de ce :) pt ca eroarea in ECU motor va fi prezenta doar dupa ce presiunea depaseste valoarea maxima admisa si atunci deja filtru e plin

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

clauberty multumesc mult pentru informatii, chiar cred ca o sa le urmez.Dupa BC mai am vreo 30.000km de parcurs pana la schimbarea DPF-ului.Ce ramane mai greu de facut e partea cu mersul turat, dar dupa o regenerare cred ca o sa fac un drum dus-intors Bucuresti-Constanta pe A2 in treapta 3 cu pilot automat pe la 3500rpm(cred ca o sa am undeva pe la 105-110km/h).

Mai am o rugaminte: ai cumva valorilor presiunilor optime si minim si maxim pentru gazele dintre catalizator si DPF? ca sa stiu la ce ma raportez, poate cel care utilizeaza testerul nu stie foarte bine notiunile astea...

Link to comment
Share on other sites

clauberty multumesc mult pentru informatii, chiar cred ca o sa le urmez.Dupa BC mai am vreo 30.000km de parcurs pana la schimbarea DPF-ului.Ce ramane mai greu de facut e partea cu mersul turat, dar dupa o regenerare cred ca o sa fac un drum dus-intors Bucuresti-Constanta pe A2 in treapta 3 cu pilot automat pe la 3500rpm(cred ca o sa am undeva pe la 105-110km/h).

Mai am o rugaminte: ai cumva valorilor presiunilor optime si minim si maxim pentru gazele dintre catalizator si DPF? ca sa stiu la ce ma raportez, poate cel care utilizeaza testerul nu stie foarte bine notiunile astea...

 

 

trebuie mai intai activata functia prin diagnoza apoi mers la drum

 

nu trebuie imediat dupa activare sa mergi cu turatia recomandata doar sa nu opresti motorul si binenteles conditia suprema :) sa ai toate bujiile incandescente bune :lol:

 

nu mai stiu valorile dar am sa le notez si le voi posta

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

trebuie mai intai activata functia prin diagnoza apoi mers la drum

 

nu trebuie imediat dupa activare sa mergi cu turatia recomandata doar sa nu opresti motorul si binenteles conditia suprema :lol: sa ai toate bujiile incandescente bune :)

 

nu mai stiu valorile dar am sa le notez si le voi posta

am inteles. poate gasesc pe cineva mai apropiat sa-mi imprumute testerul sa plec cu el la drum :)

bujiile au fost schimbate, releul sper sa fie bun, dar tind sa cred ca e bun ca porneste foarte bine pentru gerul asta.

Multumesc pentru informatii inca o data!

Link to comment
Share on other sites

trebuie mai intai activata functia prin diagnoza apoi mers la drum

 

nu trebuie imediat dupa activare sa mergi cu turatia recomandata doar sa nu opresti motorul si binenteles conditia suprema :D sa ai toate bujiile incandescente bune ;)

 

nu mai stiu valorile dar am sa le notez si le voi posta

am inteles. poate gasesc pe cineva mai apropiat sa-mi imprumute testerul sa plec cu el la drum :)

bujiile au fost schimbate, releul sper sa fie bun, dar tind sa cred ca e bun ca porneste foarte bine pentru gerul asta.

Multumesc pentru informatii inca o data!

 

 

:D tot nu m-ai inteles sau poate nu am explicat eu cum trebe :lol:

 

nu trebuie sa iei testerul cu tine. se activeaza functia si pleci la drum, ideea e o data activata functia sa nu opresti motorul

 

de accea zic eu ca cel mai bine e sa se faca in felul urmator

 

1 se activeaza functia

2 se pleaca la drum

3 se ajunge pe autostrada si mentii turatia intre 3000-> 3500 pt 30 -> 45 de minute in treapta corespunzatoare de viteza ca sa te incadrezi in limita de viteza 130km/h

4 au trecut cele 45 de minute -> poti sa mergi cu treapta x la o turatie lejera

 

ajungi la destinatie sau daca nu vrei sa ajungi pana acolo gasesti o iesire apoi cauti sa ajungi din nou pe autostrada de data asta destinatia casa

 

repeti procedura de la pasul 3

 

 

valorile presiunii

 

la relanti valoarea max 65 bar

 

la 2000 valoarea max 150 bar

 

la cut-off (turatia maxima permisa) val maxima 250 bar

 

 

:) mare atentie pt cei care se stiu cu galeria de admisie defecta :D riscul e sa traga clapeta in motor si sa va lipiti de un motor :D + tractare

 

mai bine deactivati clapetele prin a scoate furtunul de vacum de la electrovalva il izolati cu banda si il prindeti tot cu banda de teava de la joja, nu il lasati in aer sa fluture ca poate intra pe unde nu trebe si ... :)

 

sau mai bine schimbati galeria ca asta e :) la 80 de mii se cam schimba,

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

ba am inteles foarte bine, ai explicat bine de la bun inceput :)

ma gandeam la un pipi break mai lung si din greseala sa nu opresc motorul(desi normal il las sa mearga la opriri scurte), si testerul era solutia de back-up :lol:

Galeria am dat-o jos acum 1000km si am curatat clapetele, toate axele erau in regula.

Multumesc pentru valori, la primavara o sa fac operatiunea asta.

 

P.S. ce interfata imi recomanzi si mie si cu ce soft pentru E90? ca as vrea sa-mi cumpar si eu una...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

o intrebare ..de baraj ..ca am intrat in ceata de la declaratiile unui tip ...

la e90 imi arata ca peste 30000 km terbuie sa schimb filtru de particole . m-am dus la un tip sa mi-o testeze si mi-a spus, dupa ce a pus mana la teava de esapament, ca cica nu as avea acest filtru .

intrebarea mea este ........daca nu am ..de ce mama naibii l-au mai lasat astia de la bmw in BC ?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

cred ca il confunzi cu micro filtrul / filtrul de habitaclu :)

 

Din cate stiu, de la motorul de 177 de cai (la 2.0d) in sus s-a pus filtru de particule.... sau ceva de genul asta.

 

Desenul este asemanator, numai ca la filtru de particule scrie DIESEL deasupra.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.