Jump to content

BMW M3 e92 GTS


Guest

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ConteazĂŁ manevrabilitatea, felul ĂŽn care este echilibratĂŁ, degeaba are 500 cp dacĂŁ nu poĂži sĂŁ iei o curbĂŁ cu ea.

 

da man.true...dar vrei sa spui ca astia au scos numa 450 de cai ca asta e limita de putere ca sa poata fi manevrata masina decent???

Link to comment
Share on other sites

Nemti din totdeauna au avut un efect de turma la masini. Modelul asta este un produs pur marketing ca sa se alienieze cu piata.

 

BMW e92 M3 GTS - 450 hp

Porsche 997 GT3 RS - 450 hp

Audi RS5 - 450 hp

MB C63 AMG - 457 hp

 

Problema la M ii ca raportul pret/practicalitate ii dat peste cap. In general, Murile totdeauna au avut o practicalitate si pret mai bun decat un 911, mai dimanic decat un Audi si MB. Cu GTSul, x5/6M au trecut in liga "si eu" din "original". Chiar pacat.

 

Ce nu pricep este ce fumeaza astia din M Gmbh in ultimii 5 ani (sau mai bine zis ce nu fumeaza LOL):

e46 M3 scoate 107 cai / litru

e92 M3 scoate 105 cai / litru

e92 M3 GTS scoate 102 cai / litru -> sunt chiar asa lipsiti de engineri, de il tuneaza ca cei de la Dinan, Hartge, Alpina?

 

Porsche scoate 118 cai/litru. Chiar toti pasionatii din M au plecat si au ramas MBAurile? Nu mai este pic de inovatie.

 

Daca continue in directia asta Pcar vor avea un client nou curand.

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

Poate ca acea crestere de putere pare nesemnificativa.

Dar sa nu uitam ca GTS este urmasul declarat al lui CSL... adica principala calitate a lui (si asupra careia s-au orientat tehnicienii) este greutatea mica. Ma astept ca asta sa faca diferenta, si sa explice/justifice aparitia modelului.

Edited by AlterEgo
Link to comment
Share on other sites

intotdeauna exista pareri si pareri, voi chiar nu credeti ca ar putea avea si 500 si mai bine de cai, probabil conteaza si fiabilitatea si costurile aferente vizavi de cutia de viteze si celelalte componente in miscare, pai vision ala la ce mai apare daca pui pe m3 tot

e bine punctat de colegu de mai sus "Dar sa nu uitam ca GTS este urmasul declarat al lui CSL.."

Link to comment
Share on other sites

Poate ca acea crestere de putere pare nesemnificativa.

Dar sa nu uitam ca GTS este urmasul declarat al lui CSL... adica principala calitate a lui (si asupra careia s-au orientat tehnicienii) este greutatea mica. Ma astept ca asta sa faca diferenta, si sa explice/justifice aparitia modelului.

 

Cresterea este chiar buna la 16%. Dar ma refer la modul in care au facut-o; au marit capacitatea de la 4.0 la 4.4. Care ii destul de simplu de realizat, comparand cu o modificare mai inginereasca de a scoate mai multi cai pe litru. Au ales calea cea mai ieftina, ca sa se alinieze si ei. La banii ceruti imi trag un GT3 RS oricand. Si faza ii ca BMW stiu asta, de aceea au un target de doar 99 bucati vandute.

 

GTS nu este urmasul la CSL. CSL este o masina de strada pt pasionati care merg pe circuit amator unori; elimina cateva luxuriante (AC, electricele, CD, NAV) dar iti poti deplasa familia cu ea sau sa mergi la job. e46 a folosit mult carbon sa il usureze in asa fel in cat sa ramana masina practica.

 

GTSul este o masina de circuit pur, ii gata pt omologare in Club Racing, cu roll cage si stingator, centuri in 6 puncte, fara scaune in spate si cu 0 optiuni (nu am vazut sa aiba button de oprire de urganta), plus ma mir ca nu au scos mocheta. In nici un caz nu o sa iti arunci familia in ea sau sa o freci zilnic.

 

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

intotdeauna exista pareri si pareri, voi chiar nu credeti ca ar putea avea si 500 si mai bine de cai, probabil conteaza si fiabilitatea si costurile aferente vizavi de cutia de viteze si celelalte componente in miscare, pai vision ala la ce mai apare daca pui pe m3 tot

e bine punctat de colegu de mai sus "Dar sa nu uitam ca GTS este urmasul declarat al lui CSL.."

 

Deci daca BMW cere cateva mii bune de euro in plus fatza de M3ul normal, si aduce pretul la nivel de GT3 RS; no atunci sa faca bine sa dezvolte o masina corecta din toate aspectele. Nu ma intere ce trebuie sa ii faca (cutie, carbon, etc), dar sa scoata o scula care cucereste (sau ar putea) in clasa in care concureaza.

 

Cand M e46 CSL a fost introdus, BMW l-a dus direct pe Nurgurgring unde a fost cu 3s (7min 50s) mai incet decat GT3 RS, si era 60% din pret. Toti am sarit pe dealer sa faca rost de unul.

 

Sunt implicat in M-uri de foarte multi ani, si pana acuma nu am vazut o astfel de prezentare din parte la M Gmbh. Uitate la reactia pasionatilor, se incearca justificarea masinii.. ceea ce nu s-a intamplat cand a aparut e46 CSL, e39 M5, e32 850CSi, e30 M3 sau de altfel orice masina M pana la ultimele 3 modele.

 

GTSul este ceva intre CSL si GTR, si mod sigur nu inlocuieste pe nici una din ele.

 

Prost,

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

e totusi cel mai sprinten M de serie...

 

Nu chiar...

E46 M3 GTR a fost si el de serie...A scos 450hp din 4.0L la o greutate de 1300 kg. :)

 

GTSul este versiunea de strada la GT4, care se plimba pe circuite de prin Aprilie. Nu se aude prea mult de el pt ca nu produce rezultate. In comparatie, M3 GTR a umilit Porsche in ALMS.

 

Dar, din punctul meu de vedere cel mai sprinten M ii E30, a facut ravagii la viata lui.

 

.Mdrei

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
O masina frumoasa si parca desprinsa din NFS... si atat!

Pentru performanta exista Porsche

Sa nu fi sigur pe asta. Daca BMW vrea sa intre in gt (avand in vedere ca au iesit din F1) asta este un inceput nu prea ii vad relaxati pe cei de la Porsche.

Link to comment
Share on other sites

Prea relaxati n-o sa fie, insa nici nu cred ca vor pierde... sa fim sinceri, BMW face niste masini foarte foarte foarte bune, insa totusi un Porsche va ramane mereu un Porsche

 

L.E.: am intrat de curiozitate pe m-power.com si am citit despre GTS... pretul sau va fi de 115k euro+tva = 136.850 euro. Deci nu stiu cati nebuni o sa dea atatia bani pe ea, cand in banii astia iau un Porsche, Ferarri sau Lambo

 

Aici ai dreptate, dar ma intreb la costuri, nucred ca se va ridica la nivelul Ferarri sau Lambo.

 

Si totusi BMW e o masina de zi cu zi, dar Ferarri nu prea. Eu nu cred ca vor fi aceleasi costuri(poate jumate la bmw) si atunci de ce sa nu ramai la bmw daca sa zicem pretul de achizitie e la fel Ferarri, putere la fel , costuri jumate. Nu e greu sa cumperi o masina mai greu e sa o "cresti" :)

 

 

Voie buna.

Edited by 81rgl
Link to comment
Share on other sites

Prea relaxati n-o sa fie, insa nici nu cred ca vor pierde... sa fim sinceri, BMW face niste masini foarte foarte foarte bune, insa totusi un Porsche va ramane mereu un Porsche

 

L.E.: am intrat de curiozitate pe m-power.com si am citit despre GTS... pretul sau va fi de 115k euro+tva = 136.850 euro. Deci nu stiu cati nebuni o sa dea atatia bani pe ea, cand in banii astia iau un Porsche, Ferarri sau Lambo

 

Aici ai dreptate, dar ma intreb la costuri, nucred ca se va ridica la nivelul Ferarri sau Lambo.

 

Si totusi BMW e o masina de zi cu zi, dar Ferarri nu prea. Eu nu cred ca vor fi aceleasi costuri(poate jumate la bmw) si atunci de ce sa nu ramai la bmw daca sa zicem pretul de achizitie e la fel Ferarri, putere la fel , costuri jumate. Nu e greu sa cumperi o masina mai greu e sa o "cresti" :)

 

 

Voie buna.

 

Si ti se pare tie ca asta e masina de zi cu zi??(inseamna ca nu ai vazut interiorul)sau ca,costurile de intretinere vor fi la fel ca la orice bmw?...te inseli..La banii astia prefer oricand un 997 TT care e mai bun la toate capitolele decat jucaria asta care arata ca o masina "tunarita" in photoshop de un ciutan pasionat de 4tuning si nfs.

 

http://www.dubdaily.com/wp-content/uploads/2009/11/2011-BMW-M3-GTS3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prea relaxati n-o sa fie, insa nici nu cred ca vor pierde... sa fim sinceri, BMW face niste masini foarte foarte foarte bune, insa totusi un Porsche va ramane mereu un Porsche

 

L.E.: am intrat de curiozitate pe m-power.com si am citit despre GTS... pretul sau va fi de 115k euro+tva = 136.850 euro. Deci nu stiu cati nebuni o sa dea atatia bani pe ea, cand in banii astia iau un Porsche, Ferarri sau Lambo

 

Aici ai dreptate, dar ma intreb la costuri, nucred ca se va ridica la nivelul Ferarri sau Lambo.

 

Si totusi BMW e o masina de zi cu zi, dar Ferarri nu prea. Eu nu cred ca vor fi aceleasi costuri(poate jumate la bmw) si atunci de ce sa nu ramai la bmw daca sa zicem pretul de achizitie e la fel Ferarri, putere la fel , costuri jumate. Nu e greu sa cumperi o masina mai greu e sa o "cresti" :lol:

 

 

Voie buna.

 

Si ti se pare tie ca asta e masina de zi cu zi??(inseamna ca nu ai vazut interiorul)sau ca,costurile de intretinere vor fi la fel ca la orice bmw?...te inseli..La banii astia prefer oricand un 997 TT care e mai bun la toate capitolele decat jucaria asta care arata ca o masina "tunarita" in photoshop de un ciutan pasionat de 4tuning si nfs.

 

http://www.dubdaily.com/wp-content/uploads/2009/11/2011-BMW-M3-GTS3.jpg

 

Nu am vazut interiorul, ai dreptate, dar ca e tunarita de un ciutan nu cred. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.