Jump to content

probleme acumulator, trepidatii la reducere viteza


nutu_tim

Recommended Posts

salutare, forumisti..

mai intai sa va spun ca sunt mandrul posesor al unui 316i an 99, benzinar motor 1895, si, ca toti cei de pe'aci sunt indragostit de masina asta bestiala....

 

acum insa, am ceva probleme, daca are cineva vre-o idee...ii multumesc anticipat:

 

1) am ceva probleme cu masina, in momentul in care reduc viteza, sau franez. ei bine, uneori (ciudat ca nu tot timpul se intampla asta) are o vibratie masina, cam sacaitoare, destul de violenta; in acelasi moment, acul turometrului scade undeva sub 500 ture, apoi brusc urca la peste 1000-1200, apoi se stabilizeaza pe la 800...si vibratul inceteaza. se intampla atat in viteza, cu ambreiajul calcat, dar uneori si daca e scoasa din viteza, si calc doar frana... repet, nu intotdeauna se intampla, dar cand se intampla e f f enervant. daca masina e oprita pe loc, si merge la relanti, acul turometrului sta undeva la 800 ture, cu oscilatii f f mici, sa zic cateva zeci de ture..aproape deloc.

 

2) am probleme si cu acumulatorul...nu imi dau seama exact ce sa intampla dar e a doua baterie care mi-o papa sa zic asa... Ma gandeam ca e vre-o problema cu alternatorul..dar asa din senin? se intampla sa nu porneasca, face doar un tac tac tac si blituie cu farurile si atat...nu porneste. mi-am zis sa verific daca incarca alternatorul...si am obtinut niste date cam ciudate, cu ajutorul unui aparat digital:

am pornit masina (cu cabluri, de pe alta masina);

la relantiu (aprox 800 ture): 14.02 aproximativa voltaj pe baterie, fara alti consumatori porniti

accelerata: 14 - 14.03 (accelerata la 2500 ture)

apoi relantiu + faruri aprinse: 13.95 - 13.97 oscileaza

accelerata + faruri aprinse: 13.95 - 13.97 oscileaza

apoi relantiu + faruri aprinse + muzica pornita + lumina interior aprinsa + climatronic pornit pe auto: 13.88 - 13.90

accelerata + toti consumatorii de mai sus: oscilatii 13.87 - 13.90

buuunnn...apoi am zis sa dau o tura cu masina, poate se mai incalzeste si incarca mai bine, dar dupa cativa km, inapoi in parcare si..

relantiu fara consumatori: 13.87 - 13.89 inainte era 14 si ceva

accelerata fara consumatori: 13.89 - 13.91

relantiu + toti consumatorii de mai sus: 13.74 - 13.75

accelerata + toti consumatorii: 13.77 - 13.79.

acum intrebarea...e ok cat incarca? si daca da, de ce nu mai am curent in baterie daca e sa o pornesc a doua zi?

mentionez ca masinuta e tinuta mult in parcare; lucrez la o firma si sunt plecat saptamani cu cea de firma; bmw-ul il pornesc si la 2-3 saptamani, si ruleaza cam 10-50 km...apoi iar la stationare, din pacate...

cum pot sa rezolv problemele?

va multumesc inca odata celor cu idei (bune sper)..si ms ptr rabdare.

Link to comment
Share on other sites

mda..probabil..dar ziceti ca e ok cat incarca? nu e cam putin? parca auzeam ca trebuie sa fie peste 14....

prima baterie pe care a papat-o a fost una bmw, cu care era echipata masina, si cred ca era chiar originala..ca era de prin 99..ce-a de-a doua am luat-o de la cineva, un prieten, dar era ok...doar ca dupa vre-o 3 sapt nu a mai pornit..

si mie mi se pare cam ciudata ca la dupa ce am pornit-o incarca peste 14, dar dupa ce am dat o tura cu ea, si am masurat iar, incarca cu 13,8 cam asa..

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

salutare, forumisti..

mai intai sa va spun ca sunt mandrul posesor al unui 316i an 99, benzinar motor 1895, si, ca toti cei de pe'aci sunt indragostit de masina asta bestiala....

 

acum insa, am ceva probleme, daca are cineva vre-o idee...ii multumesc anticipat:

 

1) am ceva probleme cu masina, in momentul in care reduc viteza, sau franez. ei bine, uneori (ciudat ca nu tot timpul se intampla asta) are o vibratie masina, cam sacaitoare, destul de violenta; in acelasi moment, acul turometrului scade undeva sub 500 ture, apoi brusc urca la peste 1000-1200, apoi se stabilizeaza pe la 800...si vibratul inceteaza. se intampla atat in viteza, cu ambreiajul calcat, dar uneori si daca e scoasa din viteza, si calc doar frana... repet, nu intotdeauna se intampla, dar cand se intampla e f f enervant. daca masina e oprita pe loc, si merge la relanti, acul turometrului sta undeva la 800 ture, cu oscilatii f f mici, sa zic cateva zeci de ture..aproape deloc.

 

2) am probleme si cu acumulatorul...nu imi dau seama exact ce sa intampla dar e a doua baterie care mi-o papa sa zic asa... Ma gandeam ca e vre-o problema cu alternatorul..dar asa din senin? se intampla sa nu porneasca, face doar un tac tac tac si blituie cu farurile si atat...nu porneste. mi-am zis sa verific daca incarca alternatorul...si am obtinut niste date cam ciudate, cu ajutorul unui aparat digital:

am pornit masina (cu cabluri, de pe alta masina);

la relantiu (aprox 800 ture): 14.02 aproximativa voltaj pe baterie, fara alti consumatori porniti

accelerata: 14 - 14.03 (accelerata la 2500 ture)

apoi relantiu + faruri aprinse: 13.95 - 13.97 oscileaza

accelerata + faruri aprinse: 13.95 - 13.97 oscileaza

apoi relantiu + faruri aprinse + muzica pornita + lumina interior aprinsa + climatronic pornit pe auto: 13.88 - 13.90

accelerata + toti consumatorii de mai sus: oscilatii 13.87 - 13.90

buuunnn...apoi am zis sa dau o tura cu masina, poate se mai incalzeste si incarca mai bine, dar dupa cativa km, inapoi in parcare si..

relantiu fara consumatori: 13.87 - 13.89 inainte era 14 si ceva

accelerata fara consumatori: 13.89 - 13.91

relantiu + toti consumatorii de mai sus: 13.74 - 13.75

accelerata + toti consumatorii: 13.77 - 13.79.

acum intrebarea...e ok cat incarca? si daca da, de ce nu mai am curent in baterie daca e sa o pornesc a doua zi?

mentionez ca masinuta e tinuta mult in parcare; lucrez la o firma si sunt plecat saptamani cu cea de firma; bmw-ul il pornesc si la 2-3 saptamani, si ruleaza cam 10-50 km...apoi iar la stationare, din pacate...

cum pot sa rezolv problemele?

va multumesc inca odata celor cu idei (bune sper)..si ms ptr rabdare.

exact aceeleasi simptome le am si eu, am schimbat la ea o gramada, dar tot asa, se zvonea undeva pe forum ca asta ar fi o buba a lor. Am incerat o gramada de chestii si nimic , acum cred ca s-ar putea sa fie din cauza bateriei . te rog frumos sa ma tii si pe mine la curent dac tezolvi ceva..

Link to comment
Share on other sites

sure..daca rezolv ceva am sa postez; cu toate ca e cam greu..abia ajung pe acasa in weekenduri, nu prea am timp sa merg cu ea pe la service; si din experienta va spun, ca mai bine intrebi intai pe unii care mai au habar de bmw..inainte sa schimbi dupa urechea unui mecanic de doi bani...ca asa ajungi sa schimbi la nimereala din pacate..

sii, scuze ca intreb..la mecanica nu ma prea pricep...ce e cu regulatorul de relanti? e o chestie grava? daca nu e reparat la timp..ce se intampla?

ms ptr raspunsuri :)

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

eu si regulatorul de relanti l-am schimbat si de geba , ala nu se repara doar se scurata nu ai ce sa repari la el pt ca este capsat , asta este vrajal cu regulatorul de relanti si cu clapeta de aceleratie la mine sunt curatate amandoua si nimic, vezi ca unui o sa iti mai zica ca este valava pcv ,sau ca trage aer fals pe undeva. eu ma confrunt cu probleama asta de 1 an si de geaba nici un rezultat.
Link to comment
Share on other sites

eu si regulatorul de relanti l-am schimbat si de geba , ala nu se repara doar se scurata nu ai ce sa repari la el pt ca este capsat , asta este vrajal cu regulatorul de relanti si cu clapeta de aceleratie la mine sunt curatate amandoua si nimic

 

Serios, chiar nu se repara? Multumim ca ne-ai luminat. Si hotaraste-te l-ai schimbat sau l-ai curatat?

Link to comment
Share on other sites

eu si regulatorul de relanti l-am schimbat si de geba , ala nu se repara doar se scurata nu ai ce sa repari la el pt ca este capsat , asta este vrajal cu regulatorul de relanti si cu clapeta de aceleratie la mine sunt curatate amandoua si nimic

 

Serios, chiar nu se repara? Multumim ca ne-ai luminat. Si hotaraste-te l-ai schimbat sau l-ai curatat?

da l-am schimbat am vb cu unu de la dezmembrari masini si am luat unu apoi mi-a mai zis cineva pe forum sa il curat ca poate are depuneri

Link to comment
Share on other sites

Salut, salut

 

Am aceiasi masina dar din 2001, treaba sta cam asa ...

 

1) problema e de la regulatorul de relanti, poti incerca remedierea singur

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

sau valva PCV

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5919

dar mai degraba este un furtun care este fisurat.

 

2) incarca normal, bateria e prastie. Eu am stat cu ea aproape o luna nepornita si a mers la prima cheie dar ceva mai lunga, daca ai schimbat bateria sper ca ai luat una cu aceiasi caracteristici ca cea oroginala, nu cred ca bateria de pe masina a fost cea originala, bateria are o durata de viata limitata in nici un caz 10 ani. Temperaturile de sub 0 grade dauneaza grav bateriei, intradevar masina consuma curent si daca este oprita pentru anumite sisteme dar ar trebui sa mai si porneasca si dupa 2-3 luni.

Link to comment
Share on other sites

ok..ms ptr idei..am sa incerc sa curat valva pcv sa vad...dar cu furtunurile nu imi dasu seama cum de s-au fisurat, daca e de la furtune, daca nu prea merg cu ea..ideea e ca vibratul e de vre-o luna, cam asa..si cu masina merg in regimul asta de peste un an...cum dreq de se fisureaza asa stand... :) Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

mda..am ajuns azi la un service cu ea, aici in timisoara, dar din pacate nu aveau timp ptr mine..erau full, cica abia peste vre-o 2 sapt cu programare; dar s-a uitat un mecanic sub capota si a vazut ca curge ulei undeva la imbinarea dintre corpul filtrului de ulei si blocul motor..probabil o garnitura dusa; cred ca de aici se aprinde si senzorul de ulei pe galben, dupa ce pornesc masina si ramane aprins cam 10-15 secunde..poate cumva sa traga aer fals si pe aici? si sa provina vibratia din cauza asta?

cu uleiul stau bine, chiar prea bine zic eu..ca am scos joja de la ulei si era peste linia de maxim...

Edited by nutu_tim
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Alternatorul incarca in parametri. Probabil electromotorul este defect si iti ia tot curentul la pornire sau ai un consumator (bec ceva care ramine aprins). In privinta oscilatiilor posibil sonda lamda.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.