Jump to content

Am nevoie de niste indicatii


Ohh

Recommended Posts

Am un Bmw E39 si acum o saptamana l-am imprumutat cuiva care a lovit un porc mistret. In urma impactului s-a spart farul dreapta , aripa si bara lovite. Cele din urma nu sunt o problema ca se pot gasi sau indrepta usor, ceea ce ma framanta e farul. Nu gasesc nicaieri la dezmebrari si noi (originale) am inteles ca nu se mai fabrica. Unde vreau sa ajung, e ca nu inteleg sistemul farului asadar o sa il descriu poate ma indruma cineva. E cu instalatie xenon cu reglaj electric fara angel eyes si lupa pe faza scurta. Pe faza lunga e bec normal fara lupa. Intrebarea e : daca are xenon automat are si reglaj electric ? Ca am gasit ceva pe un site de vanzari iar cand m-am hotarat sa il iau am aflat si de acest sistem electric . Asta ar fi problema nr 1 in acest moment.

Problema 2 e ca la plecare de pe loc daca o jaruiesc putin lasa un fum negru in urma ca nu il mai vad in oglinda pe cel din spatele meu plus ca la luna trebuie sa mai bag intre 1 si 1,5 litri de ulei. Am pus cateva intrebari pe la niste mecanici si fiecare are propria parere, ca e turbina trebuie curatata, ca e debimetrul trebuie schimbat, ca sunt ambele dar nici unul nu mi-a spus concret in proportie de macar 75% cam care ar fi problema. Daca cineva stie de aceste probleme sau v-ati confruntat cu ele va rog da-ti-mi o mana de ajutor. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

daca erau faruri cu xenon OEM, originale, categoric aveai si sistem auto-leveling. Cel putin eu asa stiu.

 

Sau vrei sa spui ca aveai faruri fara lupa, sau cu lupa dar fara angel, dar cu reglaj electric... ca nu prea inteleg :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

An de fabricatie 99, faruri cu lupa xenon...cu lupa pe faza scurta, cel din exterior de langa semnalizare iar cel din interior e normal , fara lupa, fara xenon ...

 

 

@ alex77xax si aditza85 motorul functioneaza perfect, nu are sunete ciudate sau da semne de "inecare", totul functioneaza perfect doar ca il bag in ceata pe cel din spate! Iar pe liber nu scoate fum...doar la o forjare mica, dupa 3500 rotatii tuseste 1 data si apare norul.

Link to comment
Share on other sites

Probabil a atins si intercoolerul, de aia scoate fumul ala! Verifica pe sub bara intercooerul daca are urme pe el de ulei si daca fluiera. Un tovaras a patit la fel cu o caprioara, la un A6.

O sa faca din ce in ce mai rau, probabil nici nu o sa mai traga. Asta daca e de acolo. Se va mari zona unde s-a fisurat intercoolerul.

Link to comment
Share on other sites

POrc mistret :) suna ff cunoscut. In ce zona a fost incidentul? O fi fost frate cu al de l-am lovit eu acum un an? Acelasi sigur nu era ca l-am lasat la silvicultor / vanator.

 

In alta ordine de idei nu cred ca ai faruri cu auto leveling. De rest numai noroc sa gasesti un mecanic mai bun.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

poate verifica foarte simplu daca are xenon OEM sau nu, asa cum a spus Ciupanezu.

 

Daca ai reglajul farurilor pe inaltime, din masina (acea rotita despre care vorbea Ciupanezu mai sus), inseamna ca masina nu a fost echipata cu xenon din fabrica.

 

Masinile echipate cu xenon oem, nu au acest reglaj, deorece el se face automat, prin auto-leveling.

Link to comment
Share on other sites

ĂnseamnĂŁ cĂŁ ai faruri de prefacelift cu xenon.

 

Ai o rotiÞã lângã volan sau e un spaÞiu gol ºi apoi este rotiÞa pentru proiectoare?

 

 

Nu am asa ceva! Nu am nici rotitza nici buton+/- ptr faruri. Cand aprind farurire se vad cum se ridica, au o miscare ascendenta.

Link to comment
Share on other sites

Spalator la faruri ai?

 

 

Da ... cel putin la dreptul aveam dar a disparut 1 data cu mistretul. Daca e sa cumpar alte faruri , "facaturi" , sunt la fel de bune ca cele originale ca astea-s cam scumpe, se potrivesc la prindere, sunt la fel de bune ca functionalitate? Va sacai cu astfel de intrebari ca eu nu m-am intalnit cu cazuri de a avaria masini si nu am schimbat la ele nimic, inafara de consumabile. Tin prea mult la masina asta, mi=am dorit-o f mult si ma cam doare sufletul sa pun "facaturi" pe ea.

Link to comment
Share on other sites

fum negru cand ii dau talpa si al meu scoate, dar faza cu 1-1.5L/luna de ulei nu prea ie in regula. Adica depinde cati km faci. Mie cam la 5000km imi papa 0.5L de ulei.ce motor ai? al meu e de 2500...

 

 

525 tds si fac cam 250 pe zi numai pana la munca si inapoi plus oras inca 100...zilnic. Cum am masina in service ptr schimb de ulei si placutze de frana dar m-i s-a spus ca trebuie schimbate discurile si sabotii pe spate. Luni sau marti cand o scot am sa filmez faza cu fumul...ca e exagerat la ce nor iese. Cei din service mi-au spus ca e normal sa scoata fum ca e diesel...dar asa de mult?

Link to comment
Share on other sites

An de fabricatie 99, faruri cu lupa xenon...cu lupa pe faza scurta, cel din exterior de langa semnalizare iar cel din interior e normal , fara lupa, fara xenon ...

 

 

@ alex77xax si aditza85 motorul functioneaza perfect, nu are sunete ciudate sau da semne de "inecare", totul functioneaza perfect doar ca il bag in ceata pe cel din spate! Iar pe liber nu scoate fum...doar la o forjare mica, dupa 3500 rotatii tuseste 1 data si apare norul.

 

 

Defineste "tuseste" te rog. Se intampla si la mine ceva asemanator insa cand apas pedala la fund se schimba in treapta inferioara creste turatia la motor si scapa ceva fum insa nu l-as descrie ca pe un nor prelungit ci mai mult un "puf"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.