Jump to content

antigel!


Recommended Posts

cam 6 litri si un pic, e bine sa ai preparati 7-8 litrii

ca sa golesti tot lichidu vechi vezi ca pe langa golirea de la radiator exista una si la blocul motor, nu stiu exact unde dar o cauti, de asemenea sa nu uiti sa deschizi la maxim robinetul de la incalzire ca sa curga si lichidul de acolo.

 

umplerea o faci cu motorul oprit pana la full, apoi mai strangi de furtune mai iasa din aer mai bagi lichid, dupa care pornesti motorul cu busonul deschis, iar o sa mai iasa din aer, si mai bagi lichid. dc ai surub de aerisire il deschizi numai cu motorul pornit, altfel va intra aer pe acolo in loc sa iasa.

Dupa cateva incalziri raciri s-ar putea sa fie nevoie sa mai completezi la nivel, asa ca vezi sa ai lichid de rezerva pentru asta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am si eu o nelamurire, am pus "noul" antigel pana s-a umplut, i-am facut aerisirea si am plecat la drum vreo 15 km. Cand am ajuns, am oprit motorul si am deschis capacelul sa verific daca a scazut nivelul. Cand am deschis a incput sa curca antigelul, cred ca curs vre-o jumatate de litru. Sa fi pus oare prea mult ? ce sa fac acum ? cand e rece motorul , pun contactul si completez pana se umble ?
Link to comment
Share on other sites

Jiiiizas, e sub presiune. Normal ca a iesit afara. Sa zici mersi si sa te duci la biserica ca nu ti-a sarit in fata.

 

Acum ca ai comis-o, fa aerisirea din nou. Umple la nivel de max(sau chiar mai mult), nu pune capacul, da drumul la caldura si accelereaza constant pana porneste ventilatorul. Din cand in cand mai deschide si din surubul de aerisire pana incepe si curge lichid.

Fa chestia asta de vreo 3 ori si asta e.

 

PS: dupa ce mergi o perioada(~100-200km) , lasa masina peste noapte si dimineata te uiti la nivel. E foarte posibil sa mai trebuiasca sa completezi deoarece la BMW se mai face si un fel de auto-aerisire.

Link to comment
Share on other sites

Acum ca ai comis-o, fa aerisirea din nou. Umple la nivel de max(sau chiar mai mult), nu pune capacul, da drumul la caldura si accelereaza constant pana porneste ventilatorul.

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, am si eu o intrebare: ventilatorul cam la ce temperatura tb sa porneasca? daca este stricat ventilatorul, nu ar tb sa apara pe tester?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.