Jump to content

Imi pierde apa


CountPorcula

Recommended Posts

Cum adica e defect? Cum sa il anuleze? E pus degeaba acolo vrei sa spui?

 

Era o exprimare mai tampita ... scuze...

Da vreau sa spun ca e in plus acolo si cred ca a fost o adaptare facuta. Normal acolo nu vine nici un furtun. Uita-te si tu la alt motor identic cu al tau si vezi daca e furtunul ala acolo... Eu nu cred ca e. Prin anulat ziceam sa-l scoti si sa astupi gaura unde e bagat furtunul ala. Circuitul de racire cu apa al masinii trebuie sa fie inchis ermetic... Orice gaura in plus sau orcie furtun care nu duce nicaieri insemna deschiderea circuitului adica in practica nu mai e ermetic . In concluzie pierde apa ( in radiator , vas de expansiune etc etc tot circuitul de apa se creeaza presiune iar apa va curge prin locul respectiv )

 

La apa din radiator si la busonul ala trebuie sa umbli doar cand schimbi antigelul. Apa nu trebuie sa se consume sub nici un motiv. AI O PROBLEMA CU TREABA ASTA. Sigur e de la furtunul ala !!

Edited by Rin_Tin_Tin
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
salut,am si eu o problema ami pierde apa si mie dar nu am depistat pe unde, am vazut si eu ca sa verific_ T-UL_ unde se afla ala si cum pot sal verific trebuie sa ma bag sub masina sause poate pe la capota. si caloriferul asta cum se verifica ce trebuie sa fac, ca la mine am observat ca cate odata a-mi vine apa la picioare dar nu multa ci ucativa picuri de apa, dar nu sunt calzi sunt reci acum nici eu nu stiu de unde pot veni am desfacut odata pielea aia de sub volan, si in partea stanga sunt 2 tevi de plastic adr nu parea sa curga, acum ce sa fac eu ca sa depistez pe unde curge, ma ajuti daca te pricepi sau te-ai mai lovit de asa ceva?
Link to comment
Share on other sites

E defect furtunul ala ! Nu are ce cauta acolo si nici nu e normal sa stea in aer... Eu n-am mai vazut niciodata asa ceva ! ANULEAZA-L !

La service au zis ca e OK asa ? :)

 

Daca asa au zis sunt niste mari idioti !

 

Scuze, dar ma vad nevoit sa te intreb si eu fiindca vad ca esti in tema:

 

Nu cumva acel furtun este pentru purjarea surplusului in cazul in care acesta exista si se manifesta cand lichidul este cald...asa numitul furtun de purjare? Sau ca masura de siguranta in cazul in care supapa busonului nu mai functioneaza?

In mod normal nu are, dar poate vasul a fost inlocuit cu un model mai vechi....

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Bravo DanS ai pus punctul pe "i"

 

de fapt era apoape logic daca ar fi stat sa gandeasca putin mai mult la problema inainte de a posta...

romanii se pricep la de toate ... mecanica...fotbal...politica... dar de fapt da cu bata in balta!

pe busonul de la vasul de expansiune sunt niste caneluri si o garnitura, iar pe gatul cu filet pe care se prinde busonul este o gaura in dreptul stutului pe care se prinde acel furtun...

apa atinge punctul de fierbere in motor... se mai evapora si creeaza presiune in sistem... de cele mai multe ori creste nivelul in vasul de expansiune... dar cand presiunea este prea mare garnitura de pe buson da voie ca aceasta presiune sa se elimine pin acel furtun uneori chiar si cu apa (cand e forjat motorul)...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

da, acolo unde aveai furtunul ala este de prea.plin :twoup:

si eu am acceasi problema :) .... am presul de la sofer mereu ud ... si imi pierde apa, am anulat caloriferul din masina am facut un circuit separat , dar tot imi pierde apa , apa imi curge fix pe mijlocul masinii , maine verific vestitul T.ul de pe _chiulasa_ si va tin si eu la curent .

o seara buna

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aceeasi problema am si eu la un e36 1.6i compact, recent am schimbat si pompa de apa pt ca incepuse sa curga, m-am gandit ca din cauza ei era calvaru asta cu fiertu apei cand incolo dupa 2 - 300 de km , trebuei sa completez cu apa ca imi pierde enorm de mult, vreo 3 litri depinde cat de mult merg, daca nu completez imi fierbe motoru si dau de altele la urma..

Am vazut ca imi iasa aburi exact printr-o crapatura de la radiator din stanga busonului cand deschid capota cu motorul forjat putin.

SI am mai observat ca pica apa sub ea dar nu stiu pe unde, din radiator nu cred ca nu pica de fiecare data ci numai cand se face presiune am impresia.

Deci se poate exclude Tul in cazul asta ?

 

SI vrea sa va mai intreb urmatorul lucru:

Este posibil daca garnitura de _chiulasa_ este dusa sa imi bage presiune prea mare in apa ? si sa imi forteze furtunele sa curga pe undeva ?

 

mersi.

Link to comment
Share on other sites

Am adaugat si poza cu acea crapatura de la radiator sa va faceti o idee

Iar acel buson de aerisire s-a tocat de cate ori i-am facut aerisirea cand completez cu apa... trebuie sa ma interesez de unde sa iau unul, cel mai probabil de la SH .

Edited by CarcaBot
Link to comment
Share on other sites

o sa trebuiasca sa iau unul cu totul pt ca acea sarma e din cauza faptului ca s-a rupt cotu ala lung, a mai ramas o bucata mica cat colierul , mi-a sarit de 3 4 ori dintre care de 2 ori pe autostrada , deci e un adevarat pericol sa-ti sara si sa te uiti la ea ca nu ai apa sa completezi :twoup: am trait cosmarul numai ca am avut noroc cand mi-a sarit si am avut de unde sa iau apa, am mai gasit si o sticla de NESTEA tot ce se putea .
Link to comment
Share on other sites

asa imi pierdea si mie multa apa ... si lasa balta sub masina ..daca mergeam cu ea putin nu facea balta cum ma foiam mai mult si o opream curgea ... s.a dovedit a fi de la pompa de apa ...

 

 

o seara buna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.