Jump to content

valori compresie


pyu

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 litru de motorina + 22kg (de fapt sunt in jur de 9-10) de aer cred ca rezulta ceva mai mult de 200g de CO2...

Valorile de care zici sunt date pe km.

 

 

Daca faci un km in 17 ore cu motorul pornit ramai fara combustibil... Daca mergi cu 180 Km/h un Km il faci in 20 de secunde.....

 

Imi pare extrem de neverosimil ca in 20 de secunde la 180/h sa ai aceleasi emisii poluante ca in 17 ore timp in care parcurgi acelasi kilometru...

 

Poate te mai gandesti un pic...

 

"E mincinosi astia rau de tot! Si masina mea zice in carte 4.5 % afara da` ea consuma 12-13 cand ii dau cox"

- vreau sa zic ca e vorba de conditii standard

 

Dar ti se pare mai verosimil ca dintr-un 1 litru de motorina si n kg de aer sa rezulte doar 200gr de CO2...

 

Imi pare rau de vasta ta activitate pe forum dar te inseli garantat!

Daca dai un "sarci" cu "gugle" o sa vezi ca am dreptate si ca sa ne intelegem, repet: e vorba de conditii standard de testare nu cum avem noi chef

Inclusiv pe site-urile cu anunturi auto sunt specificate emisiile de carbon PE KILOMETRU.

 

Uite 2 link-uri pe care te poti convinge

 

http://www.globalcar.com/datasheet/BMW/1998_BMW_320d.htm

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=125389

Link to comment
Share on other sites

Deci la mine la diesel e raportul de 22:1 , deci un litru de motorina il arde cu 22 de kg de aer? :)

Am inteles bine sau am ramas corijent?

 

Da. ai inteles perfect.

Daca stam si ne gandim, incepem sa ne imaginam cat de rau poluam planeta asta...

 

Deci la 1 litu de motorina consumi cam 22 de litri de aer si elimini 2-400 de grame de bioxid de carbon in functie de model...

 

Am uitat sa zic ca ati inteles perfect amandoi!

Daca ati fi citit topicul din 3 in 3 posturi si tot vedeati legatura intre 22:1 si fuel-air ratio - nici una!

 

 

Deci eu si cu el am inteles perfect ! Adica noi , eu si cu el ! Noi care vorbeam noi intre noi adica eu si cu el am inteles exact ce vorbeam noi intre noi si ai venit tu sa ne spui asta ! FOARTE TARE ! Si pe urma zici ca am citit din 3 in 3 ce am scris tot noi !

 

Ai 35 de posturi si o luna de stat pe forum si vii tu sa ne pui la punct si sa ne tragi la raspundere si sa ne atentionezi unde si ce sa citim! Nu vrei sa te facem moderator sa ne calauzesti mai bine, sa ne pastoresti , sa facem impreuna prima transhumantza online ?

Bravo prietene ! Chiar ai tupeu !

 

De putine ori sar la propriu la bataie dar tu faci parte din categoria de oameni pe care i-as pogni instant si fara avertizment dupa care m-as gandi daca am facut bine sau nu !

 

Bineinteles ca nu ti-as fi turtit fatza ca pot sa ma controlez dar asta mi-ar fi fost instinctul primar !

Sincer m-ai umplut de spume !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Off-off topic

 

Prima data m-a amuzat tare increderea de sine pe care o manifesti.

 

A doua oara mi-am dat seama ca nu-i nimic de ras... e chiar trist, apoi am recitit tot topicul (de obicei nu asociez ideile cu useri dar tu m-ai facut curios - vezi ce zice bavaria despre tine) - proasta idee ca m-ai deprimat total.

 

 

Oarecum on-topic

 

Eu credeam ca e forum si de aia m-am bagat in discutie.

Am vazut oameni lund decizii foarte foarte proaste plecand urechea la cate un user care "asa vede el" dar n-are nici o baza pe care sa-si sprijine afirmatiile, asa ca n-am cum sa stau de-o parte cand citesc unele "elucubratii" chiar daca replicile mele mai acide pot sa-mi aduca un "ban"

 

Imi cer scuze fata de cei pe care i-am ofensat (mai putin fata de "the rifle' pt ca el s-a ofensat singur) si moderatorilor pt deturnarea topicului.

Link to comment
Share on other sites

Colega... n-ai spus nimic.

Nu intereseaza pe nimeni ca te-ai intristat tu , ca te-ai amuzat... ce-ai citit tu... ca " tu credeai ca"... :lol:

 

Ce-ai vrut sa zici ? Spune-ne cu cuvintele tale... sau mai bine, nu mai spune!

E cel mai bine.

 

Cand te referi la "cate un user care asa vede el " presupun ca ne vorbesti de tine cel ce afirmi ca cuplul maxim sau caii se obtin la viteze mari nicidecum la anumite turatii . Nu ?

Bineinteles poti sa spui asta cat vrei ca e o tzara libera... Daca asa vezi tu lucururile, OK, asta e, dar sa nu te astepti sa fiu de acord ( eu sau altii ) cu opiniile si convingerile tale aberante.

Nu astept raspunsul tau.

Multumesc

 

 

Mai bine ai citi ce-a spus Ciupanezu.... :)

Cand termini sa-mi spui ce-ai retzinut.

Lectura placuta.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Colega... n-ai spus nimic.

Nu intereseaza pe nimeni ca te-ai intristat tu , ca te-ai amuzat... ce-ai citit tu... ca " tu credeai ca"... :lol:

 

Ce-ai vrut sa zici ? Spune-ne cu cuvintele tale... sau mai bine, nu mai spune!

E cel mai bine.

 

Cand te referi la "cate un user care asa vede el " presupun ca ne vorbesti de tine cel ce afirmi ca cuplul maxim sau caii se obtin la viteze mari nicidecum la anumite turatii . Nu ?

Bineinteles poti sa spui asta cat vrei ca e o tzara libera... Daca asa vezi tu lucururile, OK, asta e, dar sa nu te astepti sa fiu de acord ( eu sau altii ) cu opiniile si convingerile tale aberante.

Nu astept raspunsul tau.

Multumesc

 

 

Mai bine ai citi ce-a spus Ciupanezu.... :)

Cand termini sa-mi spui ce-ai retzinut.

Lectura placuta.

 

Nu am gasit ce a spus Ciupanzeu mai caut

 

Astea nu sunt opinii si convingeri personale prietene sunt fapte demonstrate cu zeci si unele cu peste o suta de ani in urma (sti tu: nea Watt)

 

Te agati de un alt topic, il rastalmacesti ca sa cad eu de ageamiu... asta e un exemplu de cat de trist esti, daca n-am fost explicit. (puterea si cuplu la o anumita turatie)

 

N-am ce discuta cu cineva care nu intelege si se incapataneaza sa nu vrea sa afle cum sta treaba cu notiuni si ecuatii de baza ce definesc un motor, un reductor sau care nu poate sa interpreteze un grafic moment-turatie sau putere turatie (dyno ca sa intelegi) - (apropo: la functii s-a aprofundat asta cu atatia ani in furma ca nici nu stiu sigur decat ca era in generala). Ce sa mai vorbim de inaltimi de ardere sau diagrame de ardere, turatie critica si multe altele de care n-ai auzit in viata ta dar cu care ageamiul de mine are de aface zilnic.

 

Decat sa te iriti mai bine ai mai invata cate ceva de la cei care mai stiu cate ceva

Link to comment
Share on other sites

Probabil esti cel mai destept de pe scara blocului dar stai la curte...

 

Pt inceput iti recomand sa inveti sa scrii corect. (sti tu: nea Watt) Stiu eu... Stii tu se scrie cu 2 i . Notiuni de clasa a doua... Asta e nivelul.

 

"de aface zilnic." - tot de clasa a doua.... Forma corecta este "de-a face "...

Recunosc. Nu esti un agiamiu ci un agramat.

Hai sa nu mai discutam de nivel ca te-ai facut de rahat.

Cu tine vrei sa discut de grafice si ecuatii ?

 

Hai s-o lasam asa cum a cazut si sa ne vedem fiecare de treaba. Recunosc. Esti un erudit. Un conferentiar. Multumit ?

 

 

Suntem amandoi offtopic. Hai sa terminam te rog....

Este pt a doua oara cand te rog. Sa nu te mire daca-mi sare tzandara...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

@the_rifle : Ramai on topic. Daca ai o observatie de facut, iti recomand sa o faci pe fondul problemei, nu pe dactilografierea ei!

Fara atacuri la persoana si alte aiureli. Incearca sa vezi si informatia utila, priveste un pic mai departe decat un i in plus sau in minus. Mi-e teama ca din cand in cand mai ratezi si tu cate-o litera.

 

Remarca ta e cam cu dus intors ...

Este pt a doua oara cand te rog. Sa nu te mire daca-mi sare tzandara...
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze de off-topic-urile pana acum

 

Eu am gasit in 2 surse independete ca presiunea la test este de 10-11 bari

 

Faptul ca nu e tocmai uniforma - toti au fost de acord: nu este bun. Completez aici doar ca e mai important ca valorile sa fie apropiate decat ridicate (ca sa nu fiu iar luat in bascalie: nu zic ca ar fi mai bine sa fie toate 6 bar! Zic ca ar fi fost de preferat sa fie toate 8 sau 9 dar egale intre ele).

 

Uzurile inegale nu sunt bune deoarece imbatranesc prematur componentele. Ca sa dau un exemplu extrem: daca sa zicem ca un motor cu 4 cilindri/100kw, functionand la 30kw are o "speranta de viata" de 20000 de ore si functionand la 60kw - 8000 de ore (ex abs. arbitrare) dar acestui motor nu ii functioneaza 2 cilindri si ii aplicam o sarcina de 30kw atunci speranta lui de viata va fi chiar mai mica de 8000h, aceasta fiind scurtata si de dezechilbrul ce il introduce nefunctionarea celor 2 cilindri.

 

Binenteles ca problema nu are proportiile astea in cazul tau dar de retinut ca uzurile vor fi impartite dupa marimea compresiei presupunand in rest totul e in parametri.

 

Eu zic ca este o supapa deoarece ,in general uzurile cilindrilor/segmentilor/pistoanelor sunt mai pronuntate la unul din capetele traseelor de ungere sau racire fiind ceva mai "vitregite" ca celelalte, iar la tine cilindrul cu compresia mai scazuta nu e la unul din capete. Uzura supapelor nu tine cont de aceasta regula deoarece:

 

1.Suprafata lor activa nu este racita decat de contactul cu chiulasa si de fluxul de aer proaspat (la cele de adimisie - dar de obicei cedeaza cele de evacuare)

2. Solicitarile termice la care sunt supuse sunt cele mai importante si ele variaza functie de alti parametri si enumar cateva cauze care pot duce la solicitari ridicate: un injector usor decalibrat, daca cilindrul are traseul cel mai scurt de admisie => ia mai mult aer => amestec usor sarac=>ardere mai violenta. Paradoxal o compresie initiala mai buna =>ardere mai violenta=> uzura mai pronuntata

 

Teoria asta exclude desigur eventualele defect de fabricatie.

 

Parerea mea este ca poti incerca metodele descrise mai sus pt a afla unde e buba dar daca intentionezi sa o remediezi, oricum vei fi nevoit sa demontezi chiulasa iar atunci poti verifica f usor etanseitatea supapelor (care oricum nu va fi perfecta la toate - pariez pe orice) printr-una din metodele clasice : cu creion, cu benzina s.a.

 

Daca supapele sunt ok, asa cum s-a mai scris - nu raman decat segmentii

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.