Jump to content

nou posesor E65 745i


fantozzi007

Recommended Posts

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar chiar 16%?

 

Pai nu prea m-as mira ca am vazut niste consumuri la BMW-urile astea noi de ramai socat. Uite ce apropiate sunt consumurile de la 735i si 750i. M-am inselat, la 7-le asta nou e consumul cu mult mai mic.

 

http://www.7-forum.com/modelle/e65/technis...daten.php?id1=7

 

 

Consum 750i date tehnice

 

städtisch l/100 km 16.9

auĂerstädtisch l/100 km 8.3

insgesamt l/100 km 11.4

 

Consum 735i date tehnice

 

städtisch l/100 km 15

auĂerstädtisch l/100 km 8.2

insgesamt l/100 km 10.7

 

 

Mie imi consuma mult mai mult de 15, dar e si masina mai veche.

Edited by WLF
Link to comment
Share on other sites

Ai rezolvat cu cutia?

Sunt in teste... astept sa vina vara sa vad daca mai apar probleme. Daca apar iar .... schimb uleiul... daca persista schimb valvele solenoide. E simplu... nu-mi mai fac probleme.

Masina chiar poate fi reparata cu usurinta... problema in Romanaia ca nu mai avem mecanici... ci pur si simplu simpli executanti care nu stiu decat sa schimbe o piesa dupa carte nu sa si o repare. Asta e.....

Link to comment
Share on other sites

Cutia e bun...e vorba de mechatronic... parte electronica a cutiei.

 

 

N-am mai auzit de această denumire.

 

De fapt nici nu cred că foloseşti cuvântul corect.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mechatronics

 

Calculatorul cutiei este modul EGS.

Sau cumva te referi la blocul hidraulic?

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

A.k.a. nope :)

Blocul hidraulic era la cutiile automate mai vechi. Continea doar sistemul hidraulic de actionare, atat.

La cutiile moderne este un subansamblu care include atat partea hidraulica cat si electronica de comanda si se numeste mechatronic. Face mult mai multe decat un simplu bloc hidraulic. Include senzori, elemente de actionare, ECU.

Link to comment
Share on other sites

Mechatronicul e poate repara. Este compus dintr-un sistem hidraulic si module electronice. Il gsesti in baia de ulei a cutiei. Partea hidraulica are niste valve solenoide care se pot schimba iar modulele electronice si ele de asemenea. Nu este foarte complicat. Eu sper insa sa nu ajung sa incep sa schimb ceva :) ma rezum deocamdata la ulei. Edited by damian12
Link to comment
Share on other sites

In caz de defect se schimba cu totul.

Paul... esti din Constanta? Sper ca nu esti mecanic la Bavaria... :) Acelasi lucru l-am auzit acolo...ba mai mult...uni imi spuneau ca trebuie schimbata cutia cu totul.

 

Ca sa intelegi mai bine Ciupanezule.... uite aici si documenteaza-te... :lol: iar in cea ce priveste cuvantul mechatronic... este corec, doar ca tu nu l-ai intalnit pana acum :) esti cam acid.. si nu inteleg de ce ... suntem aici pentru a ne ajuta nu pentru a ne contrazice pe diferite teme... sau cel putin asa inteleg eu menirea forumului.

http://forums.5series.net/uploads/11621377..._213_323991.pdf

Edited by damian12
Link to comment
Share on other sites

Cea ce nu-mi place e ca vorbesc unii care nici macar nu au condus asa ceva in viata lor... dar ma rog. Unii inca mai merg cu masini din 99 si vor consum de 2007 :) hai sa fim seriosi.

 

 

Pai un 316i din 92 cred ca consuma mai putin decat un 750i din 2009 :lol:

 

Nu este foarte complicat.

 

 

Ti-ai dat seama de asta citind pdf-ul ala? :)

Link to comment
Share on other sites

Cea ce nu-mi place e ca vorbesc unii care nici macar nu au condus asa ceva in viata lor... dar ma rog. Unii inca mai merg cu masini din 99 si vor consum de 2007 :) hai sa fim seriosi.

 

 

Pai un 316i din 92 cred ca consuma mai putin decat un 750i din 2009 :lol:

 

Nu este foarte complicat.

 

 

Ti-ai dat seama de asta citind pdf-ul ala? :)

 

In cea ce priveste consumul... iar o luam de la capat... corect ai dreptate.. intradevar cred ca un 316i consuma mai putin uitandu-ma la capacitate.. nu pot sa vorbesc mai mult pentru ca nu am avut asa ceva pentru a-mi da cu parerea despre consum.

Referitor la mechatronic... este doar un exemplu pe care l-am oferit Ciupanezului.

Link to comment
Share on other sites

. corect ai dreptate.. intradevar cred ca un 316i consuma mai putin uitandu-ma la capacitate.. nu pot sa vorbesc mai mult pentru ca nu am avut asa ceva pentru a-mi da cu parerea despre consum.

Referitor la mechatronic... este doar un exemplu pe care l-am oferit Ciupanezului.

 

Sunt sigur ca ai avut numai masini puternice si scumpe, insa nici nu era nevoie sa ai un 316 pentru a iti da seama de asta. :)

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

. corect ai dreptate.. intradevar cred ca un 316i consuma mai putin uitandu-ma la capacitate.. nu pot sa vorbesc mai mult pentru ca nu am avut asa ceva pentru a-mi da cu parerea despre consum.

Referitor la mechatronic... este doar un exemplu pe care l-am oferit Ciupanezului.

 

Sunt sigur ca ai avut numai masini puternice si scumpe, insa nici nu era nevoie sa ai un 316 pentru a iti da seama de asta. :)

Da :lol: ne cunoastem ? prima a fost Oltcit :) si tinand cont de capacitate consuma cam mult :) sarea de 12% :D

Link to comment
Share on other sites

In caz de defect se schimba cu totul.

Paul... esti din Constanta? Sper ca nu esti mecanic la Bavaria... :) Acelasi lucru l-am auzit acolo...ba mai mult...uni imi spuneau ca trebuie schimbata cutia cu totul.

Nu, nu sunt mecanic la bavaria Constanta. Imi pare rau insa ca nu ai intrebat de mechatronic la BMW in Germania, acelasi lucru l-ai fi auzit si de la ei. Macar asa ma intrebai daca sunt mecanic in Germania :lol:

 

Evident ca se poate repara si mechatronicul. Se repara ei pivoti si placute de frana, cum sa nu se repare un amarat de mechatronic? Trebuie doar sa ai nucul mai mare.

Link to comment
Share on other sites

In caz de defect se schimba cu totul.

Paul... esti din Constanta? Sper ca nu esti mecanic la Bavaria... :) Acelasi lucru l-am auzit acolo...ba mai mult...uni imi spuneau ca trebuie schimbata cutia cu totul.

Nu, nu sunt mecanic la bavaria Constanta. Imi pare rau insa ca nu ai intrebat de mechatronic la BMW in Germania, acelasi lucru l-ai fi auzit si de la ei. Macar asa ma intrebai daca sunt mecanic in Germania :)

 

Evident ca se poate repara si mechatronicul. Se repara ei pivoti si placute de frana, cum sa nu se repare un amarat de mechatronic? Trebuie doar sa ai nucul mai mare.

 

:lol::):) Corect

Link to comment
Share on other sites

Inca n-ai pus poze cu masina.

O sa ma straduiesc sa ma tin de promisiune, chiar nu am avut timp, sincer.

 

P.S. pe orice topic s-ar deschide, se gasesc cate unii sa-l strice. Am deschis prezentul toipc in ideea ca fiind un nou posesor de seria 7, majoritatea posesorilor imi vor da anumite sfaturi pe care sa le urmez. Dar, tipic romaneste, cum ai pomenit de "seria 7", totul se limiteaza la consum, la impozitul anual si pe tema asta se lalaie mult si bine. Astept in continuare posesorii de pe acest forum de seria 7 sa-si expuna parerea vis-a-vis de aceasta masina, de probleme intalnite pe parcurs, cum s-au rezolvat...nicidecum sa limitam totul la consum si la impozitul de 2700 Ron/an. Daca la o masina ma interesa doar consumul, reveneam la masina studentiei mele- Tico. Multumesc !

Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.