Jump to content

E 36 318 TDS


Dule

Recommended Posts

eu nu mai vreau sa aud de motorul de 1.8tds... am omorat 2 pana acum...

 

ori am fost eu ghinionist, ori asta e buba lui... mai cunosc inca vreo 5baieti care au avut exact aceeasi problema... la un momentdat cedeaza o supapa si iti face varza motorul... si asta se intampla la motoarele cu peste 270mii km probabil din cauza distributiei...

ma gandesc ca din cauza uzurii se intinde lantul de distributie si face ca axul cu came sa se incline cu cateva grade... suficient cat sa atace supapele sau sa intarzie putin inchiderea supapelor astfel incat pistonul sa loveasca in supape si din cauza acestor lovituri supapele se vor deforma si pana la urma cand cedeaza iti face pistonul praf si mai zgarie si camasa cilindrului...

 

pt trafic urban e ok la consum... si pt deplasari la drum lung e ok dar sa mergi lejer cu el, fara accelerari bruste si forja...

ultima data am mers 700km cu acest motor pe masina si am consumat 45litri de motorina...

 

la depasiri daca pleci sub 2000ture mai bine renunti pt ca o sa te rogi de el sa traga... daca ii dai treapta inferioara si ai peste 2500ture atunci poti sa depasesti linistit pt ca nu te va lasa...

 

eu acum am pus 2.5tds pe masina... mai am de facut cateva modificari si sper sa o repun in circulatie!

Link to comment
Share on other sites

Reunosc ca nu am mare experienta cu motorul asta dar consider ca ar fi o gresala sa-ti iei cu ultimi banuti.

Mult mai bine ai iesi cu 316 si cred ca vei fi dezavantajat de consum doar la vitze mari.

 

Repet: nu am avut asa ceva dar ai cerut pareri...

 

 

da...dar dak circuli numa in oras...n sa merg te rupe benzinaru:P....de aceea nu imi place:P, nu is vitezoman, sa merg rpd cu el...imi place pur shi simplu cum arata el...:) ms

Link to comment
Share on other sites

sal! legat de consum am mers Bucuresti-Suceava-Botosani-Iasi-Bucuresti, putin peste 1000km cu 180lei la 3.66/l motorina.

Intr-adevar dupa ce am luat-o am schimbat duze injectoare, bujii, baterie, reconditionare pompa injectie, am senzatia ca la reglarea pompei am castigat un consum mai mic.

Mersul a fost unul normal ptr mine, unde a fost liber am mers si 130-150km/h, cu alta ocazie pe A1 nu a trecut de 185.

Am mers si cu un benzinar 320 pana au expirat numerele, 318tds consuma mult mai putin si in oras si afara. Bagam benzina de doua ori mai des la acelasi stil de mers si la aceleasi distante.

Parerea baietilor despre benzinarele in 4 cilindri de asemenea nu e apreciativa, deci topicul e util si sper sa se traga concluzii bune.

Link to comment
Share on other sites

In loc sa ajutati omul mai mult il confuzati............eu pana acum o luna am avut un 316i si acum am trecut la un 318tds...din motive de consum, am vrut una cu mai multe dotari, km mai putini, cotiera, etc......

 

 

Ca si putere, nu sunt diferente asa majore, benzina e putin mai sprintena si urca ff usor in ture, insa motorina era cuplu mai mare(ex...urci o panta, ai masina incarcata), deci nu e asa mare diferenta.

 

Ca si intretinere, orice masina diesel este mult mai scumpa la intretinere si necesita o atentie mai mare decat la o benzina(schimbul de ulei+filtre la benzina merge la 15000 km...la motorina 10000 km daca vrei sa o ai), in plus, comparand motoarele, cel pe benzina era mai simplu(nu ai turbina,EGR...si multe altele).

 

Un alt plus la benzina este faptul ca e putin mai silentios si are un sunet mai placut, iar iarna se incalzeste masina mult mult mai repede.......insa nu mi se pare o diferenta majora nici asta.

 

La consum eu in oras am avut cu benzina intre 12,5 in oras si 5,8(maxim 90 km/h) mers afara......in general vara in oras un 8,5 si iarna 9,5, la motorina acum imi consuma un 7,5....cand va fii cald o sa mai scada putin, iar un arad brasov am scos 5,5.......dar mers maxim 120.Deci calculeaza cati km faci aproximativ......vezi consumul si adauga la valoarea aceea 15% pentru ca o sa iti placa BMW-ul mai ales benzina si o sa fii tentat sa ii dai talpa....

 

Ca sa iti faci o idee despre ce inseamna ca si bani ce trebuie bagati in ea, eu am schimbat doua amortizoare, pivoti superiori, distributie full(lanturi, patine, intinzatoare), curea alternator, ulei, filtre, curatat injectoare, turbina, valva EGR 30 milioanein total.

 

Ca si derapat...etc......sa stii ca un 316 benzina e mai agil decat un 318tds...la motorina masina e putin mai grea si mai multa greutate pe fata (creste dezechilibrul fata/spate)-insa crede-ma, chestia asta tu nu o sa o sesizezi, eu mi-am dat seama ca am avut o perioada ambele si am facut un "mastertest" noaptea, dar nu te gandi la asta.

 

 

Sfatul meu este mai ales daca esti la primul BMW sa iti iei ceva pe benzina(gasesti si cu km decenti) si sa o testezi ff bine....si nu ochiometric, eu am fost cu cea diesel pe care am cumparat-o la tester la Autotest(nu vreau sa le fac reclama)

http://www.autotest2000.ro/

insa ce au spus s-a adeverit, iar aprox 400 RON un test nu e mult daca vrei sa iei o masina decenta si sa fii sigur ca dupa aceea lunar investesti toti banii in ea.

 

De asemenea, iti recomand sa te orientezi pentru un sedan.....sunt cele mai multe si gasesti si la dezmembrari o groaza de piete, si mai ales sa iti iei cu ceva dotari...geamuri el, clima, etc......si nu lua din acelea cu suspensii sport, modificate, vopsite sport...poti avea surprize neplacute.Masina pe benzina eu am adus-o personal din Germania si chiar daca au 15 ani.....gasesti fara rugina si vopsea originala, deci sa fii putin selectiv.

 

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

In loc sa ajutati omul mai mult il confuzati............eu pana acum o luna am avut un 316i si acum am trecut la un 318tds...din motive de consum, am vrut una cu mai multe dotari, km mai putini, cotiera, etc........poti avea surprize neplacute.Masina pe benzina eu am adus-o personal din Germania si chiar daca au 15 ani.....gasesti fara rugina si vopsea originala, deci sa fii putin selectiv.

 

 

Bafta!

 

 

ms de sfaturi. precum am zis mai sus imi place mai mult varianta diesel, pt k are un consum mai mic...si cum un benzinar consuma mult in oras, nu o sa-mi permit sa tot bag benzina in el...nu o sa-mi iau bmw ca sa fac raliu sau drifturi sau ce stiu eu...mie imi place firma bmw shi acest model...eu zic k 90 de cai is suficientzi pt un om obisnuit:D ms ink o data;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

baeti stati ca nui asa

eu am 318 tds si merge de rupe

un 316 sau chiar si 318 il fac cu spatele cine zice ca nu trage inseamna ca are ceva probleme

(ori nui merge turbina ori are ceva problema )sau nu stie sa mearga cu BMW si sasi ia logan

vorb in stire de cauza am avut trei feluri de motorizati pe masini si mam oprit la 318tds cine nu stie dizzelu are si cuplu motor mai mare la turatie mica

a si de consum ce sa zic mi imi papa 5.5 afara si 7 in oras dar calcal ca nu papa mai mult afara nui place sub 120 si in oras nu se mai calculeaza cit consuma la sur ci la ORA

Link to comment
Share on other sites

baeti stati ca nui asa

eu am 318 tds si merge de rupe

un 316 sau chiar si 318 il fac cu spatele cine zice ca nu trage inseamna ca are ceva probleme

(ori nui merge turbina ori are ceva problema )sau nu stie sa mearga cu BMW si sasi ia logan

vorb in stire de cauza am avut trei feluri de motorizati pe masini si mam oprit la 318tds cine nu stie dizzelu are si cuplu motor mai mare la turatie mica

a si de consum ce sa zic mi imi papa 5.5 afara si 7 in oras dar calcal ca nu papa mai mult afara nui place sub 120 si in oras nu se mai calculeaza cit consuma la sur ci la ORA

 

Pe un alt topic cineva zicea "am mai avut si noi masini", nu pot sa zic ca am inventat eu fraza...

 

Nu am absolut nimic cu motoarel mai micute si nu judec pe nimeni pt motorizare!

 

Nu am condus f multe masini la viata mea dar printre cele care le-am condus perioade lungi se numara o dacie din 98, hyundai 1.3 (85Cp) , golf 2003 1.6 si pe cuvant daca m-a facut vreun 318tds.

 

Sigur nu vorbesti de e46 318d? Ca atunci ar mai fi cumva... 10,5 sec(318d) e altceva decat 14 (318tds)

Link to comment
Share on other sites

nu vorb de e36

care merge forte bine in comp. cu un e 36 316 sau 318

sa nu ma intelegeti gresit vorbeam de comp. cu cele 2 feluri de masini 318 316

vam zis vreti chai ia 323 325 328 sau ce merge cel mai bine

un e36 normal si arunvai un 4.2 v 8 de pe seria 5 sau 7 si ai 300 cp se potriveste nu trebe multe modificari

dar ca diszel e ok la ani lui cred ca e super mai ales daca conduci nu sa ai masina de duminica sau de sarbatori

daca vrei putere mai iati una dar nu 316 318 ca e prea mica diferenta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.