Jump to content

Probleme Pornire BMW E46 Coupe


voiq

Recommended Posts

Salut am si eu o nelamurire.Dimineata m-am trezit si cand sa pornesc....NIMIC....invarte si porneste abia dupa ce ii pun si ii iau contactul de vre-o 8 9 ori.

Are cineva idee de la ce ar putea fii?

Face asa cam de 1 luna jumate de cand a inceput frigul mai maricel afara!

10X!

Link to comment
Share on other sites

baterie sigur. imprumuta de la cineva o baterie de acelasi amperaj si incearca. eu am patit asa asta iarna. am stat cu masina in parcare 2 zile aiurea pana mi-a trecut prin cap sa fac asta. precizez ca se aprind toate sistemele electrice de pe masina fara nici o problema, invarte... doar ca nu are destula "zeama" sa porneasca motorul.
Link to comment
Share on other sites

Eu stiam ca un amperaj mai mare insemna curent mai mult stocat in baterie dar nu de voltaj mai mare...

Explicatie e foarte puerila dar la electrica nu prea ma pricep... Adica daca ai multi consumatori sau niste boxe puternice se recomanda un amperaj mai mare...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

da scuze am uitat sa specific este Diesel si problema este ca ii pun contactul de 4 5 ori si abia dupa aia se aude cum pleaca ceva...gen un ventilator ceva si at porneste si cand porneste are 1 2 intreruperi apoi nu am treaba deloc cu ea...merge perfect si daca o opresc si o las 3 4 ore la fel face...daca o las doar 1 2 ore nu are probleme ... multumesc si scuze ca nu am specificat tot din prima! MS tuturor

 

Salut am si eu o nelamurire.Dimineata m-am trezit si cand sa pornesc....NIMIC....invarte si porneste abia dupa ce ii pun si ii iau contactul de vre-o 8 9 ori.

Are cineva idee de la ce ar putea fii?

Face asa cam de 1 luna jumate de cand a inceput frigul mai maricel afara!

10X!

Diesel scuze ca nu am specificat din prima si am lasat si mai jos un replay la tot topicul exact cum se intampla...cand incerc sa pornesc! ms mult

Link to comment
Share on other sites

La pornire amperajul conteaza.Voltajul la o baterie de masina e intotdeauna acelasi ~12V.Mai scade putin in timp pe la 11.2-11.3.

 

de unde ai scos-o si pe asta.

 

ori e de 12V ori nu.

 

 

S-o crezi tu pe-asta... Poate sa-ti stea linistit in 10v si tu sa crezi ca mare baterie pe 12 v ce ai...

Pana nu o masori n-ai de unde sa stii...

Link to comment
Share on other sites

da, poate fi mai mare insa nu cu mult. si nu pentru o folosire indelungata :)

 

Daca vrei poti sa-i pui de 100000000 de Ah!

 

Orice consumator va lua atati amperi de cati are nevoie.

"Ah" = amperi x ora reprezinta capacitatea si e intr-o corelatie cu intensitatea maxima de care e capabila dar nu intr-un a matematica: tine de calitatea bateriei si de uzura

 

Eu stiam ca un amperaj mai mare insemna curent mai mult stocat in baterie dar nu de voltaj mai mare...

Explicatie e foarte puerila dar la electrica nu prea ma pricep... Adica daca ai multi consumatori sau niste boxe puternice se recomanda un amperaj mai mare...

 

Corect cu specificatia ca nu e doar "amperaj" ci amperi x ora = capacitatea bateriei de a furniza un nr de amperi un anumit timp (specificatie data pt 10h)

 

70Ah = 10h x 7A tine 10 ore la un curent de 7A

 

relatia este neliniara adica la un curent mai mare capacitatea e mai mica depinde de calitate si uzura

 

70Ah tine mai putin de 5 ore la un curent de 14A

 

 

 

La pornire amperajul conteaza.Voltajul la o baterie de masina e intotdeauna acelasi ~12V.Mai scade putin in timp pe la 11.2-11.3.

 

de unde ai scos-o si pe asta.

 

ori e de 12V ori nu.

 

De fapt in mers atinge un varf de 14.4 iar cand pornesti , daca ti se stinge casetofonul ai sigur sub 10v

Link to comment
Share on other sites

Cred ca omul are o problema cu pornirea nu cu amperajul,hai totusi sa vorbim on topic.

Verifica pentru inceput bujiile astea dau imediat pe tester si de obicei 1 sau 2 sunt arse.

 

Sunt bujiile incandescente sigur, este posibil la tester sa nu arate nimic dar bujiile sunt sigur....schimba-le pe toate....

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Voltajul la o baterie de masina e intotdeauna acelasi ~12V.Mai scade putin in timp pe la 11.2-11.3.

 

 

Cred ca ai niste informatii un pic eronate .

O baterie este formata din 6 elementi, fiecare avand 2.1V.Tensiunea la borne este de 12.6V la o baterie incarcata aprox. 100%

 

Daca tensiunea ar scadea in timp la 11.89V,stadiul ei de incarcare ar fi de aprox 0%.Orice baterie care sta pentru cateva zile la mai putin de 12v este buna de gunoi. :)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturo pt informatii eu m-am speriat am spus sa nu fie de la pompa de motorina aia care se afla sub masina langa filtrul de carburant!.Multumesc tutror si app la tester mi-au iesit 0 erori si toate valorile OK!..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.