Jump to content

intrebare


Guest requin

Recommended Posts

Guest requin

pe motorul meu (un motor de 2000 M20 cred destul de vechi) , este undeva un asa numit "injector la rece" sau ceva de genul, tipul care a pus motorul zicea ca daca nu porneste masina dimineatza sa leg firele care ies din el pe bornele bateriei (sau sa-i pun un buton) si masina va porni. Pana aici nimic special, ce e special este ca tot el sustine ca in mers, daca acel injector sau cum ii zice este pornit imi da ceva span in plus ( adica merg mai tare, mai bine mai nu stiu ce...)

ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

Pana aici nimic special, ce e special este ca tot el sustine ca in mers, daca acel injector sau cum ii zice este pornit imi da ceva span in plus ( adica merg mai tare, mai bine mai nu stiu ce...)

ce ziceti?

96562[/snapback]

 

Nu iti da injectorul ala nimic in plus.

Poate numai probleme,daca mai functioneaza cand motorul este cald.

Link to comment
Share on other sites

Guest requin

pai ce probleme ar putea sa creeze? si nu ca nu te cred dar sunt curios si dc nu da nimic in plus, doar e si ala acolo sa pompeze :blink:

repet, nu te contrazic ci intreb ca sa stiu si eu

Link to comment
Share on other sites

pai ce probleme ar putea sa creeze? si nu ca nu te cred dar sunt curios si dc nu da nimic in plus, doar e si ala acolo sa pompeze :blink:

repet, nu te contrazic ci intreb ca sa stiu si eu

96581[/snapback]

 

Injectorul respectiv trebuie sa functioneze numai cand este rece afara,pana se incalzeste motorul.Daca ramane cuplat cand motorul este cald,va intra prea multa benzina in motor,deci amestec bogat,consum marit.

Degeaba intra in motor mai multa benzina ,daca nu intra si aerul corespunzator.

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
nu intra ca nu e legat :) , firele-s in aer si eventual le leg la un buton, in caz ca tre folosit neatza sa nu stau cu firele pe borna ca aia cu dacie din 70 :blink:
Link to comment
Share on other sites

Injectorul de "rece" indeplineste rolul de soc automat ,la fel ca la motoare cu carburator,motorul tau fiind pe injectie, in loc sa aiba clapeta care optureaza aerul manual (la Dacie)sau automat la carburatoarele asistate electronic tu ai injectorul asta,care functioneaza f putin pina motorul atinge o anumita temperatura.Daca il ai pornit tot timpul motorul merge prost cu putere mai mica si cu consum mai mare,iar faptul ca ai filtru rotund din ala care atirna pe linga motor pierzi putere in lok sa cistigi (ia aer cald de linga motor in loc sa ia mai rece de afara ,aerul cald are densitate mai mica deci e mai putin,de ce crezi tu ca sa inventat intercoolerul care raceste aerul inainte de a intra in motor?)Daca ai filtru sport cu carcasa sau orice sistem facut sa ia aer de afara si nu de linga motor e bine.In final parerea mea (proprie si personala nu trebuie sa t eiei dupa ce zic eu neaparat)daca ai injectorul asta pe buton,dupa ce ai pornit motorul sa-l ti max 15-30 sec dupa care sa-l opresti
Link to comment
Share on other sites

Guest requin

filtru isi trage aerul din afara masinii (din spoilerul fals am tub tras pana pe filtru) nu isi trage de langa motor.

ok m-am lamurit cu injectoru :)

mersi lume :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai am un filtru de aer sport, nu ajuta? sau vreo idee cum sa-i bag si aeru necesar?

96584[/snapback]

Poti sa astepti pana se gaseste un M-B Kompressor sa pupe vreun copac sau ceva si sa iei superchargerul de la el , sa-l faci sa bage presiune mai mica si sa-l montezi pe motorul tau ... asa o sa castigi si niste caluti :blink: ... dar mult mai practic ar fi sa descoperi de ce injectorul respectiv nu da benzina cand ai nevoie , am avut aceasi problema la masina mea si imi consuma peste 15% enorm pentru un motor de 1.8 .

Link to comment
Share on other sites

Guest requin
Poti sa astepti pana se gaseste un M-B Kompressor sa pupe vreun copac sau ceva si sa iei superchargerul de la el , sa-l faci sa bage presiune mai mica si sa-l montezi pe motorul tau ... asa o sa castigi si niste caluti  :)  ... dar mult mai practic ar fi sa descoperi de ce injectorul respectiv nu da benzina cand ai nevoie , am avut aceasi problema la masina mea si imi consuma peste 15% enorm pentru un motor de 1.8 .

96887[/snapback]

pai el da benzina cand e nevoie, dar e nevoie doar la rece cand pornesti motorul dupa ore bune de stat, in rest lumea zice ca tre sa stea NEfolosit :)

eu as vrea sa-l folosesc pentru un surplus de benzina cand ma supar si vreau sa-i dau mai tare la masina dar lumea zice ca degeaba ca mai mult incurca decat ajuta... nu stiu ce sa zic...

eu o sa-l testez... ii dau pe calea turzii is sus fara el sa vad ce persormantze scot si apoi cu el pornit.... si apoi o sa va spun daca INJECTORUL LA RECE POATE SAU NU SA FIE FOLOSIT PENTRU UN SURPLUS DE PUTERE... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca te ajuta filtrul sport.Nu stiu cum poti sa adaugi aer suplimentar,astfel incat sa compenseze benzina introdusa de injector.

96585[/snapback]

 

sa-i monteze un compresor :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai el da benzina cand e nevoie, dar e nevoie doar la rece cand pornesti motorul dupa ore bune de stat, in rest lumea zice ca tre sa stea NEfolosit :)

eu as vrea sa-l folosesc pentru un surplus de benzina cand ma supar si vreau sa-i dau mai tare la masina dar lumea zice ca degeaba ca mai mult incurca decat ajuta... nu stiu ce sa zic...

eu o sa-l testez... ii dau pe calea turzii is sus fara el sa vad ce persormantze scot si apoi cu el pornit.... si apoi o sa va spun daca INJECTORUL LA RECE POATE SAU NU SA FIE FOLOSIT PENTRU UN SURPLUS DE PUTERE...  :blink:

96895[/snapback]

 

Daca ai sonda lambda valida, degeaba. Cand calculatorul sesizeaza un surplus de benzina iti taie injectoarele principale. Si se duce naibii si puterea si mersul motorului.

Daca sonda lambda este invalida atunci motorul va merge innecat si va consuma enorm. Puterea va scadea probabil, nu va creste. Benzina introdusa prin injectorul de pornire la rece este prea multa.

Nu ai o cale facila prin care sa bagi aer suplimentar. Cantitatea de aer depinde de :

- presiunea din admisie

- diametrul tuturor conductelor de admisie, nu doar a filtrului de aer.

- diametrul debitmetrului si a clapetei de acceleratie.

- forma si suprafata galeriei de admisie.

- diametrul supapelor de admisie.

Oricum, daca ai timp poti incerca. Macar ne spui si noua cum e.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Guest requin
o sa si incerc maine sa vad daca ajuta injectorul ala la ceva :blink: sau incurca... sau ce face si va spun

promit

97255[/snapback]

DECI!

am pus injectorul la buton, imediat ce-l apas creste turatia motorului cu 1000-1500 RPM, pana aici e de bine, in mers daca pornesc injectorul de incurcat nu ma incurca, ajuta putin in sensul ca tureaza motorul mai repede si mai tare dar nu stiu daca asta ajuta si la putere mai mare sau pur si simplu tureaza motorul foarte repede(ceea ce nu strica ca la o linie ceva nu e tot aia ca se tureaza motorul din pedala ceea ce ia ceva timp sau se tureaza aproape instant de la buton)

de incurcat nu incurca deloc decat daca masina sta pe loc si atunci daca-l pornesc se inneaca motorul primind prea multa benzina...

o sa mai testez astazi si va anunt

pentru moment pa-pa

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.