Jump to content

Hai sa desfiintam mituri...


the_rifle

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De fapt fara resoftare garantat NU va merge - cum spune roco: amestec sarac=detonatii

Ecu poate compensa intr-o f mic masura surplusul de aer : ceva gen 10% (~0.1bar) dar nu stiu cifra exacta

 

 

S-ar putea sa ai dreptate dar am o dilema... Prin '30 cand mercedesul a spart suprematia de aproape un deceniu a celor de la bentley au facut-o cu ajutoarul unui "Kompressor"... ma indoiesc ca nu le-a mers, pt ca n-au resoftat ecu.... A mers foarte bine fara nici un fel de electronica...

 

Corect

Presupun ca era un cu carburator. Carburatorul poate functiuna in limite destul de largi ale debitului de aer si in plus se pot monta mai multe.

Ideal este ca fiecare cilindru sa fie dotat cu proriul carburator.

Link to comment
Share on other sites

In aceeasi ordine de idei ideal e ca pe fiecare cilindru sa fie o clapeta de acceleratie ?( ca in cazul M-ului? ) Care sunt avantajele ?

Cum pot fi reglate toate in asa fel in cat sa nu mearga inegal motorul ? La cat timp ar trebui reglate clapetele respective?

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

In aceeasi ordine de idei ideal e ca pe fiecare cilindru sa fie o clapeta de acceleratie ?( ca in cazul M-ului? ) Care sunt avantajele ?

Cum pot fi reglate toate in asa fel in cat sa nu mearga inegal motorul ? La cat timp ar trebui reglate clapetele respective?

 

 

Cate carburatoare am vazut si despre cate am citit eu aveau clapeta de acceleratie independenta.

 

Ideea e sa ai reglaje independente pt a putea compensa inegalitatile din constructie a.i. sa rezulte un motor cat se poate de echilibrat.

 

Sa nu crezi ca se pot face 2 lucruri perfect identice: chiar si in ziua de azi cand se fabrica un injector (de diesel cel putin ) se masoara debitul real si se scrie un cod pe el.

Daca schimbi un singur injector trebuie introdus acel cod (ce reprezinta deviatia injectorului de la standard ) in ECU

Asta am citit-o TIS (in documentatie oficiala pt service BMW pt cine nu stie)

 

Clapetele nu cred ca trebuie reglate - eventual aliniate , carburatoarele insa da.

 

Avantajul ar fi ca fiecare cilindru functioneaza ca un motor aproape independent din punct de vedere al admisiei.

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...n&details=1

 

 

Dupa cum se vede nu exista nici o diferenta intre chiulasa de M50 si M3-ul de state ( S50 - S52)....

cu dedicatie speciala pt vanzatorii de piese second ce vand "DE M3 FRATE...."

 

 

Se vede treaba ca secretul sta in cilindree nu in emblema de pe spate...

 

 

Deci pana acum injectoare si chiulasa identice...

 

Iar la bavaria au acelasi pret pt pistoane de M ca si la 325... presupun ca sunt cam la fel...

Garnitura de la baia de ulei e identica deci presupun ca si baia de ulei...

Pt mine cam incepe sa dispara aura M-ului... E chestie de cilindree... ATAT.

N-am citit atent tot threadul (asa ca nu stiu daca te-ai lamurit sau nu), dar intre M50 si M3 de EU (S50) - kiulasele/injectoarele nu au nici o legatura!

 

uite kiulasa de S50 EU - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 ($5,819.94 vs $2,945.08, PN 11121317207 vs 11121703637)

 

uite injectoarele - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15 vs http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

Din cate stiu, pistoanele nu sunt forjate (altfel nu vad de ce si le-ar fi skimbat oamenii care au pus turbo pe M3 S50 EU..); sunt 'normale', turnate..

 

Exista componente comune intre S50EU si M50/M52/S50US/S52 - gen baie ulei - dar asta nu ii scade cu nimic meritele S50EU-ului :)

 

Kiulasa de M3 EU nu se poate pune pe M50 (daca se putea, o aveam deja pe masina :lol:)

 

P.S. Vezi ca M3 de Europa a fost DOAR S50! B30 / B32..

Edited by Iulika0069
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A fost abandonat proiectul pentru compresor iar momentan se discuta despre un V8 de 4.4

Ramane de vazut...

 

Pentru 2.8 poti lua in considerare si un diferential mai scurt, pana una alta prin SUA lumea ii spune "poor man's supercharger" si pe buna dreptate, cu bani putini obtii performante bune

Edited by babanu
Link to comment
Share on other sites

M-ul nu are pistoane drepte? 2.5-ul are pistoane "cocosate" din cate stiam. Sau se poate sa confund cu 2.8-ul.

Oricum diferenta ca duritate trebuie sa fie tinand cont ca este supus la turatie si putere mai mare, chiar daca au acelasi pret.

pistoanele de 2.8 au suprafata plata,cu santuri pronuntate in dreptul supapelor admisie si mai putin pronuntate in dreptul supapelor de evacuare ,si sunt pistoane forjate,alaturi de biele si arbore.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Pana la urma cate versiuni de motoare pt M3 E36 au existat?

 

Euro

S50B30 - 286 cai - 86 mm (alezaj) x 85.8 mm (cursa)

S50B32 - 321 cai - 86.4 x 91

 

US

S52B30 - ?? ( a existat? )

S52B32 - 240 cai - 86.4 x 89.6

 

Si daca S52b32 e bazat pe un M52B28 .. atunci blocul era tot din fonta?

Sau cumva toate m52 pt usa aveau blocurile din fonta?

Sau aluminiu + camasi din otel?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.