Jump to content

BMW e46 318i nfl


gogu70

Recommended Posts

Poate Âşoferul Logan-ului era mai slab.

Logan 1.6 16v stã mult mai bine decât E36 318i din punct de vedere al raportului putere/greutate.

Nu cred... Motorul ala tragea demential :)

S-a mai dat cu niste masini apropiate la numarul de cai, sau maxim 5-10 in plus, si le facea pe toate.

Am mers si eu odata cu ea.

 

Doar ca ii placea sa se dea prea mult, si viteza prea tare, si a nenorocit-o.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 150
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Şi eu cred că Logan 1.6 16v e mai rapid decât 316 şi 318i.

Cel mai puternic Logan un pic mai bun la demaraj decat cel mai slab bmw(316).Nu mi se pare un capat de tara.

 

Oricum un 316 sau 318 e de 100 de ori "mai masina" decat un Logan :)

Edited by alexandru_83
Link to comment
Share on other sites

Am condus si eu logan de multe ori, cel de 1.6, trage ceva asa da n-ai pic de siguranta parca mergi pe nori.

 

si sa revenim on-topic si eu impartasesc aceeasi lucruri ca si userul gogu70;

 

si sint foarte multumit de masina mea, o am de 1, 5 ani si nu am avut nici o problema cu ea , n-am schimbat decat ulei si filtrele.

Link to comment
Share on other sites

Loganul este o maÂşinĂŁ proastĂŁ, asta e realitatea.

 

O maÂşinĂŁ care ar fi putut fi bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu este.

 

Loganu-ul este o masina "de scandal",ieftina,simpla,interior spartan,tabla zici ca este din staniol,nu este o masina sigura,etc..insa are un mare atuu care probabil va amuza pe multi de-aici: Este o masina foarte fiabila,mai fiabila decat orice bmw nou! Sunt taxiuri logan care au trecut si de 300.000 km facuti exclusiv in aglomeratia din Bucuresti si care inca merg fara probleme,masini care au trecut prin mainile a mai multor soferi si totusi rezista.E o vorba:cu cat mai simpla,cu atat mai rezistenta.Sunt curios ce bmw ar rezista in conditiile astea 300 de mii km.Logan este o conserva simpla dar cu un motor si o cutie rezistente.

 

esti rautacios . am mers cu logan 1.4 mpi 180 , nu a fost cea mai placuta senzatie , nu mai putea mai mult , dar a mers . banuiesc ca 1.6 16v bate peste 200 !

 

Hai sa nu fabulam totusi,nu s-a construit inca un logan care sa atinga viteza de 200km/h

 

1.4mpi 75cp vmax.162km/h

1.6mpi 90cp vmax. 175km/h

1.6 mpi 105cp vmax.183km/h

 

Restul sunt povesti de adormit copii...

 

@Legat de comparatiile dintre 1.6 16v si 316i/318i e si normal ca o masina cu 105cp/tona sa fie mai sprintena decat una cu 83cp/tona!

Link to comment
Share on other sites

hai sa fim seriosi....un logan 16v rupe in 2 316-le si 318.

Specifica care, pentru ca un "Plastic" (Logan) n-are nicio sansa in fata unui 318i E46 fl.

baietii discuta despre 318i nfl ...

 

@Legat de comparatiile dintre 1.6 16v si 316i/318i e si normal ca o masina cu 105cp/tona sa fie mai sprintena decat una cu 83cp/tona!

nu e chiar asa de mare diferenta intre ele:

- Logan-ul are 105 / 1.115 = 94.17 cp/tona

- iar BMW-ul 115 / 1.205 = 95.43 cp/tona

depinde mai mult de sofer in cazul in care ambele masini sunt in mintile lor

 

m-am luat dupa datele de pe linkul urmator http://www.ultimatespecs.com/index.php?opt...21,156&do=1

Edited by attila318i
Link to comment
Share on other sites

Loganul este o maÂşinĂŁ proastĂŁ, asta e realitatea.

 

O maÂşinĂŁ care ar fi putut fi bunĂŁ, ĂŽnsĂŁ nu este.

 

Loganu-ul este o masina "de scandal",ieftina,simpla,interior spartan,tabla zici ca este din staniol,nu este o masina sigura,etc..insa are un mare atuu care probabil va amuza pe multi de-aici: Este o masina foarte fiabila,mai fiabila decat orice bmw nou! Sunt taxiuri logan care au trecut si de 300.000 km facuti exclusiv in aglomeratia din Bucuresti si care inca merg fara probleme,masini care au trecut prin mainile a mai multor soferi si totusi rezista.E o vorba:cu cat mai simpla,cu atat mai rezistenta.Sunt curios ce bmw ar rezista in conditiile astea 300 de mii km.Logan este o conserva simpla dar cu un motor si o cutie rezistente.

 

esti rautacios . am mers cu logan 1.4 mpi 180 , nu a fost cea mai placuta senzatie , nu mai putea mai mult , dar a mers . banuiesc ca 1.6 16v bate peste 200 !

 

Hai sa nu fabulam totusi,nu s-a construit inca un logan care sa atinga viteza de 200km/h

 

1.4mpi 75cp vmax.162km/h

1.6mpi 90cp vmax. 175km/h

1.6 mpi 105cp vmax.183km/h

 

Restul sunt povesti de adormit copii...

 

@Legat de comparatiile dintre 1.6 16v si 316i/318i e si normal ca o masina cu 105cp/tona sa fie mai sprintena decat una cu 83cp/tona!

 

mie oricum diferenta mi se pare mica. O diferenta de 0.2 sec la 100 de km (diferenta intre 10.4 si 10.2) este o diferenta mica si conteaza foarte mult de sofer, iar la viteza maxima nu cred ca se pune problema intre ele. Oricum vad ca topicul a degenerat intr-o discutie intre care fuge mai tare, loganul sau bmw-ul cu motor mic. Sunt multe alte lucruri care fac diferenta intre aceste masini. Si daca tot este asa sunt multe alte masini cotate mult peste logan (asemenea bmw-ului) care teoretic sunt depasite la acceleratie de logan si nu cred ca posesori acelor masini isi pun problema de asa ceva. Aici ma refer la golfuri 5 (1.9tdi de 105 cai, 1.6i de 102 cai, seat leon acelasi motor, skoda octavia aceleasi motoare, peugeoturi hdi etc) Eu cred totusi ca ar trebui sa terminam cu discutiile astea. E clar nici unele nu sunt masini de fuga, ca o da una pe alta cu jumate de masina la 400 de m sau k are 0.2-0.3 sec mai repede 0-100 nu e relevant.

Link to comment
Share on other sites

mie oricum diferenta mi se pare mica. O diferenta de 0.2 sec la 100 de km (diferenta intre 10.4 si 10.2) este o diferenta mica si conteaza foarte mult de sofer, iar la viteza maxima nu cred ca se pune problema intre ele. Oricum vad ca topicul a degenerat intr-o discutie intre care fuge mai tare, loganul sau bmw-ul cu motor mic. Sunt multe alte lucruri care fac diferenta intre aceste masini. Si daca tot este asa sunt multe alte masini cotate mult peste logan (asemenea bmw-ului) care teoretic sunt depasite la acceleratie de logan si nu cred ca posesori acelor masini isi pun problema de asa ceva. Aici ma refer la golfuri 5 (1.9tdi de 105 cai, 1.6i de 102 cai, seat leon acelasi motor, skoda octavia aceleasi motoare, peugeoturi hdi etc) Eu cred totusi ca ar trebui sa terminam cu discutiile astea. E clar nici unele nu sunt masini de fuga, ca o da una pe alta cu jumate de masina la 400 de m sau k are 0.2-0.3 sec mai repede 0-100 nu e relevant.

+1

Link to comment
Share on other sites

Aici ma refer la golfuri 5 (1.9tdi de 105 cai, 1.6i de 102 cai, seat leon acelasi motor, skoda octavia aceleasi motoare, peugeoturi hdi etc) Eu cred totusi ca ar trebui sa terminam cu discutiile astea. E clar nici unele nu sunt masini de fuga, ca o da una pe alta cu jumate de masina la 400 de m sau k are 0.2-0.3 sec mai repede 0-100 nu e relevant.

Cei cu golf 3 (mai ales 1.9tdi) sigur isi pun problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Loganu-ul Este o masina foarte fiabila,mai fiabila decat orice bmw nou! Sunt taxiuri logan care au trecut si de 300.000 km facuti exclusiv in aglomeratia din Bucuresti si care inca merg fara probleme,masini care au trecut prin mainile a mai multor soferi si totusi rezista.E o vorba:cu cat mai simpla,cu atat mai rezistenta.Sunt curios ce bmw ar rezista in conditiile astea 300 de mii km.Logan este o conserva simpla dar cu un motor si o cutie rezistente.

 

Hai sa nu fabulam totusi, orice bmw nou da clasa oricarui logan nou, e deja un truism, nici nu stiu de ce mai spun asta. :)

cat despre loganuri cu 300 de mii de km care sunt la al "n" sofer, exista de 2 ori pe atat bmw-uri, doar ca la bmw s-au obosit unii sa le dea km inapoi.

 

compara un e46 din 2000 (10 ani vechime) cu un logan de 3 ani vechime. vezi cate se schimba la un logan si cate pica in timp, doar ca la dacie le schimbi ca's ieftine, la bmw te mai gandesti, ca e mai scump.

 

 

Nu ai inteles! Logan este o masina atat de simpla incat nu prea are ce sa se strice la ea.E o cutie de tabla cu mult plastic ieftin in interior,motor si cutie si cam atat! E si normal ca o astfel de masina sa fie fiabila. Ia tu un E46 sau E90 si pune-l pe taximetrie in traficul din Bucuresti sa vedem ce se intampla.Pai masinile astea pe mana unor oameni care le ingrijesc si nu reusesc sa ajunga la 100 de mii de km fara sa schimbe suspensie,casete de directie,turbine,etc...componente importante,daramite pe mana mai multor soferi de taxi care merg fara sa-i intereseze.Nu a comparat nimeni logan cu bmw d.p.d.v. calitativ ci doar ca o masina ca logan este mai rezistenta decat un bmw in conditiile de exploatare din Ro.

Bmw-urile alea SH de care vb tu sunt aduse din Germania unde au circulat pe un asfalt ca in palma,pe autostrazi,ferite de gropi si traficul de la noi,cu service la zi,etc...daca ar fi fost exploatate in Ro(si mai ales in regim de TAXI)....se alegea praful de ele.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe langa un 530i si un logan MCV 1,6 16v. Si pot spune in cunostinta de cauza ca loganul egaleaza BMW-ul. La consum insa :).

Consumul pe autostrada, la o viteza de vreo 140-150 Km /h este de 13.3 l/100Km! La viteza asta BMW-ul consuma clar mai putin.

Link to comment
Share on other sites

La 180 am resetat consumul (asta pt ca nu am consum instant la logan) si dupa 500m, consumul a fost 14.2. De unde scoti tu la 140-150 13.3 nu stiu. Poate era masina incarcata cu 6 persoane+sofer, sau cu multa marfa.

Bine , a mea e si berlina si nu mcv ca a ta, dar niciodata nu are cum sa consume 13 la viteza asta. Pe de alta parte e logic ca un motor mic sa consume la viteze mari mult. :)

 

Eu totusi am adus discutia de logan 16v pt ca citeam ca zicea cineva ca domne pana si supernova bate 318, ceea ce e total FALS. D-abia bate loganul 16v cu o masina cum ziceam, deci alea cu supernova sunt total aberatii. Nu am intrat sa ma laud ca ce tare e loganul meu sau sa starnesc discutii aiurea, chiar nu sunt genul :lol:

Edited by bossake
Link to comment
Share on other sites

Cel mai puternic Logan un pic mai bun la demaraj decat cel mai slab bmw(316).Nu mi se pare un capat de tara.

 

Oricum un 316 sau 318 e de 100 de ori "mai masina" decat un Logan :)

 

AÂşa este.

 

Cu siguranÞã.

 

Oricum nu se pot compara cele douĂŁ maÂşini.

E46 este o maºinã premium, o maºinã În adevãratul sens al cuvântului, În timp ce Logan-ul este o tentativã de maºinã.

 

Era 318i - M40.

 

Poate era resoftat.

Link to comment
Share on other sites

Loganu-ul este o masina "de scandal",ieftina,simpla,interior spartan,tabla zici ca este din staniol,nu este o masina sigura,etc..insa are un mare atuu care probabil va amuza pe multi de-aici: Este o masina foarte fiabila,mai fiabila decat orice bmw nou! Sunt taxiuri logan care au trecut si de 300.000 km facuti exclusiv in aglomeratia din Bucuresti si care inca merg fara probleme,masini care au trecut prin mainile a mai multor soferi si totusi rezista.E o vorba:cu cat mai simpla,cu atat mai rezistenta.Sunt curios ce bmw ar rezista in conditiile astea 300 de mii km.Logan este o conserva simpla dar cu un motor si o cutie rezistente.

 

Singurul avantaj al Logan-ului este preĂžul mic, ĂŽn rest e o maÂşinĂŁ slabĂŁ.

 

Nu poĂži compara fiabilitatea unui BMW nou cu fiabilitatea unui Logan.

 

Ăn primul rând, comparaĂžia este inutilĂŁ din moment ce maÂşinile sunt din clase total diferite Âşi se adreseazĂŁ unor clienĂži total diferiĂži.

 

Ai avut vreun BMW luat de nou Încât sã poÞi spune cu siguranÞã cã ar fi mai puÞin fiabil decât un Logan?

 

Chiar dacĂŁ un BMW nou este mult mai complex, asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ acele opĂžiuni trebuie sĂŁ se strice.

 

ÂŞi este un pic exagerat sĂŁ spui cĂŁ acele Logan-uri au ajuns la 300 000 km fĂŁrĂŁ probleme.

Cu siguranÞã au intrat destule piese Într-un Logan În 300 000 km, Însã având În vedere preÞul mic, aceste piese nu prea conteazã.

Link to comment
Share on other sites

Am Logan (taxi) , are 90.000 Km ! Doar cateva "mici" probleme : sa rupt cureau de distributie , sau infundat 3 injectoare si a cazut o planetara ! Masina fiind din 2007 ! Pana la 300.000 km cred ca nu o sa mai aibe o piesa cu care a iesit pe poarta fabrici . nu stiu de unde ati scoso pe asta cu fiabilitatea . . . !
Link to comment
Share on other sites

http://videonews.ro/action/viewvideo/33600...la-fiabilitate/

 

Interesanta e urmatoarea treaba. Loganul se vinde din 2004, e drept cu mici facelifturi, dar 95% aceeasi masina (tehnic vorbind). Daca ar fi fost atat de proasta, credeti ca in anul 2009 (dau un exemplu aleator), la 5 ani dupa lansare, se mai vindea asa bine? Daca ar fi fost o teapa de masina, nu cumva nu s-ar mai fi vandut dupa 1-2 ani de la lansare? Ma refer ca s-ar fi lamurit lumea ca e proasta si nu se mai vindea.

Link to comment
Share on other sites

pai conteaza si pretul de achizitie care la logan e mic, printre cele mai mici pentru o masina noua si de asta se cumpara. cine vrea masina noua si nu are bani multi nu are ce face, de asta se cumpara, nu neaparat ca ar fi masini bune. Plus ca multi se gandesc ca e dacie, ca are piese ieftine si ca se pricepe aproape oricine sa o repare (desi aici nu prea sunt de accord).
Link to comment
Share on other sites

OFFTOPIC:

Woow, mai multe detalii despre logan gasesti pe topicu asta decat pe un forum dacia!!! Incredibil. :)

Ce naiba se intampla cu voi?

Initiatorul topicului a scris foarte clar "BMW e46 318i nfl, pareri si diverse?!". Ce cauta loganu in discutia asta???

Cum drak ati ajuns sa comparati un E46 cu un logan??? :lol:

 

 

ONTOPIC:

Mie mi s-a desprins un cheder la usa din spate cu frigul asta reinstalat.

La urma urmei si BMW este o masina si nu este facuta din materiale indestructibile.

Link to comment
Share on other sites

Salut! A face comparatie intre BMW vs. Logan, este ca si cum ai compara un caine maidanez cu un dalmatian. Dalmatianul are stil, eleganta, intoarce privirile, este rafinat, dar trebuie hranit si ingrijit cu bani multi, trebuie dus la veterinar... insa atunci cand nu vei mai avea grija de dalmatian si il vei da afra din casa pe -15 gr C si il vei pune sa manance din gunoaie, va garantez ca maidanezul este cainele suprem. Acum depinde si de proprietar, vrea stil, eleganta isi cumpara dalamtian(cu conditia sa si-l poata permite), vrea sa stea fara griji isi ia de la ghena de gunoi un maidanez...cam asta este comparatia :) ! Vorbind la modul cel mai serios, am la firma cateva Dacia Logan 1.5 dCI, unul dintre ele a ajuns la 386k km. In toti acesti k nu i-am schimbat mare lucru, odata turbo si odata injectoarele, in rest masina merge perfect. Surprinzator este ca tapiseria, scaunele, volanul, schimbatorul arata si acum ok, in conditiile in care masina a fost birjarita de "n" soferi. Sa nu va fie cu suparare, dar am vazut multe masini premium de 60-70.000 E cu tapiseria facuta varza la 200k km. Pe cand aveam E90, la 48k km i-am schimbat macaraua de la geamul dreapta-fata, cateva celule de la comp. de bord se arsasera, iar afisajul prezenta o linie discontinuua pe toata latimea lui - lucru neadmisibil, zic eu, la o masina de 40.000 E si cu 48k km la bord. De cand a venit "iarna grea", <domnul 7> si <d-ra Mercedesa> au intrat "la scorbura" pt hibernare, masina suprema - Dacia Logan Van 1.5 dCI de 70 CP care prinde suta in 30 de min(si la vale) :lol: Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca un maidanez sanatos care mananca putin si "orice", in conditii de criza, poate fi mai bun decat un dalamtian bolnavicios, rapciugos, batran si hulpav care mananca mult si degeaba ...si care latra a paguba ! :) Edited by fantozzi007
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.