Jump to content

Turbo pe 320i 2171cmc


Beriba

Recommended Posts

@Ciupanezu

 

Poate ca sunt nemultumit. Sa ma duc la mecanic si eu stiu, nu trebuie sa imi spuna careva de pe forum. Parerile bune si proaste sunt toate binevenite, doar poti face cat de cat diferenta. Cateodata si o prostie poate duce la ceea ce este problema. Incearca sa privesti obiectiv ce am spus eu.

 

Ai luat foarte personal postul meu. Nu era vorba despre tine sau despre un user anume.

 

Referitor la replici, nu putem compara drumurile lor cu ale noastre, iar jantele sunt foarte aproape de sosea ..

 

Eu am deschis o discutie, fara a incerca sa creez cearta. Am dat-o de gard aiurea pentru ca te-ai simtit tu si atat. Eu nu consider ca am dat-o de gard.

Păi unii cam ĂŽntreabă lucruri care nu pot fi aflate cu certitudine pe un forum.

De fapt, foarte puţine probleme tehnice pot fi localizate cu certitudine doar din vorbe.

Eu cred că este mai bun un sfat de genul "Du-te la un service/tester", decât tot felul de presupuneri inutile şi fără legătură cu realitatea care mai mult ĂŽţi irosesc timpul.

 

Ok. :)

 

Eu am jante replici de 2 ani pe maşină, n-am avut nici un fel de problemă cu ele, roţile mele nu bat, nu sunt strâmbe, nu sunt foarte grele ĂŽn comparaţie cu varianta originală, ĂŽn cazul meu a fost MYTH BUSTED. :lol:

Pe forumuri circulă tot felul de mituri cu privire la jantele replici, de fapt nu sunt toate proaste.

Eu am jante fabricate ĂŽn Italia, jante care respectă nişte norme de siguranţă, nu sunt făcute pe vapor.

Chestia e că, deşi ai deschis un topic ĂŽn care să ceri părerei, nu prea ţii cont de ele. Adică tu pari deja decis, spui că ştii cât te va costa totul.

 

 

Nu cred ca trebuie ultra suspensii, ultra roti si mega frane pentru proiectul acesta. Suspensia si rotile care le am sunt suficiente. Poate daca te-ai uita ce masina am, ai intelege de ce spun asta. Si io's imi zicea de roti, fara sa stie ce roti are masina mea. Deci multa lume vorbeste fara sa se informeze intai. Cu franele sunt de acord.

 

Te inseli daca tu crezi ca pe mine nu ma intereseaza parerea celor de aici. Daca nu ma interesa parerea celorlalti, nu deschideam topic.

 

Eu am o maşină de 245 cp, deci cred că am o părere avizată cu privire la acest subiect.

Am suspensie de M, stabilitatea este mult superioară unui E39 cu suspensie standard.

Când ai putere mare, este obligatoriu să ai şi o suspensie pe măsură.

Având putere, automat vei avea tendinţa de a te folosi de ea, şi uneori poate vei exagera.

Cu o suspensie de 2 bani, şansele de accident cresc foarte mult.

 

Tu intrebi:

"Jante replici am, dar la fel au şi cei de pe alte forumuri americane, oare pentru că nu-şi permit originale sau pentru ca jantele replici sunt de calitate de fapt?"

 

Si iti raspunzi:

"E imposibil, cât dai atâta face"

 

Nu, chiar deloc, tu ai scos replicile mele din context.

Jantele replici sunt de calitate, suspensiile complete de 250 € nu sunt.

 

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

 

240 - 170 = 70 cp :D

 

Da, frăţie, nu este aşa important, mânca-ţi-aş talentul tău de pilot.

 

Ce nevoie ai de frâne, mai bine vinde discurile de pe spate şi pune tamburi, mai scoate nişte bani. :)

 

Asta cu internele ai scos-o de unde? :)

 

Internele unui motor rezistă până la un anumit boost, nu cred că ştii tu exact până la ce limită rezistă.

Dacă unii au dus motoare M50B25 la peste 300 cp cu internele stock, rezită şi un M54B22 la 250 cp cu internele stock.

 

BOV este o idiotenie ca sa faca zgomot, 0 castig putere si 0 utilitate, doar fasaie aerul afara... ca sa faca zgomot NFS.

 

Nu este o idioĂženie, face zgomot dar Âşi elibereazĂŁ presiunea, prin urmare are un rol important.

 

IdioÞenie este dacã o montezi doar pentru fâsâit.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

30-40cp :) sa dai 2-3000e pt 30-40cp pe turbo tre sa fi un pic nebun :) Din chip, evac, si admisie scoti 30-40cp poate mai bine si nu te costa 3000e :lol: Iar internele s-a mai zis si aici pe topic si pe alte topicuri tot pe forum duc 0.6bari insa e evident ca depinde si de starea motorului...pune 0.6 bari boost pe un e34 din 88' cu 600.000km

 

EU merg tot pe ideea ta...cea mai dificila e treaba cu montatul turbo-ului dupaia cand ai timp s bani pui frane suspensii si alte prostii doar nu ai 2 ani sa nu te poti abtine sa rupi pedala in ea cand vezi cu ochii tai ca nu se opreste...

 

Toate bune.

Link to comment
Share on other sites

30-40cp :) sa dai 2-3000e pt 30-40cp pe turbo tre sa fi un pic nebun :D Din chip, evac, si admisie scoti 30-40cp poate mai bine si nu te costa 3000e :lol: Iar internele s-a mai zis si aici pe topic si pe alte topicuri tot pe forum duc 0.6bari insa e evident ca depinde si de starea motorului...pune 0.6 bari boost pe un e34 din 88' cu 600.000km

 

sa ne zici si noua unde se face softul asta minune care la 2,2 aspirat iti da 40 de cai. eu la 3000 aspirat am vazut ca imi sunt garantati doar 18 cai din soft. la 2,2 zic eu 15, asa cu indulgenta. nici la 200 de cai nu ajunge cu ce ai zis tu, si tot da 2000 de euro, ca nimeni nu ii face cadou admisii si evacuari performante. adica nu poate sa isi faca evacuarea din teava de irigatie, si admisia sa o ia sh de pe vreo alfa romeo :)

la mine toba medie a disparut, finala borla mare->castig de putere=o. si la admisie ce sa ii faca ? sa o schimbe cu una cu clapete individuale eventual , care sare de 1000 de euro, si tot la banii aia ajunge :)

Link to comment
Share on other sites

Lol am zis relativ 30-40cp depinde de motorizare acuma sariti toti cu date fixe.

 

PS: am zis soft admisie si evacuare, costa cat costa insa nu e la fel de mare bataia de cap ca la turbo si iti spun din exp proprie ca am bagat ~1000$ in evacuare si am taiat caroseria ca sa o pot monta :)

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, zici multe si nimic. Te legi de lucruri care nici macar nu s-au spus. Topicul asta nu este despre tine, stop it. Bravo, sa te bucuri de jantele tale si sa te duca 1 milion de km in plus de cat ti-ai propus(stiu, imi vei spune ca nu ti-ai propus). Probabil ca sunt bune jantele replici, nu fac obiectul topicului.

 

Eu nu am zis nicaieri ca nu tin cont de pareri si cu atat mai mult ca sunt decis si stiu cat va costa. Daca tie ti se pare asa, te inseli.

 

Si eu am suspensie M si jante M.

Referitor la putere, inseamna ca pole e mai avizat ca si tine, voi asculta parerea lui. Are undeva la 2x puterea ta.

 

Man, fii atent aici ca zic pentru ultima data: nu am facut nici o referire la tine!

 

Sa revenim la subiect: am scris toate componentele?

Link to comment
Share on other sites

deja se schimba socoteala, nimeni nu cred ca stia ca ai jante si suspensie sport, deja nu mai ai de facut decat sa te apuci de treaba, mai vezi tu dupa daca iti mai trebuie frane sau nu.... insa ambrejai mai mult ca sigur o sa-ti trebuiasca

 

bafta multa ! :)

 

si tine-ne la curent cu modificarile, poate faci si un DIY daca iti montezi singur kit-ul

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

asa domne, nu ii mai ziceti sa schimbe juma de masina, cand el vrea doar ceva cai in plus.

 

daca nu ai de gand sa folosesti masina in stilul MAXIM tot timpul , cred ca vei fi multumit. sa ne spui si noua :) eu chiar as vrea sa vad cum se comporta masina dupa montaj.

bafta

Link to comment
Share on other sites

Amuzant, cei de la www.abc.cdf de unde vreau sa iau kit-ul, mi-au spus ca daca e masina de zi cu zi, nu imi recomanda sa il cumpar ...

 

@io's: si eu ma gandeam ca trebuie alt ambreiaj. Ma gandesc la cele ceramice, sunt destul de accesibile la pret. Referitor la frane, ma gandesc prima data sa incerc niste discuri gaurite si cu striatii, la fel, ceramice. Au tot acolo pe site-ul acesta. Oricum, franele erau primele pe lista, chiar inainte sa ma gandesc la turbo. Pe langa frana mult mai buna, imi place cum se vad niste discuri cu etriere mari :)

 

Acum am o intrebare. Pentru etriere cu mai multe pistonase, nu e nevoie de alta pompa?

 

 

btw, asta e masina, ca sa eliminam dubiile :lol:

M-Paket 1, asa cum nu ii place lui edy1092

post-11146-1263369368_thumb.jpg

post-11146-1263369382_thumb.jpg

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

Ca deobicei..... omul intreaba de kitul turbo si toata lumea ii vorbeste de frane..... Nu cred ca franele actuale nu fac fata la inca 30-40 de cai. SA monteze si sa ii mearga lui bine Kitul turbo si intre timp strange bani si de frane. Sunt de acord ca trebuie si frane dar pentru inceput NU este asa important. Peste 3 sferturi din posturi vb de frane si de caliatatea kitului. Nimeni nu a spus nimic concret. Ca deobicei discutia degenereaza.

Am spus 30-40 de cai pentru ca peste 50 de cai deja numai merg sigur internele motorului si transmisia stock. Sau daca merg viata lor va fi mult scurtata.

 

Ceea ce crezi tu nu are relevanta, din moment ce la e39 de la 163, la 193 cp s-au schimbat si franele la masina... Probabil ca parerea celor care au gandit masina are mai multa relevanta, si ei au spus ca de la 163 cp la 193 cp este salt suficient incat sa trebuiasca frane mai mari.

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, zici multe si nimic. Te legi de lucruri care nici macar nu s-au spus. Topicul asta nu este despre tine, stop it. Bravo, sa te bucuri de jantele tale si sa te duca 1 milion de km in plus de cat ti-ai propus(stiu, imi vei spune ca nu ti-ai propus). Probabil ca sunt bune jantele replici, nu fac obiectul topicului.

 

Eu nu am zis nicaieri ca nu tin cont de pareri si cu atat mai mult ca sunt decis si stiu cat va costa. Daca tie ti se pare asa, te inseli.

 

Si eu am suspensie M si jante M.

Referitor la putere, inseamna ca pole e mai avizat ca si tine, voi asculta parerea lui. Are undeva la 2x puterea ta.

 

Man, fii atent aici ca zic pentru ultima data: nu am facut nici o referire la tine!

 

Sa revenim la subiect: am scris toate componentele?

 

:)

 

PĂŁi doar nu vroiai sĂŁ ghiceascĂŁ cineva...

Ăn cazul ĂŁsta, e ok, mai ai nevoie doar de frâne.

 

2. FRANE. Placutele sunt in permanenta frictiune pe disc. Cine nu crede, sa desfaca o roata si sa invarta discul cu placutele puse si dup-aia cu ele date jos (nu ma mai bag inca o data in polemica asta). Problema nu apare cand franezi repetat, ci problema apare cand mergi cu masina, mai exact la demarajele lungi si puternice (gen 0-200-240), atunci ai sansele cele mai mari sa incingi ca lumea discurile OEM pt modelul tau cand rulezi cu turbo sau S/C. Una e un motor de 250cp aspirat, care capata treptat puterea, si alta e un motor tot de 250cp supra-alimentat. Turbina e violenta cand intra si cresterea de putere este brutala. Mare grija la lichidul de frana: Pune ceva ca lumea, ca sa reziste la temperaturi inalte si sa nu se transforme in gaz, pentru ca altfel ai pus-o. Daca nu vrei sa schimbi discurile acum, macar ia niste placute ca lumea (Ferodo DS Performance etc). Placutele OEM se incing repede.

 

Nu e adevĂŁrat. :lol:

 

Discurile se Încãlzesc foarte tare atunci când te opreºti brusc dupã ce ajungi la ~200 km/h, adicã la o liniuÞã pe drumuri publice.

 

DacĂŁ plĂŁcuĂžele ar fi ĂŽntotdeauna ĂŽn fricĂžiune cu discul, probabil s-ar uza foarte rapid.

 

Amuzant, cei de la www.abc.cdf de unde vreau sa iau kit-ul, mi-au spus ca daca e masina de zi cu zi, nu imi recomanda sa il cumpar ...

 

Probabil din cauza fiabilitĂŁĂžii ĂŽn timp.

Link to comment
Share on other sites

Amuzant, cei de la www.abc.cdf de unde vreau sa iau kit-ul, mi-au spus ca daca e masina de zi cu zi, nu imi recomanda sa il cumpar ...

............

 

btw, asta e masina, ca sa eliminam dubiile :)

M-Paket 1, asa cum nu ii place lui edy1092

pai de ce??? sunt curios ce pt ce motiv nu recomanda asta?

 

 

misto masina, imi place Mpack1, chiar si pe mine ma batea gandul macar pe fata (nu sufar bara de fl) si nu sunt asa multe ca Mpack2 (ca ciupercile)

Link to comment
Share on other sites

Mersi.

 

 

Kitul de ambreiaj

 

- Placa de presiune Heavy Duty stage 2

- Disc ambreiaj staqe 2 carbon kevlar

- rulment

- scula de aliniere

- rezista pana la 300 CP

- 390 eur

 

si discurile

 

- 4 discuri racing ceramice fata + spate

- bolt-on instalare fara modificari

- timpi de franare cu pana la 45% mai buni oare chiar asa sa fie?

 

la care m-am gandit.

 

Eu am avut o experienta neplacuta cu franarea, in sensul ca am franat de pe la 160 pana la 40, dupa care franele nu mai aveau eficienta foarte buna(pana s-au racit). Ori daca faci mai multe figuri de genul, risti sa ramai fara frane si nu la figurat vorbind. E drept, aveam montate capacelele din bara care acopera 1/2 din canalele de racire a franelor.

post-11146-1263369964_thumb.jpg

post-11146-1263369971_thumb.jpg

Edited by vl4d
Link to comment
Share on other sites

nu sunt aceleasi,poti sa le schimbi si pe spate doar ca tot asa cu etrieri si pompa de 330i din ce stiu difera fata de 325i si pompa

 

da etrieri si discuri de 330 fata doar,spate paremi-se ca raman cele de 325

 

 

Extraordinar zgarcit esti pe banii omului, de ce sa faca un compromis la franare ? lasa nu-l invata sa faca tiganii.

 

@Cristi am zis paremi-se nu tre sa te superi :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.