Jump to content

e46 320i probleme viteze


sadr1an1

Recommended Posts

De cand am luat masina, acum o luna am observat ca intra greu in viteza. Problema apare dimineata, cand masina este rece si o sa explic ce se intampla. In viteza 1 intra cel mai greu adica duc maneta pana la jumatate apoi daca mai astept putin, cu aceeasi presiune intra pana la urma. Acelas lucru se intampla si la viteza a doua, de la a 3-a in sus intra mult mai usor. Sunete, cutia nu scoate deloc, simt decat in maneta cateva impulsuri, nu stiu cum sa explic mai bine cand intra mai greu. Intrebarea mea este, o fi de la cutia de viteze, de la ambreiaj sau asa intra mai greu toate, pentru ca am auzit si astfel de pareri.
Link to comment
Share on other sites

De cand am luat masina, acum o luna am observat ca intra greu in viteza. Problema apare dimineata, cand masina este rece si o sa explic ce se intampla. In viteza 1 intra cel mai greu adica duc maneta pana la jumatate apoi daca mai astept putin, cu aceeasi presiune intra pana la urma. Acelas lucru se intampla si la viteza a doua, de la a 3-a in sus intra mult mai usor. Sunete, cutia nu scoate deloc, simt decat in maneta cateva impulsuri, nu stiu cum sa explic mai bine cand intra mai greu. Intrebarea mea este, o fi de la cutia de viteze, de la ambreiaj sau asa intra mai greu toate, pentru ca am auzit si astfel de pareri.

 

asa se intampla dimineata cand e rece...pana cand circula si uleiul ala din cutie....exact asa se intampla si la mn...pana schimb toate treptele intra diferit putin mai greu...dar asta numai iarna..vara n`am probeleme de genu`.. si pe urma numai are nici o problema...oricum la revizie vreau sa schimb si uleiul din cutie:)

Link to comment
Share on other sites

Asta nu e o problema...asa se intampla si la mine,dar in viteza 2 nu am probleme...Tine ambreiajul apasat 3-5 sec si apoi baga in viteza,eu asa fac si nu am probleme....

pai daca fac asa, cum mai plec eu de la stop? :) intradevar daca tin ambreiajul mai mult intra in viteza f usor, dar asta nu inseamna ca este o problema?

am schimbat si uleiul din cutie si tot asa. Inca o precizare, cand plec din parcarea de la servici seara, unde sunt aprox. 17 grade intra bine in viteza. Acuma care ar fi semnele care ar trebui sa ma alarmeze ca exista o problema grava?

Edited by sadr1an1
Link to comment
Share on other sites

Prima oara dimineata intra greu "cu carait" in marsarier timp de vreo 2 saptamani apoi a inceput sa intre foarte greu si in viteza 1 si apoi si in a 2-a inca vreo 2 saptamani iar apoi abea mai schimbam vitezele. In acelas timp am inceput sa simt ca pedala de ambreiaj e tot mai "moale". Cu 1 luna inainte am schimbat lichidul de frana din circuit si de aici a aparut si problema, s-au umflat garniturile in pompa de ambreiaj de la pedala (sunt 1 pompa chiar deasupra podului pedalier si cilindrul receptor de langa cutia de viteze). Am schimbat pompa de ambreiaj cu una second si merge brici. Deci ai putea merge la un service sa iti verifice pompa si cilindru daca nu baga destula presiune sa debreieze. Ce era ciudat e ca nu caraia cutia de viteze decat in marsalier, in viteze intra doar foarte greu. Bafta
Link to comment
Share on other sites

uleiul din cutie nu e potrivit .... acuma e normal sa intre ceva mai greu iarna cand e rece...dar nu exagerat. trebe neaparat sa vezi ce ulei are nevoie cutia ta....posibil sa fie special MTF care e un ulei sintetic. poate cineva a schimbat uleiul la cutie si a pus un ulei nepotrivit de ex a bagat 80w90 vulgaris....dc a bagat si gl5 esti aranjat pt ca ala ataca incet sincroanele
Link to comment
Share on other sites

hmm...Aceeasi masina am si eu(320i 2,2 2001) si e valabil si la mine observatia cu schimbarea vitezelor la rece mai ales iarna si in primele aprox. 15 minute de exploatare in special in treptele 1 si 2.In restul vitezelor e o.k..Ceea ce am zis e valabil la mersul in oras cand se schimba frecvent vitezele.La drum lung schimba fara probleme.In urma cu un an si ceva am schimbat ambreajul si simptomele n-au disparut.Dar anul asta sunt decis sa rezolv problema si in curand voi duce masina la reprezentanta sa-i schimbe uleiul la cutie si sa verifice timoneria.Am auzit o parere avizata cred eu,ca s-ar putea sa fie vorba de niste bucse de plastic din timonerie.Orice ar fi,sper sa-i dau de capat.
Link to comment
Share on other sites

Eu am postat un topic pe tema asta dar nu s-a ajuns la nici o concluzie, faza cu schimbarea anbreiajului nu este pentru ca eu l-am schimbat si intratul in viteza la rece nu a disparut, lichidul frana l-am schimbat si nu am patit nimic la pompa de la ambreiaj cum a spus cineva mai sus deci nici asta nu e o solutie el trecand de la o problema la alta iar cu timoneria chiar nu stiu ce sa zic referitor la bucsile respective pentru ca problemele de intrat in viteza apar doar la rece la primele schimbari de viteza la marsarier si treptele 1 si cateodata 2 apoi functioneaza perfect. Pana acum din toate parerile expuse cea cu timoneria pare ar fi cea mai plauzibila. Sa astemptam si alte pareri sau sa confirme cineva care ar fi buba din toate spuse pana acum.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.