Jump to content

Imi da cu fum negru la e39


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu zic sa nu riste pt nimica.Mai bine te duci la un service.Si daca masina nu mai porneste dai vina pe ei

 

 

Daca se pricepe cat de cat la mecanica nu are ce sa riste. Daca nu, e mai bine sa mearga la un service.

 

Eu i-am schimbat un filtru de motorina la un prieten. Toata treaba ii ca daca pui filtru nou mai trebuie sa completezi cu motorina sa nu ramana aer in carcasa aia. daca filtru e deja imbibat cu motrina nu mai e cazu sa completezi. Iti spun f sigur treaba asta pt ca am incercat-o, nu vb din auzite.

 

nu e nevoie la bmw :blink:. furtunasul care iese din filtru este transparent. dupa ce ai schimbat filtrul bagi cheia in contact pe ultima pozitie, fara sa pornesti motorul si te uiti la furtunas cum aerul este dat afara si trimis in rezervor. dureaza cam 1 minut pana furtunasu se goleste de bulele de aer.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Buna, am si eu un 525 care scoate un fum foarte gros. Am observat urmatoarele: daca o calc pana in podea si sunt la 1000 de rpm pana la 2000 nu scoate, dupa 2000 (cand intra turbo) nu se mai vede nimic in spatele meu:((, apoi cand am motorina mai putina in rezervor nu mai scoate asa fum cand o calc, desi masina trage la fel nu intrerupe sau alte simptome. s-ar putea sa fie turbo avand in vedere acestea?O bujie nu-mi functioneaza, ar putea fi si aceasta o cauza? Din cate am auzit doar la pronire nu functioneaza si apoi porneste si ea dupa ce este incalzita. Masina are 250.000 km, motorul trage rupere, filtrele nu le-am schimbat inca! Ce as putea face in prima faza?
Link to comment
Share on other sites

Buna, am si eu un 525 care scoate un fum foarte gros. Am observat urmatoarele: daca o calc pana in podea si sunt la 1000 de rpm pana la 2000 nu scoate, dupa 2000 (cand intra turbo) nu se mai vede nimic in spatele meu:((, apoi cand am motorina mai putina in rezervor nu mai scoate asa fum cand o calc, desi masina trage la fel nu intrerupe sau alte simptome. s-ar putea sa fie turbo avand in vedere acestea?O bujie nu-mi functioneaza, ar putea fi si aceasta o cauza? Din cate am auzit doar la pronire nu functioneaza si apoi porneste si ea dupa ce este incalzita. Masina are 250.000 km, motorul trage rupere, filtrele nu le-am schimbat inca! Ce as putea face in prima faza?

intr-un prim plan este filtrul epurator.

 

la 525d cat si la 520d poate fi localizat in acelasi loc.

 

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/525d-...ill-11_2316/#24

 

http://bmwfans.info/original/E39/Lim/520d-...11/ill-11_2092/

 

in al II-lea plan , fumul poate fi dat de calitatea proasta a motorinei , motorina nearsa , filtru de aer foarte imbacsit.

 

de la bujie nu are cum sa fie , la diesel ele sunt folosite doar pentru pornirea motorului.

 

poti incepe prin a schimba toate filtrele , inclusiv cel epurator verifica si uleiul cat de negru este si vezi sa nu ai pilitura pe el , ia de pe joja pe degete si verifica.daca ai ar fi bine sa schimbi si uleiul.

Link to comment
Share on other sites

uleiul l-am schimbat de 3 luni si am facut aproximativ 3000 km, recent am bagat un aditiv in ulei cu teflon pt asa ceva(nici un rezultat), am bagat in motorina vre-o 2 aditivi doar in ultima luna(nici un rezultat). Motorina pe care o bag e buna... am sa incep cu schimabrea filtrelor si am sa va dau si un raspuns, sper sa nu fie probleme mai mari... si daca ar fi nu le ami rezolv, las pe urmatorul proprietar pt ca vreu sa o vand.

 

am uitat sa te mai intreb un lucru, totusi din scheama aceea data de link-ul tau, care numar e filtru epurator? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

uleiul l-am schimbat de 3 luni si am facut aproximativ 3000 km, recent am bagat un aditiv in ulei cu teflon pt asa ceva(nici un rezultat), am bagat in motorina vre-o 2 aditivi doar in ultima luna(nici un rezultat). Motorina pe care o bag e buna... am sa incep cu schimabrea filtrelor si am sa va dau si un raspuns, sper sa nu fie probleme mai mari... si daca ar fi nu le ami rezolv, las pe urmatorul proprietar pt ca vreu sa o vand.

 

am uitat sa te mai intreb un lucru, totusi din scheama aceea data de link-ul tau, care numar e filtru epurator? :twoup:

mare gresala ai facut sa bagi aditivi si in ulei si in motorina.

 

daca bagi aditiv in motorina , toate mizeriile vor migra catre injectoare...nustiu cat de buna e treaba asta.

 

piesa 8 la 520 respectiv piesa 11 la 525.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

salut.

am si eu o problema de genul asta. am un bmw 520d e39 an 2001 limuzina, si am observant ca pe acceleratie lasa un nor de fum negru in spate. am schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru motorina si filtru epurator, oare ce sa fie.

mentionez ca masina trage si nu am problem in acest sens.

masina o am de trei saptamani si nu am prea umblat cu ea am facut doar vreo 500 km din care doar 240 km in afar si am mers lejer deci nu mai mult de 100km/h, restul de km am mers in oras unde mentin motorul in treapta a treia si la vreo 2000 rpm. am mai citit pe aici ca poate fi si de la egr, am reusit sa desfac furtunul Acela de cauciuc de la egr si acolo am gasit urme de ulei, nu stiu daca e normal, am vrut sa curat si egr-u dar nu am avut tubulara sa-l dau jos. ce se poate sa fie?!

legat de turbo se aude un "fsssssttt" la turatie.

ceva sfaturi?!

multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru inceput verifica/schimba toate furtunurile de vacuum existente pe motor. Totodata observa daca nu pierzi presiune pe la tubulatura care iese din turbo si intra in intercooler precum si din intercooler in admisie.

 

Conteaza si turbina in ce stare este, verifica sa nu fie umblat la actuatorul turbo. Pe partea de electrovalve si senzori pune un tester pe ea si vezi ce erori ai. Uleiul prezent in EGR este normal la diesel insa doar o pelicula fina.

Link to comment
Share on other sites

salut sfatul meu este urmatorul;1 nu mai alimenta de la lukoil niciodata cea mai proasta motorina cifra octanica slaba nu are forta eu alimentez de la omv vei vedea diferenta.2 verifica injectoarele pornitul greu este de la injectoare toate injectoarele trebui sa aiba valorile 0 daca ai valori +1,+2pe injector acel injector este dus.de acolo se trage fumul negru 3 scimba cartusu(filtru epurator)aceste simtome le-am avut eu.de cind alimentez de la omv motoru toarce si nu da pic de fum negru.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.