Jump to content

Frig de crapa pietrele - 23 C


Marius_Is

Recommended Posts

La Brasov pe la 10:30, -16.5 grade, am pus contactul de 2 ori si cand am dat la automat masinuta a luat-o greu dar a pornit, in bord martorii se stingeau si se aprindeau ca la instalatia de pom mi-era frica sa nu raman fara baterie. O fi semn ca e pe duca bateria?

Este din cauza bateriei, atentie ca pe frig , si mai ales temperaturi extrem de scazute, se descarca mult mai repede...

 

Eu am patito cu frig si masina nepornita->mi-a murit bateria.

Acum desi am baterie noua daca nu folosesc masina o pornesc 1 data la 3 zile si o tin pornita cam 10 minute.(numai cind e foarte frig)

Edited by alexnos
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu am pus lichid la -40, nu a inchetat in schimb cred ca s-a crapat ceva pe-acolo ca dimineata am gasit zadapa albastra si pe bara la fel asa ca atentie.nu mai zic ca aveam o sticla de apa minerala in masina care a explodat din cauza frigului si dimineata erau numai cioburi in masina.Daca a ingetat si marea ce sa mai zic...
Link to comment
Share on other sites

  quote 

 

  -23 C in dimineata asta

 

 

 

-23 si la Targoviste.

In dimineata asta am luat taxiul.pana la servici sunt decat 4 km si nu am mai pornit-o.

dupa-amiaza ii dau o scheie si o las 10 min.

Vreau sa treaca frigul asta ca murim intr-o saptamana:((((( :)

 

Temperaturi ca in titlu  :lol:

Edited by katlin
Link to comment
Share on other sites

-13 cluj, dar de data asta masina a stat afara peste noapte :lol: .. Trazni-o-ar motorina de la luk-oil :) a pornit ... dar motorina de la mol, nu a dres-o deloc pe aia de la lukoil ce deja era prin filtru ...

 

si prin bucuresti e problema cu motorina de la lukoil

Link to comment
Share on other sites

eu vara n-am avut problema, adica sa scoata fum, sa tremure sau stiu eu mai ce... si cand merg in oras mi-e in drum lukoilu cand merg spre servici am omv-u in drum, iar cum nu m-am uitat la tv.. n-am stiut ce ger se-anunta... si uite ca m-a prins cu motorina-n filtru...

 

La prima cheie pe langa ca nu-i sigur ca mergea pe "toate tevile"... s-a oprit, la a 2-a.. am apasat rapid putin pe acceleratie, si dupa 2 secunde a mers frumos, doar ca motorul a ramas turat la putin sub 1000 rpm o perioada mai lunga decat de obicei, inainte sa coboare la 750...

 

zeronoo: de ce ? ce vina are dieselu ca eu is bou si am avut in masina motorina ce la -15 ingheata ?

Edited by Cristi.MD
Link to comment
Share on other sites

:lol: pot sa bag si petrol important e sa circule prin conducte

 

Am vazut ieri seara un reportaj pe discovery despre ceva vapoare imense. Ziceau ca folosesc cel mai ieftin si penal combustibil posibil. Are consistenta bitumului, si doar de la 60 grade in sus trece in stare cat de cat lichida si poate fi folosit. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.