Jump to content

Cauciucuri.Intrebari


AdrianHH

Recommended Posts

Salut,

Este vorba de masina din semnatura.

Am un set de 4 din fabrica(banuiesc,nu sunt sigur) de GOODYEAR 195 55 R16 pe jante de tabla si un set de 4 de Nexen N3000 215/45 R17 pe jante aliaj MAK.

Mai precis astea

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=170403806901

http://www.vandmasini.ro/anvelope-nexen-va...45-R17/335.html

Cert e ca vara le folosesc nexen-urile,iar iarna good year-urile.Iarna cu goodyear-uri mai fac fata,cu nexen-urile e "senzatie".De precizat totusi ca nexen-urile sunt din 2007 iar good-year-urile din 2004.Masina cand am cumparat-o asa a venit,cu nexen-urile pe ea si goodyear-urile bonus ca sa zic.

Problema e ca dupa ce am sapat pe net am aflat ca nexen-urie NU sunt runflat insa despre good year nu stiusigur inca daca sunt sau nu.

In link-ul de pe ebay se zice ca ar fi,in rest ce am mai cautat nu se zice nici nici.

Pe ele scrie asa:

Good Year Eagle NCT 5A 195/55 R16 .

Avand in vedere ca nu am rezerva la mine,si portbagajul e mic nu prea imi place sa il ocup cu o rezerva.Mai fac drumuri in tara(daca mai plec si in afara e si mai jale) si daca fac pana sunt in pom.

Stie cineva daca acele good year sunt run flat?

Link to comment
Share on other sites

Mare grija...

Eu nu am runflat si am luat kit cu spuma si alte balarii pt cazul pana ,din considerente spatiu/portbagaj.

Cind ma intorceam din Austria aproape de Severin pe un drum nenorocit, e putin spus,(acoperit de zapada si nu vedeam gropile->cratere)

am facut pana....Am scos kitu sa rezolv si surpriza:o piatra ascutita mi-a intrat intr-un cauciuc( de iarna, impecabil) si

l-a facut praf.A fost chinu de pe lume sa caut vulcanizari ,sa aduc omu la masina abandonata in drum,cumparat cauciuc nou si

toate cele.Oribil.

Morala:acum umblu cu rezerva mica in porbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Ok.azi am avut putin timp si m-am uitat.

Pe langa kit-ul cu spuma care il am deja,pe cauciucuri(good year) am zarit si un dreptunghi pe care scria

e mt extended mobility technology

Am cautat cu google asta si se pare ca asta era denumirea veche la good year pt run on flat.

Oricum,la un drum lung daca e loc in porbagaj iau si un nexen cu mine just in case.

Nu de alta ,dar alexnos are dreptate,in caz ca pierd total un cauciuc,degeaba e run-flat.

Edited by AdrianHH
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

@AdrianHH, Good Year Eagle NCT 5A 195/55 R16 daca are inscriptia ROF atunci e rezistenta la pana.

 

A folosit/foloseste cineva anvelope 225/45/R17 pe jante 7Jx17 sau 8Jx17 inclusiv pe fata la Seria1 ? :)

Doresc sa achizitionez si un set de jante SH pe 17" + cauciucuri runflat uzate pentru circuit. Puteti sa ma ajutati cu informatii ? Aparent se potrivesc jantele cu 8JX17 ET:47 de pe vechea Seria3 E46. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
@AdrianHH, Good Year Eagle NCT 5A 195/55 R16 daca are inscriptia ROF atunci e rezistenta la pana.

 

A folosit/foloseste cineva anvelope 225/45/R17 pe jante 7Jx17 sau 8Jx17 inclusiv pe fata la Seria1 ? :)

Doresc sa achizitionez si un set de jante SH pe 17" + cauciucuri runflat uzate pentru circuit. Puteti sa ma ajutati cu informatii ? Aparent se potrivesc jantele cu 8JX17 ET:47 de pe vechea Seria3 E46. :)

 

am eu un set de jante pe 17

http://felgenkatalog.auto-treff.com/

styling 207 M doppelspeiche

masina are kit m si jantele sunt originale

pret 400 euro toate 4

bonus cauciucuri de iarna 225/45/17 care mai merg 1 iarna

daca te intereseaza trimit poze

Link to comment
Share on other sites

RSC RFT intr-adevar asta trebuie sa scrie...insa avand in vedere ca sunt de prin 2004 de vreo 2 ani cel putin trebuiau "scoase din circulatie" ...anvelopa chiar daca nu este uzata fizic ea trebuie schimba la un interval de timp...poate avea "carne" inca daca au trecut ceva ani trebuie schimbata ca nu mai are aceleasi performante.

 

Mare grija...

Eu nu am runflat si am luat kit cu spuma si alte balarii pt cazul pana ,din considerente spatiu/portbagaj.

Cind ma intorceam din Austria aproape de Severin pe un drum nenorocit, e putin spus,(acoperit de zapada si nu vedeam gropile->cratere)

am facut pana....Am scos kitu sa rezolv si surpriza:o piatra ascutita mi-a intrat intr-un cauciuc( de iarna, impecabil) si

l-a facut praf.A fost chinu de pe lume sa caut vulcanizari ,sa aduc omu la masina abandonata in drum,cumparat cauciuc nou si

toate cele.Oribil.

Morala:acum umblu cu rezerva mica in porbagaj.

 

 

doar ca la masinile care vin echipate din fabrica cu runflat nu este loc pentru roata de rezerva,insa nu este nici cric nici cheie pentru prezoane...deci trebuie achizitionat intreg mecanismul in caz de pana,dar macar conduci linistit

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
am eu un set de jante pe 17

http://felgenkatalog.auto-treff.com/

styling 207 M doppelspeiche

masina are kit m si jantele sunt originale

pret 400 euro toate 4

bonus cauciucuri de iarna 225/45/17 care mai merg 1 iarna

daca te intereseaza trimit poze

salut,

ai idee de unde pot sa iau 2 cauciucuri runflat 225/45/17 indice V/WW de vara/all season ?

am un 123d si pe spate am dimensiunile astea.

 

merci,

catalin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salut. Am citit si eu pe aici niste indicatii despre cauciucuri. Am citit si cam tot de aici. Avand in vedere ca eu pana acum am avut jante de tabla pe fosta masina (care nu era bmw), acum ca mi-am luat bmw si are jante de aliaj....e ok sa schimb cauciucurile dupa fiecare sezon? Nu risc sa le stric?(ma refer ca e posibil ca cei din service sa le strice estetica). Sper sa nu fie o intrebare idioata...dar zic si eu asa...stiti cum e...cand ai ceva la care tii foarte mult devii asa de grijuliu ca parca devii incepator in toate!
Link to comment
Share on other sites

Ce spui tu este corect si nu vorbim numai despre estetica. Pe langa asta fiecare montare si demontare presupune si cate o noua echilibrare.

Economic vorbind, pe termen lung iesi mai ieftin daca ai un set complet de roti de vara si un set complet de roti de iarna. Plus ca elimini riscul deteriorarii la fiecare schimb. Ce faci daca la vulcanizare iti strica un cauciuc si modelul respectiv nu se mai fabrica? schimbi 2 cauciucuri degeaba? dar daca ai tractiune integrala? le schimbi pe toate pentru ca nu mai gasesti sa completezi modelul respectiv?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.