Jump to content

Nu proneste


Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

adica iei curent/alta baterie si reusesti sa o pornesti.

 

apoi poti merge la service.

 

asta e limpede

ma gandeam la faptul ca trebuie sa cumpar si o alta baterie - nu in momentul acesta, dar in perioada urmatoare

presupun ca o baterie buna nu cedeaza atat de usor

bateria se mai incarca si in mers, dar e limpede ca nu mai fac o iarna cu ea

ms pentru sprijin

 

tot nu m-a lamuri nimeni ce rol are releul ?? am un 520 d

e in conexiune cu bujiile incandescente? inteleg ca ele au un rol ff important la pornire

dar ce e cu releul?

.......... defect profesional ...sunt inginera ....deci trebuie sa inteleg aspectul tehnic

 

tot nu m-a lamuri nimeni ce rol are releul ?? am un 520 d

e in conexiune cu bujiile incandescente? inteleg ca ele au un rol ff important la pornire

dar ce e cu releul?

.......... defect profesional ...sunt inginera ....deci trebuie sa inteleg aspectul tehnic

Link to comment
Share on other sites

du-te si porneste-o,fa rost de curent si tine-ne la curent :lol: .

biinnneee ingineru ' le

fugareste-ma :)

oricum azi dupa serv ma duc sa vb cu un "moldovean" care a lucrat la bmw in germ 2 ani de zile si il "storc"de informatii si ma decid

tot el mi-a dat de grija sa nu incerc pre mult pt ca se poate strica bendixul

Link to comment
Share on other sites

e de la baterie mai mult ca sigur, am patit-o si eu de vreo 2-3 ori :)

sa ii dai curent nu mi-a pornit niciodata, am pus bateria pe redresor si a pornit.

poate nu invirtea deloc la tine

a mea invirte

dar s-a anemiat puterea

cred ca am sa-i dau miine dimineata un impuls de la 530-ul unui prieten

merci tuturor

Link to comment
Share on other sites

e de la baterie mai mult ca sigur, am patit-o si eu de vreo 2-3 ori :)

sa ii dai curent nu mi-a pornit niciodata, am pus bateria pe redresor si a pornit.

poate nu invirtea deloc la tine

a mea invirte

dar s-a anemiat puterea

cred ca am sa-i dau miine dimineata un impuls de la 530-ul unui prieten

merci tuturor

 

invartea si la mine, da putin, era demarorul dau cum ii zice

am incercat de la330d si nu am reusit sa o pornesc

verifica si ochiu de la baterie, cred ca il vei gasi negru in loc de verde

la mine asa a fost de fiecare data.. si acu e negru :lol:

Link to comment
Share on other sites

invartea si la mine, da putin, era demarorul dau cum ii zice

am incercat de la330d si nu am reusit sa o pornesc

verifica si ochiu de la baterie, cred ca il vei gasi negru in loc de verde

la mine asa a fost de fiecare data.. si acu e negru :)

 

 

miine dimineata imi voi face timp pt asta,

va comunic ce si cum e

bafta fiecaruia din voi

Link to comment
Share on other sites

Verifica mai intai sa iti vina motorina pana la filtrul de motorina. Daca nu vine verifica pompele pe care le ai (rezervor+sub scaun daca este cazul la tine).

Daca ii vine motorina atunci incearca bujiile si releul. Daca tot nu porneste atunci e posibil sa se fi dus electronica de la pompa de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Mare atentie cand ramane masina fara curent , iata ce tocmai am patit la masina : Duminica seara am imprumutat masina fratelui mic pentru o deplasare de 3 zile la Predeal , a alimentat pe drum cu motorina mol evo , a ajuns la munte unde masina a stat in parcare pana miercuri la pranz, cand a vrut sa plece inspre casa masina nu mai pornea ( invartea motorul ) dar nu vroia sa porneasca . In cele din urma a ramas fara curent si a fost nevoit sa apeleze la un prieten pentru a-i da curent de la alta masina , tot nu a vrut sa porneasca . In cele din urma masina a fost dusa pe platforma la Bmw Brasov unde dupa o zi de diagnosticari i-au gasit imobilizatorul blocat si a fost necesara resetarea lui din tester! Tot acolo i-au spus ca in cazul in care masina ramane fara curent in repetate randuri cand dai la automat ( cu cheia in contact adica ) acest lucru va duce la blocare imobilizatorului electronic si nu o mai poti porni fara tester ! Deci mare atentie !
Link to comment
Share on other sites

da deci la mine: am pornit-o ieri au fost cam 0 grade la noi si a pornit, cu ajutor ca era bateria prea slaba. Am fost la tester si: in octombrie am schimbat toate bujiile ca aveam 3 arse, am inteles ca la schimbarea bujiilor se schimba si releul, ceea ce eu n-am facut. Releul s/a ars si prin urmare eu porneam fara bujii. Mi-a pornit la -15 grade bine, dar cand au fost -29... In fine cert e ca tre sa iau releu si posibil si bujii ca imi arata 3 arse. Mecanicul m-a sfatuit sa iau intai releul si sa vad ca s/ar putea din cauza lui sa le arate ca arse. Mi-a zis ca asta a fost piesa comandata la moda in ultima perioada si ca e cam scumpa. Mi-a zis undeva la 7 mil eventual mai jos daca mai astept putin. S-ar putea sa-mi fi ars si bujiile abia schimbate. Ma distrez putin nu ? Bafta numai bine

 

poate sa-mi arate cineva unde vine amplasat releul de bujii la e60?

Link to comment
Share on other sites

ce va spun eu sigur e ca nu sunt bujiile,pt ca 5-ul meu a pornit la prima toata iarna trecuta cu releul de bujii ars de nu stiam ce clantane ca un mercedes primele 30 de secunde.acum ca are altul nou si toate 6 bujiile bune nu mai clantane si porneste mult mai usor e drept.

pedro cat ai dat pe releul de bujii?

dadea pe tester glow plug relay

am dat 185 de lei

a fost o licidae de stoc la hella la un furnizor al meu

am avut noroc

 

deci chiar daca se aprinde martorul de bujii acestea s-ar putea sa nu functioneze?ca sa schimbi releul trebuie data galeria jos?

la 5-erul meu se schimaba releul in 10 minute

Link to comment
Share on other sites

e de la baterie mai mult ca sigur, am patit-o si eu de vreo 2-3 ori :)

sa ii dai curent nu mi-a pornit niciodata, am pus bateria pe redresor si a pornit.

 

 

ca sa nu mai stai cu bateria pe redresor 18 ore sau cat se sta incearca data viitoare cand ramai fara curent sa ti accelerata masina de la care iei curent pe la 3000rpm sau chiar mai mult si ai sa vezi ca v-a porni.

nici mie nu mi-a pornit niciodata daca "donatorul"o tinea la relati

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai stai cu bateria pe redresor 18 ore sau cat se sta incearca data viitoare cand ramai fara curent sa ti accelerata masina de la care iei curent pe la 3000rpm sau chiar mai mult si ai sa vezi ca v-a porni.

nici mie nu mi-a pornit niciodata daca "donatorul"o tinea la relati

 

tipul de la care am luat eu curent o tinea la relanti, desi mecanicul care se ocupa de masina mea m-a sfatuit sa procedez cum zici tu - adica "donatorul" sa tina turat motorul cand o pornesc pe a mea, ca sa nu-l lase fara curent pe respectiv, iar incalzirea motorului donatorului sa fie facuta corespunzator - adica sa aiba macar 20 min de circulatie si cu turatii mai mari

daca va spun de la ce masina ma luat curent

de la un opel corsa

iar dupa ce a conectat tipul clemele si la el si la a mea (520d - e 39), le-a lasat 1-2 min sa isi traga curent

nu a pornit la prima cheie, desi a invartit bine, dar la a doua cheie a pornit la sfert

tipul de care vorbesc de 3 zile numai asta facea - n-a stat in service de loc ci era la interventii de acest gen in oras

succes

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.