Jump to content

Un reprezentant de "baza" al seriei 3


Recommended Posts

Dupa cum banuiti este vorba despre un model de baza si anume un 316i fabricat in septembrie 1999. Nu mai intru in cine stie ce detalii despre motorizare si dotari pentru ca sunt arhicunoscute. Masina o am din iulie 2009 si este achizitionata in urma informatiilor pretioase pe care le-am cules de-a lungul a cativa ani (de prin 2007 ma documentez) de pe forumurile dedicate marcii.

Despre pret de achizitie si kilometrii, pot sa spun doar ca se incadreaza in ceea ce se gaseste acum pe piata.

 

Va multumesc tuturor celor care ati postat pe acest forum problemele voastre, pentru ca m-au ajutat sa inteleg mai bine ceea ce inseamna BMW.

post-20110-1264712717_thumb.jpg

post-20110-1264712738_thumb.jpg

post-20110-1264712774_thumb.jpg

post-20110-1264712801_thumb.jpg

post-20110-1264712815_thumb.jpg

post-20110-1264712839_thumb.jpg

post-20110-1264712865_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar asa de bine intretinuta, are niste zgarieturi si mici locuri unde a fost retusata(asa am luat-o), numai ca nu se vad in poze. Prima optiune la culoare era StahlBlau(Steel Blue) insa cand am vazut cum arata in realitate StahlGrau(Steel Gray) am uitat de prima optiune. Ambele culori sunt avantajoase la noi, ma refer la praf, mizerie si zgarieturile inevitabile de cheie :) . Nu prea este OK culoarea in conditii meteo nefavorabile existand riscul sa nu fi vazut in trafic.

Multumesc pentru aprecieri.

post-20110-1264760055_thumb.jpg

post-20110-1264760064_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Multumesc pentru aprecieri, intre timp masina a mai suferit niste modificari...am curatat portbagajul de 316i si de inca un sticker care salasuia si el pe acolo, si e ceva mai usoara datorita lipsei geamurilor de la oglinzile retrovizoare, de aici este si mai aerodinamica pentru ca tin oglinzile pliate :) .

Pe viitor atata timp cat masina va fi impecabila din punct de vedere tehnic as vrea sa incerc si niste mici elemente estetice, cum ar fi aceste faruri...are cineva montat pe o masina similara, pareri, impresii, arata bine, nu arata bine!?

post-20110-1269120136_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Uitandu-ma pe sub masina am remarcat ca exista ceva rugina de suprafata pe anumite repere: diferential, carcasa de protectie a diferentialului si capetele planetarelor. Nu prea imi place cum arata si as vrea sa fac ceva in privinta asta. As vrea sa curat cu ceva acolo si eventual sa vopsesc sau sa protejez cu ceva dupa ce am curatat. Ceva idei?

Multumesc anticipat

post-20110-1271411190_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cautand pe internet am gasit niste poze horror cu E46, masini de pe alt continent care aratau jalnic pe dedesubt(ex. mai jos), comparativ cu alea...a mea e brici. Dar oricum nu-mi place cum se vede rugina aia acolo. Masinile voastre cum arata pe dedesubt? Banuiesc...ca bine tinand cont ca din cei care au vizionat imaginea de mai sus nu mi-a dat nimeni nici o idee.

As incerca cu feruginol, degripant, lichid de frana sau WD40 dar nu ma grabesc, poate totusi a mai curatat careva locurile alea cu ceva :) .

post-20110-1271702702_thumb.jpg

Edited by cmres80
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cel mai probabil cu WD40.

Ce am remarcat, la noi in general exista o reticenta cand vine vorba de a arata si partea mai putin placuta a lucrurilor (cel putin la aceasta rubrica). E adevarat ca ea a fost facuta pentru a ne lauda fierotaniile. Probabil ca pot folosi topicul si pentru a promova imaginea masinii in scopul unei vanzari ulterioare si atunci normal ca nu vreau sa arat cat de ruginita este masina mea, dar nu e cazul la mine.

Cred la majoritatea exista un interes doar pentru acele parti ale masinii care sunt cele mai expuse spre publicul larg, partile "ascunse" ramanand ascunse chiar si pentru proprietari uneori.

Concluzia: aruncati un ochi si pe sub masina, pentru ca s-ar putea sa aveti surprize neplacute.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
La un an de la achizitie am facut si o poza la minunatul motor, pe care am incercat sa-l mentin cat mai curat stergandu-l periodic cu servetele umede. Singura "buba" ramane garnitura de la corpul filtrului pe unde mai scapa ceva ulei, dar se va remedia cand voi avea ceva timp liber.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Pe mine acum 2 ani m-a costat 80 de ron parca toata treaba, garnitura+un o-ring si inca o chestie au costat 30 de lei, 50 de lei a fost manopera.

 

Frumoasa masinuta, imi place.

Un O-ring? Si eu am schimbat respectiva garnitura, dar nu imi aduc aminte de niciun O-ring... :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa. Legat de garnitura aia de la corpul filtrului de ulei, este nenorocire cu ea la motoarele astea. :twoup: Cat te-a mai costat garnitura si manopera?

Multam.Garnitura a fost ~6ron si am schimbat si piesele 4 si 5 din imagine (au costat <50ron toate, luate de la Filaret anul trecut).

Ca manopera nu pot sa dau suma exacta pentru ca am schimbat mai multe la masina in acelasi timp.

Ulei nu pierdea mult pe acolo insa imi murdarea urat motorul.

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc cel mai probabil cu WD40.

Ce am remarcat, la noi in general exista o reticenta cand vine vorba de a arata si partea mai putin placuta a lucrurilor (cel putin la aceasta rubrica). E adevarat ca ea a fost facuta pentru a ne lauda fierotaniile. Probabil ca pot folosi topicul si pentru a promova imaginea masinii in scopul unei vanzari ulterioare si atunci normal ca nu vreau sa arat cat de ruginita este masina mea, dar nu e cazul la mine.

Cred la majoritatea exista un interes doar pentru acele parti ale masinii care sunt cele mai expuse spre publicul larg, partile "ascunse" ramanand ascunse chiar si pentru proprietari uneori.

Concluzia: aruncati un ochi si pe sub masina, pentru ca s-ar putea sa aveti surprize neplacute.

 

O fi si reticenta, este si un curent ca de BMW nu trebuie sa zici decat de bine ca altfel este fun alta marca...

Una peste alta si eu am observat unele zone de rugina care denota un metal foarte prost tratat sau netratat deloc. (adica producatorul se ieftineste unde nu prea este cazul).

Sa dau cateva exemple.

Eu de la dacia 1310 si super-nova nu am mai reglat-gresat usi sau balamale. Si am avut si masini pe care le-am tinut pana la 8 ani.

La BMW usile se inchid greu de la 4 ani; idem capota.

La capota cand a trebuit sa umble un mesterica la angel eyes deja se uita urat la mine ca aproape nu mai reusea sa deschida capota. Cand ma uit si eu acolo - rugina la greu. Au fost necesare doar 2 picaturi de ulei ca sa-si revina;

Pe sub masina am remarcat mai multa rugina decat ar fi normal sa gasesti la o masina de 6 ani. Nu intentionez sa transform masina in masina de colectie si sa o pastrez 30 de ani asa ca nu ma prea intereseaza.

Dar confirm ca exista zone multe in care metalul este neprotejat. Unele deranjeaza si functional (vezi capota) - altele doar vizual.

 

La mine nu arata asa rau (e departe) - dar mai are pana sa faca 10-11 ani.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Pe mine acum 2 ani m-a costat 80 de ron parca toata treaba, garnitura+un o-ring si inca o chestie au costat 30 de lei, 50 de lei a fost manopera.

 

Frumoasa masinuta, imi place.

Un O-ring? Si eu am schimbat respectiva garnitura, dar nu imi aduc aminte de niciun O-ring... :twoup:

Am incercuit in imagine ce am schimbat, e un o-ring, o garnitura si inca o chestie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.