Jump to content

BMW SERIA 5 E60 SAU AUDI A6 (AMBELE AN 2006-07)


mario_marius

Recommended Posts

eu cred ca el isi doreste o masina de an bun si fara probleme. cred ca e greu daca nu imposibil sa gasesti la anii pe care ii spui tu.

si daca nimeresti o coaja stii ce costisitor e dupa aia sa o aduci la linia de plutire? asta daca o poti aduce.

 

....cu atat mai mult masinile "recent aduse".

 

E clar ca imi doresc o masina de an bun (tinand cont ca actualmentE am una din 2007 cu 34.000 km, un mondeo) ,si normal sa fie fara probleme. Eu nu am zis ca masina tre sa fie maxim minm xxx euro. Caut ceva bun la pret cu bun simt. Iar decat ca iau o masina coaja cu 200-300.000 km mai bine ma mai plimb cu actuala , mai ales ca inca e in garantie si nu am grija reparatiilor

 

eu cred ca el isi doreste o masina de an bun si fara probleme. cred ca e greu daca nu imposibil sa gasesti la anii pe care ii spui tu.

si daca nimeresti o coaja stii ce costisitor e dupa aia sa o aduci la linia de plutire? asta daca o poti aduce.

 

....cu atat mai mult masinile "recent aduse".

 

E clar ca imi doresc o masina de an bun (tinand cont ca actualmentE am una din 2007 cu 34.000 km, un mondeo) ,si normal sa fie fara probleme. Eu nu am zis ca masina tre sa fie maxim minm xxx euro. Caut ceva bun la pret cu bun simt. Iar decat ca iau o masina coaja cu 200-300.000 km (fie el si bmw audi ) mai bine ma mai plimb cu actuala , mai ales ca inca e in garantie si nu am grija reparatiilor

 

 

Seria 3 mi-a sarit in ochi pt ca era postata la vedere. La seria 3 nici prin cele mai rele ganduri nu ma gandesc. Nu imi place ,nu ma pasioneaza. Never . Doar 520D,525 D sau eventual 2.0 tdi audi a6 ma intereseaza exact cum am spus la inceputul topicului. 3.- Tdi audi era doar comparatie de preturi . Cu siguranta nu ma gab la asa ceva

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mai e una super ieftina . Un 318 din 2006 cu doar 94.000 km la 11.000 euroi. CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

KM REALI, CCUMPARAT BAVARIA,NU ACCEPT VARIANTE,PRET USOR DISCUTABIL.

 

In primul rand eu nu as cumara o masina cu atatia km rulati pe drumurile noastre, oricat de grijuliu ar fi fost proprietarul e degeaba mai ales daca mai e si din bucuresti... acum parerea mea ca 94.000 km facuti in RO ar insemna peste 200.000 km facuti in Germanica.

Daca vrei sa`ti iei masina de la noi cumpara una recent adusa cu maxim 10-20.000 km rulati la noi , si asa tre sa ai mare grija ca e dubios unul care a luat`o de o luna si imediat o da...

Daca mai pui ceva banutzi te duci frumos in Germania si gasesti acolo cate a6 si 5`aruri vrei... +ca se merita daca o bagi pe firma mai scoti si 20% tva .

Link to comment
Share on other sites

Mai e una super ieftina . Un 318 din 2006 cu doar 94.000 km la 11.000 euroi. CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

KM REALI, CCUMPARAT BAVARIA,NU ACCEPT VARIANTE,PRET USOR DISCUTABIL.

 

In primul rand eu nu as cumara o masina cu atatia km rulati pe drumurile noastre, oricat de grijuliu ar fi fost proprietarul e degeaba mai ales daca mai e si din bucuresti... acum parerea mea ca 94.000 km facuti in RO ar insemna peste 200.000 km facuti in Germanica.

Daca vrei sa`ti iei masina de la noi cumpara una recent adusa cu maxim 10-20.000 km rulati la noi , si asa tre sa ai mare grija ca e dubios unul care a luat`o de o luna si imediat o da...

Daca mai pui ceva banutzi te duci frumos in Germania si gasesti acolo cate a6 si 5`aruri vrei... +ca se merita daca o bagi pe firma mai scoti si 20% tva .

 

Exact asta am zis si eu. Decat sa iau masina circulata aici, mai bine merg si o aduc din germania direct, chiar si daca ies cu o mie ,doua de euro mai mult, dar macar stiu ca e circulata pe drumuri nu prin hartoape ca la noi.

Link to comment
Share on other sites

Mai e una super ieftina . Un 318 din 2006 cu doar 94.000 km la 11.000 euroi. CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 8 AIRBAGURI; AER CONDITIONAT; COMPUTER BORD; XENON; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

KM REALI, CCUMPARAT BAVARIA,NU ACCEPT VARIANTE,PRET USOR DISCUTABIL.

 

In primul rand eu nu as cumara o masina cu atatia km rulati pe drumurile noastre, oricat de grijuliu ar fi fost proprietarul e degeaba mai ales daca mai e si din bucuresti... acum parerea mea ca 94.000 km facuti in RO ar insemna peste 200.000 km facuti in Germanica.

Daca vrei sa`ti iei masina de la noi cumpara una recent adusa cu maxim 10-20.000 km rulati la noi , si asa tre sa ai mare grija ca e dubios unul care a luat`o de o luna si imediat o da...

Daca mai pui ceva banutzi te duci frumos in Germania si gasesti acolo cate a6 si 5`aruri vrei... +ca se merita daca o bagi pe firma mai scoti si 20% tva .

 

Exact asta am zis si eu. Decat sa iau masina circulata aici, mai bine merg si o aduc din germania direct, chiar si daca ies cu o mie ,doua de euro mai mult, dar macar stiu ca e circulata pe drumuri nu prin hartoape ca la noi.

 

Ca sa te duci in Germania trebuie neaparat sa cunosti pe cineva care se ocupa cu adus masini, altfel esti pe cale sa iei teapa vietii tale daca te duci asa de capul tau a cumpara o masina din Germania nu-i ca si cum ai cumpara un pachet de unt de la alimentara e plin de oameni care dau masini busite in ultimu hal reparate, mascate, accidentate revopsite km dati inapoi cu nesimtire etc in special in Autohouse-uri (peste 90% din ele sunt ale arabilor, sarbilor si a altor natii de oameni insetati dupa bani). Singurele locuri pe unde nu se dau tepe ( prea mari ) sunt autohouse-urile care vand numai in Germania astea nu le gasesti pe mobile.de sau pe nici un alt site pt ca nu vand in afara tarii ci doar local si astea sunt autohouse-urile BMW, Audi, Mercedess cele de la reprezentante insa trebuie sa te pragatesti sa dai banuti pt o masina luata deacolo mai ales ca ofera si garantie pt ele. Sau mai e o varianta sa cumperi de la privat unde iarasi trebuie sa stii foarte bine ce si cum cumperi e oricum mult mai indicat decat de la autohouse-uri de mana a doua care nu ofera nici un fel de garantie multi nici nu te lasa sa testezi masina sa mergi cu ea, la privat daca te intelegi cu omu ii poti face si o verificare la un service autorizat poti face si o plimbare cu ea. Eu de exemplu am luat un 525i E39 din 2002 cu 183.000Km in 8500 Euro desi erau multe si cu 5-6 mii in conditii similare am preferat una de la privat mai scumpa dar de care sunt foarte multumit am avut posibilitatea sa o testez bine inainte sa merg cu ea sa cunosc omul ma invitat la el acasa m-a servit cu o cafea am vazut in ce conditii a rulat masina o tinea in garaj cu atat mai mult tipu lucra chiar la BMW si avea toate reviziile facute acolo nu mi-a oferit o carte de service insa cand am fost cu ea la verificare cei deacolo mi-au aratat istoric si intradevar masina fusese numai la BMW. O carte de service costa 100 Euro si contine cate stampile vrei restul iti completezi tu la mana km, etc deci nu m-ar incanta foarte mult. Gandestete ca o masina din 2002 a costat 8500 euro, chestia cu masini din 2008 la 13.000 e probabil o masina facuta praf accidentata peste 90%, la reprezentanta poti cere si o inspectie tehnica prin care ei verifica tabla, portierele daca n-au fost indoite, lovite cu niste aparate speciale asa isi dau seama daca masina a fost accidentata sau nu. Sfatul meu casca foarte bine ochii in Germania, e usor de zis ma duc in Germania sa cumpar masina ca-i mai sigur dar e plin de vulturi acolo. Eu gasisem in Berlin la Autohouse BMW 525i din 2002 cu 13.500 Euro, deci masina din 2008 cu km aia... ah si toate aveau peste 160.000km. A mea acum se aproape 200.000 si pot zice ca nu am schimbat absolut nimic la ea si nu vad nimic pe cale sa pice probabil consumabile uzuale placute frana, baterie, lichide, filtre si uleiuri. Nu trancane nu face un zgomot la mers motorul este foarte silentios cand merg cu sub 2000 ture am impresia ca-i motoru oprit la turatii mari se aude foarte fain nu suna a fi forjat acum iarna imi pornesc din telecomanda motorul iar cand trec pe langa masina sa intru in ea nici nu aud motorul parca ar fi oprita nu vibreaza nu trepideaza masina intretinuta foarte bine si da acusi face 200.000km. Cam asta e sfatul meu daca mai pot sa te ajut cu eventuale pareri despre Germania poti sa-mi scrii oricand sa-ti dau un sfat sau o idee. Si ca o ultima chestie intre BMW si Audi a-si alege BMW de 100 de ori inainte sa aleg orice alta masina de la audi. Multa lume o sa zica ca R8 a batut M5-ul de la bmw si aberatii din astea ca are mai multi cai de parca pe tine asta te-ar interesa ! ca tinuta de mers nu se compara audi cu BMW si am mers cu multe modele de la audi si benzina, benzina cu turbina, motorina sunt faine ca masini dar parerea mea ca BMW ofera o placere superioara la condus aici poti face un test drive cum ti-a recomandat toata lumea si vei vedea ca in mom in care te mergi cu BMW te indragostesti de el si n-ai sa mai vrei alta masina prea curand ! P.S. NU CUMPARA MASINI DE PE AUTOVIT ! un sfat cat se poate de prietenesc si nu fi naiv sa crezi 1 secunda ceea ce ti se zice despre masina (este a patronului unei firme abia a mers cu ea, ingrijita, este a sotiei patronului o folosea doar in weekend la plimbari, este a unui om de afaceri din germania care avea 5 masini si cu asta mergea doar seara dupa ora 12, masina are reviziile facute numai la reprezentanta si multe alte tampenii KM dati inapoi pe TOATE masinile) eu nu a-si avea incredere intr-un roman pt nimic si nu a-si crede o vorba din ce imi zice despre masina. Cineva care isi permite sa ii faca schimburi si reparatii numai la reprezentanta cel mai probabil o vinde tot la ei in parcul auto sau o da prin cunostinte nu o pune pe autovit, majoritatea fac la service-uri uzuale schimburi si mi se pare normal ( costa la jumate si fac cam aceiasi chestie ).

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma e si chestie de noroc cand cumperi o masina, chiar daca o iei din Romania sau Germania. Sa nu crezi ca daca o iei din Germania ai o garantie ca masina e foarte buna, sau ca nu are km dati inapoi, si plus ca o iei si la bani mai multi din Germania.

A punctat bine Tetsuzan referitor la autohaus-urile din Germania. Cel mai bine e sa o iei de la reprezentanta, dar sa te astepti la o suma foarte mare pentru anul respectiv al masinii.

Sa fugi de masini aduse de afara de samsari sau care au trecut prin nu stiu cati proprietari. Mai bine te duci si ti-o iei singur cu mana ta, dar cu mare atentie de unde si de la cine. Eu si E39 si E60 le-am luat din Romania.

La E39 trebuie sa recunosc ca am fost putin tepuit, in sensul ca am cam bagat bani in masina dupa ce am luat-o. Nu aveam prea multe cunostinte despre BMW pe atunci, si masina trecuse prin 3 maini inaintea mea. M-am bucurat la un pret scazut si am bagat mult mai mult in ea dupa ce am luat-o.

La E60 pot sa zic ca am avut noroc, masina a fost bine intretinuta, luata de la reprezentanta si unic proprietar. Si culmea, anuntul l-am luat de pe AUTOVIT, a aparut o singura data dar nu s-a aruncat nimeni datorita pretului destul de ridicat.

 

Asa ca gandeste-te bine, daca vrei o masina buna sau ieftina. Bun si ieftin nu prea ai sanse sa gasesti. Daca are un pret mic, cel putin in romania, sigur masina are ceva.

Si daca te decizi sa ramai pe BMW, iti recomand un motor cat mai mare pentru seria 5, 2.5 sau 3.0. Stai linistit, ca mai repede apar probleme la motoarele de 2.0d decat la 3.0d. Este impozitul mai mare la motorizarea de 3.0 dar eu zic ca merita toti banii.

 

Cred ca ai destule pareri pro si contra de la colegii de pe forum. Acum alegerea este a ta.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma e si chestie de noroc cand cumperi o masina, chiar daca o iei din Romania sau Germania. Sa nu crezi ca daca o iei din Germania ai o garantie ca masina e foarte buna, sau ca nu are km dati inapoi, si plus ca o iei si la bani mai multi din Germania.

A punctat bine Tetsuzan referitor la autohaus-urile din Germania. Cel mai bine e sa o iei de la reprezentanta, dar sa te astepti la o suma foarte mare pentru anul respectiv al masinii.

Sa fugi de masini aduse de afara de samsari sau care au trecut prin nu stiu cati proprietari. Mai bine te duci si ti-o iei singur cu mana ta, dar cu mare atentie de unde si de la cine. Eu si E39 si E60 le-am luat din Romania.

La E39 trebuie sa recunosc ca am fost putin tepuit, in sensul ca am cam bagat bani in masina dupa ce am luat-o. Nu aveam prea multe cunostinte despre BMW pe atunci, si masina trecuse prin 3 maini inaintea mea. M-am bucurat la un pret scazut si am bagat mult mai mult in ea dupa ce am luat-o.

La E60 pot sa zic ca am avut noroc, masina a fost bine intretinuta, luata de la reprezentanta si unic proprietar. Si culmea, anuntul l-am luat de pe AUTOVIT, a aparut o singura data dar nu s-a aruncat nimeni datorita pretului destul de ridicat.

 

Asa ca gandeste-te bine, daca vrei o masina buna sau ieftina. Bun si ieftin nu prea ai sanse sa gasesti. Daca are un pret mic, cel putin in romania, sigur masina are ceva.

Si daca te decizi sa ramai pe BMW, iti recomand un motor cat mai mare pentru seria 5, 2.5 sau 3.0. Stai linistit, ca mai repede apar probleme la motoarele de 2.0d decat la 3.0d. Este impozitul mai mare la motorizarea de 3.0 dar eu zic ca merita toti banii.

 

Cred ca ai destule pareri pro si contra de la colegii de pe forum. Acum alegerea este a ta.

 

Da masini bune sunt si la noi le-as recomanda pe cele vandute la Bavaria ( pe autovit ) masinile care au cartile de identitate (pierdute, rupte etc) au avut in trecut foarte multi proprietari motiv pt care cei care vor sa le vanda au refacut cartea la rar si spun ca sa rupt sau sa deteriorat lucru greu de imaginat ca doar nu o porti la tine iar daca sta intr-o folie nu are cum sa se deterioreze. Pai in germania e plin de tepe la fel ca in Romania eu am mai fost si stiu cum sta treaba, nu zic ca ai vreo garantie decat daca iei direct de la reprezentanta unde majoritatea ofera chiar si 3 ani garantie ! iar daca iei de la privat incerci sa te intelegi cu omul sa o poti verifica/testa insa vezi ca nemtii sunt foarte suspiciosi si dubiosi daca le ceri o copie la brif pe fax/email multi stramba din nas in mare iti poti da seama dupa om daca merita sau nu sa te duci dupa masina, e bine sa fii insistent cu ei multi intreaba de masina doar asa sa se afle in treaba dar daca insisti el va capata incredere ca tu chiar vrei sa o cumperi si va colabora in a te lasa sa o testezi. Daca pot sa ajut mai mult, cu cea mai mare placere. Intradevar 530d este o masina mult prea tare, acuma daca vrei sa fii mai economic la conbustibil si nu ai cine stie ce mofturi la masina diesel este solutia. Nu prea sunt probleme nici la 520 totul depinde de cum sa mers cu masina ! eu personal pt oras a-si recomanda mai mult 520d are un consum cat se poate de decent, costuri de intretinere mici si impozit mic, pt oras e ideala insa daca mai circuli si ceva prin afara orasului 525 sau 530d, personal urmatoarea masina peste 4-5 ani cred ca va fi un F10 525d motorul este suficient de puternic, acum am benzina cu 192 de cai suficient de distractica la plimbari in afara chiar ma multumuesc cu atat, F10 525d are cred ca 204cai ca putere ies tot cam aici si astea din generatia noi diesel sunt destul de faine motorul super silientios (cel putin la BMW) nu se aude aproape deloc, la turatii e ok, consum redus etc. Am avut ocazia sa merg cu 530d care chiar ma lasat impresionat. Oricum parerea mea nu se compara motorizarile de la BMW cu cele de la Audi poate doar cele pe benzina !

 

LE: Dupa parerea mea din ce m-am uitat pe mobile si autoscout24 un E60 decent la ora actuala trebuie sa fie ~20.000 asta intr-un an 2005. Daca vorbim de an 2008 sau mai nou mai pune inca 10.000E pt o masina care sa nu plangi ca ai luat-o. Cam dublu fata de cat ti-ai propus tu 13.000E ! :)

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar motorul de 2.0d de pe E60 e mai bunicel decat cel de pe E39 care sincer abia tragea daca aveam 2 pasageri in masina si climatronicul pornit. Pentru oras e mai bun un motor mai mic, depinde si de oras si de trafic. Eu in Constanta cu 520d E39 aveam consumul cat 530d, asa ca nu ma ajuta prea mult sincer.

Am condus si Audi A4, A6, A8. Dintre toate cel care m-a impresionat a fost un A8 quattro, 4.2d, dar deja vorbim de alta clasa, alti bani, alta distractie :)

Dar intre seria 5 si Audi A6 n-as sta prea mult pe ganduri sincer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Buna! Sunt in mare dilema ...

Eu cred ca ar trebui sa cresti un pic la capacitatile cilindrice.

Adica... macar un 2.5 la Audi daca nu 3.0 si la BMW la fel.

Nu se merita. Consumul e aproape la fel.

Si findca tot vorbim de alegere... nu stiu ce sa iti zic... daca iti place sa faci nebunii :)) cumpara BMW.

Daca vrei siguranta si relaxare si comfort. ... Audi quattro!!

Edited by bknight73
Link to comment
Share on other sites

Buna! Sunt in mare dilema ...

Eu cred ca ar trebui sa cresti un pic la capacitatile cilindrice.

Adica... macar un 2.5 la Audi daca nu 3.0 si la BMW la fel.

Nu se merita. Consumul e aproape la fel.

Si findca tot vorbim de alegere... nu stiu ce sa iti zic... daca iti place sa faci nebunii :)) cumpara BMW.

Daca vrei siguranta si relaxare si comfort. ... Audi quattro!!

 

Sa inteleg ca in BMW nu ai siguranta sau comfort? Crezi ca Audi exceleaza la aceste capitole iar BMW nu? Ma indoiesc.

Iar ceea ce tine de tractiune integrala x-drive e net superior quattro-ului.

Link to comment
Share on other sites

Iar ceea ce tine de tractiune integrala x-drive e net superior quattro-ului.

 

Foarte adevarat. Mult mai sigur ma simt intre-un BMW cu X-Drive decat intr-un Audi. Dar aceste functii nu te ajuta decat iarna prin zapezile infernale necuratate de primarii sa nu ramai cu masina blocat in zapada. Eu am tractiune numai spate si in orasul meu nu se curata zapada iarna banii de primarie sunt folositi pe altceva nicidecum strazi, curatenie etc si daca stii sa faci cateva manevre nu ramai blocat in zapada deci pt mine tractiunea spate functioneaza ok iar ca siguranta BMW a obtinut rezultate mult mai bune in toate testele care le-am vazut facute comparativ cu audi si ca confort nu se compara senzatia de a conduce un bmw, audi e masina, bmw e BMW ! si eu a-si opta pt motoate >2500 insa cred ca pt necesitatile mele 3000 ar fi prea mult, 2500 ma multumeste e calea cea mai decenta si in oras si in afara.

Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

daca ai gasi masinile astea :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

 

in vitan cu cate 112.000 km pe bord ,ai stii ca au avut mai mult?

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Cel mai sigur, te duci si faci un drive test cu ambele masini si vezi care ti se potriveste tie cel mai bine.

 

Audi A6 (2005 - prezent) este o masina foarte buna, eleganta si impune prestanta. Este foarte confortabila, agila si sigura. Interiorul mi se pare mai elegant decat la celelalte masini din clasa ei (doar parerea mea). Motorizarea de 2.0 TDI (140 cp) este putin cam mica pentru 1.7 tone ale caroseriei, un motor de 2.7 TDI QUATTRO sau normal (179 cp) este arhisuficient pentru tara noastra. Dar si motorul de 2.0 isi face treaba destul de bine si nu te lasa la greu. Consuma destul de putina motorina pentru o masina asa mare (m-am ambitionat si am scos si un consum de 3.9 l/100km, daca o sa-ti iei motorul respectiv, poti sa incerci si ai sa vezi ca nu vorbesc prostii). Mananca destul de mult ulei si este ceva mai zgomotos ca cel de 2.7. Am avut cateva probleme cu senzorul de ulei si mai nou imi patineaza usor ambreiajul. In rest masina merge ok, sunt foarte multumit de ea.

 

Bmw Seria 5 (2003 - 2009) este mai sportiva, dar si ea are o prestanta de invidiat. La fel, este foarte sigura si putin mai confortabila (cel putin eu stau mai bine in ea decat in A6). Directia este mai grea decat la Audi, dar asa au mejoritatea Bmw-urilor. Si aici ti-as recomanda o motorizare mai mare de 2.0d (163 cp), motorul de 2.5d (177) este o alegere foarte buna, fiind ceva mai fiabil. Nu-mi consuma mai deloc ulei, trage bine si are si un sunet frumusel in ture. In schimb consuma ceva mai multa motorina, in Bucuresti ajunge si la 14.5 l/100km. Pana acum nu am avut probleme cu ea deloc, doar cateva bujii arse ce trebuiesc schimbate.

 

Ambele masini au pana in 65.000 km.

Bafta la cumparat.

Link to comment
Share on other sites

Sa nu incepem iar cu, consumurile astea sf de 10-12 litri in oras. La mine in Bacau acum iarna 525d Manual a consumat 17 litri iar aici nu-i ca in bucuresti traficul. Un 525d pe timp de vara in bucuresti va avea un consum cel putin de 14litri desi pe majoritatea care ii cunosc le consuma 15 litri. 530d cam la fel cu dif de 0, ceva. Masinile alea de mai sus au aproape 300.000km si real cred ca au mai mult parerea mea mai ales daca sunt diesel au fost rulate la greu. O masina ok E60 ajunge aproape 20.000 cu toate dotarile si fara probleme. Edited by Tetsuzan
Link to comment
Share on other sites

Iti recomand Haudi e masina perfecta pentru tine ,fara gluma,tu astepti criza sa iei un E60 cu 10k gandestete la intretinerea unui E60 e totusi o mini limuzina :)

 

Ah da, am uitat sa specific masinile fabricate de Audi n-au nevoie de intretinere ! merg fara ulei si fara combustibil.

Link to comment
Share on other sites

Iti recomand Haudi e masina perfecta pentru tine ,fara gluma,tu astepti criza sa iei un E60 cu 10k gandestete la intretinerea unui E60 e totusi o mini limuzina :)

 

Mai baiatule , cine te-o prostit pe tine ca eu vreau sa iau e 60 la 10k ? Mi-ai verificat tu cumva conturile sa vezi de cati euroi dispun eu pentru masina? Bine ma ca sunteti voi milionari in euro ... ha ha ha ... da ma , numa in bucuresti sunt bani , in Ardeal oamenii mor de foame si umbla numa cu dacii si trabanturi

 

Deci totusi , astept si eu pareri din partea celor care au sau au avut e60 respectiv a6 modelu de care vorbesc (sau macar au avut macar odata in viata ocazia sa fie la volanu lor) , nu de la pisicari. Pisica a fost masina la vremea ei ... acuma vorbim de masini totusi, nu de fleacuri de 2,3000 de euroi.

Edited by mario_marius
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma e si chestie de noroc cand cumperi o masina, chiar daca o iei din Romania sau Germania. Sa nu crezi ca daca o iei din Germania ai o garantie ca masina e foarte buna, sau ca nu are km dati inapoi, si plus ca o iei si la bani mai multi din Germania.

A punctat bine Tetsuzan referitor la autohaus-urile din Germania. Cel mai bine e sa o iei de la reprezentanta, dar sa te astepti la o suma foarte mare pentru anul respectiv al masinii.

Sa fugi de masini aduse de afara de samsari sau care au trecut prin nu stiu cati proprietari. Mai bine te duci si ti-o iei singur cu mana ta, dar cu mare atentie de unde si de la cine. Eu si E39 si E60 le-am luat din Romania.

La E39 trebuie sa recunosc ca am fost putin tepuit, in sensul ca am cam bagat bani in masina dupa ce am luat-o. Nu aveam prea multe cunostinte despre BMW pe atunci, si masina trecuse prin 3 maini inaintea mea. M-am bucurat la un pret scazut si am bagat mult mai mult in ea dupa ce am luat-o.

La E60 pot sa zic ca am avut noroc, masina a fost bine intretinuta, luata de la reprezentanta si unic proprietar. Si culmea, anuntul l-am luat de pe AUTOVIT, a aparut o singura data dar nu s-a aruncat nimeni datorita pretului destul de ridicat.

 

Asa ca gandeste-te bine, daca vrei o masina buna sau ieftina. Bun si ieftin nu prea ai sanse sa gasesti. Daca are un pret mic, cel putin in romania, sigur masina are ceva.

Si daca te decizi sa ramai pe BMW, iti recomand un motor cat mai mare pentru seria 5, 2.5 sau 3.0. Stai linistit, ca mai repede apar probleme la motoarele de 2.0d decat la 3.0d. Este impozitul mai mare la motorizarea de 3.0 dar eu zic ca merita toti banii.

 

Cred ca ai destule pareri pro si contra de la colegii de pe forum. Acum alegerea este a ta.

 

Da masini bune sunt si la noi le-as recomanda pe cele vandute la Bavaria ( pe autovit ) masinile care au cartile de identitate (pierdute, rupte etc) au avut in trecut foarte multi proprietari motiv pt care cei care vor sa le vanda au refacut cartea la rar si spun ca sa rupt sau sa deteriorat lucru greu de imaginat ca doar nu o porti la tine iar daca sta intr-o folie nu are cum sa se deterioreze. Pai in germania e plin de tepe la fel ca in Romania eu am mai fost si stiu cum sta treaba, nu zic ca ai vreo garantie decat daca iei direct de la reprezentanta unde majoritatea ofera chiar si 3 ani garantie ! iar daca iei de la privat incerci sa te intelegi cu omul sa o poti verifica/testa insa vezi ca nemtii sunt foarte suspiciosi si dubiosi daca le ceri o copie la brif pe fax/email multi stramba din nas in mare iti poti da seama dupa om daca merita sau nu sa te duci dupa masina, e bine sa fii insistent cu ei multi intreaba de masina doar asa sa se afle in treaba dar daca insisti el va capata incredere ca tu chiar vrei sa o cumperi si va colabora in a te lasa sa o testezi. Daca pot sa ajut mai mult, cu cea mai mare placere. Intradevar 530d este o masina mult prea tare, acuma daca vrei sa fii mai economic la conbustibil si nu ai cine stie ce mofturi la masina diesel este solutia. Nu prea sunt probleme nici la 520 totul depinde de cum sa mers cu masina ! eu personal pt oras a-si recomanda mai mult 520d are un consum cat se poate de decent, costuri de intretinere mici si impozit mic, pt oras e ideala insa daca mai circuli si ceva prin afara orasului 525 sau 530d, personal urmatoarea masina peste 4-5 ani cred ca va fi un F10 525d motorul este suficient de puternic, acum am benzina cu 192 de cai suficient de distractica la plimbari in afara chiar ma multumuesc cu atat, F10 525d are cred ca 204cai ca putere ies tot cam aici si astea din generatia noi diesel sunt destul de faine motorul super silientios (cel putin la BMW) nu se aude aproape deloc, la turatii e ok, consum redus etc. Am avut ocazia sa merg cu 530d care chiar ma lasat impresionat. Oricum parerea mea nu se compara motorizarile de la BMW cu cele de la Audi poate doar cele pe benzina !

 

LE: Dupa parerea mea din ce m-am uitat pe mobile si autoscout24 un E60 decent la ora actuala trebuie sa fie ~20.000 asta intr-un an 2005. Daca vorbim de an 2008 sau mai nou mai pune inca 10.000E pt o masina care sa nu plangi ca ai luat-o. Cam dublu fata de cat ti-ai propus tu 13.000E ! :)

 

20.000 euro pt o masina second hand la 5 ANI vechime e enorm de multfie el si 5ar, iar pt una din 2008 aprox 30.000 la fel e f exagerat si hai sa iti spun de ce: un 520d nou nout cu zero km , produs in ianuarie 2009 l-am gasit la reprezentanta la 36.000 euro ,pret normal cu TVA ,garantie, dotari mai imp erau piele, cutie automata,xenon etc, deci cu siguranta nu are cum sa fie una din 2005 la aprox 20.000 euro.Noua nu imi trebuie pt ca in doi ani pierzi f mult la ea si nu merita. Am luat o masina noua acu apropae 3 ani cu 16.000 euro si acum e maxim 8.000 desi masina are doar 35.000 km .Acuma ca toti care au masini pt vanzare le supraevalueaza e alta poveste. Un pret corect pt un bmw 525d in 2005 bine dotat e maxim , maxim 15.500 mult 16.000 euro.Pret la care poti sa il si vinzi. De cerut poti cere llejer si 25.000 euro pe ea ... stii tu bine ca prost nu e cine cere si ala care da . Acum un an si doua luni si-a luat din germ un prieten un 525d cu 65.000 km 100 % reali,verificati cu 19.000 euroi cu tva cu tot. Asta in noiembrie 2008. Atunci masina avea 3 ani.

Link to comment
Share on other sites

Fa test drive, care iti place aia e. Arunca un ochi si la bmw premium selection. Poti avea surpriza sa gasesti la acelasi pret cu samsari sau privati dar o iei cu garantie din reprezenta bmw din Germania. Si se negociaza si acolo.
Link to comment
Share on other sites

Fa test drive, care iti place aia e. Arunca un ochi si la bmw premium selection. Poti avea surpriza sa gasesti la acelasi pret cu samsari sau privati dar o iei cu garantie din reprezenta bmw din Germania. Si se negociaza si acolo.
Link to comment
Share on other sites

Da cum spuneam.. cu 16k iei e60 de la premium selection din 2006 sub 100k km si cu ceva dotari, gen navigatie mare, clima PDC Xenon pachet avantaj..... Si daca ai firma decontezi si tva. Nu inteleg ce atata inversunare, ce nu va vine sa credeti ca masinile care le aveti fac mult mai putin decat aveati impresia , asta e singura mea explicatie...

Cu 16k isi i-a ceva foarte ok. Criza debia incepe baieti.. S-a terminat si cu rabla in Germania si Franta, preturile de abia acum vor incepe sa cada, si cine stie sistemul de leasing din Germania intelege ca pretul la masini de orice marca luate din reprezentata vechi de 2-3 ani o sa se duca jos....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.