Jump to content

achizitionare bmw 320


dacian san

Recommended Posts

Nici eu nu cred ca sunt reali(desi eu cu a mea tot in 5 ani am 97000km!!!!!!!!!);

dar ma refer la pret; o masina in Germania cu dotarile astea si km astia este pe la 15000 euro; la astia mai pus taxa vreo 1200 euro si drumul si ajungi lejer la 16500;

asa ca, eu cred ca ceva e in neregula;

de ce zic asta, eu e90-ul meu din 2007 cu 97k km, nici nu m-as gandi sa cer asa putini bani pe el, decat daca are ceva sau vreau sa o fac cat mai atractiva;

sa te uiti cat costa masinile in Germania si ai sa vezi ca e cel putin "curios" cum de sunt asa ieftine masinile in Romania, culmea, chiar cele aduse din Germania!!!! Te pune pe ganduri, nu?

Link to comment
Share on other sites

Pt ca a avut pb,nu cred ca are legatura cu fleet edition.

 

http://www.autovit.ro/bmw-320-C27034319.html -spre ex ac s-ar putea sa aiba km reali,daca sunt dati inapoi oricum nu sunt multi.

 

Daca vrei bmw bun te duci frumps in de. la reprezentanta si la 14-15k euro iti iei 318d 2009,euro 5 cu pana in 100k km si garantie insa mai saracacios cu dotarile.

Link to comment
Share on other sites

ok sa presupunem ca a avut probleme si i.a scos filtrul de particule. Dar chiar si asa in momentul in care ii verifici optiunile dupa VIN acolo trebuia sa apara ca a fost echipata cu filtru de particule...nu? Sau gresesc eu?

 

Iar in legatura cu anuntul pus de tine, acea masina are celebrul N47.

De cand am inceput sa caut am evitat acest motor. Prefer cel de 163 cp si sa stau linistit.

 

In cazul in care are power reduction stie cineva care sunt costurile eliminarii acestei limitari?

Link to comment
Share on other sites

stiu de existenta lor insa sunt de pe telefon si imi este greu sa caut.

Am net de la rds si nu merge forumul de pe pc.

In legatura cu lipsa DPF nu ma ajuta nimeni?

 

Salut! Nu are DPF iar asta se vede si dupa orientarea tevii de esapament...este orientata in jos, deci nu are DPF! E mai bine fara, ai o grija in minus. Si eu am ceva ca si cea mentionata de tine, nu are DPF si a fost varianta "fleet edition", 150CP redus din soft. Se anuleaza acel power reduction la reprezentanta! Pe mine m-a costat ~150RON. DAr nu te astepta sa vezi vreo diferenta, este doar sa zici ca nu are 150 si are default 163. Cel putin eu in ~2 luni de cand am rescris softul nu am observat diferenta! In urma update-ului, in schimb sunetul la sistemul audio(ultima var de soft) este mult mai bun, chiar se simte! Cu DPF-ul multi se agita sa-l elimine fizic si din soft! Daca nu este inmatriculata in tara ori nu s-a platit taxa de poluare aici, vei plati cu 25% mai mult decat daca are DPF. Eu spre exemplu am platit in iunie a.c. 1500Euro :|

 

Cu nr. de KM poti sa suni la reprezentanta si sa le ceri un istoric pe baza seriei de sasiu. Le zici ca intentionezi sa o cumperi! Vezi cati KM a avut la ultima intrare intr-un service BMW si faci extrapolare! M-as mira si eu sa aibe 120k KM avand in vedere ca vine din Ger! Uita-te la cum a fost exploatata, uzura la pedale, volan, schimbator, manere!

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina in prima faza la Filaret unde mi-au spus ca in martie 2011 avea 151.000. Proprietarului nu ii venea sa creada...o tinea sus si tare ca este imposibil.

La insistentele lui am mers a doua zi la Otopeni unde ce credeti domnu` de acolo imi spune ca nu vede decat 2 intrari in service ale masinii una la 77.000 si una pe la 110.000 ca mai mult nu se poate deoarece masina este din Belgia si ca ar fi km reali...pfff m-am schimbat la fata.

Ii spun omului sa mai verifice o data cu atentie si ii spun de faza de la Filaret.

El zice ca nu au baza comuna cu cei de la Filaret dar pune mana pe telefon si suna pe cineva de acolo si il roaga sa ii verifice si lui o masina. Ii da VIN-ul, verifica respectivul si ii spune exact ce mi-a spus si mie, ca in martie 2011 avea 151.000 (in toata convorbirea telefonul a fost pe speaker, deci auzeam tot ce se vorbea) in fine porneste o discutie intre cei doi ma esti sigur, mai verifica o data ca mie imi da altceva, in ce program ai bagat VIN si cand a zis de program se pare ca cel de la Otopeni verifica pe unul celalalt pe altul.

Intr-un final indrumat de omu de la Filaret a veficat si el unde trebuia si a gasit mai mult intrari printre care una la 151.000 si urmatoarea la 107.000.

Ce mi se pare ciudat si anormal este ca nu au o baza comuna si peste asta ca nu era in stare sa verifice unde trebuia.

 

Se pare ca nici proprietarul nu stia de acest lucru...el cumparand masina anul acesta in martie fara a o verifica...

Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina in prima faza la Filaret unde mi-au spus ca in martie 2011 avea 151.000. Proprietarului nu ii venea sa creada...o tinea sus si tare ca este imposibil.

La insistentele lui am mers a doua zi la Otopeni unde ce credeti domnu` de acolo imi spune ca nu vede decat 2 intrari in service ale masinii una la 77.000 si una pe la 110.000 ca mai mult nu se poate deoarece masina este din Belgia si ca ar fi km reali...pfff m-am schimbat la fata.

Ii spun omului sa mai verifice o data cu atentie si ii spun de faza de la Filaret.

El zice ca nu au baza comuna cu cei de la Filaret dar pune mana pe telefon si suna pe cineva de acolo si il roaga sa ii verifice si lui o masina. Ii da VIN-ul, verifica respectivul si ii spune exact ce mi-a spus si mie, ca in martie 2011 avea 151.000 (in toata convorbirea telefonul a fost pe speaker, deci auzeam tot ce se vorbea) in fine porneste o discutie intre cei doi ma esti sigur, mai verifica o data ca mie imi da altceva, in ce program ai bagat VIN si cand a zis de program se pare ca cel de la Otopeni verifica pe unul celalalt pe altul.

Intr-un final indrumat de omu de la Filaret a veficat si el unde trebuia si a gasit mai mult intrari printre care una la 151.000 si urmatoarea la 107.000.

Ce mi se pare ciudat si anormal este ca nu au o baza comuna si peste asta ca nu era in stare sa verifice unde trebuia.

 

Se pare ca nici proprietarul nu stia de acest lucru...el cumparand masina anul acesta in martie fara a o verifica...

 

Inseamna ca acum are 165k - 170k de Km! Daca merge bine motorul si arata bine, nu sunt multi KM! Se incadreaza... :) Mai departe ii dai ulei de BMW(5W40)la fiecare 10000Km, filtre MAN si n-ai treaba! Vezi sa nu aibe batai pe la roti, zgomote ciudate de pe la motor, da o tura cu ea pe zona denivelata, pietris si daca nu constati diferente, poti s-o cumperi. Mai mult de atat nu prea ai ce sa faci! Kilometrii reali i-ai aflat...Masina arata bine atat la interior cat si la exterior. Se vede ca n-a fost forjata si a fost intretinuta! Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

ma bag si eu ca musca-n lapte cu cateva intrebari si sper sa nu va deranjez sau sa va ofensez.

am un bmw 320d 177cp (2009) cu CIC.

intrebarile ar fi urmatoarele.

 

Cumva butonul REST merge doar cand motorul este oprit ?

Butonul MAX nu merge iarna ?

iar functia auto/start/stop la fel nu merge iarna imediat dupa ce pornesti masina?

 

imi cer scuze pentru nestiinta mea :D

 

pls help daca puteti. ms anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.