Jump to content

Merge cu intreruperi intre 1800-2200rpm


Recommended Posts

La masina din semnatura atunci cand merg cu ea aprox. constant intre 1800-2200rpm fara sa apas brus pedala de acceleratie simt smuncituri repetate.

 

Din ce am mai citit pe forum unii dau vina pe acctiuatorul turbinei dar la masina mea este electromagnetic. Pe tester masina nu are nici o eroare.

 

 

O idee un sfat, de unde provine aceasta problema.

 

verifica senzorul de la axa cu came si senzorul vibrochen , pana nu ajungi la un asa zis mecanic care te pune sa schimbi tot motorul.

Link to comment
Share on other sites

Ma inscriu si eu in randul nemultumitilor de 320d 136 cp.Am schimbat pe rand : electrovalve ,furtune vacum,curatat turbina ,schimbat senzor admisie,filtru epurator , plus un cip la motor.Rezultatul?Un Logan de 1.4 imi da clasa pe primii 100m ,iar cand ma urc in passatul parintilor de 131 cp nu vreau sa mai cobor.Motorul de 136cp are acele clapete la admisie? Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

rezolvarea este :

 

-curatarea senzorului din admisie

-eliminare clapete.. :) (sau curatare )

 

Eu clapetele le curat de tot - adica cu altele. Cu senzorul asta de admisie ai ceva poze? Sa stiu pe unde il gasesc si ce ii fac...

 

Parca am simtit si eu ieri si azi ceva similar. La mers constant cu pedala fixa intr-un loc parca face niste intreruperi asa. Nu merge in mintile lui rotund.

Daca apas mai tare sau iau piciorul de pe acceleratie dispar. Nu m-am utat pe turometru dar nu m-as mira sa se intimple intre 1800-2000 fenomenul. Nu apare la turatii mai mari - asta am remarcat deja.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

rezolvarea este :

 

-curatarea senzorului din admisie

-eliminare clapete.. :) (sau curatare )

 

Eu clapetele le curat de tot - adica cu altele. Cu senzorul asta de admisie ai ceva poze? Sa stiu pe unde il gasesc si ce ii fac...

 

Parca am simtit si eu ieri si azi ceva similar. La mers constant cu pedala fixa intr-un loc parca face niste intreruperi asa. Nu merge in mintile lui rotund.

Daca apas mai tare sau iau piciorul de pe acceleratie dispar. Nu m-am utat pe turometru dar nu m-as mira sa se intimple intre 1800-2000 fenomenul. Nu apare la turatii mai mari - asta am remarcat deja.

 

Exact!

 

Fenomenul apare in primele trepte de viteza 1, 2, 3. E suparator in oras in conditii de trafic aglomerat.

 

Intr-a 4-5si 6-a nu apare smuncituri.

Link to comment
Share on other sites

Pt ca mergi la un 2500 si d-aia :)

 

Senzorul este piesa 16

 

Vezi ce bine e sa dormi cu galeria in casa. Am dat fuga in sufragerie si m-am uitat. :)

Bine ca stiu - oricum trebuie sa o dau jos cand schimb galeria.

 

Ce teste imi recomanzi sa fac pentru a verifica etanseitatea tubulaturii?

Link to comment
Share on other sites

Bine daca ar fi o fisura pe galerie ar trebui sa apara si ceva fum negru, pierderi de putere, nu ma gandesc la situatia asta.

 

 

 

Intr-a 4-5si 6-a nu apare smuncituri.

 

Pt ca mergi la un 2500 si d-aia :)

 

Senzorul este piesa 16

 

 

 

In cadrul aceluias regim de turatii, se subintelege.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu ceva asemanator si rezolvarea a fost schimbarea furtunasului dintre egr si electrovalva, merita sa il schimbi si tu ca poate vizual nu se vede pentru ca este acoperit cu invelisul ala.

 

Te referi la furtunasul ala subtire care iese din capsula vacumatica? Se schimba greu?....adica....se ajunge greu la capatul unde e electrovalva? Si de unde ai luat furtunas dinala? La mine nu e problema cu mersul cu intreruperi. Eu aveam o mica intarziere pe la 1800-2000...am rezolvat-o prin curatarea EGR-ului. Insa cand l-am dat jos am realizat ca pe alocuri acel furtunas era cojit de invelisul textil. Ma gandesc sa nu cumva sa fie ciupit. Merci!

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat eu furtunasul, sau mai bine zis am vrut sa-l schimb dar am avut unul cu diametru mai mic.

 

Valva care comanda e pe partea stanga a masinii sub pompa de servo. Dai capacul de pe motor jos, urmaresti traseul de la egr pana la valva, vei observa ca furtunul e prins intr-ul "manunchi" cu alte frurtun printr-o clema de plastic, Scoti furtunul din valva de comanda si apoi in functie de indemanare o sa-l pui la loc mai usor sau mai greu. Pozitia la valva e cam incomoda si iti ia ceva timp si nervi pana reusesti sa fixezi.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu ceva asemanator si rezolvarea a fost schimbarea furtunasului dintre egr si electrovalva, merita sa il schimbi si tu ca poate vizual nu se vede pentru ca este acoperit cu invelisul ala.

 

Te referi la furtunasul ala subtire care iese din capsula vacumatica? Se schimba greu?....adica....se ajunge greu la capatul unde e electrovalva? Si de unde ai luat furtunas dinala? La mine nu e problema cu mersul cu intreruperi. Eu aveam o mica intarziere pe la 1800-2000...am rezolvat-o prin curatarea EGR-ului. Insa cand l-am dat jos am realizat ca pe alocuri acel furtunas era cojit de invelisul textil. Ma gandesc sa nu cumva sa fie ciupit. Merci!

 

avand maine de pianist in 2-3 min era si montat, l-am luat de unde ti-ai luat tu tampoanele (se da la metru si este 6-7-8 lei numai stiu sigur)

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu ceva asemanator si rezolvarea a fost schimbarea furtunasului dintre egr si electrovalva, merita sa il schimbi si tu ca poate vizual nu se vede pentru ca este acoperit cu invelisul ala.

 

Te referi la furtunasul ala subtire care iese din capsula vacumatica? Se schimba greu?....adica....se ajunge greu la capatul unde e electrovalva? Si de unde ai luat furtunas dinala? La mine nu e problema cu mersul cu intreruperi. Eu aveam o mica intarziere pe la 1800-2000...am rezolvat-o prin curatarea EGR-ului. Insa cand l-am dat jos am realizat ca pe alocuri acel furtunas era cojit de invelisul textil. Ma gandesc sa nu cumva sa fie ciupit. Merci!

 

avand maine de pianist in 2-3 min era si montat, l-am luat de unde ti-ai luat tu tampoanele (se da la metru si este 6-7-8 lei numai stiu sigur)

 

Aha....deci e banal :) ! Si eu am degete subtiri si lungi deci sper sa fie un +......merci de sfat.

 

@ionatan....merci de acest scurt dar la subiect DIY. Eu cand mi-am montat\demontat egr-ul era seara si nu m-am mai uitat pana unde merge furtunasul ce iese din capsula vacumatica. Cat despre furtunas, tipul de la care mi-a recomandat srb_alex sa cumpar se ocupa cu piese de bmw, deci cred ca stie ce imi trebuie. Am sa-l inlocuiesc si eu desi cel de acum nu cred ca scapa...merci inca odata!

Edited by f1bogdan
Link to comment
Share on other sites

astazi am reusit sa desfac galeria de admisie ce-i drept nu foarte murdara am curatat totusi clapetele si senzorul de presiune din admisie care era foarte murdar am mai schimbat pe langa asta si 3 bujii ca le aveam arse am schimbat si un furtun de vacuum care era crapat la unul din capete(abia se mai tinea)in rest totul ok.in schimb cand am luat-o la proba tot la fel facea insa nu cu aceeasi intesitate si nu la fel de des(intreruperi) dar parca un pic mai nervoasa :) a mai ramas o ultima piesa de schimbat si anume electrovala de la egr pe care o schimb maine si daca nu se rezolva O VAND....revin cu pareri poate rezolvam odata problema asta ca nu mai suport si incep sa imi schimb parerea despre BMW.....

 

apropo pt cei care acum au descoperit problema e bine de stiut ca nu este de la:DEBITMETRU,CLAPETE,SENZOR DE PRESIUNE,EGR,FILTRU AER,MOTORINA,EPURATOR,cel putin in cazul meu pt. ca le-am eliminat pe toate si problema persista :)

Link to comment
Share on other sites

astazi am reusit sa desfac galeria de admisie ce-i drept nu foarte murdara am curatat totusi clapetele si senzorul de presiune din admisie care era foarte murdar am mai schimbat pe langa asta si 3 bujii ca le aveam arse am schimbat si un furtun de vacuum care era crapat la unul din capete(abia se mai tinea)in rest totul ok.in schimb cand am luat-o la proba tot la fel facea insa nu cu aceeasi intesitate si nu la fel de des(intreruperi) dar parca un pic mai nervoasa :) a mai ramas o ultima piesa de schimbat si anume electrovala de la egr pe care o schimb maine si daca nu se rezolva O VAND....revin cu pareri poate rezolvam odata problema asta ca nu mai suport si incep sa imi schimb parerea despre BMW.....

 

apropo pt cei care acum au descoperit problema e bine de stiut ca nu este de la:DEBITMETRU,CLAPETE,SENZOR DE PRESIUNE,EGR,FILTRU AER,MOTORINA,EPURATOR,cel putin in cazul meu pt. ca le-am eliminat pe toate si problema persista :)

 

Eu zic sa nu te pripesti la schimbarea pieselor....multi au schimbat jumatata de masina pentru o piesa ieftina si si-au schimbat parerea despre BMW astfel printr-un motiv total neintemeiat. Cunosc un tip care a bagat cam 20 de milioane incercat sa rezolve problema flcutuatiei de temperatura la apa. Eu am rezolvat-o prin schimbarea termostatului EGR....si m-a costat 85 de lei. Mai am un prieten care a schimbat la un Audi kitul de ambreiaj pentru ca debreia aiurea...motivul? Lichidul din instalatie vechi si instalatia neaerisita corespunzator...De asemenea la un Subaru am vazut schimbata pompa de combustibil din cauza unui filtru infundat. Eu am avut o intarziere in acceleratie in zona 1800-2000 si am rezolvat-o fie prin inlocuirea epuratorului, fie prin curatarea EGR-ului(spun fie pentru ca le-am facut in acelasi timp si deci nu pot spune clar care a fost de vina).

Link to comment
Share on other sites

Cum pot sa testez functionarea clapetelor? Cand trebuie sa stea deschise, intre ce turatii ale motorului etc. Cu furtunasul ala nu am decat sa suflu sa vad daca fasaie pe undeva si sa il schimb... EGR-ul e curatat si nici nu da eroare. Epuratorul inlocuit cu modelul nou. Turbina acum 2 luni functiona in parametrii (e adevarat ca la momentul respectiv nu remarcasem micile intreruperi).

Poate o fi combustibilul prost - am in rezervor Alpin Diesel si numai iarna nu mai este afara. O sa pun azi plin cu motorina normala.

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut o intarziere in acceleratie in zona 1800-2000 si am rezolvat-o fie prin inlocuirea epuratorului, fie prin curatarea EGR-ului(spun fie pentru ca le-am facut in acelasi timp si deci nu pot spune clar care a fost de vina).

 

pana la urma ce filtru epurator aveai?

Link to comment
Share on other sites

Cum pot sa testez functionarea clapetelor? Cand trebuie sa stea deschise, intre ce turatii ale motorului etc. Cu furtunasul ala nu am decat sa suflu sa vad daca fasaie pe undeva si sa il schimb... EGR-ul e curatat si nici nu da eroare. Epuratorul inlocuit cu modelul nou. Turbina acum 2 luni functiona in parametrii (e adevarat ca la momentul respectiv nu remarcasem micile intreruperi).

Poate o fi combustibilul prost - am in rezervor Alpin Diesel si numai iarna nu mai este afara. O sa pun azi plin cu motorina normala.

 

Eu am suflat in el si nicio problema...insa eu zic ca e mai sfant sa-l inlocuiesti direct...am bagat si eu un ochi la motor si e banal de inlocuit. La mine are diverse ciupituri in materialul textil...cel mai probabil e si cauciucul atins si mult nu mai are pana cand incepe sa scape. Decat sa fie ok acum dar sa scape peste cateva mii de km mai bine pui unul nou si iti iei de grija...eu cel putin asa am gandit-o...bafta :) !

 

Eu am avut o intarziere in acceleratie in zona 1800-2000 si am rezolvat-o fie prin inlocuirea epuratorului, fie prin curatarea EGR-ului(spun fie pentru ca le-am facut in acelasi timp si deci nu pot spune clar care a fost de vina).

 

pana la urma ce filtru epurator aveai?

 

Era cu pasla...am pus decantor. :)

Link to comment
Share on other sites

cum v-am promis astazi am schimbat si electrovalva de la egr si surpriza nu mai intrerupe,mentionez ca am facut vreo 50km in special in zona de turatie cu probleme si nu a mai intrerupt,de obicei facea in primi 10km si scutura destul de puternic ,piese schimbate:electrovalva egr,furtun vacuum egr+unul crapat sub galerie,oring turbina si curatat egr,clapete,senzor presiune din admisie....daca totusi mai apare problema va anunt..
Link to comment
Share on other sites

Si eu am un BMW 320d din 2002 150hp si am intalnit si eu acesta problema (merge intrerupt) de cateva ori numai ca in cazul meu in viteza a 2 si a 3 in jur de 2000-2100 rpm...am patit chestia asta de putine ori si nu prea am dat importanta...de obicei facea chestia asta cand era motorul rece.

Am si un 320d din 2000 136hp care are momente cand nu trage deloc...ce credeti ca ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

cum v-am promis astazi am schimbat si electrovalva de la egr si surpriza nu mai intrerupe,mentionez ca am facut vreo 50km in special in zona de turatie cu probleme si nu a mai intrerupt,de obicei facea in primi 10km si scutura destul de puternic ,piese schimbate:electrovalva egr,furtun vacuum egr+unul crapat sub galerie,oring turbina si curatat egr,clapete,senzor presiune din admisie....daca totusi mai apare problema va anunt..

 

Cat a costat electrovalva EGR?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.