Jump to content

Problema enervanta e60


Recommended Posts

Salut baieti.Eu deja m-am saturat de masina mea,un e60 din 2004.Am schimbat ieri debitmetrul de aer care imi aprea pe tester ca era stricat cu unul nou nout iar astaazi mi-a aparut iara eroarea cu emisii crescute si pe tester imi da 2 erori : debitmetrul de aer si releul de la bujiile incandescente.Sa fie cel din urma cauza problemei ? sau poate fi un senzori bulit ceva.E al 3-lea debitmetru care il schimb si deja m-am saturat.Ce ar mai putea fi care sa ii creasca emisiile ? Eroarea suna ceva de genul : Debitmetru de aer ...cu pelicula termica.

 

ce sa ii mai fac ?

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.Eu deja m-am saturat de masina mea,un e60 din 2004.Am schimbat ieri debitmetrul de aer care imi aprea pe tester ca era stricat cu unul nou nout iar astaazi mi-a aparut iara eroarea cu emisii crescute si pe tester imi da 2 erori : debitmetrul de aer si releul de la bujiile incandescente.Sa fie cel din urma cauza problemei ? sau poate fi un senzori bulit ceva.E al 3-lea debitmetru care il schimb si deja m-am saturat.Ce ar mai putea fi care sa ii creasca emisiile ? Eroarea suna ceva de genul : Debitmetru de aer ...cu pelicula termica.

 

ce sa ii mai fac ?

 

Mai zicea cineva aici pe forum ceva legat de admisie cum ca din cauza ei dadea erori false la debitmetru. Da cu un search si poate gasesti problema.

 

Din pacate nu mai tin minte exact :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.Eu deja m-am saturat de masina mea,un e60 din 2004.Am schimbat ieri debitmetrul de aer care imi aprea pe tester ca era stricat cu unul nou nout iar astaazi mi-a aparut iara eroarea cu emisii crescute si pe tester imi da 2 erori : debitmetrul de aer si releul de la bujiile incandescente.Sa fie cel din urma cauza problemei ? sau poate fi un senzori bulit ceva.E al 3-lea debitmetru care il schimb si deja m-am saturat.Ce ar mai putea fi care sa ii creasca emisiile ? Eroarea suna ceva de genul : Debitmetru de aer ...cu pelicula termica.

 

ce sa ii mai fac ?

 

Mai zicea cineva aici pe forum ceva legat de admisie cum ca din cauza ei dadea erori false la debitmetru. Da cu un search si poate gasesti problema.

 

Din pacate nu mai tin minte exact :)

 

oare nu tot eu sa fi fost? am avut probleme cu galeria de evacuare.mi s-a fisurat si tot atunci aveam probeleme si cu debitmetrul.E ceva nrmal sa am probleme cu debimetrul.Porbabil daca mi se arde un bec imi da eroarea si cu debitmetru.Deja nu o mai suport

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.Eu deja m-am saturat de masina mea,un e60 din 2004.Am schimbat ieri debitmetrul de aer care imi aprea pe tester ca era stricat cu unul nou nout iar astaazi mi-a aparut iara eroarea cu emisii crescute si pe tester imi da 2 erori : debitmetrul de aer si releul de la bujiile incandescente.Sa fie cel din urma cauza problemei ? sau poate fi un senzori bulit ceva.E al 3-lea debitmetru care il schimb si deja m-am saturat.Ce ar mai putea fi care sa ii creasca emisiile ? Eroarea suna ceva de genul : Debitmetru de aer ...cu pelicula termica.

 

ce sa ii mai fac ?

 

Mai zicea cineva aici pe forum ceva legat de admisie cum ca din cauza ei dadea erori false la debitmetru. Da cu un search si poate gasesti problema.

 

Din pacate nu mai tin minte exact :)

 

oare nu tot eu sa fi fost? am avut probleme cu galeria de evacuare.mi s-a fisurat si tot atunci aveam probeleme si cu debitmetrul.E ceva nrmal sa am probleme cu debimetrul.Porbabil daca mi se arde un bec imi da eroarea si cu debitmetru.Deja nu o mai suport

 

mentionez.Masina trage exemplar,fum nu scoate,zgomote ciudate nu are.Bun si sa revin cu o intrebare.Am avut ghinionul sa scot flacari pe tevile de esapament si totul a inceput tot de la martorul galben de la motor.

 

De atunci am schimbat asa :

 

Galeria de evacuare cu garniturile aferente inclusiv la turbo

Debitmetrul de aer

Bujiile incandescente

Sonda lambda

Garniturile de la galeria de admisie (dreptunghiulare si rotunde)

Catalizator-ul (sub masina - toba intermediara) multi zic ca e filtru de particule.In schimb eu am observat ca dupa turbo mai este un filtru + sonda lambda iar eu sunt de parere ca acela e filtrul de particule.In fine prea putin conteaza asta dar mi-am dat si eu cu parerea

+ toate filtrele

 

 

Ce dumnezeu sa mai schimb la ea ? de unde ar putea venii problema care o am cu martorul acela galben si cu mesajul "Increased Emision -Fault affecting emision .Please check the problem......bmw Serivice"

Edited by Bara Cristian
Link to comment
Share on other sites

Nu mai tin minte dar parca a mai fost un topic asemanantor. Nu mai stiu daca s-a rezolvat prin schimbarea filtrului epurator sau ceva legat de filtrul de particule.

 

Verifica-le pe amandoua. Cred ca filtrul de particule era problema, ca era infundat.

Link to comment
Share on other sites

Cceva asemanator avea un priten de-al meu "Increased Emision -Fault affecting emision .Please check the problem......bmw Serivice" ... la el era de vina clapeta de acceleratie. Verifica daca functioneaza. Dupa lungi cautari ... asta s-a dovedit a fi problema.

 

Culmea e ca nu o arata defecta pe tester. Am descoperit-o prin comparatie cu masina mea. La pornirea motorului a mea misca, a lui nu.

Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

Cceva asemanator avea un priten de-al meu "Increased Emision -Fault affecting emision .Please check the problem......bmw Serivice" ... la el era de vina clapeta de acceleratie. Verifica daca functioneaza. Dupa lungi cautari ... asta s-a dovedit a fi problema.

 

Culmea e ca nu o arata defecta pe tester. Am descoperit-o prin comparatie cu masina mea. La pornirea motorului a mea misca, a lui nu.

 

 

hmmm o raza de speranta.Spune-mi unde sa ma uit daca misca...nu sunt un cunoscator in ale motorului :) Multumesc mult de tot

Link to comment
Share on other sites

Nu mai tin minte dar parca a mai fost un topic asemanantor. Nu mai stiu daca s-a rezolvat prin schimbarea filtrului epurator sau ceva legat de filtrul de particule.

 

Verifica-le pe amandoua. Cred ca filtrul de particule era problema, ca era infundat.

 

filtrul epurator e schimbat si acela (varianta mea era cu filtru din pasla si cel nou e numai din plastic)...cat despre filtrul de particule ...cum verific ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu mai tin minte dar parca a mai fost un topic asemanantor. Nu mai stiu daca s-a rezolvat prin schimbarea filtrului epurator sau ceva legat de filtrul de particule.

 

Verifica-le pe amandoua. Cred ca filtrul de particule era problema, ca era infundat.

 

filtrul epurator e schimbat si acela (varianta mea era cu filtru din pasla si cel nou e numai din plastic)...cat despre filtrul de particule ...cum verific ? Multumesc

 

 

Revin cu info ... E posibil ca piesa numarul 1 "primary catalytic converter" sa fie infundat ? Pentru ca celalat filtru de particule (piesa nr.3 ) l-am schimbat.E nou si original BMW

post-17683-1267865012_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Stiti ceva de garnitura asta ? Voi aveti asa ceva ? Ma refer la piesa numarul 5 din poza.Eu am schimbat 3 debitmetre dar garnitura aia n-am vazut-o niciodata

 

Cristian, daca garnitura aceea nu este atunci compresorul va aspira si aer prin zona garniturii datorita neetanseitatii, aer care nu trece prin debitmetrul de aer, motorul va inghiti aer care nu este masurat, si sigur va fi ceva in neregula. Este posibil sa se fi pierdut la schimbarile de debitmetru de aer. Acea garnitura are trei zone de etansare, intra destul de greu in locas. Daca zona nu este etansa sigur va fi o problema de masurare a aerului aspirat.

 

Cauta acea garnitura, este din cauciuc, se infige in tubul cotit (din plastic negru) care se prinde pe debitmetru. Desfa cele 2 suruburi torx si trage usor de tub, trebuie sa apara garnitura, daca nu este cumpar-o si sigur o parte a problemei va dispare sau poate se rezolva problema cu totul si ramii si cu 2 debitmetre de rezerva.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

Stiti ceva de garnitura asta ? Voi aveti asa ceva ? Ma refer la piesa numarul 5 din poza.Eu am schimbat 3 debitmetre dar garnitura aia n-am vazut-o niciodata

 

Cristian, daca garnitura aceea nu este atunci compresorul va aspira si aer prin zona garniturii datorita neetanseitatii, aer care nu trece prin debitmetrul de aer, motorul va inghiti aer care nu este masurat, si sigur va fi ceva in neregula. Este posibil sa se fi pierdut la schimbarile de debitmetru de aer. Acea garnitura are trei zone de etansare, intra destul de greu in locas. Daca zona nu este etansa sigur va fi o problema de masurare a aerului aspirat.

 

Cauta acea garnitura, este din cauciuc, se infige in tubul cotit (din plastic negru) care se prinde pe debitmetru. Desfa cele 2 suruburi torx si trage usor de tub, trebuie sa apara garnitura, daca nu este cumpar-o si sigur o parte a problemei va dispare sau poate se rezolva problema cu totul si ramii si cu 2 debitmetre de rezerva.

 

el sigur nu a vazut-o ca era inpta in tubul cotit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.