Jump to content

problema bmw 320D 2004


AndreiStefanIulian

Recommended Posts

piesa 1 este filtrul care este imediat dupa pompa

daca vrei sa te convingi sa nu mai vb aici pe langa baga-te sub un 320d M47N si o sa te convingi singur

pana atunci lasa lumea care stie sa vorbeasca :)

 

dar nu sub scaunul soferului

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

eu am avut un 318d din 2003 si la fel am patit mi sa oprit din mers ... pompa de injectie te duce undeva la 4500 ron noua cu garantie eu am optat la una second pt ca nu aveam bani atunci cand mi sa defectat si nu puteam sta fara masina ... sper sa nu fie pompa de injectie ... bafta
Link to comment
Share on other sites

si eu am patit la fel la E46 318d 2001, mi s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa plece decat cand vroia ea. Si da, se stricase pompa de injectie. La Filaret in nov 09 mi-au cerut 7000 RON pt schimbat pompa insa se poate repara. Pe mine m-a ajutat Dereglatu de pe forum si din cate stiu repara si cele cu common rail cum ai tu la masina ta. Bafta si cheltuieli cat mai mici :)
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, intelegeti ca asta e CR, nu cu injectie clasica.

Un injector in scurt poate face treaba asta.

Scoate cate mufa la cate un injector si dai la automat.

Probabil ca tot nu va porni, dar cand l-ai scos pe cel vinovat, va sta pornita o jumatate de secunda sau in orice caz va parea ca reuseste sa porneasca.

Daca face asa cum spun eu, ai o solutie ieftina sa verifici: iei un injector de la dezmembrari, testezi, si apoi chiar daca merge poti sa-l duci inapoi si sa zici ca nu-ti merge bine. Asta binenteles, daca nu vrei sa-l pastrezi. Costa ~100E la dezmembrari.

La CR, injectorul se schimba relativ usor dar totusi ti-as recomanda sa iti faca cineva care stie exact ce face.

Eu ti-am propus asta ca sa nu o urci pe patforma dar in final ar trebui sa mergi si la tester mai ales daca iei injector SH

 

 

Si la mine pompa este sub prag.

Sincer cred ca daca ar fi de la pompe, nu ar face de fiecare data la fel, asa cum am ramas eu cu impresia.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfaturi.

o sa incerc sa ajung azi la un tester, daca nu luni.

daca mai ai baterie sa-i dai la automat,spune daca iese fum la esapament(cat de cat)daca da,cade faza cu pompa de motorina,si asteapta-te la altceva,dar nu te speria pana nu o pui pe tester.nu te lua dupa toti ca-i pompa de injenctie,pt ca motorul tau e common rail si nu are pompa de inj...are pompa de inalta presiune si injectoare comandate prin impulsuri electrice ,COMMON RAIL SAU ,(pompa injector)multi nu pricep treaba asta.... :)

Link to comment
Share on other sites

multumesc de sfaturi.

o sa incerc sa ajung azi la un tester, daca nu luni.

daca mai ai baterie sa-i dai la automat,spune daca iese fum la esapament(cat de cat)daca da,cade faza cu pompa de motorina,si asteapta-te la altceva,dar nu te speria pana nu o pui pe tester.nu te lua dupa toti ca-i pompa de injenctie,pt ca motorul tau e common rail si nu are pompa de inj...are pompa de inalta presiune si injectoare comandate prin impulsuri electrice ,COMMON RAIL SAU ,(pompa injector)multi nu pricep treaba asta.... :)

 

mersi. incerc sa nu ma ambalez. am vorbit cu cineva si vine sa o ia pe platforma. sper sa nu fie ceva f grav.

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine incearca cu un tester ca sa stii ce te asteapta. Daca ti s-a oprit in mers nu e electromotorul.

Eu zic ca e pompa de injectie.

nu are pompa de injectie motorul lui :)

 

Da? Dar ce are?

 

Sau cum se traduce Piesa cu Nr. 1 ?

pompa de inalta presiune se traduce :)

Nu!

Pompa de injectie nu este egal cu pompa de inalta presiune.

Sunt total diferite atat d.p.d.v.constructiv, functional cat si al parametrilor fluidului livrat.

Singurule lucruri pe care le au in comun sunt: fluidul de lucru si faptul ca sunt pompe.

O dovada la indemana

Pompa de inalta

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

Pompa de injectie

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

 

ON: ai facut cel mai bine ca te-ai hotarat sa o duci la tester.

 

P.S. din cate stiu eu BMW nu au pompa-injector pe nici o masina, corectati-ma daca gresesc.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

eu nu am spus ca pompa de injectie este egala cu pompa de inalta presiune!!!iar sistemul pompa -injector se refera la sistemul COMMON RAIL,care-i destul de simplu la prima vedere....pompa de inalta presiune trimite motorina in rampa comuna,de aici pleaca spre injectoare , care( difera total de inj clasice) si care dirijate electric fac posibila pornirea si mersul inplicit al motorului.
Link to comment
Share on other sites

Quote-ul a fost aiurea, m-am grabit, imi cer scuze.

Pompa-injector este exact ce sugereaza denumirea - un ansamblu pompa+injector intr-un singur corp, cate unul pt fiecare cilindru separat.

Sistemul e foarte rapandit la grupul VAG.

Edited by lucian81v
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.