Jump to content

Cumpar motor e36


Flopy

Recommended Posts

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

Link to comment
Share on other sites

Salut. Ma intereseaza un motor ptr e36 din 1994, berlina, pe benzina, 1,6 , cu acte si sa fie de tipul 164e2.

Poate ma puteti indruma pe unde sa gasesc asa ceva.

 

O zi placuta si multumesc ptr viitoarele informatii

un 18is m44 nu te intereseaza..are 140 mii de mile..

Link to comment
Share on other sites

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

 

 

Mersi nu stiam.

Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar.

Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original.

 

Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal?

 

 

 

Am eu unul, fara calculator in jud Alba. Sigur ne intelegem ca vreau sa scap de el, daca va e convenabil asa.

 

 

Zi un pret !!!

 

Si din ce oras esti?

Link to comment
Share on other sites

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

 

 

Mersi nu stiam.

Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar.

Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original.

 

Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal?

 

 

 

Am eu unul, fara calculator in jud Alba. Sigur ne intelegem ca vreau sa scap de el, daca va e convenabil asa.

 

 

Zi un pret !!!

 

Si din ce oras esti?

Link to comment
Share on other sites

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

 

 

Mersi nu stiam.

Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar.

Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original.

 

Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal?

 

 

 

 

 

Mi-am pus un motor mai mare cu pana in 40 la suta , cu doua pistoane in plus si aceeasi norma de poluare. Taxa a fost de 20 de milioane si am scapat si cate un milion pe-aici pe-acolo...

Am avut un 318is 143 de cai si am pus un 2,5 de 192 de cai. Norocul meu in acest caz este ca sistemul de franare este identic de la 318is la 325.

Tu daca vrei sa treci de la 316 318is trebuie sa-ti schimbi si sistemul de franare incluzand puntea spate.... Deci cel mai lejer pt tine e sa-ti pui 316 sau 318i. ( nu 318is ). Asta in cazul cel mai legal...

Dar daca as fi nevoit sa mai schimb odata motorul si sa fiu obligat sa-l omologhez n-as mai face odata pasul asta. Sa-ti explic de ce si cum sta treaba.

Pe taloanele noi nu mai e trecuta seria motorului si nici nr de pistoane. Asa ca inainte sa-i schimb motorul i-as face ITP-ul cu motorul vechi si scap de ITP 2 ani si as declara talonul vechi pierdut , solicitand altul nou ce nu are seria motorului si nici nr de pistoane. Dupa care as schimba motorul si as pune ce motor vreau. Dar in cazul tau daca vrei sa stai ultra linistit poti sa pui un motor tot in 4 pistoane , cel mai recomandat fiind un motor de 318is cu 143 de cai. ( Ti-as recomanda totusi minim un 2,5 :) )

Dupa cei doi ani urmeaza ITP-ul.... Acolo scapi cu 50 de euro spaga si nu se prind idiotii ca ai motor de 318is ( Si aia la RAR sunt niste dobitoci. A trebuit eu sa le arat pe internet ce motor am ca nici nu stiau unde sa se uite... Mi-au masurat masina cu sfoara sa vada cat de lunga e...).

Procedura prevede ca la ITP , aleatoriu , sunt oprite unele masini pt suprainspectie. Ceea ce presupune ca masina sa ramana pana ce vine un inspector de la RAR. Dar pe aceeasi foaie in care sunt expuse aceste treburi ( afisate in statiile ITP ) mai scrie ca nu esti obligat sa stai pt supracontrol , iar dovada valabilitatii ITP=ul ti se da dar, peste 2 ani esti obligat ca ITP-ul sa-l faci doar in prezenta unui inspector RAR...

Deci in concluzie ; daca faci itp-ul inainte de inlocuirea motorului ai 2 ani de valabilitate plus 2 ani pana vine inspectia de la RAR , ai 4 ani in care poti circula linistit cu ce motor vrei tu.Asta in cazul in care ai ghinionul sa pici aleatoriu pe suprainspectie , altfel circuli 6-8 ani.. In acest timp multe se pot intampla... Poate iti schimbi masina poate poate poate etc etc... bla bla...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Faza e ca ITP ti-l da numai pe un an si nu pe 2, cel putin asa a fost la mine.

 

the rifle poate ai fost tu mai ghinionist ,sincer nu inteleg de ce sa schimbi sistemul de franare daca creste puterea motorului doar cu 40 %, unde scrie asta ?

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

 

 

Mersi nu stiam.

Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar.

Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original.

 

Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal?

 

 

 

 

 

Mi-am pus un motor mai mare cu pana in 40 la suta , cu doua pistoane in plus si aceeasi norma de poluare. Taxa a fost de 20 de milioane si am scapat si cate un milion pe-aici pe-acolo...

Am avut un 318is 143 de cai si am pus un 2,5 de 192 de cai. Norocul meu in acest caz este ca sistemul de franare este identic de la 318is la 325.

Tu daca vrei sa treci de la 316 318is trebuie sa-ti schimbi si sistemul de franare incluzand puntea spate.... Deci cel mai lejer pt tine e sa-ti pui 316 sau 318i. ( nu 318is ). Asta in cazul cel mai legal...

Dar daca as fi nevoit sa mai schimb odata motorul si sa fiu obligat sa-l omologhez n-as mai face odata pasul asta. Sa-ti explic de ce si cum sta treaba.

Pe taloanele noi nu mai e trecuta seria motorului si nici nr de pistoane. Asa ca inainte sa-i schimb motorul i-as face ITP-ul cu motorul vechi si scap de ITP 2 ani si as declara talonul vechi pierdut , solicitand altul nou ce nu are seria motorului si nici nr de pistoane. Dupa care as schimba motorul si as pune ce motor vreau. Dar in cazul tau daca vrei sa stai ultra linistit poti sa pui un motor tot in 4 pistoane , cel mai recomandat fiind un motor de 318is cu 143 de cai. ( Ti-as recomanda totusi minim un 2,5 :) )

Dupa cei doi ani urmeaza ITP-ul.... Acolo scapi cu 50 de euro spaga si nu se prind idiotii ca ai motor de 318is ( Si aia la RAR sunt niste dobitoci. A trebuit eu sa le arat pe internet ce motor am ca nici nu stiau unde sa se uite... Mi-au masurat masina cu sfoara sa vada cat de lunga e...).

Procedura prevede ca la ITP , aleatoriu , sunt oprite unele masini pt suprainspectie. Ceea ce presupune ca masina sa ramana pana ce vine un inspector de la RAR. Dar pe aceeasi foaie in care sunt expuse aceste treburi ( afisate in statiile ITP ) mai scrie ca nu esti obligat sa stai pt supracontrol , iar dovada valabilitatii ITP=ul ti se da dar, peste 2 ani esti obligat ca ITP-ul sa-l faci doar in prezenta unui inspector RAR...

Deci in concluzie ; daca faci itp-ul inainte de inlocuirea motorului ai 2 ani de valabilitate plus 2 ani pana vine inspectia de la RAR , ai 4 ani in care poti circula linistit cu ce motor vrei tu.Asta in cazul in care ai ghinionul sa pici aleatoriu pe suprainspectie , altfel circuli 6-8 ani.. In acest timp multe se pot intampla... Poate iti schimbi masina poate poate poate etc etc... bla bla...

 

Ce parere ai de o trecere de la e39 cu un 2.5 6 linie la un 5.4 v12 ? Cat de greu crezi ca va fi la omologare ? :)

Link to comment
Share on other sites

cu acte si sa fie de tipul 164e2.

 

 

Nu-ti trebuie acte pt motor. Dai o declaratie la notariat prin care spui ca nu ai cunostinta ca motorul sa provina din furt sau alta activitate ilicita si gata. De la RAR m-au trimis la notariat.

Costa 40 de ron declaratia notariala ( acum 2 ani )

 

 

Mersi nu stiam.

Ti-ai pus acelasi tip de motor? Ca eu am fost si am vrut sa imi pun unul mai mare si a zis ca nu merita ca sunt taxele mari la Rar.

Trebuie sa aibe aceeasi norma de poluare si sa nu fie mai puternicu cu 40% fata de original.

 

Care sunt procedurile sa iti schimbi un motor legal?

 

 

 

 

 

Mi-am pus un motor mai mare cu pana in 40 la suta , cu doua pistoane in plus si aceeasi norma de poluare. Taxa a fost de 20 de milioane si am scapat si cate un milion pe-aici pe-acolo...

Am avut un 318is 143 de cai si am pus un 2,5 de 192 de cai. Norocul meu in acest caz este ca sistemul de franare este identic de la 318is la 325.

Tu daca vrei sa treci de la 316 318is trebuie sa-ti schimbi si sistemul de franare incluzand puntea spate.... Deci cel mai lejer pt tine e sa-ti pui 316 sau 318i. ( nu 318is ). Asta in cazul cel mai legal...

Dar daca as fi nevoit sa mai schimb odata motorul si sa fiu obligat sa-l omologhez n-as mai face odata pasul asta. Sa-ti explic de ce si cum sta treaba.

Pe taloanele noi nu mai e trecuta seria motorului si nici nr de pistoane. Asa ca inainte sa-i schimb motorul i-as face ITP-ul cu motorul vechi si scap de ITP 2 ani si as declara talonul vechi pierdut , solicitand altul nou ce nu are seria motorului si nici nr de pistoane. Dupa care as schimba motorul si as pune ce motor vreau. Dar in cazul tau daca vrei sa stai ultra linistit poti sa pui un motor tot in 4 pistoane , cel mai recomandat fiind un motor de 318is cu 143 de cai. ( Ti-as recomanda totusi minim un 2,5 :) )

Dupa cei doi ani urmeaza ITP-ul.... Acolo scapi cu 50 de euro spaga si nu se prind idiotii ca ai motor de 318is ( Si aia la RAR sunt niste dobitoci. A trebuit eu sa le arat pe internet ce motor am ca nici nu stiau unde sa se uite... Mi-au masurat masina cu sfoara sa vada cat de lunga e...).

Procedura prevede ca la ITP , aleatoriu , sunt oprite unele masini pt suprainspectie. Ceea ce presupune ca masina sa ramana pana ce vine un inspector de la RAR. Dar pe aceeasi foaie in care sunt expuse aceste treburi ( afisate in statiile ITP ) mai scrie ca nu esti obligat sa stai pt supracontrol , iar dovada valabilitatii ITP=ul ti se da dar, peste 2 ani esti obligat ca ITP-ul sa-l faci doar in prezenta unui inspector RAR...

Deci in concluzie ; daca faci itp-ul inainte de inlocuirea motorului ai 2 ani de valabilitate plus 2 ani pana vine inspectia de la RAR , ai 4 ani in care poti circula linistit cu ce motor vrei tu.Asta in cazul in care ai ghinionul sa pici aleatoriu pe suprainspectie , altfel circuli 6-8 ani.. In acest timp multe se pot intampla... Poate iti schimbi masina poate poate poate etc etc... bla bla...

 

Ce parere ai de o trecere de la e39 cu un 2.5 6 linie la un 5.4 v12 ? Cat de greu crezi ca va fi la omologare ? :)

 

 

 

 

Mesi de sfat.Mi-ai fost de un mare ajutor.

 

Greu gasesti oameni c tine care sa te ajute.

 

Bafta

 

PS La faza cu trecerea de la e39 ai fost criminal

Link to comment
Share on other sites

Faza e ca ITP ti-l da numai pe un an si nu pe 2, cel putin asa a fost la mine.

 

the rifle poate ai fost tu mai ghinionist ,sincer nu inteleg de ce sa schimbi sistemul de franare daca creste puterea motorului doar cu 40 %, unde scrie asta ?

 

http://prog.rarom.ro/rarpol/periodicitate.htm

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Intrebari%...cvente--42.html

 

Cu treaba cu 40% ori zic pe site ori iti zic cand te duci la ei. Te baga la categoria " modificari artizanale"...

 

 

Din contra. nu am fost ghinionist de loc. Pe 318is sunt aceleasi frane ca pe 325... Deci am fost norocos.

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Faza e ca ITP ti-l da numai pe un an si nu pe 2, cel putin asa a fost la mine.

 

the rifle poate ai fost tu mai ghinionist ,sincer nu inteleg de ce sa schimbi sistemul de franare daca creste puterea motorului doar cu 40 %, unde scrie asta ?

 

http://prog.rarom.ro/rarpol/periodicitate.htm

 

http://www.rarom.ro/RO/article--Intrebari%...cvente--42.html

 

Cu treaba cu 40% ori zic pe site ori iti zic cand te duci la ei. Te baga la categoria " modificari artizanale"...

 

 

Din contra. nu am fost ghinionist de loc. Pe 318is sunt aceleasi frane ca pe 325... Deci am fost norocos.

 

 

Da un id de mess pls!!!

Link to comment
Share on other sites

si daca te opresc si nu ai acelasi motor ca in acte ce pot sa-ti faca?

E vreo 800ron amenda si pot sa iti retina certificatul. Dar zici si tu ca l-ai schimbat acum si trebuiea sa mergi la omologare doar nu se poate sa mergi fara motor pe masina si poate te cred :)

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

si daca te opresc si nu ai acelasi motor ca in acte ce pot sa-ti faca?

E vreo 800ron amenda si pot sa iti retina certificatul. Dar zici si tu ca l-ai schimbat acum si trebuiea sa mergi la omologare doar nu se poate sa mergi fara motor pe masina si poate te cred :)

 

 

Sincer bati campii...

1. Seria motorului e stantata sub motor si-mi vine greu sa cred ca se tavaleste gaborul prin noroi.

2. Seria motorului e trecuta in CARTE nu in talon.

3. Cartea nu esti obligat sa o porti la tine...

4. In carte la mine in dreptul seriei de motor scrie "fara serie "... Deci pot sa-mi pun si 10 motoare pe masina... Pana acum am pus doar 4...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pai nu bat campii ma refeream ca cei de la RAR sa iti verifice si ma refeream strict la codul motorului ex la mine scrie in certificat 256S3 daca ma prind si scrie 256S3 in certificat si motorul e 5412S[nus] ? La asta marefeream...la RAR

 

 

LE: @the_rilfe: Iti trebuie mai mult de o factura la motor ca sa il omologhezi (ma refer la acte) si e multa umblatura ?

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

Pai nu bat campii ma refeream ca cei de la RAR sa iti verifice si ma refeream strict la codul motorului ex la mine scrie in certificat 256S3 daca ma prind si scrie 256S3 in certificat si motorul e 5412S[nus] ? La asta marefeream...la RAR

 

 

LE: @the_rilfe: Iti trebuie mai mult de o factura la motor ca sa il omologhezi (ma refer la acte) si e multa umblatura ?

 

 

Da ai dreptate. Cu RAR-ul poti sa ai anumite probleme dar doar cand vinzi masina ( la identificare ). De circulat circuli linisitit...

 

E destul de multa umblatura... :) si depinde despre ce motor e vorba... cu cat sunt mai multe chestii diferite cu atat te tracaseaza mai mult si platesti mai multe taxe... De pilda esti taxat si la putere si la nr de cilindri si la norma de poluare si daca treci de la benzina la motorina si daca e aceeasi marca de motor dar motorul nu s-a pus pe modelul respectiv si daca e alta marca etc etc etc.... De luat banii abia asteapta...

 

Si sunt gretzosi si nu te baga in seama etc etc... si te duci cu miloaga sau cu spaga... itelegi ce vreau sa spun...

 

 

Sa-ti dau un exemplu concret :

Am trecut de la 318is la 325. Cost total 20 de milioane in care :

Motorul nou a fost pus pe aceeasi caroserie , aceeasi norma de poluare , diferenta de 2 pistoane , frane identice iar puterea adaugata nu depaseste 40% din motorul vechi... Cu toate astea m-au trecut la "MODIFICARI ARTIZANALE " cu toate ca un 325 de fabrica are exact ce am si eu acum pe masina...

Cu actele nu e mare belea... Declaratia notariala si dovada service-ului unde ai facut lucrarea. Eu am facut-o in curte dar nu mi-au cerut nici o dovada... Ori au uitat ori le-a placut fatza lu' Franklin...

http://www-personal.umich.edu/~jbourj/images/money/addition/franklin12.jpg

 

Daca depasesti 40% din putere , NASHPA, suma se dubleaza :)

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.