Jump to content

Problema mare E46


Recommended Posts

o sa apara in ~50 km!

check engine-ul se aprinde de la: benzina proasta (cel mai fericit caz) debitmetru (800ron bosch) valva PCV (200ron) senzor axa cu came (400 ron parca)sau sondele lambda (800 ron amandoua beru)

 

ps : foloseste functia search ca s-a mai discutat problema.

ps2: despre ce e46 este vorba?

Link to comment
Share on other sites

o sa apara in ~50 km!

check engine-ul se aprinde de la: benzina proasta (cel mai fericit caz) debitmetru (800ron bosch) valva PCV (200ron) senzor axa cu came (400 ron parca)sau sondele lambda (800 ron amandoua beru)

 

ps : foloseste functia search ca s-a mai discutat problema.

ps2: despre ce e46 este vorba?

 

320i 150hp

Link to comment
Share on other sites

chiar nimeni de pe forum nu ma poate lamurii si pe mn ?

pai ti a explicat colegul mai sus de unde ar putea fi!testerul doar ti a resetat eroarea ,care o sa apara iar!

 

pai debitmetrul nu are cum sa fie pt ca imi trage la fel....valva pcv...nu`mi joaca relantiul...si sondele lambda...nu`mi consuma mai mult sau altele care sa`mi dea de banuit a fii sondele..

de senzorul de la axa cu came...chiar nu stiu ce sa zic..

 

am avut aceeasi problema la un 325 2003

S-a rezolvat schimband cei 3 senzori: inlet cramshaft sensor m outlet cramshaft sensor si main c.s.

 

si cum se comporta ? normal ? cand ti`a aparut eroarea

Link to comment
Share on other sites

Eu am fost si am pus testerul pe masina mea si am 2 erorri la ambele sonde lambda si nu mi s-a aprins check engine deci pe asta poti sa o elimini.

 

pai debitmetrul nu are cum sa fie pt ca imi trage la fel....valva pcv ...nu`mi joaca relatiul...chiar nu stiu ce ar fii putut sa fie

Edited by SilviuSLV
Link to comment
Share on other sites

pana nu o pui pe un tester adevarat nu are cum sa-si dea seama nimeni dupa forum, poate ai cotul care intra in debitmetru fisurat si trage aer fals pe acolo.

mergi la tester cu ea.

 

@Dobre Alexandru cand sondele sunt busite se aprinde check engine ul in bord.

Link to comment
Share on other sites

Incearca si tu alta benzina si vezi cum se comporta ??

 

pai oare e posibil sa fie si de la benzina ? ca eu numai petrom bag....si rar...f rar...lukoil

 

 

uita de lukoil..e moarte curata pentru masinile noastre...fa un plin cu 100 carerea sau 99+ si apoi ramai la petrom sau rompetrol...eu asa am facut si mi s-a stins becul

Link to comment
Share on other sites

in poza (din cata germana pricep :)) mi se pare ca ai o eroare la de pozitionare (adaptare peste limitele fizice) la vanos, pare ca e pe evacuare, eroarea nu este sporadica deci cam asta ar fi cauza...ai cumva probleme cu intinzatorul?

 

p.s. nu are nicio legatura cu benzina folosita in cazul asta...

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

in poza (din cata germana pricep :)) mi se pare ca ai o eroare la de pozitionare (adaptare peste limitele fizice) la vanos, pare ca e pe evacuare, eroarea nu este sporadica deci cam asta ar fi cauza...ai cumva probleme cu intinzatorul?

 

p.s. nu are nicio legatura cu benzina folosita in cazul asta...

 

nu se aude nimic...nici o bataie...nimic...ca am tot ascultat`o :)

Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa se auda neaparat bataie...daca ai intinzatorul slabit e posibil sa sara dinti - pe evacuare de obicei...vanosul o sa corecteze cat poate, peste un anumit nivel nu mai poate si o sa ai eroare (adaptare foarte mare, peste limita). In alta ordine de idei...da, are mare treaba uleiul cu vanos-ul...daca e prea gros uleiul, vanosul nu mai functioneaza corect si o sa infunzi si electrovalvele...verifica in tis ce ulei se pune la tipul tau de motor si ai grija ce (marca de)ulei pui :)

 

l.e vezi in attach, se deschide cu IE dupa dezarhivare

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa se auda neaparat bataie...daca ai intinzatorul slabit e posibil sa sara dinti - pe evacuare de obicei...vanosul o sa corecteze cat poate, peste un anumit nivel nu mai poate si o sa ai eroare (adaptare foarte mare, peste limita). In alta ordine de idei...da, are mare treaba uleiul cu vanos-ul...daca e prea gros uleiul, vanosul nu mai functioneaza corect si o sa infunzi si electrovalvele...verifica in tis ce ulei se pune la tipul tau de motor si ai grija ce (marca de)ulei pui :)

 

l.e vezi in attach, se deschide cu IE dupa dezarhivare

cu ce sa`l deschid?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.