Jump to content

Problema Cheie e46


andrei cosmin

Recommended Posts

Cu cel mai fin cutter, o tai pe sant. Ai mare grija sa nu bagi prea adanc cutterul pentru ca vei rupe diverse piese electronice foarte mici de pe placa. Bateria este extraplata, CR2025, pare-mi-se. Eu am schimbat. Cheia am lipit-o perfect, pana nici mie nu-mi venea sa cred ca a fost taiata...

Salut Alex si multumesc tuturor pentru ajutor

Modelul meu de cheie este facelift si se pare ca trebuie taiata asa cum ai zis tu acum eu te intreb bataeria din interior este chiar modelul de baterie pe care l ai scris sus pentru ca eu intelesesem de la cineva ca aceasta cheia ar avea in ia un acumulator care se incarca de la masina prin bobina aia de care tori zic ca ar fi chip prin inductie cand tii cheia in contact ...

si ca de acea este cheia capsulata pt ca practic nu ar trebui sa o schimbi niciodata.

ai schimbat o de mult ???? tine bateria aia sau... tre sa tai chia in fiecare an sa o schimb???

chia mea daca o las un pic se mai redreseaza bateria din ia si deschide macar odata masina daupa care tre sa o las iar o ora sa o mai pot inchide deci e clar de la baterie.

Link to comment
Share on other sites

Iti multumesc pt cele 2 linkuri pe care le am primit de la tine si iti multumesc. mi-au fost de mare ajutor pt ca am vazut cum este cheia inauntru insa vreau sa vin si eu cu o completare la ele.

In ultimele 2 zile am citit tot felul de posturi legate de aceasta cheie , cheia mea in speta fiind de e46 facelift iar bobina aia cica nu ar fi chipul.

Acea bobina foloseste la comunicatia cu transponderul masinii. Chipul este ala de pe placa cu multi pini care inmagazineaza coduri saritoare si in acelas timp redreseaza bateria din cheie deaceea astia de la bmw au capsulat cheia pt ca teoretic acea baterie nu ar trebuii schimbata niciodata pt ca se incarca prin inductie electromagnetica.

Cipurile astea cica functioneaza cam asa: la fiecare introducere a cheii in contact se produce un schimb de informatie intre cheie si transponder si se inregistreaza in chip alt cod si de aceea nu pot fii clonate pentru ca in permanenta au alt cod iar daca astia ar clonao ar merge cheia duar o singura data dupa care ....

Acest tip de chip de obicei il gasesti pe BMW Mercedes , si masinile de generatie noua alea de au cartela si nu trebuie sa bagi cheie in contact sa pleci cu ele.

Link to comment
Share on other sites

Eu ştiu că cip-ul este acea "bobină".

 

Cip-ul comunică cu modulul EWS. (imobilizatorul)

Corect.

 

Corect.

 

Iti multumesc pt cele 2 linkuri pe care le am primit de la tine si iti multumesc. mi-au fost de mare ajutor pt ca am vazut cum este cheia inauntru insa vreau sa vin si eu cu o completare la ele.

In ultimele 2 zile am citit tot felul de posturi legate de aceasta cheie , cheia mea in speta fiind de e46 facelift iar bobina aia cica nu ar fi chipul.

Acea bobina foloseste la comunicatia cu transponderul masinii. Chipul este ala de pe placa cu multi pini care inmagazineaza coduri saritoare si in acelas timp redreseaza bateria din cheie deaceea astia de la bmw au capsulat cheia pt ca teoretic acea baterie nu ar trebuii schimbata niciodata pt ca se incarca prin inductie electromagnetica.

Cipurile astea cica functioneaza cam asa: la fiecare introducere a cheii in contact se produce un schimb de informatie intre cheie si transponder si se inregistreaza in chip alt cod si de aceea nu pot fii clonate pentru ca in permanenta au alt cod iar daca astia ar clonao ar merge cheia duar o singura data dupa care ....

Acest tip de chip de obicei il gasesti pe BMW Mercedes , si masinile de generatie noua alea de au cartela si nu trebuie sa bagi cheie in contact sa pleci cu ele.

Maine iti atasez poza din documentatie care dovedeste ca acea bobina este transponderul.

Nici un integrat nu redreseaza nicio baterie. Cheia a fost capsulata pentru a fi schimbata. BMW si niciun alt producator de autovehicule nu traiesc din vanzarea de masini, ci din serviciile post-vanzare.

Cipurile nu se cloneaza. Ele se "scriu" cu "informatia" care porneste masina, asa mai pe intelesul tuturor.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Eu Âştiu cĂŁ cip-ul este acea "bobinĂŁ".

 

Cip-ul comunicĂŁ cu modulul EWS. (imobilizatorul)

Corect.

 

Corect.

 

Iti multumesc pt cele 2 linkuri pe care le am primit de la tine si iti multumesc. mi-au fost de mare ajutor pt ca am vazut cum este cheia inauntru insa vreau sa vin si eu cu o completare la ele.

In ultimele 2 zile am citit tot felul de posturi legate de aceasta cheie , cheia mea in speta fiind de e46 facelift iar bobina aia cica nu ar fi chipul.

Acea bobina foloseste la comunicatia cu transponderul masinii. Chipul este ala de pe placa cu multi pini care inmagazineaza coduri saritoare si in acelas timp redreseaza bateria din cheie deaceea astia de la bmw au capsulat cheia pt ca teoretic acea baterie nu ar trebuii schimbata niciodata pt ca se incarca prin inductie electromagnetica.

Cipurile astea cica functioneaza cam asa: la fiecare introducere a cheii in contact se produce un schimb de informatie intre cheie si transponder si se inregistreaza in chip alt cod si de aceea nu pot fii clonate pentru ca in permanenta au alt cod iar daca astia ar clonao ar merge cheia duar o singura data dupa care ....

Acest tip de chip de obicei il gasesti pe BMW Mercedes , si masinile de generatie noua alea de au cartela si nu trebuie sa bagi cheie in contact sa pleci cu ele.

Maine iti atasez poza din documentatie care dovedeste ca acea bobina este transponderul.

Nici un integrat nu redreseaza nicio baterie. Cheia a fost capsulata pentru a fi schimbata. BMW si niciun alt producator de autovehicule nu traiesc din vanzarea de masini, ci din serviciile post-vanzare.

Cipurile nu se cloneaza. Ele se "scriu" cu "informatia" care porneste masina, asa mai pe intelesul tuturor.

Deci prin urmare tre sa tai cheia si sa schimb bateria???

Link to comment
Share on other sites

Am taiat cheia ai avut dreptate insa bateria este panasonic VL2020 si chiar este acumulator cum spuneam si mai sus daca nu credeti dati o cautare dupa el

Am scos acumulatorul si m-am dus la masina sa vad daca mai porneste si porneste fara nici un fel de problema.

Edited by andrei cosmin
Link to comment
Share on other sites

Am scos acumulatorul si m-am dus la masina sa vad daca mai porneste si porneste fara nici un fel de problema.

De ce nu ar mai porni? Nu ar mai fi pornit daca i-ai fi scos cip-ul. Fara acumulator nu iti mai functioneaza telecomanda.

Link to comment
Share on other sites

Acumulatorul este pentru telecomandĂŁ (keyless entry).

 

Pentru pornirea motorului nu ai nevoie decât de lamã si cip.

 

 

 

Am taiat cheia ai avut dreptate insa bateria este panasonic VL2020 si chiar este acumulator cum spuneam si mai sus daca nu credeti dati o cautare dupa el

Am scos acumulatorul si m-am dus la masina sa vad daca mai porneste si porneste fara nici un fel de problema.

 

Este normal sĂŁ fie acumulator. :)

 

Acumulatorul se Încarcã atunci când cheia este În cointact.

Link to comment
Share on other sites

Eu Âştiu cĂŁ cip-ul este acea "bobinĂŁ".

 

Cip-ul comunicĂŁ cu modulul EWS. (imobilizatorul)

Corect.

 

Corect.

 

Iti multumesc pt cele 2 linkuri pe care le am primit de la tine si iti multumesc. mi-au fost de mare ajutor pt ca am vazut cum este cheia inauntru insa vreau sa vin si eu cu o completare la ele.

In ultimele 2 zile am citit tot felul de posturi legate de aceasta cheie , cheia mea in speta fiind de e46 facelift iar bobina aia cica nu ar fi chipul.

Acea bobina foloseste la comunicatia cu transponderul masinii. Chipul este ala de pe placa cu multi pini care inmagazineaza coduri saritoare si in acelas timp redreseaza bateria din cheie deaceea astia de la bmw au capsulat cheia pt ca teoretic acea baterie nu ar trebuii schimbata niciodata pt ca se incarca prin inductie electromagnetica.

Cipurile astea cica functioneaza cam asa: la fiecare introducere a cheii in contact se produce un schimb de informatie intre cheie si transponder si se inregistreaza in chip alt cod si de aceea nu pot fii clonate pentru ca in permanenta au alt cod iar daca astia ar clonao ar merge cheia duar o singura data dupa care ....

Acest tip de chip de obicei il gasesti pe BMW Mercedes , si masinile de generatie noua alea de au cartela si nu trebuie sa bagi cheie in contact sa pleci cu ele.

Maine iti atasez poza din documentatie care dovedeste ca acea bobina este transponderul.

Nici un integrat nu redreseaza nicio baterie. Cheia a fost capsulata pentru a fi schimbata. BMW si niciun alt producator de autovehicule nu traiesc din vanzarea de masini, ci din serviciile post-vanzare.

Cipurile nu se cloneaza. Ele se "scriu" cu "informatia" care porneste masina, asa mai pe intelesul tuturor.

Nu mi ai spus cr2025 bateria asta tine macar un an pt ca daca nu e acumulator .... sa nu se termine in 1 luna si sa trebuiasca sa tai cheia iar sa stiu cat de bine o lipesc ?

Link to comment
Share on other sites

Am pus bateria CR2025 iar dupa ce am reinitializat cheia a inceput sa mearga si inchiderea din nou acum insa odata cu reinitializarea am inceput sa patesc urmatorul fenomen

cand pornesc motorul si plec la drum se inchid usile automat.

Poate ma ajutati sa scap de aceasta optiune si sa revina la forma initiala sa nu se mai inchida usile cand pornesc

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Se dezactiveaza in doi timpi si trei miscari. Dar eu pana acum am avut numai clienti care cereau ACTIVARE pentru functia asta, nu dezactivare.

Functia era setata ACTIVE in KEY MEMORY, iar dupa ce ai sincronizat cheia, a si inceput sa functioneze. Altfel nu inteleg de ce inainte nu ti-a mers. Incearca cealalta cheie si vezi daca si cu aia face la fel. In caz ca da, atunci este ACTIVE si in CAR MEMORY.

Destul de ciudatel totusi ca face numai dupa ce ai resincronizat cheia.

Link to comment
Share on other sites

Cipurile astea cica functioneaza cam asa: la fiecare introducere a cheii in contact se produce un schimb de informatie intre cheie si transponder si se inregistreaza in chip alt cod si de aceea nu pot fii clonate pentru ca in permanenta au alt cod iar daca astia ar clonao ar merge cheia duar o singura data dupa care ....

 

Nu stiu unde ai citit sau cine ti-a spus asta, dar daca ar fi adevarat inseamna ca daca ai inchis motorul cu cheia A, nu il vei putea porni deloc cu cheia B. Ambele chei sunt ale masinii, nu vorbesc de chei de pe masini diferite.

Edited by BOGDANIEL
Link to comment
Share on other sites

Se dezactiveaza in doi timpi si trei miscari. Dar eu pana acum am avut numai clienti care cereau ACTIVARE pentru functia asta, nu dezactivare.

Functia era setata ACTIVE in KEY MEMORY, iar dupa ce ai sincronizat cheia, a si inceput sa functioneze. Altfel nu inteleg de ce inainte nu ti-a mers. Incearca cealalta cheie si vezi daca si cu aia face la fel. In caz ca da, atunci este ACTIVE si in CAR MEMORY.

Destul de ciudatel totusi ca face numai dupa ce ai resincronizat cheia.

Salut

Deci sa va explic din nou.

Am o singura cheie nu am 2 iar inainte sa se strice bateria la cheie masina mergea fara sa se inchida usile la pornire si pentru mine era ok asa pana intr-o zi cand cheia nu a mai mers. Am incercat sa o reinitializez dar fara nici un rezultat pt ca nu mai avea curent. Am schimbat acumulatorul am reinitializat cheia si a inceput sa mearga insa la pornirea de pe loc se inchid automat usile.

La unele masini cu aceasta optiune in momentul cand opreai pe loc si opreai si moytorul usile se deschideau automat inapoi insa la mine nu se mai deschid trebuind sa apas pe butonul de deschidere a usii sau sa trag mecanic de 2 ori de deschidere.

Daca stii cum opt seta din cheie aceasta optiune ca inactiva te rog sa imi spui cum.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.