Jump to content

"Problema" masinilor inmatriculate pe Bulgaria


euadicabobo

  

250 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

cum s-a discutat mai inainte, cred ca se pot inmatricula pe RO, cu avocat fara a plati taxa de poluare. daca dai 1000-2000 ron in loc de 2000-4000e si castigi, mi se pare afacera buna nu? dar apoi dai de impozit, daca ai motor mare, dar fara ala macar poti circula "legal" pe strazi.

 

asta mi se pare cea mai buna alternativa.

Link to comment
Share on other sites

cum s-a discutat mai inainte, cred ca se pot inmatricula pe RO, cu avocat fara a plati taxa de poluare. daca dai 1000-2000 ron in loc de 2000-4000e si castigi, mi se pare afacera buna nu? dar apoi dai de impozit, daca ai motor mare, dar fara ala macar poti circula "legal" pe strazi.

 

asta mi se pare cea mai buna alternativa.

Sa inteleg ca exista avocati care fac tot demersul pentru inmatriculare fara taxa pentru doar 1000-2000 lei.Eu in aprilie cand mi-am inscris masina in BG aveam taxa in RO de 3300E ptr E46,in Bulgaria m-a costat 350E.Sincer initial nu am vrut sa inmatriculez masina in Bg asa ca am vizitat 3 avocati.Stii ce concluzii am tras:ca mai bine ma duc in Bg, pentru ca:primul mi-a cerut 30% din valoarea taxei iar ceilalti doi mi-au spus ca ma pot ajuta doar daca platesc intai taxa si tot nu ar fi sigur ca dupa cel putin 1-3 ani de cand se castiga procesul nu o sa imi recuperez banii,comisionul acestora din urma tot 30% din valoarea taxei ar fi fost!

 

Asa ca daca stii vreun avocat care face treaba pe 500E te rog din suflet sa postezi aici!

Link to comment
Share on other sites

tariful depinde de oras. In bucuresti cu siguranta ca e mai scump.

 

 

In al; doilea rand depinde de ordonanta pe care te incadrezi. De exemplu ultima, in vigoare care a luat-o in cap direct de la curtea de la luxembourg, a carei decizii sunt obligatorii pentru justitia romana. procesul e o formalitate si costa si putin, se castiga la

prima infatisare.

 

In orase mici unde nu sunt aglomerate judecatoriile dureaza 2-3 luni cu tot cu pronuntare si periooada de recurs.

In al doilea rand majoritatea cer o suma fixa, ce importanta are valoarea taxei ? doar nu vorbim de proces de despagubiri aici.. ci de o procedura indentica indiferent ca taxa e 1000, 2000 50000.

Daca sunt multi avocati lacomi si prosti care pun botul la ei e alta poveste. Cand mergi la tribunal gasesti pe hol 50 de fomisti, suhnt mai rau ca cersetorii din gara de nord, doar nu it trebuie vren geniu, nu vorbim aici de cazul OJ Simpson..

 

 

Procese pe ordonante mai vechi care nu a in spate decizia curtii europene pot dura mai mult si sunt si proceduri diferite.

DIn cate stiu se poate obtine drept de circulatie pana se termina procesul dar e o chestie arbitrara si nu e garantat succesul, desi poate ma insel.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti problema la tara, unde oamenii au Aro 244 vechi cu moatoare de 3000 sau peste, efectiv le-au abandonat, desi isi faceau treaba zilnic cu ele. Pai daca impozitul e cam 3000ron, ar merita pe BG doar din cauza lui, lasand la o parte taxa.

 

@Domi, te-am mai intrebat, te-ai intors in tara de tot?

Link to comment
Share on other sites

Cand mergi la tribunal gasesti pe hol 50 de fomisti, suhnt mai rau ca cersetorii din gara de nord, doar nu it trebuie vren geniu, nu vorbim aici de cazul OJ Simpson..

 

Cum adica Domi, au sarit pe tine 50 de insi deodata? Inseamna ca nu arati rau deloc, domle si ai si toale :Devil:

Link to comment
Share on other sites

Daca romanul nu ar fi fost atat de lacom,inganfat,etc etc si ar fi cumparat masina in functie de posibilitatile de a o intretine cu siguranta ac discutii nu ar mai fi existat,dar la noi toti parlitii care castiga minimul pe economie vor bmw,cel putin cu 6cilindri,ca altfel este ascutitoare,de parca intrteinerea unei masini consta doar in plata impozitului si taxei de poluare.
Link to comment
Share on other sites

Daca romanul nu ar fi fost atat de lacom,inganfat,etc etc si ar fi cumparat masina in functie de posibilitatile de a o intretine cu siguranta ac discutii nu ar mai fi existat,dar la noi toti parlitii care castiga minimul pe economie vor bmw,cel putin cu 6cilindri,ca altfel este ascutitoare,de parca intrteinerea unei masini consta doar in plata impozitului si taxei de poluare.

 

+1. E46/E60/E39 au devenit variante pt oamenii amarati. :rolleyes: ("ce sa iau, Bmw sau Logan?")

 

Gata cu masinile pe Bulgaria..?.. Cica se iau numerele, actele .. Daca te opreste..

 

Din punctul meu de vedere, o decizie foarte buna. 90% din masinile cu nr de BG care circula in tara noastra sunt sub orice critica :bye: . Din pacate masura ii afecteaza si pe cei care intretin corespunzator masinile inmatriculate in BG. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Sa vedeti problema la tara, unde oamenii au Aro 244 vechi cu moatoare de 3000 sau peste, efectiv le-au abandonat, desi isi faceau treaba zilnic cu ele. Pai daca impozitul e cam 3000ron, ar merita pe BG doar din cauza lui, lasand la o parte taxa.

 

@Domi, te-am mai intrebat, te-ai intors in tara de tot?

 

Daca ma ajuta dumnezeu, nu, nu am de gand sa stau mai mult decat e strict necesar.

Pe de alta parte nici nu ma grabesc sa accept orice job imi iese in cale, si ce vreau eu nu se obtine chair usor.

 

 

Cum adica Domi, au sarit pe tine 50 de insi deodata? Inseamna ca nu arati rau deloc, domle si ai si toale :Devil:

 

PAi da, ce vrei sa zici ca nu e plin de avocati tineri si morti de foame ..? cati ies pe an 20k+ ?

 

Daca romanul nu ar fi fost atat de lacom,inganfat,etc etc si ar fi cumparat masina in functie de posibilitatile de a o intretine cu siguranta ac discutii nu ar mai fi existat,dar la noi toti parlitii care castiga minimul pe economie vor bmw,cel putin cu 6cilindri,ca altfel este ascutitoare,de parca intrteinerea unei masini consta doar in plata impozitului si taxei de poluare.

 

Intamplator suntem pe un forum BMW, dar sunt o groaza de oameni care au access doar la masini relativ modeste, vechi, cu motoare de 2l diesel, sau aproape 2l. (o motorizoare foarte comuna la toate marcile), la care taxa e oricum de cateva mii de euro, si in general daca iei si un golf III cu 1.9 oricum e mai mare taxa.. decat valoarea masinii.

 

Pe noi experienta ne invata ca o masina oarecare e un lux, dar nu ar trebui sa fie asa, e ceva ce tine de civilizatie, ca apa calda si canalizarea..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca romanul nu ar fi fost atat de lacom,inganfat,etc etc si ar fi cumparat masina in functie de posibilitatile de a o intretine cu siguranta ac discutii nu ar mai fi existat,dar la noi toti parlitii care castiga minimul pe economie vor bmw,cel putin cu 6cilindri,ca altfel este ascutitoare,de parca intrteinerea unei masini consta doar in plata impozitului si taxei de poluare.

 

Nu contest ca tot ce ai scris tu se aplica in cazul multora. Dar mi se pare total aiurea si nepotrivit sa folosesti apelative precum "toti parlitii" si sa continui cu "care castiga minimul pe economie". De ce trebuie sa jigensti in halul asta niste oameni care poate au cel putin aceeasi pregatire ca tine, de exemplu, dar care poate ca nu au avut parte de acelasi noroc, nu au stiut sa se descurce la fel de bine in viata sau nu au beneficiat de conjuncturi favorabile astfel incat sa nu fie "parliti" ?

Edited by KIP
Link to comment
Share on other sites

Domi, chiar ma gandeam, bafta sa ai.

 

 

Daca romanul nu ar fi fost atat de lacom,inganfat,etc etc si ar fi cumparat masina in functie de posibilitatile de a o intretine cu siguranta ac discutii nu ar mai fi existat,dar la noi toti parlitii care castiga minimul pe economie vor bmw,cel putin cu 6cilindri,ca altfel este ascutitoare,de parca intrteinerea unei masini consta doar in plata impozitului si taxei de poluare.

 

E ingamfat. Si nu sunt de acord, cunosc o gramada de oameni de familie, care si-au luat masini, ele fiind euro2 de prin ultimii ani de fabricatie, stii cat e taxa la noi? Pe la 3000eur si mai mult, in conditiile in care masina costat 2-3000eur. Si-au inmatriculat masina in BG din 2 motive, unul ca nu au ce face, nu aveau suma dublata fata de cat a costat masina, sa mai plateasca si taxa romaneasca, si doi, taxa asta e hotie, fata de veniturile romanilor, venitum minim e 200eur? Si taxa 3000eur?

Sa fim seriosi.

 

Sunt tari ca Danemarca unde da, taxa e cat masina parca, dar acolo au si cu ce, sunt pe locul 4-5 in lume la venituri pe cap de locuitor. Cu intretinerea e o poveste subiectiva, sunt si masini pe ro cazaturi, si pe bg, si pe italia, spania etc.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Nici nu vorbeam de BMW, vorbeam de o masina oarecare, si despre taxa care a impins romanii in BG, chiar si Polonia, am vazut cateva masini la mine in oras. Dupa cum am zis, intretinerea e subiectiva, anvelopele costa la fel pt orice marca, si nu a zis nimeni ca daca ai salariu minim, trebuie sa ai si masina, ca sa mai si traiesti pe langa e aproape absurd sa iti ajunga banii.

 

Sa zicem ca ai salariul mediu pe economie, 1400-1500ron, taxa tot ar fi imposibil de platit pt multi romani, care au facut eforturi in primul rand sa isi ia masina.

Link to comment
Share on other sites

Intamplator suntem pe un forum BMW, dar sunt o groaza de oameni care au access doar la masini relativ modeste, vechi, cu motoare de 2l diesel, sau aproape 2l. (o motorizoare foarte comuna la toate marcile), la care taxa e oricum de cateva mii de euro, si in general daca iei si un golf III cu 1.9 oricum e mai mare taxa.. decat valoarea masinii.

 

Pe noi experienta ne invata ca o masina oarecare e un lux, dar nu ar trebui sa fie asa, e ceva ce tine de civilizatie, ca apa calda si canalizarea..

 

pai e un oarecare lux , si inca la noi e foarte lejer din punct de vedere al taxelor.

 

in uk de exemplu pentru o masina de £1000 platesti o asigurare obligatorie ANUALA de vreo £1500. asta an de an+ taxe de drum si alte porcarii, si asta la masini cu motoare modeste sub 2000cc.cu cat ai motorul mai mare cu atat platesti mai mult.de exemplu daca ai 18 ani si ai un amarat de e36 1.6, platesti undeva la £6000 pe an.asigurarea scade cu varsta, doar daca nu ai incidente

 

cum am spus la noi inca e lejer, platesti taxa aia de inmatriculare, si apoi platesti maruntisuri o viata.acuma ca impozitul revine la normal, cu asigurare +impozit la un motor de 3000cc tot nu treci de 400euro pe an, ceea ce mi se pare extrem de putin, deci nu va mai plageti se poate si mai rau, mult mai rau si asta bineinteles in tari care se vor mai civilizate

 

LE: increatul cum sa coste anvelopele la fel pentru orice masina?? adica la un matiz o anvelopa de 13 ingusta , costa la fel ca o anvelopa de 315/20' de pe x6????

Edited by Viper05
Link to comment
Share on other sites

Pt acestia exista astra,focus,golf IV,leon,octavia,ibitza,fabia,polo,etc minim 2001,benzina,taxa este mica (240e pt 1.4,350e pt 1.6)sau de ce nu logan.Masainile ac vin la pachet cu un consum mic si intretinere mai ieftina.

 

Taxa este destul de mica si pt e46,E3 98-99,insa masina este destul de scump de intretint,parca nu iti vine sa dai salariu (mediu pe economie) pe bascule.

 

Unii isi cumpara cu 15-18keuro golf nou 1.6tdi,altii cu 3k euro( stransi cu greu) vor L6 2.8-3.0,benzina.

Link to comment
Share on other sites

@viper Vorbim de masini de 2-3000eur, nu de X6, care nu intra in discutia de bulgaria si taxa si altele.

 

Iar referitor la ce ai zis tu, corect sunt taxele de mii de euro in orice tara civilizata la asigurari, dar au si venituri lunare de mii de euro (majoritatea). Sa nu mai comparam mere cu pere, noi avem taxa asta de mii de euro, dar venituri de maxim cateva mii de lei.

 

@ionut Mare sa iti fie nesansa sa iasa euro2 la RAR, in loc de 3, cred ca la euro3 te refereai cand enumeri taxele alea mici, desi daca daca luam statistica in romania cel mai cautat si comun motor e de 1.9tdi.

Edited by increatul
Link to comment
Share on other sites

Vorbim de masini de 2-3000eur, nu de X6, care nu intra in discutia de bulgaria si taxa si altele.

 

increatul vroiam sa-ti demostrez ca anvelopele nu costa la fel.daca vrei iti dau exemple, pe un e36 ca tot iti palce ai niste jante pe 17 cu nite cauciucuri de 225.anvelopele costa la fel cu alea de 175/14 de pe logan??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.