Jump to content

Problema 320d E46 nfl


Recommended Posts

Salut baietii sunt nou pe forum am citit toate paginile de aici si nu stiu ce sa fac exact. am un bmw e46 an 2002 modelu de 150 cp . La mine problema este ca trage masina pana la 2500 rpm chiar si mai sus de atat dar la un moment dat se plafoneaza si pana trec de 3000 trage iar dar problema este in treapta a 4 si a 5-a ca imi tremura picioarele pana ajunge la 3000 de ture ca sa traga dinou cum trage pana la 2500. De la ce sa fie ??? Sper sa ma fi exprimat corect :) . O zi buna

pai cred ca in primul rand trebuie sa mergi la un tester sa vezi ce iti spune...poate ti o si rezolva...daca nu ...bine ai venit in randurile noastre :)) incepi si cureti egr,electrovalva, injectoare, piesa nr 17 de mai sus, dar mai intai trebuie sa mergi la un tester sa vezi ce iti spune

Link to comment
Share on other sites

injectoarele sunt schimbate si galeria de admisie e schimbata. piesa 17 aia o sa incerc sa o curat sa vad daca se schimba ceva. Daca se face vreo intalnire ceva cu cei din bucuresti cu problema asta sper sa se puna si ceva pe forum.
Link to comment
Share on other sites

injectoarele sunt schimbate si galeria de admisie e schimbata. piesa 17 aia o sa incerc sa o curat sa vad daca se schimba ceva. Daca se face vreo intalnire ceva cu cei din bucuresti cu problema asta sper sa se puna si ceva pe forum.

Asteptam sa ne spui daca ti s a schimbat ceva dupa ce ai curatat o...poti sa cureti si egr ul daca tot esti prin zona aia

intalnirile cred ca le gasesti la sectiunea Diverse> Intalniri, plimbari, evenimente...bafta

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Deci...sa revin cu noutati... am schimbat senzorul de pe arbore. Parca porneste mai usor cu cel nou. Daca careva i l da jos nu trebuie schimbat . e suficient sa l curatati. aduna pilitura multa pe cap fiind magnetic si de aici poate apar ceva probleme de valori aiurea. ma rog ...nu imi rezolvase problema. Am avut altele pe cap ca am un e92 la reparat si a trecut timpul....timp in care am studiat un pic despre metabond si am hotarat sa ii fac si eu un tratament. Am bagat in motor metabond gold. am ramas placut impresionat deoarece se aude mai ok motorul si urca in turatii mai frumos si mai relaxat. problema nu s a rezolvat astefl...dar odata cu metabond gold am cumparat si metabond megasel ...tratament pt motorina. bag un capacel la fiecare 20 litrii si aici surpriza mare..dupa cam 5 alimentari a cate 20 litrii SURPRIZAAAA nu imi mai da in nas si nici nu mai ia vreo eroare. se accelereaza constant fara rateuri si trage bine. Parca imi aduc aminte ca inainte sa am problema tragea mai bine ca acum dar nu sunt 100% oricum masina merge .ma tin dupa un 320d e90. ce sa zic ...sunt oarecum trist ca nu stiu de unde vine problema dar se pare ca metabond a rezolvat daca nu total macar partial si probabil ca dupa o perioada va fi ok 100%. am banuieli..ori sorbul din rezervor cu ceva depuneri ori pompa de transfer ori cea de inalta undeva ceva era jegos si se curata. Deci MY BROTHERS..bagati metabond daca nu cel de motor macar cel pt motorina nu e scump. 105 lei un flacon care ajunge pt 1000 litrii motorina din cate imi amintesc. sa se inteleaga .NU FAC RECLAMA LA metabond. doar recomand. nu am nimic de impartit cu firma aceasta si nici nu am fost adeptul tratamentelor de motor de cand ma stiu.

 

Sunt partial happy de rezultat....ma irita ca nu stiu exact cauza..dar in final nu conteaza atat de mult. cu siguranta e ceva pe traseul de alimentare.

 

Succes si tinem legatura. daca mai aveti cate o nelamurire intrebati fara ezitari.

 

Apropo..Off topic...daca careva aveti probleme cu bratele...mai exact pivotii acestora am o solutie la brasov. SE REPARA. eu am schimbat acum 6 luni cu unele aftermarket si au tinut ...6 luni.ma rog o sa fac un topic despre asta. ca idee ..250 lei bucata reparatia.

Edited by fabio29
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am un E46 320 d din 2000 am avut o problema ca imi suflau injectoarele, din cauza unei greseli a trebuit sa dau jos _chiulasa_ de pe masina ca sa scot o saiba de cupru cazuta in motor. Am pus la mecanic totul inapoi si masina a mers 2 zile suuuper, i-am dat si eu in gura, dar acum intre 50 si 80 merge greoi, parca ceva nu are suficient, aer sau motorina iar dupa 2700rpm o ia binisor, insa la plecare e mai greoaie, si parca sunetul la turbo e gros, nu fluiera, ca in ziua cand am luat-o de la service.

Am mers la o diagnoza si mi-a zis ca debitmetrul nu e in valori, accelera si nu se schimba valoarea, si la fel la turbo, dar el zice ca e debitmetrul.

Am facut testul cel mai simplu cu debitmetrul , i-am scos mufa si am observat ca merge mai rau si da in nas, deci nu prea imi vine sa cred ca e debitmetrul.

Am incercat sa vad pe exterior cum merge masina si trece ok de 140km/h.

 

Ce poate avea daca in prima zi a mers super ok iar acum nu prea trage. Poate avea legatura cu schimbarea chiuloasei. La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

injectoarele sunt schimbate si galeria de admisie e schimbata. piesa 17 aia o sa incerc sa o curat sa vad daca se schimba ceva. Daca se face vreo intalnire ceva cu cei din bucuresti cu problema asta sper sa se puna si ceva pe forum.

 

Saluti , ai rezolvat problema? Exact asa imi face si mie de 2 saptamani incoace , e un m47 de 136 cai , ce sa fie oare??

Link to comment
Share on other sites

Saluti , ai rezolvat problema? Exact asa imi face si mie de 2 saptamani incoace , e un m47 de 136 cai , ce sa fie oare??

Problema am rezolvato pana la urma . am schimbat senzoru de presiune adik piesa aia 17 de mai sus , debimetrul si am curatat EGR . Bafta si sper sa te ajute eu asa am scapat ,dar mai bine ar fii sa pui si un tester pe ea inainte si daca vrei iti recomand un service bun dormag.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Am si eu nevoie de putin ajutor.Mi- sa dereglat tija de la actuatorul de la turbina, si acum nu o mai nimeresc la pozitia ei initiala.As vrea sa stiu numarul de spire de la corpul turbinei pana la piulita de 10 care tine reglajul turbinei.Asa ca daca aveti ceva de lucru prin zona va rog sa le numarati si sa stiu de unde sa incep sa fac reglajul.

 

De distanta asta vorbesc.

post-6906-0-54298000-1308681029_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

... La diagnoza mai aparea needle motion sensor.

 

Salut! Aceeasi eroare cu needle motion sensor am avut-o si eu. Eroarea vine de la injectorul cu fir. Am cumparat alt injector cu fir, am mers la mecanic sa-l schimb si cand am desfacut galeria, surpriza, firul se frecase din cauza vibratiilor si era intrerupt. L-am lipit, izolat si acum merge perfect. Faza este ca am ramas cu un injector cu fir in plus. Verifica care e problema la tine si daca ai nevoie de injector cu fir, te pot ajuta cu placere. O zi buna!

Link to comment
Share on other sites

Ce idiot sunt ... eu am turbina veche in casa :D

 

Deci sunt 8-9 spire, depinde cum te uiti... eu am numarat de la baza axului (spre valva) de unde incepe sa se contureze prima spira si pana la spira care se vede intrata putin in buza piulitei.

Link to comment
Share on other sites

Ok Asa o sa fac mersi de ajutor. Chiar asa mult (8 spire) nu am stranso niciodata,momentan am vreo 20 de spire si o eroare de lipsa presiune turbina.Cele mai multe pareri le am auzit ca trebuie sa ai cat mai multe spire vizibile ca sa ai o presiune mai mare in turbina. Edited by gojy
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
am si eu problema asta ...masina nu mai trage deloc...ma intrece lejer o dacie...daca o las accelerata la maxim ajunge cu greu pe la un 180 km/h,dar demarajul este foarte slab...cateodata masina intra in limp mode(iese din functiune turbina).am verificat o pe un tester bosch masina si mi a dat eroarea - gen NEEDLE SENSOR...nu stiu ce sa i mai fac,am fost la 10 mecanici si nici unul nu stie despre ce e vorba,unul zice ca e debitmetrul,altu ca e turbo,altul ca sa scot din calcul turbina ca nu e din cauza turbinei, altul ca sunt injectoarele...nimeni nu stie...masina nu prea are multa electronica si de aceea o eroare pe tester nu poate reprezenta cauza adevarata a problemei motorului(asta mi au zis o cei de la filaret)..HELP !:cry:
Link to comment
Share on other sites

am si eu problema asta ...masina nu mai trage deloc...ma intrece lejer o dacie...daca o las accelerata la maxim ajunge cu greu pe la un 180 km/h,dar demarajul este foarte slab...cateodata masina intra in limp mode(iese din functiune turbina).am verificat o pe un tester bosch masina si mi a dat eroarea - gen NEEDLE SENSOR...nu stiu ce sa i mai fac,am fost la 10 mecanici si nici unul nu stie despre ce e vorba,unul zice ca e debitmetrul,altu ca e turbo,altul ca sa scot din calcul turbina ca nu e din cauza turbinei, altul ca sunt injectoarele...nimeni nu stie...masina nu prea are multa electronica si de aceea o eroare pe tester nu poate reprezenta cauza adevarata a problemei motorului(asta mi au zis o cei de la filaret)..HELP !:cry:

 

Problema care o ai tu tine de un sensor al injectorului numit si Needle-Motion Sensor . Din cate stiu eu , trebuie sa cauti sa inlocuiesti acel senzor [ sau injectorul cu totul ]. Pe forum mai sunt topicuri deschise pe aceasta tema.

 

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/26

Link to comment
Share on other sites

Da, este normal, deoarece cu ajutorul injectorul cu fir, se face corectia la injectie.

ms.mie pe tester,cu motorul pornit ,la injectie indica valoarea 0.si masina mai intra in limp mode cateodata(iese turbina din functiune).exact asa se intampla si la tine?(chestia cu testerul si limp mode..)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.