Jump to content

noul M5


modeleromy

Recommended Posts

merci!

Tare rau masina!  E parcata toata ziua pe la p-ta victoriei - guvern! :blink:

44353[/snapback]

 

Asta pentru ca e masina unui tip care lucreaza la Citibank Romania, care are sediul acolo linga guvern, la capatul pasajului Victoria inspre Iancu de Hunedoara...

 

 

Ce parere aveti insa de BMW Alpina B5, tot 500 CP insa scosi din V8-ul vechi de 4.4 litri pe care s-a grefat un compresor rotativ....si atunci face 700 Nm cuplu de la turatie mult mai joasa...Apparently e mai confortabila, mai discreta si mai easy to use every day....

 

See link below:

http://212.227.48.10/downloads/testbericht...51M5vsB5_en.pdf

Edited by Frank SF
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti insa de BMW Alpina B5, tot 500 CP insa scosi din V8-ul vechi de 4.4 litri pe care s-a grefat un compresor rotativ....si atunci face 700 Nm cuplu de la turatie mult mai joasa...Apparently e mai confortabila, mai discreta si mai easy to use every day....

 

See link below:

http://212.227.48.10/downloads/testbericht...51M5vsB5_en.pdf

64405[/snapback]

 

 

"Vechiul" motor de 4,4 este un N62 .Un motor cu Valvetronic :blink: supraalimentat.

As alege oricand un V10 aspirat(made by BMW).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Deoarece nu cred ca este foarte fiabil un motor cu Valvetronic care este supraalimentat.

64537[/snapback]

Din cate stiu eu....motoru e senzational..dar masina e cam "enervanta". Cik o voce te avertizeaza...sau te informeaza.....despre nuj ce prostii....si nu prea stia lumea s;o opreasca.

Link to comment
Share on other sites

Cu tot respectul Tiesto, nu prea ai dreptate. As spune ca daca poti sa spui ca M5 arata ca o "banala serie 5" nu prea ai priceput nimic.

 

Traditia M de la BMW intotdeauna a insemnat un "lup deghizat in oaie" pentru necunoscatori si cateva elemente, foarte subtile, care sa fie specifice M: spoilere agresive, guri de aer mai mari, oglinzi, etc.

 

Altfel faceau si ei un Ferarri-like car.

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu eu....motoru e senzational..dar masina e cam "enervanta". Cik o voce te avertizeaza...sau te informeaza.....despre nuj ce prostii....si nu prea stia lumea s;o opreasca.

68443[/snapback]

 

:)

 

Ai vazut testul de la Top Gear.

 

Aia era navigatia ,care vorbea,iar cei care nu stiu sa opreasca masina.... :blink: :)

 

Eu am reusit sa ma inteleg si cu navigatia si cu opritul masinii.Desi as fi vrut sa nu o mai opresc,sa o pastrez :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ma gandesc mai bine...ai dreptate. Dar chestia asta cu "traditia M" e cam...demodata. Ar trebui s'o lase cu traditia asta..iei o masina de serie....cateva modificari......un motor(care este fabulos...din cate am vazut si citit eu), dar nu e pe masura ambitiilor companiei. UNde e super-car'ul ala pe care astept sa il vad?......o masina care sa concureze cu Mercedesul SLR..sau mai stiu eu care masina.

68467[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

:)

 

Ai vazut  testul de la Top Gear.

 

Aia era navigatia ,care vorbea,iar cei care nu stiu sa opreasca masina.... :blink:  :)

 

Eu am reusit sa ma inteleg si cu navigatia si cu opritul masinii.Desi as fi vrut sa nu o mai opresc,sa o pastrez :)

68469[/snapback]

Da' si prezentatoru ala de la Top Gear e cam isteric :)

Link to comment
Share on other sites

M-urile nu au fost, nici nu s-au pretins a fi si nici nu vor fi in categoria super-car. Se tot vorbeste de un supercar BMW, dar aparent nimeni nu misca un deget in acea directie.

68472[/snapback]

Oricum.....daca BMW ar scoate o masina care s'ar incadra in categoria super-car.....o sa fie un hit :) ...cum a fost si McLaren F1....care avea motor produs de BMW right? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oricum.....daca BMW ar scoate o masina care s'ar incadra in categoria super-car.....o sa fie un hit :) ...cum a fost si McLaren F1....care avea motor produs de BMW right? :blink:

68475[/snapback]

 

Nu avea, are. Nu se mai produce, dar cele produse sunt cu motor BMW. Aparent, strategia BMW cu divizia M nu are nevoie de un super car adevarat, care sa nu faca bani ci doar reclama la ce stiu. Toate BMW-urile respira sport, chiar si un 316i. Caii BMW sunt intotdeauna mai bine hraniti decat cei ai celorlalti.

 

BMW a demonstrat multe, si poate o va mai face. Din punctul meu de vedere nu as vrea un supercar. In schimb as vrea o noua serie 8.

Link to comment
Share on other sites

Nu avea, are. Nu se mai produce, dar cele produse sunt cu motor BMW. Aparent, strategia BMW cu divizia M nu are nevoie de un super car adevarat, care sa nu faca bani ci doar reclama la ce stiu. Toate BMW-urile respira sport, chiar si un 316i. Caii BMW sunt intotdeauna mai bine hraniti decat cei ai celorlalti.

 

BMW a demonstrat multe, si poate o va mai face. Din punctul meu de vedere nu as vrea un supercar. In schimb as vrea o noua serie 8.

68477[/snapback]

Eu un nou z8. Moama ce imi place masina aia :blink: . Pacat ca nu se mai fabrica.

Imi place la BMW ca nu se gandesc....domle....vreau o masina buna...performante bune.....trebuie un motor....mare. Nu stiu dak a fost asa tot timpul, dar se vede ca pun accent nu doar pe motor, transmisie, etc. ci si pe raportul dintre greutate si putere. De accea reusesc performante excelente din motoare relativ mici.

Link to comment
Share on other sites

Oricum.....daca BMW ar scoate o masina care s'ar incadra in categoria super-car.....o sa fie un hit :) ...cum a fost si McLaren F1....care avea motor produs de BMW right? :blink:

68475[/snapback]

 

nazca ce a fost?

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?act...pe=post&id=3506

 

sincer nu stiu de ce a fost serie limitata.... probleme? nu s-au vandut?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Motorul care e pus pe M5 si M6 a luat locul 1 la cel mai bun motor din lume timp de 2 ani consecutiv.Iata articolul unde am citit:

 

 

 

BMW cel mai de succes producator de motoare, a castigat cu motorul V10 care echipeaza modelele BMW M5 si M6 premiul Motorul Anului 2006

 

BMW a castigat pentru al doilea an consecutiv Marele Premiu al concursului International Engine of the Year (IEY), motorul care a reusit aceasta performanta fiind, ca in 2005, deja celebrul V10 de 5.0 litri care echipeaza modelele M5 si M6. Este pentru prima oara in istoria concursului cand un motor adjudeca Marele Premiu in doi ani consecutivi.

 

Motorul de 3 litri care echipeaza BMW M3 si noul BMW Z4M Roadster a castigat pentru a sasea oara succesiv premiul Cel Mai Bun Motor de 3 litri. Acesta este un alt record in competitia Motorul Anului.

 

Jim O’Donnell, Managing Director la BMW (UK) Ltd, a declarat: “Sa castigi Premiul Cel Mai Bun Motor al Anului este o mare realizare, dar sa castigi de doua ori consecutiv cu acelasi motor este un eveniment fara precedent. Suntem extrem de mandri ca BMW a castigat aceste premii. Este o recunoastere suprema pentru munca inginerilor nostri, a design-erilor care au creat o astfel de capodopera”.

 

Juriul acestui prestigios concurs a fost format din 61 de experti auto din toata lumea, acestia au votat in unanimitate motorul de la BMW, afirmand, printre altele, ca acesta reprezinta “un tur de forta din punct de vedere tehnic” si “o capodopera”.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.