Jump to content

intreruperi la relanti la prima pornire


kosta

Recommended Posts

salut am un BMW 320 d 2004 si de la un timp am vazut ca la prima cheie dimineata motorul are doua trei intreruperi cand sta in relanti dar foarte mici si scoate un miros puternic in rest merge bine nu scoate fum tage nu stiu de ce la prima cheie are trepidatiile respective iar apoi nu se mai simte nimic! Astept parerile voastre poate v ati mai intalnit cu asa ceva!
Link to comment
Share on other sites

numai ce trebuie sa ii fac schimburile acum f aer are 15000 f motorina 30000 si filtrul epurator nu l am schimbat niciodata desi masina are 165 de mii dar le am cumparat acum pe toate si urmeaza sa i fac toate schimburile incluziv sa dau egr ul jos sa curat tot pe acolo plus galeria de admisie data jos si curatata plus filtrul de la electrovalva fliltru epurator aer ulei motorina si polen! de cand am masina ii schimb uleiul pe la 14 000 filtrul de aer la fiecare schimb de ulei si filtrul de motorina la doua schimburi de ulei dar nu am bagat motorina niciodata la negru numai de la omv sau rompetrol iar de f epurator am aflat acum nu stiam de existenta lui! sper ca e ok la cat ii fac eu service urile! sa vedem dupa revizie daca se vor mai simti intreruperile!MULTUMESC
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema si la mine. Tot din 2004, 167 000 km.

Stiu ca am bujiile arse sau releul. Eu am doar 12000 cu toate filtrele si uleiul. Voi face schimbul saptamana viitoare.

Problema este ca in afara de relantiul instabil da si cu fum la pornirea rece sau dupa ce sta mai mult timp chiar daca este cald afara. Pufaie 1 min, fumul este alb nu foarte dens si miroase a aditiv de motorina (cred, adica nu miroase a ulei ars ), ulei nu consuma deloc.

Dupa aceea nu mai da fum deloc, de nici o culoare.

Nu's de la ce o fi. Oare de la bujii sau sa fie din sistemul de injectie ? Pe tester nu am alte erori decat bujiile iar la testare in mers este in parametri normali.

Edited by oby
Link to comment
Share on other sites

eu asa am procedat de cand am luat masina din germania la 75000 de km,uleiul filtrul aer si ulei le schimb undeva la 14 000- 14 500km f motorina la doua schimburi de aer si ulei undeva la 28-29 mii km si mi se pare ca e ok....filtrul epurator nu l am schimbat inca am 165 000 de km dar maine la revizie il voi schimba(nu stiam de existenta lui) acele intreruperi le am simtit prima data cand era rece afra si acum e la fel cand e cald nu intrerupe cum e mai frig in rlanti apar doua trei intreruperi si ma gadeam si eu ca pot fi de la bujii pe care nu le am schimbat niciodata sau de la releu pe care tot nu l am schimbat>astept si parerea unora mai pricepurti

 

 

Eu zic ca e ok cum schimbi consumabilele. Tot timpul face intreruperile astea?

 

Sa verifici si bujiile sau releul da bujii.

si eu zic ca e ok 15 000 de km e bine cu un filtru de aer tinand cont ca nu folosesc masina pe camp ci doar pe sosea iar intreruperile le am numai la prima pornire dimineata cand e rece afara dar nu s multe doua trei si foarte mici si cum zicea si colegul da si un miros f puternic

Link to comment
Share on other sites

si eu zic ca e ok 15 000 de km e bine cu un filtru de aer tinand cont ca nu folosesc masina pe camp ci doar pe sosea iar intreruperile le am numai la prima pornire dimineata cand e rece afara dar nu s multe doua trei si foarte mici si cum zicea si colegul da si un miros f puternic

 

Eu am facut greseala sa schimb filtrul de aer la 12.000 de km si uite o poza cu el..Cei 12.000 de km au fost facuti in principal in oras(Craiova) + 4-5 drumuri Craiova-Bucuresti si Craiova - Brasov, deci nu pe camp.Masina tremura ca dracu inainte sa-l schimb. Pentru cateva zeci de lei eu zic ca nu e cazul sa te zgarcesti..Nu uita ca traim in Romania, unde nu se aspira drumurile ca in Germania, Austria, Elvetia,etc.

Edited by ryso
Link to comment
Share on other sites

si eu zic ca e ok 15 000 de km e bine cu un filtru de aer tinand cont ca nu folosesc masina pe camp ci doar pe sosea iar intreruperile le am numai la prima pornire dimineata cand e rece afara dar nu s multe doua trei si foarte mici si cum zicea si colegul da si un miros f puternic

 

Eu ĂŽl schimb la 7000 km Âşi tot e destul de murdar.

 

La 15 000 km probabil cã-l vei scoate cu tot cu ceva pãmânt.

Link to comment
Share on other sites

si eu zic ca e ok 15 000 de km e bine cu un filtru de aer tinand cont ca nu folosesc masina pe camp ci doar pe sosea iar intreruperile le am numai la prima pornire dimineata cand e rece afara dar nu s multe doua trei si foarte mici si cum zicea si colegul da si un miros f puternic

 

Eu ĂŽl schimb la 7000 km Âşi tot e destul de murdar.

 

La 15 000 km probabil cã-l vei scoate cu tot cu ceva pãmânt.

numai ce am ajuns de la service mi am schimbat uleiul f ulei f motorina f epurator si f aer plus curatat egr admisie si filtrul de la elecrovalva! vreau sa zic ca filtrul de aer avea 14 500 si nu era f imbaxit era destul de ok chiar arata bine era putin praf in el atat imi pare rau ca nu am facut o poza sa o pun sa vedeti si mecanicul a zis ca e normal cum ar trebui sa fie nu f imbaxit

Link to comment
Share on other sites

Poate cĂŁ ĂŽn ConstanĂža nu e aÂşa mult praf ca ĂŽn BucureÂşti. :twoup:

nu stiu ...se poate sa nu fie asa de mult dar azi l am schimbat si ti am mai zis ca era ok in limite normale

 

sunt curios sa vad maine dimineata daca voi mai avea acele 2 - 3 intrerupeiri dimineata la relanti dupa revizia de azi dar totusi tind sa inclin spre bujii care sunt originale ale masinii adica 166 000 de km...o sa scriu maine daca au disparut sau nu

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
am revenit cu micile intreruperi la relanti la prima pornire mai ales cand e rece afara ....dupa mult timp dar niciodata nu e prea tarziu azi dimineata cand am pornit masina am simtit iar acele intreruperi dar nu sunt de la motor pt ca daca tin ambreiajul calcat nu se mai simte nimic mereg rotund masina merge perfect nu intrerupe deloc cand las ambreiajul se simt intreruperile f mici si foarte putine ...deci e ceva de la cutie......ce oare sa aibe?????sa fie de la uleiul de la cutie pe care nu l am schimbat niciodata si nici nu l am verificat ????alte pareri ??
Link to comment
Share on other sites

am revenit cu micile intreruperi la relanti la prima pornire mai ales cand e rece afara ....dupa mult timp dar niciodata nu e prea tarziu azi dimineata cand am pornit masina am simtit iar acele intreruperi dar nu sunt de la motor pt ca daca tin ambreiajul calcat nu se mai simte nimic mereg rotund masina merge perfect nu intrerupe deloc cand las ambreiajul se simt intreruperile f mici si foarte putine ...deci e ceva de la cutie......ce oare sa aibe?????sa fie de la uleiul de la cutie pe care nu l am schimbat niciodata si nici nu l am verificat ????alte pareri ??

posibil sa fie de la uleiul din cutie, dar ar trebui sa-ti intre greu in viteza, normal cand pornesti masina ai ambreiajul calcat pt o pornire cat mai usoara, daca iti intrerupe cand dai drumul la ambreiaj e ceva normal la inceput primele 5 sec sa ti se micsoreze relantiul,

daca turezi masina pe loc dupa ce o pornesti nu ff mult pana in 2000 rpm tot mai ai intreruperi la revenirea relantiului?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.