Jump to content

Alt e46,alt M54


crtir

Recommended Posts

Recent am observat pe net masina din prezentare,adica un 325i e46(aceeasi masina spre vanzare atat pe BMW.de gebrauchtwagen dar si pe mobile.de) si am trimis un mail dealer-ului pt. a-mi anunta intentia achizitiei, apoi pe cineva de aici sa o ia pe platforma.Era foarte ieftina zic eu, fiind pusa in vanzare chiar de un mare dealer BMW din Dresda.Cu toate asta este euro3.E o.k. si asa.Astfel am inlocuit 320i-ul 2,2 pe care l-am indragit tare mult(mi se parea chiar mai aspectuos decat actualul) cu acest 325i.Tocmai am facut primii km cu el si pot zice ca imi place cum se prezinta masina in sensul starii tehnice(deocamdata nu pare sa aiba nici o problema) dar mai ales al comportamentului pe sosea.

Mai jos ceva imagini cu noua masina dar si o poza cu fosta.

expose_de.pdf

Link to comment
Share on other sites

poti face o intrebare cuiva de pe forum care are model similar cu al tau sa-ti spuna cu ce se termina seria de identificare, daca se termina cu E4 e euro 4, eu am 330i 01/2002 (deci tot M54) si la rar cica e euro4 dar in actele masini scrie clar negru pe alb ca e euro3 :twoup:

 

romania

 

eu cred ca iese euro 4

 

depinde de cutia de viteze cred

Link to comment
Share on other sites

Nu am negociat nimic.Era masina vanduta de catre dealer BMW,cu verificare facuta,daca o inmatriculam pe Germania as fi primit si un an garantie.Eu nu am mentalitatea aia ca orice pret trebuie negociat.Mi s-a parut un pret mai mult decat decent ca sa mai stramb din nas si sa mai negociez.

 

Multam tuturor pt. aprecieri !

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Buna ! Tocmai am schimbat pressure regulating valve(membrana fisurata) si toate furtunele aferente(imbatranite si fisurate)la reprezentanta din Timisoara.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/325i-M54/LHD/N/2002/january/browse/engine/crankcase_ventilation_oil_separator/

Pt. ca am observat un consum marit de ulei in ultimul timp,se poate concluziona ca de vina sa fi fost aceasta valva? Deja am o parere de la un onorabil user de aici de pe forum ca asa ar fi,dar mai vreau si alte pareri.Uleiul actual este BMW 5W40 si e drept ca are aproape un an.In rest motorul merge fara probleme.

Link to comment
Share on other sites

da,de la ea poate fi consumul mare a,eu deja am luat-o asa de curiozitate cati km avea masina cand a picat?

 

Nu stiu ce inseamna ,,a picat'',nu au fost simptome foarte evidente.In iarna am auzit de vreo trei ori un fel de zgomot pt. cateva secunde din zona galeriei de admisie dupa pornire la rece dimineata.Plus ca de cand am luat-o, sesizam ocazional un ralanti usor neregulat la pornirea la rece.

Acum cateva ore am adus masina de la service,nu pot sa confirm inca daca se observa vreo ameliorare.

Link to comment
Share on other sites

un fasait cand opreai motorul ar fi trebuit sa se auda asta + consum foarte mare de ulei sunt simptomele

 

Ah am uitat,mi s-a spus ca s-au gasit urme de ulei pe la galeria de admisie iar aceasta valva se gaseste sub galerie.Un fel de fasait discret sau mai bine zis vajait(ca si cum ar suna vantul) se auzea intre 2000 si 2500 rot/min dar nu la oprire motor.Cel de la reprezentanta mi-a aratat membrana de la valva fisurata care spunea ca,cauza acel vajait.Si intr-adevar a consumat cam 500ml ulei in ultimii 1000km fara sa fi condus intr-un ritm alert.Voi vedea in viitorul apropiat daca va mai consuma ulei.

 

Si am primit componentele schimbate inapoi,dintre acestea un furtun de plastic efectiv paraia daca era indoit iar unul de cauciuc era efectiv mancat.

Link to comment
Share on other sites

foarte tare fosta, unul dintre cele mai frumoase nfl-uri, parca aveai si interior cu piele crem :thumbsup: ....apropo cat ai luat pe ea?...cum ai putut sa vinzi asa masina:(

 

Mda,sa stii ca mi se pare foarte sinistru interiorul asta gri la actuala fata de precedenta.Am vandut-o pe fosta pt. ca vroiam si mai multa putere,initial ma gandeam la 330i si apoi am ajuns sa iau acest 325i.Plus ca precedenta avea mai multi km rulati,deci o fiabilitate mai mica desi am constatat ca nici cu actuala nu mi-e rusine.Dar incerc sa am grija de ea cum am avut si fata de precedentul 320i,adica ulei numai din Germania si majoritatea interventiilor la reprezentanta BMW din Timisoara.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu am mentalitatea aia ca orice pret trebuie negociat.

 

 

Nu este absolut nimic negativ in asta. Negocierea face parte din business, la orice nivel si in orice conditii!

De exemplu in Germania este ceva normal sa negociezi.

Link to comment
Share on other sites

Și vrei sĂŁ-i dai fix de pomanĂŁ statului? Și sĂŁ nu ai nici mĂŁcar o autostradĂŁ adevĂŁratĂŁ de 20 de ani? :goodjob: Mai bine ĂŽi bĂŁgai ĂŽn mașinĂŁ banii ĂŁștia..

 

Am considerat ca e mai bine sa cumpar masina de la un dealer serios decat de la vreun privat.In urma cu un an 325i e46 avea pret destul de mare,iar asta avea pret de vanzare foarte avantajos,compensandu-se astfel cu taxa mare de inmatriculare.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Deci in ultima jumatate de an 2012 nu am mai investit nimic in masina dar in decembrie 2012 si luna asta a trebuit sa bag mana adanc in buzunar Astfel pt. aprox. 4200 lei am schibat uleiul,filtrele,lichidul de racire,lichidul de frana,vasul de expansiune si etrierul de frana stanga fata,toate la reprezentanta BMW(Banat Car).Scump, dar cu servicii de calitate si acoperire prin hartii(facturi,diagnoze,teste).Sper ca o perioada de acum inainte sa nu mai trebuiasca sa mai bag bani in masina. Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.