Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

deci tu spui ca ai modelul nou si tot ai zgomot la pornire dimineata ..... esti sigur ca e schimbat ?

cel din stanga e cel nou .

 

 

da , deci cel din stanga il am acuma pe masina , ce vreau sa intreb , si daca este modelul nou , mai trebuie schimbat ? sau poate ramane mult si bine ,

cand il schimbi , e doar in/out ? sau mai is ceva procedee?

multumesc

 

L.E - gasit http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/07/09/93

 

:)

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

eu am pus mobil 0w-40 poate am nimerit eu mobilul contrafacut cifra 5 la codul de bare cik e belgia,eu ma gandeam direct la romania cand am vazut 5,si am avut uleiul pe iarna adica din noiembrie pana in aprilie si toata iarna nu am avut probleme,dar cum a dat caldura s-a subtiat prea tare si imi licarea ledul rosu de la ulei,nu mai aveam presiune cum trebe,cum am pus liqui moly 5w-40 top 4100 nimic nici un led

Masina are 164.000

Link to comment
Share on other sites

azi am facut transformarea din mile in km la a mea

270.000 km castrol edge 5w30 a3/b4 merge f bine

am schimbat intinzatorul de lant , ca sa fiu mai sigur si cam atat

nu stiu daca mananca ulei sau nu , (pt ca pierd pe undeva )

dar motorul merge super ok cu uleiu acesta

 

n42b20a , 2002 318ci

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

fuelforlife tie iti pierde ulei, posibil pe la semeringuri supape, daca nu ai o pierdere vizibila , e o problema comuna la motoarele n42,da un search pe forum , semeringurile incep sa se uzeze si papa ulei pe la 150-180k daca zici ca ai 270k iti recomand sa schimb semeringurile iar uleiul pe care il folosesti 5w30 e prea subtire, recomand "specific 5w40 LL04" la 270k, parere personala stima
Link to comment
Share on other sites

fuelforlife tie iti pierde ulei, posibil pe la semeringuri supape, daca nu ai o pierdere vizibila , e o problema comuna la motoarele n42,da un search pe forum , semeringurile incep sa se uzeze si papa ulei pe la 150-180k daca zici ca ai 270k iti recomand sa schimb semeringurile iar uleiul pe care il folosesti 5w30 e prea subtire, recomand "specific 5w40 LL04" la 270k, parere personala stima

 

 

e vizibila pierderea , e ulei peste tot pe dedesubt , am dat scutul jos si mam uitat mai bine , cred ca e garnitura de la baia de ulei acolo am vazut ca e cel mai umed , de sus nu sunt urme , cand vin acasa acum in concediu am sa o fac ( trb ridicat motorul in sus pt garnitura de la baia de ulei ?) dupa ce am sa rezolv pierderea am sa ma uit sa vad cum e cu uleiul daca il mananca

 

cu semeringule in afara ca papa ulei , ce semne mai dau ? putere slabita la motor cumva? fum nu scoate , doar la prima pornire 2, 3 pedale

multumesc

Link to comment
Share on other sites

e vizibila pierderea , e ulei peste tot pe dedesubt , am dat scutul jos si mam uitat mai bine , cred ca e garnitura de la baia de ulei acolo am vazut ca e cel mai umed , de sus nu sunt urme , cand vin acasa acum in concediu am sa o fac ( trb ridicat motorul in sus pt garnitura de la baia de ulei ?) dupa ce am sa rezolv pierderea am sa ma uit sa vad cum e cu uleiul daca il mananca

 

cu semeringule in afara ca papa ulei , ce semne mai dau ? putere slabita la motor cumva? fum nu scoate , doar la prima pornire 2, 3 pedale

multumesc

este celebru motorul ca incepe sa piarda ulei pe la toate incheieturile, asa ca verifica:

 

- garnitura capac culbutori

- garnitura baie ulei

- garnitura pompa vacuum

- o-ring-uri solenoizi vanos

 

 

despre semeringuri supape, citeste aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

Link to comment
Share on other sites

Am avut acest motor la masina (BMW 318i 2003 145.000 KM) ce am vandut-o acum cateva saptamani. In afara consumului ridicat in oras, nu am avut ce sa ii reprosez in cei 4 ani cat am avut masina. Masina am avut-o de la aproximativ 100.000 de KM iar schimburile de ulei le faceam la 10.000 KM. Nu am completat niciodata intre schimburi cu ulei pentru ca nu a fost nevoie. Depinde foarte mult de cum ai grija de masina si de cum o folosesti.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

stiu ce ulei e indicat pentru motorul asta

dar vreau sa intreb daca a mai pus careva 10w 40 in el ... daca a avut probleme...?

dar avand in vedere ca am 275.000 km il mananca 5w40 (castrol C3)

alte recomandari aveti ?

 

am facut 3000 de km (pe autostrada cu viteza destul de mare >140km/h si a luat aprox 1L

Edited by fuelforlife
Link to comment
Share on other sites

stiu ce ulei e indicat pentru motorul asta

dar vreau sa intreb daca a mai pus careva 10w 40 in el ... daca a avut probleme...?

dar avand in vedere ca am 275.000 km il mananca 5w40 (castrol C3)

alte recomandari aveti ?

 

am facut 3000 de km (pe autostrada cu viteza destul de mare >140km/h si a luat aprox 1L

 

bag mana in foc ca nu motorul mananca , ai 100% pierderi de ulei pe la garnituri sau pe la supape...

 

din cate stiu eu nu e recomandat deloc asa gros... ( poate ma insel )

Link to comment
Share on other sites

stiu ce ulei e indicat pentru motorul asta

dar vreau sa intreb daca a mai pus careva 10w 40 in el ... daca a avut probleme...?

dar avand in vedere ca am 275.000 km il mananca 5w40 (castrol C3)

alte recomandari aveti ?

 

am facut 3000 de km (pe autostrada cu viteza destul de mare >140km/h si a luat aprox 1L

uleiul potrivit pentru acest tip de motor este 0w40, 0w30...faptul ca "se recomanda" dupa un anumit numar de km folosirea unui ulei mai vascos inseamna doar incercarea de a masca anumite probleme sau uzuri ale motorului

 

daca nu ai observat fum sub capota motorului (in general este garnitura pompei de vacuum sau garnitura capacului culbutori uzata si apar scurgeri care se preling spre evacuare si cauzeaza fum), mai exista posibilitatea separatorului de ulei infundat(fapt ce cauzeaza evacuarea uleiului preluat pe evacuare in loc sa ii trimita in baia de ulei),insa acestea nu justifica un consum atat de mare de ulei.alte scurgeri apar la garniturile corpului filtru ulei, buson ulei, o-ring solenozi valvetronic sau senzori axe came, insa nu iti pot cauza un consum asa mare.

 

poate e o idee buna sa citesti topicul de mai jos, una din potentialele cauze ale consumului de ulei poate fi uzura semeringurilor supape:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/103624-schimbare-simeringuri-supape/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Salutare sunt posesorul un bmw 318i 143cp n42 motor km 183000 an 2002 cumparat personal din germania de la neamt carte service revizii facute la bmw pana in 2010 si ultima fiind la 177000 la parkul de unde am cumparato si scrie reviezie ulei unde miau pus si la motor un cartonas cu valvoline 5w30 am verificat acolo uleiu fiind la jumate testata fum deloc nu dadea mergea perfect..si am plecat odata ce am intrat in romania si am bagat alta benzina a inceput sa se auda acel tacanit la motor gen diesel micut... ajuns in romania am verificat uleiul era in paramentri adika tot aprox jumate doar ca azi cand am verificat era la minim si mi sa aprins si becul in bord.fum tot nu da si masina trage foarte bine si la motor nu curge nicaieri ulei sau alte probleme... intrebarile sunt urmatoarele de la ce se datoreaza acel tacanit? poate sa fie ca nu mai are suficient ulei? sau altceva? si ce ulei sa ii pun acum? sau doar sa ii completez.. in bord scrie ca mai am 12000 pana la revizie ca in carte facea reviziile la 30000 va multumesc pentru ajutor si ascult orice sfat
Link to comment
Share on other sites

daca se aude doar la relanti, e normal..asa fac toate

 

Intradevar doar la relanti se aude dar continuu adica nu doar cand o pornesc sau dupa ce merg o perioada... mai rau ma oftic ca in germania cat am mers nu se auzea deloc absolut nimic si aici am 2 banuieli ori benzina proasta sa fie? ori ca nu mai am ulei? si totodata de ce mananca atata? am facut 3000 km si nu mancase cine stie ce si in 2 zile mia scazut? dar nu imi da cu fum deloc trage la fel nam erori in bord..am ridicato pe rampa nu am pierderi decat la diferential care rezolv luni. sa incerc sa ii mai bag un litru completare? si sa obs diferentele? ca uleiu miau zis baieti ca este curat nui negru P.S in germania eu iam dat 210 la un momenddat din curiozitate se poate sa se fi rupt ceva la distributie? stiu ca sunt pretentioase motoarele astea ... multumesc pentru raspuns Stima

Link to comment
Share on other sites

Intradevar doar la relanti se aude dar continuu adica nu doar cand o pornesc sau dupa ce merg o perioada... mai rau ma oftic ca in germania cat am mers nu se auzea deloc absolut nimic si aici am 2 banuieli ori benzina proasta sa fie? ori ca nu mai am ulei? si totodata de ce mananca atata? am facut 3000 km si nu mancase cine stie ce si in 2 zile mia scazut? dar nu imi da cu fum deloc trage la fel nam erori in bord..am ridicato pe rampa nu am pierderi decat la diferential care rezolv luni. sa incerc sa ii mai bag un litru completare? si sa obs diferentele? ca uleiu miau zis baieti ca este curat nui negru P.S in germania eu iam dat 210 la un momenddat din curiozitate se poate sa se fi rupt ceva la distributie? stiu ca sunt pretentioase motoarele astea ... multumesc pentru raspuns Stima

 

 

tacanitul ala e tipic valvtronic, asa fac toate..in legatura cu uleiul cel mai bine e sa l schimbi si sa pui unul bun!

Link to comment
Share on other sites

Salutare sunt posesorul un bmw 318i 143cp n42 motor km 183000 an 2002 cumparat personal din germania de la neamt carte service revizii facute la bmw pana in 2010 si ultima fiind la 177000 la parkul de unde am cumparato si scrie reviezie ulei unde miau pus si la motor un cartonas cu valvoline 5w30 am verificat acolo uleiu fiind la jumate testata fum deloc nu dadea mergea perfect..si am plecat odata ce am intrat in romania si am bagat alta benzina a inceput sa se auda acel tacanit la motor gen diesel micut... ajuns in romania am verificat uleiul era in paramentri adika tot aprox jumate doar ca azi cand am verificat era la minim si mi sa aprins si becul in bord.fum tot nu da si masina trage foarte bine si la motor nu curge nicaieri ulei sau alte probleme... intrebarile sunt urmatoarele de la ce se datoreaza acel tacanit? poate sa fie ca nu mai are suficient ulei? sau altceva? si ce ulei sa ii pun acum? sau doar sa ii completez.. in bord scrie ca mai am 12000 pana la revizie ca in carte facea reviziile la 30000 va multumesc pentru ajutor si ascult orice sfat

 

 

Acel zgomot (datorat motorasului valvetronic) este mai usor de auzit la ralanti....si probabil dupa o perioada ai inceput sa te obisnuiesti cu zgomotele si ai inceput sa il identifici mai bine....este un zgomot normal la toate N42.

 

Legat de ulei, cel mai bine faci un schimb de ulei+filtru, pui un ulei 0w30, 0w40, si apoi poti observa daca intr-adevar ai consum de ulei; oricum, daca tot ai luat o masina, macar fa-i schimbul de filtre si ulei ca sa fii linsitit.

 

 

bafta!

Link to comment
Share on other sites

Acel zgomot (datorat motorasului valvetronic) este mai usor de auzit la ralanti....si probabil dupa o perioada ai inceput sa te obisnuiesti cu zgomotele si ai inceput sa il identifici mai bine....este un zgomot normal la toate N42.

 

Legat de ulei, cel mai bine faci un schimb de ulei+filtru, pui un ulei 0w30, 0w40, si apoi poti observa daca intr-adevar ai consum de ulei; oricum, daca tot ai luat o masina, macar fa-i schimbul de filtre si ulei ca sa fii linsitit.

 

 

bafta!

 

Un mic update am inceput sa ii bag benzina mai buna 99 sau 100 de atunci nu se mai aude mereu tacanitul asa mi se pare mie cel putin , sincer ma ofticam ca in germania nu sa auzit mai deloc dar acu incerc sa accept ideea ca ar fi de la benzina , iar legat de ulei saptamana care vine ii fac toate filtrele + ulei dar o recomandare buna daca se poate? masina are 184000 ultima revizie a avuto la 177 sau 171 in germania cai neconcludent in carte scrie ceva.. pe un cartonas altceva si a avut ulei 5w30 valvoline long life fum nu da deloc gram nici cand se incalzeste sau altceva deci sa incerc sa ii bag 0w40? sau tot 5w30 si ce marca ar fi bun ? multumesc p.S am pus si diagnoza pe ea si nici o eroare si pierderi pe la motor cica nu am doar a vazut o picatura pe partea stanga cica..dar mia zis de la servis ca momentan sa numi fac griji ca pt aia trb sa imi desfaca tot motoru

Link to comment
Share on other sites

Un mic update am inceput sa ii bag benzina mai buna 99 sau 100 de atunci nu se mai aude mereu tacanitul asa mi se pare mie cel putin , sincer ma ofticam ca in germania nu sa auzit mai deloc dar acu incerc sa accept ideea ca ar fi de la benzina , iar legat de ulei saptamana care vine ii fac toate filtrele + ulei dar o recomandare buna daca se poate? masina are 184000 ultima revizie a avuto la 177 sau 171 in germania cai neconcludent in carte scrie ceva.. pe un cartonas altceva si a avut ulei 5w30 valvoline long life fum nu da deloc gram nici cand se incalzeste sau altceva deci sa incerc sa ii bag 0w40? sau tot 5w30 si ce marca ar fi bun ? multumesc p.S am pus si diagnoza pe ea si nici o eroare si pierderi pe la motor cica nu am doar a vazut o picatura pe partea stanga cica..dar mia zis de la servis ca momentan sa numi fac griji ca pt aia trb sa imi desfaca tot motoru

 

 

momentan sa numi fac griji ca pt aia trb sa imi desfaca tot motoru-asta nu o mai cred, e posibil garnitura capac culbutori, sau o-ring senzori axe came, solenoizi vanos

 

eu din cate stiu pt acest motor se utilizeaza 0w30, 0w40.....dar acum e alegerea ta(mai ales ca la uleiuri sunt fff multe pareri)

 

http://www.318ti.org/forum/archive/index.php/t-13644.html

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f74/guide-oils-bmws-t37452/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.