Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

201k are mik. Deci nu mi`ar parea rau daca nu ar fi stat o saptamana prin service si sa schimbe aia si alte chestii care nu erau necesare,gen ambreiaj spre exemplu,desi nu are nicio legatura cu uleiul. A fost dat tot jos,cutie,admisie,toate alea pana la blocul motor. O saptamana nu am vazut sa mai lase urme de ulei pe unde statea parcata. Acum a aparut din nou,se vedea ca e proaspat,am crezut prima oara ca e de la ploaie,ca s`a prelins apa pe acolo. Te demoralizeaza o chestie dinasta mai ales stiind ca ai schimbat multe pe la ea. Motorul per ansamblu cred ca a inghitit pana acum cam 1000 euro. Bani cu care luam cel mai probabil alt motor cu toate anexele si tot ce era necesar pentru montaj. Prostia mea ca n`am facut de la inceput asta.
Link to comment
Share on other sites

Sti care e ironia? si daca luai alt motor si in ala trebuie sa bagi bani... garnituri etc... este o masina SH.. si la mine daca te uiti cate am schimbat.. si mereu ma surprinde:)) dar asta e pan la urma mergi pe ideea ca orice ai schimbat si ai pus de calitate nu trebuie sa mai schimbi..
Link to comment
Share on other sites

la 200k ii ajunge si lui cu garniturile originale, si daca luai altul aceleasi chestii le faceai mai devreme sau mai tarziu, asa ca e mai bine cum ai procedat. Nu cunosc prea bine N42, dar sunt alti useri care stiu bine motorul asta si sigur te pot indruma. Si eu am luat E66-ul 750Li cu 227k km la bord, la fel am facut si eu, am schimbat o gramada de garnituri pentru ca incepuse sa piarda ulei si urasc sa gasesc ulei sub masina sau sa ridic capota si sa fie murdar de ulei, erau garniturile originale, daca mai tin 100k sunt multumit, nici nu tin masina pana atunci, dar ca idee eu zic ca 200k si 8 ani pentru niste garnituri e un interval destul de lung si e suficient.
Link to comment
Share on other sites

Sti care e ironia? si daca luai alt motor si in ala trebuie sa bagi bani... garnituri etc... este o masina SH.. si la mine daca te uiti cate am schimbat.. si mereu ma surprinde:)) dar asta e pan la urma mergi pe ideea ca orice ai schimbat si ai pus de calitate nu trebuie sa mai schimbi..

Ca bine zici rapy.

@Criss: Macar in motorul asta stii ce ai bagat. Al meu nu mananca un gram de ulei ,dar in schimb,are alte probleme minore care nu le dau de cap. Cum spunea si mik15,fiecare are bubele lor.

 

Daca zici ca pica pe undeva...inseam a ca se poate remedia....daca nu pica si tot pierdeai ulei...aici era o problema...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eu la N42 am schimbat distributia si dupa o perioada iar face ca trenul la pornire...eu astept sa crape si fac upgrade la 6 cilindri.

 

Trimis de pe al meu GT-I9300 folosind Tapatalk

unul din vanosuri face balamuc , nu are treaba cu distributia

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

De 1 sĂŁptĂŁmânĂŁ sunt și eu posesorul unui N42b20 ĂŽnainte am avut m43.mașina din ce am vĂŁzut are tot schimbat pe ea și e impecabila din punct de vedere mecanic dar am problema la motor deși are 151k reali.

 

Nu se aprinde martor la bord nimic nimic, consumul e bun,zgomotele sunt aceleași ca la toate ĂŽnsĂŁ pierde puterea.

 

Pe tester am 3 erori

2781 senzor axa cama admisie

2782 senzor axa cama evacuar

27C1 toți senzorii axei cu came defecți

 

Nu știu ce sa fac dacĂŁ șterg eroarea merge bine cât merge dupĂŁ iarĂŁ scade puterea oare din ce cauza apare chiar sunt senzorii amândoi?

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

De unde esti ?

 

Am avut exact aceleasi erori.

Scoate si curata solenoizii de la vanos. Cumpara setul de garnituri pt ei si schimba-le cu ocazia asta.

Iti scade puterea pentru ca nu iti functioneaza nici vanos-ul nici valvetronic din cauza lor.

 

Aici poti vedea cum se scot. Vezi sa pui mufele cu orientarea una spre cealalta, exact cum sunt acum.

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=705850

 

Aici ai garniturile, poz 2 si 3. Iti trebuie cate 2 din fiecare.

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AY71&mospid=47632&btnr=11_3296&hg=11&fg=15

 

Cumpara un Brake Cleaner(eu am luat de la Wurth) si curata-i. Sa fie mai rece motorul ca te poti arde. Bagi tija de la spray in gauri. Apoi, daca ai cu ce, sufla si aer comprimat in gauri.

Cand ii pui la loc, inverseaza solenoizii. Cel din gaura de sus pune-l jos si cel de jos sus. Nu iti face probleme, sunt acelasi cod ambii solenoizi.

 

Sper sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

Va salut , am si eu probleme cu motorul dupa sunet mecanicul 1 din 4 a zis ca este vorba de distributie , ceva nu e in regula acolo . Eroarea pe tester este misfire clindru 3. In curand am sa merg la mecanic sa o fac , voi reveni cu informatii. Acum merg cu valvetronicul scos si mufa din sensorul eccentricshaft scoasa. Cei ce au rezolvat problema sa revina cu informatii.

 

De 1 sĂŁptĂŁmânĂŁ sunt și eu posesorul unui N42b20 ĂŽnainte am avut m43.mașina din ce am vĂŁzut are tot schimbat pe ea și e impecabila din punct de vedere mecanic dar am problema la motor deși are 151k reali.

 

Nu se aprinde martor la bord nimic nimic, consumul e bun,zgomotele sunt aceleași ca la toate ĂŽnsĂŁ pierde puterea.

 

Pe tester am 3 erori

2781 senzor axa cama admisie

2782 senzor axa cama evacuar

27C1 toți senzorii axei cu came defecți

 

Nu știu ce sa fac dacĂŁ șterg eroarea merge bine cât merge dupĂŁ iarĂŁ scade puterea oare din ce cauza apare chiar sunt senzorii amândoi?

 

 

Eu am pus osciloscop pe senzorii de pe axe cu came si nu arata bine , motorul se invarte dar nu corect , deci ar fi trebuit sa-mi arate si mie eroarea pe tester , probabil la tine motorul merge mai prost ca la mine . Daca un senzor de pe axe nu merge , in timp ce merge motorul tu vei scoate senzorul nu se va intampla nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Problema era destul de logica nu puteam sa am toti trei senzorii (senzorul de axa de admisie, evacuare si senzorul de vibrochen ) defecti.

Problema am depistat-o dupa ce am reusit sa fac rheingoldul sa imi functioneze si imi detalia eroare, iar la detaliere scria ca toti senzorii sunt nesincronizati iar treaba asta nu se putea intampla decat de la distributie de la intinzator/patine/lant etc. sau sa nu fie pusa la punct.Problema e ca nu m-am mai gandit si la altceva am cumparat direct kitul si aia e daca aveam ghinion sa fie defect altceva macar schimbat si distributia decat sa desfac si doar sa ma uit la ea :laugh: :laugh:

 

Eu am avut norocul ca a fost din distributie ,intinzator defect si lant mai alungit fata de cel nou :o :o am calat motorul si am observat ca erau plecate inainte axele ,dupa am blocat si am verificat si vanosurile daca tot am desfacut iar totul a fost ok.Dupa am asamblat am dat o cheie si merge perfect de 5000 km ca noua fara erori si probleme.

 

Cand mai aveti probleme de erori de senzorii mergeti si la un tester mai peformat si verificati ce va zice ( defect sau nesincronizare) asta e foarte important sa stiti de unde cautati.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am cumparat de curand un 318i motor N42B20, am pus-o pe tester si sonda lambda de la bank2 nu misca nimic, da valori 0. M-am uitat sub ea si am vazut ca are doar 2 sonde, una inainte de catalizator, una dupa. Este ok? Stiam ca la acest model trebuie sa aiba 4. La evacuare la motor sunt tevi normale nu sunt acele 2 catalizatoare cu sondele. Este doar cel de sub masina. Este din 07/2003 masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.