Jump to content

Poze cu X3-ul meu


Cosminbad

Recommended Posts

sunt multumit de cum se comporta in zapada si pe drum alunecos.Cauciucurile Pirelli Scorpion Str nu sunt chiar de iarna , aluneca pe gheata in curbe dar acolo face fata cu succes Dsc-ul si o viteza putin mai mica decat pe uscat , sau o accelerare in curba.Oricum nu o sa imi pun cauciucuri de iarna ca nu e nevoie .La plecarea din rampa pe gheata patineaza putin spatele si in acelasi timp musca fata si te pui in miscare fara dificultate.Azi am fost in Poiana Brasov si in Predeal si nu am intampinat nici o problema pe unde am mers cu ea.Am parcat in zapada mai mare , acolo nu erau masini parcate , am iesit fara probleme.M-a enervat doar faptul ca am circulat relativ greoi seara pt ca nu mai aveam solutie parbriz si nu am gasit la nici un peco.Astept zapezile alea mari.Atunci am sa revin cu impresii.
Link to comment
Share on other sites

Cauciucurile de iarna sunt obligatorii..

Sambata eram in Brasov cand a inceput sa ninga si era mazga pe jos.

 

Aveam 40 Km/h in oras, cand cineva a iesit din parcare cu spatele.

Abia am putut opri in ~ 30m, cu masina de-a latul.

Pe DN1 mergem cu 30 Km/h si desi am lasat spatiu destul de mare intre masini, la o franare ordinara era sa ma dau jos si sa ma pun in fata masinii ca sa o opresc :blink:

 

Acum ca iar s-au anuntat 15 grade in Bucuresti.. amand din nou gumele de iarna (ma asteapta depozitate).

 

Plecatul de pe loc nu e o problema in general, opritul e mare problema sau derapajul.... necontrolat.

Link to comment
Share on other sites

pai derapajul il controleaza DSC si contrabracarea din volan + dozaj pedala.Si daca pot nu franez violent , mai bine retrogradez si pisc frana putin putin de tot .Se opreste mai repede decat daca franezi brusc.desi la inceput ai senzatia ca nu se opreste.Oricum avem niste anotimpuri tampite de ar trebui sa fim tot timpul la vulcanizare sa schimbam seturile intre ele.
Link to comment
Share on other sites

Le-ai depozitat intr-un loc privat sau folosesti serviciile vreunei firme? Daca e vorba de ultimul caz, care firma?

148442[/snapback]

 

Sincer momentan sunt la tata, insa cele de pe Subaru le-am depozitat la Sama (pe Ferdinand).

 

Cand o sa le pun pe astea de iarna, o s ale duc si pe cele de BMW tot la Sama, pt ocupa mult loc :blink:

 

Cost ~ 850 000 lei / 4 cacuciucuri / pana in martie.

Eu zic ca merita, mai ales ca alternativa este boxa de la bloc, de unde exista sanse mari sa dispara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
azi am testat X-drive la plecarea de pe loc pe suprafata mixta. Am coborat cu spatele o suprafata inclinata care avea la baza un rau.Fiind vreo -4 grade afara era inghetata o portiune de mal de vreo 2 m.M-am pus cu rotile din spate pe gheata si cu cele din fata pe teren uscat.Am plecat din rampa fara nici o problema , atat cu Dsc cat si fara Dsc activat.Am incercat sa plec atat usor , dand drumul usor la ambreiaj cat si brusc , plecand in forta.Fara Dsc a mancat putin pamant cand am plecat de pe loc iar cu Dsc a plecat de parca eram pe asfalt si pe loc drept.Din cate stiu la vechiul sistem ce a fost pe primul X5 , rotile din spate patinau bine pana se cupla fata.Se pare ca X-drive e putin mai destept.Inca astept o zapada mai mare.(Nu am facut poze pt ca am uitat si oricum eram singur.:blink: ).
Link to comment
Share on other sites

De revelion nu prea am avut ocazia sa testez X-drive pe zapada-doar cateva cerculete pe gheata ...am observat ca fara DSC cuplat la cerculete e haotic rau , merge in lateral dar nu se invarte :blink: , cu DSC cuplat si ceva gaz se invarte si inca destul de bine.Am plecat dintr-o rampa urata de tot si a patinat putin pana a plecat de pe loc dar asta pt ca pana plecam de pe loc si luam piciorul de pe frana se ducea putin in spate si patina.Daca plecam cu frana de mana nu mai erau probleme.Fara DSC am mai spus , merge in lateral masina cand e de accelerat puternic sau de urcat o rampa.Nu trebuie sa luati ca etalon ce am spus eu aici.Eu am anvelope pe X3 all season , Scorpion STR si nu sunt bune pt iarna.Nu au profilul specific de iarna ,doar unul pt ploaie. Ieri am fost in satul Breaza ,judetul Brasov la o cabana si a nins aici destul de mult , zapada peste 60cm , drumul era cale de sanie , nu era dat cu nisip , doar trecuse plugul pe acolo. Pun poze mai jos ca sa va convingeti ce era.Nu am bagat masina pana langa cabana pt ca prin zapada de peste o juma de metru trecuse tata cu Landcruiser si riscam sa raman suspendat prin urmele lui.Oricum sunt foarte multumit de cum se comporta masina prin zapada fata de ce am mai condus pana acum.Imi dadea un sentiment de siguranta. Si sa nu intrati in curbe fara sa aveti putin gaz sub picior pt ca subvireaza .Si nici prea mult gaz nu e bun pt ca supravirati(aici multumim DSC si contrabracare volan ).E oricum , o placere sa mergi prin zapada. Pun jos poze de ieri:
Link to comment
Share on other sites

Cosmine nu pot decat sa ma bucur la ceea ce vad, sunt curios cum se simtea x-drive-ul in zapada asta mare, ma refer la lucru, cum lucra, se simtea ceva? sunt sigur ca daca aveai pneuri de iarna mergeai super lejer cu masina.

Uite pentru genul asta de drumuri vreau si eu X3, nu pentru 4x4 trophy, putini inteleg ca X3 nu e masina de "razboi" ci un BMW care e f bun pe sosea si care daca ai nevoie te poate servi cu credinta si pe drumuri de genul asta... repet, pneurile de iarna ar fi fost extraordinare, fac o comparatie cu masina mea cu FWD cu pneuri de iarna, tractiunea extraordinara fata de cele de vara(deci nu allseason), ma gandesc cum e cand 4 roti trag.

Puterea masinii este suficienta in momentul in care "dai de greu" ?

Am vazut si eu emisiunea de la TopGear si nu mi-a placut, au bagat masina pe niste vaduri de 2 ori mai adanci decat garda la sol de 20cm a X3-ului si se mira ca aiuritul ca de ce a ramas suspendat...

Vis-a-vis de X3 prin zapada, am vazut un filmulet in care unul cu un X3 facea "ravagii" cu ea prin zapada afanata de cca 50~80 de cm, ce-i drept nu stiu ce pneuri avea.

L.E. vin cu o completare, Jeremy de la Top Gear cand a ramas suspendat a incercat exact ceea ce incearca o femeie la volan(scuzele mele fata de doamne dar asa e) doar accelera ca un descreierat si atata, ma mira pentru ca acest om are o mare cultura automobilistica, si stie ce e ala pilotaj, macar la nivel de amatori, daca in momentul in care a ramas suspendat rotea de volan atunci masina isi schimba pozitia si reusea sa muste, mai ales cu rotile fata de flancurile sleaurilor pe care bagase masina dar a fost evident ca a facut-o pe ... necunoscatoru' si s-a limitat sa comenteze aiurea... orice masina 4x4 fie ea SUV/SAV sau 4x4 "adevarat" are limitele ei, daca esti nesabuit ramai suspendat sau impotmolit si cu un Nissan Patrol sau cu un Defender ori Discovery ca nu degeaba au masinile alea troliu...

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

:blink: pai probabil ca facea ravagii dar nu era masina lui.Nu stii ce e sub zapada aia de 50cm , poate sunt bolovani sau santuri si iti pare rau dupa aia.X-drive-ul il simti cand lucreaza , la fel si Dsc-ul.Iti "trosnesc" rotile pe zapada cand Dsc franeaza roata care patineaza , simti cand te trage fata , cand te impinge spatele .Chestia nasoala era ca pe drum erau multe gropi mari acoperite sau mai bine zis mascate cu zapada si nu puteai nici sa le ocolesti ca riscai sa pierzi directia daca faceai o manevra d-aia de evitare in ultima clipa(altfel nu le vedeai) si dadeai in ele ....(Grr). si mi-am cam zgaltait pasagerii--suspensia tare , ce sa-i faci.In rest masina nu mi-a pus nici o problema la plecare de pe loc necontand in ce pozitie.La mersul cu spatele (am incercat sa urc si cu spatele) patineaza destul de urat pt ca e usoara de spate , dar daca iti iei putin avant , sa mearga si din putina inertie masina nu ai probleme. Cu pneuri de zapada o sa incerca poate iarna viitoare cand probabil o sa le achizitionez.(Din cauza la Casco - poate le introduc obligatorii -nu din alte motive) :) .Ca sa iti spun cum e cand trag 4 roti:la o masina cu tractiune spate mai mult ca sigur daca nu esti atent vei supravira pe zapada, la o masina cu tractiune fata vei subvira .Ei bine la o X-drive iti da senzatia la inceput ca va subvira , la sfarsit ca va supravira dar nu face nici un lucru din acestea daca tu nu vrei(daca accelerezi puternic cand iesi din viraj , asa cum ai face vara de exemplu sau daca nu accelerezi deloc)Masina nu te pune in pericol.In cele din urma vei fi mirat ca nu s-a dus de pe trasa stabilita de tine si totul e ok.Fa un test - drive sau roaga un prieten sa te lase sa vezi cum e X3-ul(te ajutam eu dar esti prea departe)
Link to comment
Share on other sites

L.E. vin cu o completare, Jeremy de la Top Gear cand a ramas suspendat a incercat exact ceea ce incearca o femeie la volan(scuzele mele fata de doamne dar asa e) doar accelera ca un descreierat si atata, ma mira pentru ca acest om are o mare cultura automobilistica, si stie ce e ala pilotaj, macar la nivel de amatori, daca in momentul in care a ramas suspendat rotea de volan atunci masina isi schimba pozitia si reusea sa muste, mai ales cu rotile fata de flancurile sleaurilor pe care bagase masina dar a fost evident ca a facut-o pe ... necunoscatoru' si s-a limitat sa comenteze aiurea... orice masina 4x4 fie ea SUV/SAV sau 4x4 "adevarat" are limitele ei, daca esti nesabuit ramai suspendat sau impotmolit si cu un Nissan Patrol sau cu un Defender ori Discovery ca nu degeaba au masinile alea troliu...

172499[/snapback]

 

In fine.A zis de la inceput ca i se pare incredibil de urat ,de scump si de inutil .pe asta si-a construit tot Drive-test-ul.Asa ca nu m-a mirat ca a ramas impotmolit.Nici Range-ul nu l-a putut tracta.E normal.Nu e masina de mlastina :blink:.E o masina cu care iti poti face treaba de zi cu zi neducand dorul unui Bmw sedan rwd.

Link to comment
Share on other sites

multumesc de test :blink: facea ravagii respectivul dar era pe sosea inchisa necuratata, nu neg ca nu putea fi totusi si ceva prin zapada aia, parea totusi ca e din zona :) si stie ce face...

o intrebare, parca ai spus dar am uitat, ai suspensii sport? am inteles ca la modelul 2007 au mai umblat la suspensii si le-au facut nitel mai confortabile, ma refer la cele obisnuite nu sport.

L.E. pe mine m-a deranjat ultima fraza cand a zis ca "trebuie sa fii insane" sa iti iei o astfel de masina, eu l-as parafraza ca trebuie sa fii cel putin "stupid" sa bagi o masina de genul X3 pe sleaurile alea asa adanci si cu ploaia la fundul tau.

Edited by d-rive
Link to comment
Share on other sites

9.0 mediu acum.In vara imi lua 8.4-8.5. sub asta nu am scazut niciodata.Merg atat in oras cat si in afara.Acum m-am mutat iar in Brasov (vara stau in Fagaras) si poate de aici consumul mai mare(traficul) In afara orasului cel mai putin am scos pe 100km 5.9l mediu.(l-am resetat la plecare si dupa 100km asta imi arata)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
aseara a avut nevoie un prieten sa-l tractez , ramasese impotmolit cu un microbuz VW (d-ala cu faruri de golf 1) in noroi , pe camp. aveam o shufa de 3 tone. mi-am montat carligul cu care vine masina(nu carligul de tractat remorci , ala de remorcat daca ramai in pana) si l-am tras. nici nu se simtea in spatele meu cand l-am scos din noroi.initial am pornit cu dsc decuplat dar patinam pe loc. am facut putin balans si l-am scos imediat. :blink: tot aseara am dat si curent la alt Bmw ce nu a mai pornit din fata la un restaurant. :) Am facut fapte bune aseara.
Link to comment
Share on other sites

nu vreau X5 , nu ma reprezinta la anii mei :blink:. astazi am fost la Breaza , jud Brasov(e un sat de aici ) . zapada pana la praguri , se deschidea usa exact cat sa stearga zapada. am iesit cu spatele din curte , urme nu erau , fara probleme. am patinat putin dar nu excesiv.DSC decuplat si gaz :). cauciucuri de vara. atasez si ceva poze si poate un filmulet sa va faceti o idee. pozele sunt facute in Fagaras cand am ajuns acum o juma de ora si filmul e facut pe drum.( nu merge filmuletul pus. )
Link to comment
Share on other sites

filmul e facut pe drum.( nu merge filmuletul pus. )

188683[/snapback]

 

.. dar poti sa faci cateva screen shoturi din el si sa pui pozele. (play cu BSPlayer si apesi ctrl+P parca). Nu de alta dar ne-ai facut curiosi.

Link to comment
Share on other sites

reloaded :blink: ieri am fost la Sambata de Sus aici langa Fagaras si era zapada mare , am facut cateva poze de impresie. din nou , f multumit de X-drive cu conditia sa nu intreci masura. cateodata se simte lipsa reductorului si cauciucurilor de iarna , dar la ce imi trebuie mie masina(deplasari la munte prin zapada data cu plugul sau sa ies din vreo parcare mai inzapezita , e suficient) Am folosit HDC atat cu spatele cat si cu fata si e destul de intersant. cu spatele mi-a fost frica deoarece mi se parea ca prinde o viteza prea mare si nu doream sa intru in sant. cu fata e ok.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.