Jump to content

Debitmetrul stricat ... sau nu ? :D


Jacobs

Recommended Posts

Acum 3 zile mergand a mia oara pe acelasi drum de dimineata...am observat ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie...creste turatia in mod neobisnuit !!! Am o portiune de 400-500m de drum in coborare [cu 30-40km/h] si daca merg bara la bara iau piciorul de pe pedale.

Am iesit pe drum de viteza si pana pe la 2000rpm face figuri. La relanti nu se misca acul de la 750 sau 800rpm la cat trebuie sa stea !!! Cu kick-down ajung la 200km/h tot asa de repede ca si acum o saptaman :twoup: DAR...parca schimba mai sus vitezele si uneori simt ca pierde pentru o fractiune de secunda putere si pe turatii mari.

Tot ce am scris mai sus e valabil in D. Daca schimb eu vitezele ... aproape ca nu simt diferenta fata de atunci cand mergea OK. Daca ar testa 100 de persoane masina...100 ar zice ca e perfecta.

 

Am anulat EGR...merge la fel.

Filtrul de aer si epuratorul sunt OK.

Nu am gasit vre'un furtun fisurat.

Nu curge din turbo ulei. <--- sunt sigur ca e OK

Mi-a citit toate erorile si nu a gasit nimic la motor !!!

 

Ieri am curatat debitmetrul. Merge la fel.

 

Acum 2h am scos mufa de la debitmetru !!! Surpriza >>> masina merge la fel !!!

 

Daca este defect debitmetrul...de ce nu variaza turatia pe loc la relanti ?

De ce nu am probleme cand schimb eu vitezele ?

 

Sa cumpar debitmetru nou sau nu ?

 

P.S. un test la BMW ma costa 70e. Un debitmetru tot pe acolo e :)

 

Daca se poate sa nu fie sters al [n+12] ' lea topic despre debitmetru ... :) Din cate vad la steptronic e putin diferit.

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Acum am ajuns acasa. Am mers si cu EGR anulat + mufa debitmetru scoasa >>> mult fum si putere scazuta :twoup:

 

M-am gandit si eu ca poate sa fie cutia. Dar prea dintr-o data...:)

Poate sa fie si turbo...!

Probabil merg la BMW sa faca ei o diagnoza.

 

 

...acum am mai gasit si asta : http://www.bmwclub.ro/forums/lofiversion/i...php?t31155.html

 

cam aceleasi simptome cu aceasi cutie

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Degeaba cureti debitmetrul, uzura filmului din interior n-o poti indeparta, cat despre tester, daca e debitmetrul el poate sa faca figuri si sa nu apara nici o eroare.

Doar un test dinamic iti poate arata unde e buba.

Edited by ASs
Link to comment
Share on other sites

Am fost la BMW. Am luat pe unul care lucreaza acolo cu mine in masina :twoup:

I=am explicat sa fie atent intre 1700-1900 rpm. Pana la urma a observat ca e ceva in neregula la masina !

Dupa ceva mai mult de o ora mi-au zis ca e debitmetru dus. Mi-au zis ca e cam 480euro cu manopera cu tot !!! Era sa il bat !

Astia aici in Spania nu schimba si corpul debitmetrului ci doar piesa cu film-rezistente-etc. Aia costa 70e [pierburg]

 

Intrebarea ... intrebatoare la voi este >>> trebuie initializat/resoftat senzorul MAF ?

Link to comment
Share on other sites

Am fost la BMW. Am luat pe unul care lucreaza acolo cu mine in masina :twoup:

I=am explicat sa fie atent intre 1700-1900 rpm. Pana la urma a observat ca e ceva in neregula la masina !

Dupa ceva mai mult de o ora mi-au zis ca e debitmetru dus. Mi-au zis ca e cam 480euro cu manopera cu tot !!! Era sa il bat !

Astia aici in Spania nu schimba si corpul debitmetrului ci doar piesa cu film-rezistente-etc. Aia costa 70e [pierburg]

 

Intrebarea ... intrebatoare la voi este >>> trebuie initializat/resoftat senzorul MAF ?

 

http://www.air-mass-meter.com/2008/bmw/0-9...ramming-needed/

Link to comment
Share on other sites

Mai pe scurt din articolul de mai sus, masinile fabricate pana in 08/2001 (teoretic, dar practic aproape tot anul 2001) au nevoie de reprogramare, cele incepand cu 2002 (inclusiv) nu mai au nevoie.

 

Teoretic...

Practic trebuie sa verifici codul MAF-ului....Asta era mesajul si @Jacobs stie asta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Pe ce au scos la imprimanta [rezultatele testului] scria !!!Atentie necesita reprogramare. Si...evident era vorba despre un debitmetru original.

 

O sa cumpar unul si o sa vad cum sta treaba.

 

Normal, informatia vine din soft si face referire la ce zicea colegul mai sus.

Vezi si tu PN de pe component.

Dar oricum, bafta :twoup: Apropo...cat de cald e acolo?

Link to comment
Share on other sites

Ieri am montat un Pierburg 7.22684.07.0. Nu s-au schimbat datele problemei. Trebuie resoftare [zic eu :twoup:]

AM fost la BMW [doar service] si fix au schimbat aparatura. Maine dimineata imi resofteaza.

 

Intre timp am schimbat toate furtunasele care au legatura cu vacuumul. Nicio schimbare.

Am schimbat intre ele convertoarele de presiune. Cel de la EGR cu cel de la turbo. Sunt identice. Nicio schimbare.

 

Sper sa rezolve resoftarea problema :)

 

 

 

P.S. scriu toate astea pentru cei care o a citeasca pe viitor...:)

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 zile mergand a mia oara pe acelasi drum de dimineata...am observat ca atunci cand iau piciorul de pe acceleratie...creste turatia in mod neobisnuit !!! Am o portiune de 400-500m de drum in coborare [cu 30-40km/h] si daca merg bara la bara iau piciorul de pe pedale.

Am iesit pe drum de viteza si pana pe la 2000rpm face figuri. La relanti nu se misca acul de la 750 sau 800rpm la cat trebuie sa stea !!! Cu kick-down ajung la 200km/h tot asa de repede ca si acum o saptaman :) DAR...parca schimba mai sus vitezele si uneori simt ca pierde pentru o fractiune de secunda putere si pe turatii mari.

 

 

Daca se poate sa nu fie sters al [n+12] ' lea topic despre debitmetru ... :) Din cate vad la steptronic e putin diferit.

Acceiasi problema am si eu si eu am cutie manuala in 5 trepte. 100% nu e cutia. Acceiasi problema am cu accelararea in coborare. :twoup: si slab demaraj pana intra turbo.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Ieri am montat un Pierburg 7.22684.07.0. Nu s-au schimbat datele problemei. Trebuie resoftare [zic eu :twoup:]

AM fost la BMW [doar service] si fix au schimbat aparatura. Maine dimineata imi resofteaza.

 

Intre timp am schimbat toate furtunasele care au legatura cu vacuumul. Nicio schimbare.

Am schimbat intre ele convertoarele de presiune. Cel de la EGR cu cel de la turbo. Sunt identice. Nicio schimbare.

 

Sper sa rezolve resoftarea problema :)

 

 

 

P.S. scriu toate astea pentru cei care o a citeasca pe viitor...:)

Stiu ca a trecut multa vreme, dar sant curios daca a trebuit sa resoftezi debitmetrul Pierburg!?

Ms!

Link to comment
Share on other sites

Nu ai nevoie de resoftare daca au acelasi cod pentru ca lucreaza in aceasi parametrii. Daca ai tester la indemana se poate face si asa se tureaza masina la 2000 de rotatii si se citesc valorile, pararea mea este ca de la turbina este vorba mai exact exhaus : actuator turbina sau trebuie curatata turbina, intercolerul sa nu fie crapat, egr curatat , admisie sa nu aiba pierderi sau senzorul de admisie, asta este lipsa de putere la tine , in conditiile in care are acelasi lag 1700-1900 la oricare treapta de viteza;1, 2, 3, 4,5. Daca este debitmetru incepeau figurile de la treapta 3 adica scadea turatia sau nu mai urca mai mult de 2700-3000 turati asa se comporta debitmetru si nici viteza de deplasare nu sare de 120-130 nici sa ii pui mama cipului.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.