Jump to content

HELP!upgrade motor de la m40b18 la m42b18


bmw_maniack

Recommended Posts

salut, sunt nou si am o problema, masina mea , un 318i, a fost dotat standard cu un motor m40b18 care, din cate am inteles este EURO 1:(,

as dori sa ii fac un upgrade la m42, deoarece cred ca nu sunt foarte multe necesare(plus ca seria de pe blocul motor va fi aceeasi), si mai ales pt ca o sa castig ceva putere si voi avea consum mai redus, dar sa nu uit ca m42 e euro2.

cine cunoaste despre ce este vorba il rog sa ma ajute cu o lista de piese necesare si niste sfaturi,

eu crd ca ar trebui distributia, chiulasa, injectoare(nu sunt sigur , crd ca's la fel) calculatorul si capul la pistoane, daca mai trebuie, sau daca gresesc va rog corectati-ma.

multumiri anticipate!

Link to comment
Share on other sites

Blocul de m42b18 nu este la fel cu cel de m40b18, cand vorbeai de serie banuiesc ca te referi ca nu ai serie de motor trecuta in carte/certificat. Daca vrei sa faci schimbarea aceasta iti trebuie motorul complet cu tot cu instalatie electrica aferenta, cutia de viteze poti sa o pastrezi pe a ta(verificare ambreiaj), la fel si diferentialul care este 3.45 si la m40 si la m42. Legat de frane, ar trebui sa le modifici si pe acestea sau sa ii faci o revizie completa a sistemului de franare, schimb placute fata, ferodo spate, verificat discuri si tamburi(eventual schimbate daca au uzura excesiva), schimbat lichid de frana, verificat cilindri receptori, bine astea sunt operatiuni care oricum trebuie facute si daca treci la discuri pe spate.
Link to comment
Share on other sites

Iese mai ieftin daca trece pe discuri, decat revizia completa, eventual schimbare ferodouri, tamburi, etc.

 

Chiulasa este mai lata la m42 (16v, 2 axe cu came), deci no way. Ori schimbi tot, ori lasi asa.

Link to comment
Share on other sites

Iese mai ieftin daca trece pe discuri, decat revizia completa, eventual schimbare ferodouri, tamburi, etc.

 

Chiulasa este mai lata la m42 (16v, 2 axe cu came), deci no way. Ori schimbi tot, ori lasi asa.

interesant , ca lof, un user de pe bmw club sustinea ca a facut upgrade si ca blocurile sunt aceleasi, ma rog, in talonu de germania am doar o serie, iar la motor nu stiu unde e seria, e aceeasi ca cea de pe caroserie?, sau nu are deloc, ca daca nu are nu ma mai stresez,schimb motorul cu totu, si apropo, am discuri deja:P

 

Blocul de m42b18 nu este la fel cu cel de m40b18, cand vorbeai de serie banuiesc ca te referi ca nu ai serie de motor trecuta in carte/certificat. Daca vrei sa faci schimbarea aceasta iti trebuie motorul complet cu tot cu instalatie electrica aferenta, cutia de viteze poti sa o pastrezi pe a ta(verificare ambreiaj), la fel si diferentialul care este 3.45 si la m40 si la m42. Legat de frane, ar trebui sa le modifici si pe acestea sau sa ii faci o revizie completa a sistemului de franare, schimb placute fata, ferodo spate, verificat discuri si tamburi(eventual schimbate daca au uzura excesiva), schimbat lichid de frana, verificat cilindri receptori, bine astea sunt operatiuni care oricum trebuie facute si daca treci la discuri pe spate.

ok, si e mai simplu asa, sa-l schimb cu totu, doar ca e mai scump:(

Link to comment
Share on other sites

interesant , ca lof, un user de pe bmw club sustinea ca a facut upgrade si ca blocurile sunt aceleasi, ma rog, in talonu de germania am doar o serie, iar la motor nu stiu unde e seria, e aceeasi ca cea de pe caroserie?, sau nu are deloc, ca daca nu are nu ma mai stresez,schimb motorul cu totu, si apropo, am discuri deja:P

Poate de la M40 la M43, nu la M42.

Link to comment
Share on other sites

merge facuta conversia

blocul motor e identic

treb sa schimbi urm:

pistoanele(necesita desfacut motorul complet), chiulasa, distributia(foi dintate lant role), galeria de admisie toata(injectoarele sunt identice deci le poti pastra), debitmetrul(aici nus sigur), ECU

 

cam atat sper ca nam uitat nimic

Link to comment
Share on other sites

doar ca nu se prea merita si e f riscant sa nu iasa ceva bine

ca sa schimbi pistoanele treb sa defaci tot motoru arbore cotit tot si e fff multa munca si trebe sa fi(fie ala cer o face) bine documentat ce si cum altfel o sa iasa cam aiurea

nu o sa prea simti vrun castig la demaraj doar la vit maxima

mai rentabil si mult mai simplu sch motorul cu totul plus ca ramai cu mot tau intact si poti sal vinzi si mai scoti din cheltuiala

Link to comment
Share on other sites

merge facuta conversia

blocul motor e identic

treb sa schimbi urm:

pistoanele(necesita desfacut motorul complet), chiulasa, distributia(foi dintate lant role), galeria de admisie toata(injectoarele sunt identice deci le poti pastra), debitmetrul(aici nus sigur), ECU

 

cam atat sper ca nam uitat nimic

ok, am inteles, acuma nush ce sa fac, poate o sa gasesc un m42 mai ieftin intr-o stare acceptabila, ca ce am vazut nu mi-a placut, crd ca bulgaria e o varianta mult mai ieftina ca sa nu mai fac nici un upgrade si sa scap si de problema asta cu euro 1, euro 2 euro dracii sa-i ia...( ma gandeam totusi ca daca luam alt motor , puneam m40 pe dacia lui tata , necesita modificari masive dar facea senzatie:P:)))

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.