Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Din pacate la automate sare cu mult timbrul de mediu, in unele cazuri e de la simplu la dublu. Si asta e valabil la toate automatele (la alte marci) pentru ca au noxe considerabil mai mari.

 

In acest sens, am discutat deja cu niste prieteni de familie care au firma pe Bulgaria de ceva vreme si cel mai probabil voi inscrie masina acolo. Nu agreez varianta asta dar nu prea am alte optiuni.

 

 

Revenind la masina, ce parere aveti de ea? Stiu ca este ceva mai scumpa, peste media pietei, dar caut o masina buna care sa nu necesite multe drumuri la service.

 

Multumesc.

 

 

Daca tu chiar vrei masina asta http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211324037, fiind intretinuta cu carte services, neamtul nu va negocia mult, iti va lasa max.90 e, deci o vei lua cu 5400 euro.

 

drumul dus, intors, numere, asigurare, rovignete, motorina, o noapte de cazare,etc. te ajunge la 500-550 e, masina ajunge pe 5950 e; Masina este euro 4, touring automatic,CO2-ul 190, taxa = 1357e + 150 euro inscrisul, TOTAL= 7457 euro, la toate astea mai adaugi vreo 250 euro ulei, filtre etc.+ impozit si RCA

 

Daca te tine bugetul.... dute si ia-o :rolleyes:, oare merita? :nea:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Daca tu chiar vrei masina asta http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=211324037, fiind intretinuta cu carte services, neamtul nu va negocia mult, iti va lasa max.90 e, deci o vei lua cu 5400 euro.

 

drumul dus, intors, numere, asigurare, rovignete, motorina, o noapte de cazare,etc. te ajunge la 500-550 e, masina ajunge pe 5950 e; Masina este euro 4, touring automatic,CO2-ul 190, taxa = 1357e + 150 euro inscrisul, TOTAL= 7457 euro, la toate astea mai adaugi vreo 250 euro ulei, filtre etc.+ impozit si RCA

 

Daca te tine bugetul.... dute si ia-o :rolleyes:, oare merita? :nea:

Nu este euro 4 este euro 3.E46 automat s-au fĂŁcut numai euro 3.Scrie și ĂŽn anunț.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ati bagat de seama ca preturile au crescut la F10? Anul trecut pe vremea aceasta un F10 exact cu aceleasi dotari (an 2010) era cam si cu 1000 de euro mai ieftin fata de cum e acum ... Motivul sa fie Clujul unde le-a taiat craca la "importatori" ? :D Sau chiar sunt mai putine F10 la vanzare in Germania, Belgia,Olanda, etc? Reversul medaliei e ca anul acesta pe al meu E60 cand l-am pus la vanzare am primit exact suma pe care am primit-o si exact acum un an. Edited by Scorpio 82
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa o schimbi ca vrei al model,ce faci?stai si n-o mai dai ca ceri pe ea 2-3 mii in plus fata de pretul pietei?

 

Si uite asa o dai la pretul dictat de autovit.

2-3000 e mult. Daca scazi 500 de euro dintr-un pret ok o vinzi. Exemplul meu. Am avut masina la vanzare si m-au sunat foarte multi. Am cerut 10900. Nu prea am vrut sa negociez nici un cent. Sincer la ce m-au intrebat unii nici nu le vindeam masina.

Link to comment
Share on other sites

Da. Si dupa 5 ani o vinzi cu 10 mii. O depreciere de 4 mii pe an.. e frumoasa foc , km putini , insa eu nu cred ca o sa o vinda repede. Se cauta motoare mici cu taxe si consumuri mici. Si la preturi mici. Asta e realitatea din pacate.

O masina noua din clasa acesteia se duce undeva in 60.000 Spre surprinderea noastra exista si oameni care cumpara masini de noi. Acelea nu se mai devalorizeaza? Daca nimeni nu cumpara masini scumpe, cei care vor masini ieftine de unde le cumpara? Acum depinde de pretentiile si bugetul fiecaruia. Daca aveam posibilitatea financiara sa cumpar masina de noua nici nu mai stateam pe ganduri. Masinile sunt facute sa fie schimbate. Nu rezista o viata si se devalorizeaza. Pare cam exagerat exemplul, dar au ajuns ca o pereche de pantofi.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu este euro 4 este euro 3.E46 automat s-au făcut numai euro 3.Scrie și în anunț.

 

 

ESTI ASA SIGUR!?. Atunci daca stii, demonstreaza! Dar de ce nu au facut euro 4 si la automate nemtii, daca la manuale au scos E4?? le era cumva rusine ???? :thumbsup:

 

Si vezi ca in anuntul care l-ai citit tu de la nemti, nu lua de bun tot ce scrie in anunt, deoarece, daca nu stiai acolo se genereaza normele automat.

Ia uita-te pe pagina mai jos ce spune dealer-ul la optiuni, chiar daca nu stii germana, tot iti dai seama unde scrie Euro4-kat. :rolleyes:

 

Si nu cumva asta este masina, luata dupa vin-ul ei????? : http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AP71-EUR-08-2004-E46-BMW-320d&diagId=18_0322, Nu te uita la poza :rolleyes: , uita-te ce scrie mai jos, sa vezi ca si automata are Euro4 :thumbsup:

 

Cumva minte siteul RealOem.com?, eu nu cred! :good:

 

Asa ca te rog fii mai atent, deoarece pe unele topicuri, spuneai ca unii colegi vorbesc numai tampenii, asa ca.... :rolleyes:

Edited by florin1967
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Pai se pare ca unii ar da, cand vine vorba de teorie. In practica, daca unul din colegii de mai sus ar avea 30 k, nu as fi asa convins ca ar da atatia bani pe un e9x de 4 ani vechime. Vad ca sunt luat la misto, insa sa nu uitam faptul ca cei care cumpara masini noi sunt 95% din tarile civilizate unde sunt venituri pe masura si dobanzi infime, ex Germania, piata cea mai mare. In Ro unii ca noi cei care cumparam masini sh avem alta mentalitate si poate unii dintre noi alte prioritati.

Eu ma amuz cand citesc " 20 k euro nu e o depreciere mare in 5 ani"", in tara in care 90% dintre posesorii de marci premium se calicesc sa faca o intretinere si o servisare cu piese oem de ex. Cate dintre masinile de pe forumurile monomarca, ale asa zisilor pasionati, nu sunt decat niste cazane sinistre spoite pe afara si cu piese imaginare schimbate? Hai sa fim seriosi, ca sunt foarte putini cei care baga bani in masini ca sa le mentina in stare tehnica aproape perfecta.

O spun din perspectiva omului care stie ce inseamna marca premium si ca totusi te costa sa o tii ca la carte. Eu unul nu mai cumpar masini noi, pt ca am alte prioritati si desi imi permit, consider ca deprecierea este enorma. Si cu cat masina a costat mai mult de noua, cu atat deprecierea este mai mare. Mai ales in primii 4-5 ani.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai se pare ca unii ar da, cand vine vorba de teorie. In practica, daca unul din colegii de mai sus ar avea 30 k, nu as fi asa convins ca ar da atatia bani pe un e9x de 4 ani vechime. Vad ca sunt luat la misto, insa sa nu uitam faptul ca cei care cumpara masini noi sunt 95% din tarile civilizate unde sunt venituri pe masura si dobanzi infime, ex Germania, piata cea mai mare. In Ro unii ca noi cei care cumparam masini sh avem alta mentalitate si poate unii dintre noi alte prioritati.

Eu ma amuz cand citesc " 20 k euro nu e o depreciere mare in 5 ani"", in tara in care 90% dintre posesorii de marci premium se calicesc sa faca o intretinere si o servisare cu piese oem de ex. Cate dintre masinile de pe forumurile monomarca, ale asa zisilor pasionati, nu sunt decat niste cazane sinistre spoite pe afara si cu piese imaginare schimbate? Hai sa fim seriosi, ca sunt foarte putini cei care baga bani in masini ca sa le mentina in stare tehnica aproape perfecta.

O spun din perspectiva omului care stie ce inseamna marca premium si ca totusi te costa sa o tii ca la carte. Eu unul nu mai cumpar masini noi, pt ca am alte prioritati si desi imi permit, consider ca deprecierea este enorma. Si cu cat masina a costat mai mult de noua, cu atat deprecierea este mai mare. Mai ales in primii 4-5 ani.

Ai perfecta dreptate, dar ajungi la un anumit puct la o anuita varsta in care ai familie, casa sau mai multe si un cont frumusel. Castigi pe an incat sa iti permiti masina pe care ti-o doresti, iar atunci nu te mai gandesti tu ca se devalorizeaza. Iti iei o masina noua, mergi cu ea 4-5 ani dupa care o duci la reprezentanta si pleci cu alta noua. Nu mai stai sa iti bati capul cu vanzarea ei si toate cele. Aceasta afirmatie e putn valabila la noi in tara.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai se pare ca unii ar da, cand vine vorba de teorie. In practica, daca unul din colegii de mai sus ar avea 30 k, nu as fi asa convins ca ar da atatia bani pe un e9x de 4 ani vechime. Vad ca sunt luat la misto, insa sa nu uitam faptul ca cei care cumpara masini noi sunt 95% din tarile civilizate unde sunt venituri pe masura si dobanzi infime, ex Germania, piata cea mai mare. In Ro unii ca noi cei care cumparam masini sh avem alta mentalitate si poate unii dintre noi alte prioritati.

Eu ma amuz cand citesc " 20 k euro nu e o depreciere mare in 5 ani"", in tara in care 90% dintre posesorii de marci premium se calicesc sa faca o intretinere si o servisare cu piese oem de ex. Cate dintre masinile de pe forumurile monomarca, ale asa zisilor pasionati, nu sunt decat niste cazane sinistre spoite pe afara si cu piese imaginare schimbate? Hai sa fim seriosi, ca sunt foarte putini cei care baga bani in masini ca sa le mentina in stare tehnica aproape perfecta.

O spun din perspectiva omului care stie ce inseamna marca premium si ca totusi te costa sa o tii ca la carte. Eu unul nu mai cumpar masini noi, pt ca am alte prioritati si desi imi permit, consider ca deprecierea este enorma. Si cu cat masina a costat mai mult de noua, cu atat deprecierea este mai mare. Mai ales in primii 4-5 ani.

 

Daca nu ar mai cumpara nimeni masini noi tu nu ai mai avea cum sa cumperi masini SH. Recent am un prieten care a dat 22.000 de euro pe un e92 320i 2012 corect echipat doar ca avea 50.000 de km. Aratam cu degetul catre samsari dar pana la urma noi ca romani cu totii suntem niste samsari. O masina buna costa iar cine are bani si vrea sa schimbe modelul nu isi va mai bate capul cu toti meltenii care vin sa traga in jos la pret ca altceva mai bun nu au de facut, direct buy-back si la revedere. Si uite asa or sa ramana doar cazanele la vanzare iar cine le va lua, va ajunge la concluzia ca Bmw este o masina proasta. Sunt cateva exemple chiar si pe aici de useri care trageau melteneste la pret in jos gen: dai 8000 pe 320d e92...

Edited by AlexChris
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai se pare ca unii ar da, cand vine vorba de teorie. In practica, daca unul din colegii de mai sus ar avea 30 k, nu as fi asa convins ca ar da atatia bani pe un e9x de 4 ani vechime. Vad ca sunt luat la misto, insa sa nu uitam faptul ca cei care cumpara masini noi sunt 95% din tarile civilizate unde sunt venituri pe masura si dobanzi infime, ex Germania, piata cea mai mare. In Ro unii ca noi cei care cumparam masini sh avem alta mentalitate si poate unii dintre noi alte prioritati.

Eu ma amuz cand citesc " 20 k euro nu e o depreciere mare in 5 ani"", in tara in care 90% dintre posesorii de marci premium se calicesc sa faca o intretinere si o servisare cu piese oem de ex. Cate dintre masinile de pe forumurile monomarca, ale asa zisilor pasionati, nu sunt decat niste cazane sinistre spoite pe afara si cu piese imaginare schimbate? Hai sa fim seriosi, ca sunt foarte putini cei care baga bani in masini ca sa le mentina in stare tehnica aproape perfecta.

O spun din perspectiva omului care stie ce inseamna marca premium si ca totusi te costa sa o tii ca la carte. Eu unul nu mai cumpar masini noi, pt ca am alte prioritati si desi imi permit, consider ca deprecierea este enorma. Si cu cat masina a costat mai mult de noua, cu atat deprecierea este mai mare. Mai ales in primii 4-5 ani.

 

 

In primul rand are dreptate colegul care ti-a spus ca daca n-ar mai cumpara nimeni masini noi, n-ai mai avea de unde sa cumperi tu SH.

In ceea ce priveste oamenii de pe forum, eu te asigur ca f multi isi intretin masina ca la carte, chiar daca nu cu piese OE ci AM, dar intretinerile sunt de cele mai multe ori corespunzatoare.

Ca vii tu, user din mai 2015 si zici ca nu e asa, eu unul iti zic ca am vazut aici f multe masini intretinute. Exceptiile sunt cei care intra pe forum din greseala, ca au o problema la masina. Atat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Care e marea afacere la 335-ul ala de 30 mii euro, ca are 70k km? scuze, 70k daca sunt reali. Ca o iei de la Gigi, nu de la dealer. Si n-ai garantie. Si nu traiesti in Germania sa platesti salariul pe cateva luni, traiesti in Romania si platesti jumatate de casa pe ea :) si n-ai autobahn sa o alergi. Si n-ai asigurari sa te despagubeasca in caz de ceva. Si nu e ca si cum ar fi vreo frumusete timeless, cine are bani de F nu se mai uita in veci la e90, cum sunt acum nebuni care cauta e30/e36/e39 etc.
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu e nici o afacere 335i LCI DKG la 30k euro asta e clar , este doar o masina interesanta si destul de rara in configuratia respectiva

 

este chiar sensibil mai scump decat pe mobile.de

Anuntul suna cam asa: Proprietar de noua, vand masina respectiva. Tot istoricul cunoscut si toate piesele originale.

 

Acum trebuie sa intelegem ca e greu sa pierzi in jur de 20-30 000 la o masina. Atunci cand o cumperi noua trebuie sa iei in calcul si varianta asta. Trebuie sa dispui de suficiente resurse financiare incat sa nu te intereseze ca ai pierdut asa mult (Asa mult pentru noi).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.