Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

da dar daca omul mschimba cartea va fi primul dar nu va aparea ca si cum are masina din 2005/2006 ci va fi primul proprietar cu data de 2015.

acestea sunt datele masinii de pe olx la 8400:

 

Vehicle Identification Number WBAPA31020WC01276

Type PA31

Model X3 2.0i - EUR

Development Code E83

Chassis GEFZG

Steering LL

Doors 5

Engine N46

Displacement 2.00

Power 110

Drivetrain ALLR

Transmission MECH

Color Flamencorot Metallic - 470

Upholstery Stoff Adventure/anthrazit - ACAT

Production Plant GRAZ

Production Date 2006-01-23

Options

302 Alarm System Alarmanlage

386 Roof Rail Dachreling

428 Warning Triangle Warndreieck

441 Smokers Package Raucherpaket

520 Foglights Nebelscheinwerfer

534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik

662 Radio Bmw Business Cd Radio Bmw Business Cd

785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten

8SW External Skin Prot. For Transport. Transportschutz Aussenhaut

853 Language Version English Sprachversion Englisch

863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa

880 English / On-board Documentation Englisch / Bordliteratur

Edited by cosmin1012
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Caut de ceva vreme un e46 318i, din 2003-2004, si intr-un final tot asupra acestei masini m-am oprit:

http://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-318-ID7GffvT.html

 

Ce parere aveti? Maine vreau sa vorbesc cu proprietarul, sa-i cer si VIN-ul. Chiar n-as vrea sa bat drumul pana in Barlad degeaba.

 

Am vazut o multime de masini, in special pe olx, insa la fiecare lipsea ceva.

Edited by De-MaRcOnE
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Primul meu post pe acest forum, asadar, salutare la toata lumea!!

Doresc sa achizitionez un e90, ce parere aveti despre http://olx.ro/oferta/bmw-320-ID4OptM.html#d076d3ed46 ?

 

Multumesc!

 

Fa o verificare amanuntita la problema cu turbina. El zice a e facuta, dar trebuie verificat asta amanuntit. Si ii lipseste xenonul si niste jante, deci poti sa mai negociezi la pret.

Link to comment
Share on other sites

Fa o verificare amanuntita la problema cu turbina. El zice a e facuta, dar trebuie verificat asta amanuntit. Si ii lipseste xenonul si niste jante, deci poti sa mai negociezi la pret.

 

Testul la reprezentanta e suficient? Intr-o oarecare masura, ne-am inteles la 6500e. Mult/putin? Sa ma astept la probleme cu distributia?

Edited by hon
Link to comment
Share on other sites

E90 nfl 320d are m47 fara probleme la distributie.

 

Ok, insa nu ai raspuns la intrebarea mea. Sau sa inteleg ca ce ai specificat tu e singurul model e90 care nu ar avea probleme la distributie? Sunt nou pe aceasta marca, incerc sa ma documentez cat mai mult in timp relativ scurt.

Link to comment
Share on other sites

pai cea de suceava cu cea de 5000 eur sunt aceeasi masina, inca cea de pe autovit are volanul uzat sus, capacul stergatorului de pe haion este prezent, si in omul este primul pe cartea de identitate

 

 

am citit topicul si intr-adevar vad de ce era la vanzare la 5000 de eur, unde as putea sa verific cu simt de raspundere masina?

 

+am vazut acum la cea de 5000 de eur farul soferului este sablat

 

 

Ce ma bucur de micul meu fanclub :D

 

Cosmine, VIN de la X3 care a fost la mine, visiniu cu numere de SV - WBAPA31080WC00178

Din cate stiu, de la mine a plecat in Valcea(cu o mica pierdere de partea mea) si de aici a luat calea inmatricularilor pe BG. Mai departe, cere-i VIN. Daca e acelasi VIN - e clar.

Ca idee, au fost un lot de X3 chele la promotie prin RO la sfarsitul lui 2005 inceputul lui 2006. Atentie, atunci nu se platea taxa de mediu, timbru sau de poluare.

Ca sfat de fost posesor de X3 2,0i recomand sa te reorientezi, masina mai puturoasa ca asta mai rar. 2,0d se comporta la fel de lent cu Xdrive. Nu moi vorbesc de eficienta in teren usor accidentat care e sub orice critica. Deja nu se justifica sa treci la motoare de 3,0 ca iei originalul, X5, cu toate ca si asta e slabut.

Succes!

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ok, insa nu ai raspuns la intrebarea mea. Sau sa inteleg ca ce ai specificat tu e singurul model e90 care nu ar avea probleme la distributie? Sunt nou pe aceasta marca, incerc sa ma documentez cat mai mult in timp relativ scurt.

E90 2.0d fara facelift (nfl) are pana prin 2007 motor M47. Acesta nu are probleme la distributie.

E90 2.0d fara facelift (nfl) incepand cu 2007 si toate cu facelift (LCI) au motorul N47 care are probleme la distributie.

Link to comment
Share on other sites

Ce ma bucur de micul meu fanclub :D

 

Cosmine, VIN de la X3 care a fost la mine, visiniu cu numere de SV - WBAPA31080WC00178

Din cate stiu, de la mine a plecat in Valcea(cu o mica pierdere de partea mea) si de aici a luat calea inmatricularilor pe BG. Mai departe, cere-i VIN. Daca e acelasi VIN - e clar.

Ca idee, au fost un lot de X3 chele la promotie prin RO la sfarsitul lui 2005 inceputul lui 2006. Atentie, atunci nu se platea taxa de mediu, timbru sau de poluare.

Ca sfat de fost posesor de X3 2,0i recomand sa te reorientezi, masina mai puturoasa ca asta mai rar. 2,0d se comporta la fel de lent cu Xdrive. Nu moi vorbesc de eficienta in teren usor accidentat care e sub orice critica. Deja nu se justifica sa treci la motoare de 3,0 ca iei originalul, X5, cu toate ca si asta e slabut.

Succes!

 

Salut DB77AAA, mersi de info, nu este aceeasi masina din fericire. Eu am facut pana acum test cu un E83 LCI 18d de 143 de cai si mi s-a parut decent pentru masina. Nu sunt interesat sa alerge pe autostrada, nici sa fac offroad cu ea, doar sa pot merge linistit pe drumuri mai "forestiere". Intr-adevar 3.0 nu mi-as lua din prima impozitului urias, prefer cu diferenta de bani de impozit intre 2.0 si 3.0 sa fac o excursie de cateva zile cu sotia. Nu sunt atat de mult interesat la aceasta masina de dinamica ei cat sunt de siguranta si calitate. As putea sa te mai intreb ce bube avea masina ta si la ce sa ma uit cu atentie daca as lua-o? Multumesc si numai bine!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutari posesori de BMW,

 

De ceva vreme, ma bate gandul sa imi cumpar un e90 insa cum experienta mea in materie de masini SH este nula mi-am luat inima'n dinti si am hotarat sa postez aici,poate poate o sa o sa obtin cateva lamuriri..

 

Bugetul meu este de maxim 8000€. Modelele pe care le-am vazut pe autovit mi-au atras foarte repede atentia insa dupa niste cautari mai amanuntie pe net, am realizat ca aparentele po fi inselatoare. Acum, as avea cateva intrebari:

 

1.Merita sa imi cumpar un e90,model din 2005-2006-2007?

2.in banii astia credeti ca am vreo sansa sa gasesc ceva bun[fara accident / nu cu prea multi km dati inapoi / etc]?

3.La ce ar trebui sa fiu atent atunci cand caut modelul acesta,de ce aspecte sa ma feresc [tip de motor cu probleme,etc]?

 

In final,as dori sa adaug cateva anunturi care mi-au captat atentia, in speranta ca experienta voastra in domeniu nu va lasa sa fiti inselati atat de usor de aparente precum poate fi un nestiutor ca mine

 

http://autovit.ro/an...html#02bfa517f0

 

http://autovit.ro/an...8-ID7GfhcT.html

 

http://autovit.ro/an...8-ID7GeUYX.html

 

http://autovit.ro/an...html#3dc10fa315

 

Multumesc anticipat si sper sa nu sariti cu gura pe mine daca am zis ceva gresit =]

 

O zi faina tuturor,

Adrian.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ce inseamna la tine cu putini km?!

fara accident poti gasi (ma refer fara accident major, nu asa o bara, o aripa) dar daca ai pretentii de sub 150.000 reali aproape imposibil.

 

In nici un caz nu am pretentii atat de exagerate, insa, 200k km, si sa stiu ca sunt reali si ca a fost intretinuta masina, o cumpar cu inima impacata =]r

Link to comment
Share on other sites

E90 2.0d fara facelift (nfl) are pana prin 2007 motor M47. Acesta nu are probleme la distributie.

E90 2.0d fara facelift (nfl) incepand cu 2007 si toate cu facelift (LCI) au motorul N47 care are probleme la distributie.

 

Multumesc pentru detalii. Deci, indiferent ca vorbim de 318d sau 320d, pana in 2006 inclusiv, au motor m47. Corect?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru detalii. Deci, indiferent ca vorbim de 318d sau 320d, pana in 2006 inclusiv, au motor m47. Corect?

N47 a fost introdus pe NFL incepand cu 03.2007, mai precis variantele de 177cp-320d si 143cp-318d.

E90 cu motoare M47 sunt 320d-163cp si 318d-122cp.

 

* Exista si 320d - 163cp cu N47, si anume varianta ED (EfficientDynamics), introdusa dupa 09.2009, dar e usor de recunoscut, fiind facelift.

 

In speranta ca ti-am clarificat nelamurirea, succes! thumbsup.png

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.