Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

pai nu te opreste nimeni sa mergi, problema e ca nu prea apare la toate reprezentantele acelasi istoric, cine a mai fost intr-o reprezentanta stie acest lucru, eu am fosat la "otopeni" si nu corespundea cu ce era la "baneasa", noroc cu "cunostintele", in plus samsarul ca sa-si vanda marfa, ascunde anumite "detalii" sperand ca tu odata ce ai dat banii la reprezentanta, bani care nu sunt putini, sa "treci" anumite chestii, evident "incurajat" si de maiestria in vorbe a samsarului si de faptul ca la o eventuala verificare a altei masini sa trebuiasca sa scoti din nou banii din buzunar...si iar...si iar...

 

 

cartile de service ale samsarilor sunt facute majoritatea pe capota, in targ, ele avand de fiecare data acelasi scris, aceleasi caractere si acelasi pix, de stampile nu mai vorbesc...

a!...si apropo...e "originala", nu "originara" :thumbsup:

 

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

pai nu te opreste nimeni sa mergi, problema e ca nu prea apare la toate reprezentantele acelasi istoric, cine a mai fost intr-o reprezentanta stie acest lucru, eu am fosat la "otopeni" si nu corespundea cu ce era la "baneasa", noroc cu "cunostintele", in plus samsarul ca sa-si vanda marfa, ascunde anumite "detalii" sperand ca tu odata ce ai dat banii la reprezentanta, bani care nu sunt putini, sa "treci" anumite chestii, evident "incurajat" si de maiestria in vorbe a samsarului si de faptul ca la o eventuala verificare a altei masini sa trebuiasca sa scoti din nou banii din buzunar...si iar...si iar...

 

 

cartile de service ale samsarilor sunt facute majoritatea pe capota, in targ, ele avand de fiecare data acelasi scris, aceleasi caractere si acelasi pix, de stampile nu mai vorbesc...

a!...si apropo...e "originala", nu "originara" :thumbsup:

 

vezi ca e "apropos" si nu "apropo" si nici cartile alea nu se fac in targ cum crezi tu. sunt alte locuri ...:purple:

Link to comment
Share on other sites

vezi ca e "apropos" si nu "apropo" si nici cartile alea nu se fac in targ cum crezi tu. sunt alte locuri ...:purple:

daca taceai filozof erai :goodjob:

 

 

lectura placuta :thumbsup:

 

http://dexonline.ro/definitie/apropo

 

...iar cartile stiu, se mai fac si la Arad, chiar si in Germania...

Edited by vip72
Link to comment
Share on other sites

vezi tu razvane, teoria e una practica alta, e cam ca aia cu mosneguta care face 40k km in 5 ani. Eu mai bine iau de la cineva de incredere decat test la tata serviceurilor.

ok :rolleyes: ..ideea pe care am vrut eu sa o scot in evidenta este ca masina vinde, nu samsarul..daca masina e in regula, se poate verifica si se vinde imediat. daca e cazan, o sa fie vanduta la pret de cazan si o sa fie cumparata cel mai probabil de vreun rupt in cur..

p.s. ca veni vorba de rupt in cur, ieri la benzinarie, dupa ce am alimentat, am tras masina intr-o parte sa ii completez lichidul de parbriz. In stanga mea, un nene cu un e60 520i, facea acelasi lucru...CU SAMPON DE URZICI SI APA PLATA LA 5L :hyper:

Link to comment
Share on other sites

pai nu te opreste nimeni sa mergi, problema e ca nu prea apare la toate reprezentantele acelasi istoric, cine a mai fost intr-o reprezentanta stie acest lucru, eu am fosat la "otopeni" si nu corespundea cu ce era la "baneasa", noroc cu "cunostintele", in plus samsarul ca sa-si vanda marfa, ascunde anumite "detalii" sperand ca tu odata ce ai dat banii la reprezentanta, bani care nu sunt putini, sa "treci" anumite chestii, evident "incurajat" si de maiestria in vorbe a samsarului si de faptul ca la o eventuala verificare a altei masini sa trebuiasca sa scoti din nou banii din buzunar...si iar...si iar...

 

 

cartile de service ale samsarilor sunt facute majoritatea pe capota, in targ, ele avand de fiecare data acelasi scris, aceleasi caractere si acelasi pix, de stampile nu mai vorbesc...

a!...si apropo...e "originala", nu "originara" :thumbsup:

 

Tu vorbesti serios? Cum sa nu corespunda. Nu exista ca nu apare istoricul. Daca masina a efectuat reviziile in reteaua de service-uri BMW (indiferent ca la noi in tara, in Germania sau in alta parte) baza de date este comuna. Poate vrei sa spui ca nu vor sa spuna si ca isi bat joc. Asta este cu totul si cu totul altceva, dar dupa cum ai spus si tu, daca a ai ceva "cunostinte" vei afla cu siguranta cand, unde si la cati km au fost facute reviziile respective.

Edited by Schumi
Link to comment
Share on other sites

Tu vorbesti serios? Cum sa nu corespunda. Nu exista ca nu apare istoricul. Daca masina a efectuat reviziile in reteaua de service-uri BMW (indiferent ca la noi in tara, in Germania sau in alta parte) baza de date este comuna. Poate vrei sa spui ca nu vor sa spuna si ca isi bat joc. Asta este cu totul si cu totul altceva, dar dupa cum ai spus si tu, daca a ai ceva "cunostinte" vei afla cu siguranta cand, unde si la cati km au fost facute reviziile respective.

Vorbesc foarte serios...asa am zis si eu, dar se pare ca in Romania nu-si actualizeaza baza de date intre ei, sau nu stiu care e treaba, sau pur si simplu aia de la Otopeni sunt praf...@Miceagsm poate confirma spusele mele :thumbsup: ...iti dau exemplu o masina care aparea la Baneasa cu intrare in service la un nr. apropiat de km pe care-i avea in bord, iar la Otopeni, nu...aparea altceva, iar la Constanta, sa zicem, era pe-aproape

Link to comment
Share on other sites

Si eu vroiam sa spun ca poti lua cazan si cu mama verificarii la tata servisului... de aia ma incred mai bine in cunostinte cand cumpar masina.

 

Sa fim seriosi..orice poate fi verificat la o masina, ce cazan poti sa iei cand absolul tot poate fi verificat? Acuma depinde si ce intelegi tu prin cazan, pt mine cazan e o masina care necesita mai mult de 25% din valoarea ei pentru reparatii. O masina de 10.000e in care trebuie bagati 1000e, nu mi se pare a fi deloc un cazan :rolleyes:

 

http://www.autoscout24.de/details.aspx?smid=Co-SM-TL-S&id=bjfcooaeeqmq

 

ce ziceti de masina aceasta.? stiu e veche consuma mult etc .etc.

 

da am nevoe sa-mi fac un tun vechi :thumbsup: , ca astea tin.

 

simpatica..nu se compara cu cel albastru pe care l-ai aratat data trecuta, dar merge :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

mai frumoase celelalte pe care le gasisei inainte, e drept, erau si mai scumpe, asta parca nu pare atat de curata pe cum ar trebui sa fie la 165k km plus ca parcul pare a fi al unui turc, service book-ul e doar pana la 137k, navi e defect, e putin cam dubioasa... Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Vorbesc foarte serios...asa am zis si eu, dar se pare ca in Romania nu-si actualizeaza baza de date intre ei, sau nu stiu care e treaba, sau pur si simplu aia de la Otopeni sunt praf...@Miceagsm poate confirma spusele mele :thumbsup: ...iti dau exemplu o masina care aparea la Baneasa cu intrare in service la un nr. apropiat de km pe care-i avea in bord, iar la Otopeni, nu...aparea altceva, iar la Constanta, sa zicem, era pe-aproape

Si nu e singura masina la care am patit asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca erai mult mai frumoase si etc. Am gasit un 535i ft bine intretinut, am negociat cu el pana la 7400 e si langa Munchen ca sa nu umblu prin toata germania degeaba.

 

Dar mi-e foarte greu sa ma despart de 7400 euro + cel putin 1000 euro drumu si inca 500 inmatriculatu .....ca apoi de acolo sa inceapa adevarata distractie.

 

ideea e ca tre sa pornesc de la o masina de baza in stare tehnica exceptionala ca sa pot face modificari.ceea ce este foarte greu de realizat o balanta buget-calitate-performante.

 

535i si 540i sunt foarte ieftine pentru ca sunt motoare care nu le doreste mai nimeni.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

pai e de ajuns sa fie un motor tras si o turbina care pot iesi bine la teste dar daca te lasa pana intr un an e deja cazan, sunt 25%

 

Daca pornesti de la premiza ca piesele cu probleme ies bine la teste..atunci e clar, orice masina e cazan :rolleyes: . Turbina si-o asuma orice cumparator ca risc atunci cand cumpara o masina sh (cu turbina evident), poate pica la 30.000km sau la 500.000km sau deloc..

 

Stiu ca erai mult mai frumoase si etc. Am gasit un 535i ft bine intretinut, am negociat cu el pana la 7400 e si langa Munchen ca sa nu umblu prin toata germania degeaba.

 

Dar mi-e foarte greu sa ma despart de 7400 euro + cel putin 1000 euro drumu si inca 500 inmatriculatu .....ca apoi de acolo sa inceapa adevarata distractie.

 

ideea e ca tre sa pornesc de la o masina de baza in stare tehnica exceptionala ca sa pot face modificari.ceea ce este foarte greu de realizat o balanta buget-calitate-performante.

 

535i si 540i sunt foarte ieftine pentru ca sunt motoare care nu le doreste mai nimeni.

 

Daca masina in cauza are cartea service in regula, starea estetica+tehnica decenta ar merita..totusi cumperi o masina batranica deja, anumite probleme o sa apara inevitabil, in functie de cat de "norocos" esti :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Nu as fi asa de sigur. In conditiile in care nu ai prea platit ratele,firma ti-o poate lua oricand.

 

O masina cu leasing neterminat este mult mai slab cotata decat una fair .

 

Dc? pentru ca esti fortat sa platesti un moft care nu ti l-ai permis din prima cu banu jos.si tu ca si cumparator esti dezavantajat platind TVAu .

Link to comment
Share on other sites

Da, insa probabil stii si ce se intampla cu ele pe la leasing inainte de a fi vandute. Gheorghe ii vinde o bucata de piele..altu ia nuca de la schimbator, unu ii mai da o zgarietura de ciuda..s.a.m.d
Link to comment
Share on other sites

Adica 17.000 euro pe un RS4 :))) Dream on..

 

+1..daca se vede cu morcovul indesat chiar asa adanc o lasa la 25.000E cu totul si sigur o da. Sa fim seriosi, masina e geniala si merita toti banii, nu e vina ei ca a nimerit pe mainile unui "bizniz" man de mare succes care acum a ramas fara capital :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

vezi tu razvane, teoria e una practica alta, e cam ca aia cu mosneguta care face 40k km in 5 ani. Eu mai bine iau de la cineva de incredere decat test la tata serviceurilor.

 

Teoria asta, din pacate, tine si trebuie aplicata :) Eu daca ma duc acum cu masina-n targ cu 190 000 km, nu se uita nici dracu la ea :) Si-atunci, nu trebuie sa le dai ce vor ?:)

 

Se poate verifica masina, daca este sau nu cum scrie acolo. Nu vad care ar fi problema sa cumpere de la samsar. Cred ca 80-90% din masinile de pe internet sunt la parcuri auto sau samsari.

 

 

Exact, nu stiu de ce toti condamna din start un "samsar". Conform dex, e un termen ok. :) Sunt samsari buni, baieti de treaba, corecti (rar, f rar, dar sunt) si samsari "rai" :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.