Jump to content

SFAT ACHIZITIONARE MOTOR


Alex_wly

Recommended Posts

de 250 e de copii sau de fete, n-ai ce sa faci cu ea, si de 600 o sa te plictisesti in max 1 an.

da-mi mai multe date despre cbr 600 f4i....as putea sa caut pe google dar vreau sa imi spui ce sti tu despre ea....cam la ca an de fab sa ma orientez si ce preturi au?valabil pt toti cei care stiu modelul.oricum maine platesc scoala si am timp sa ma decid pana iau "cartonasul"

 

 

din cate am citit si m-am sfatuit cu prieteni impatimiti ale motoarelor, stiu ca honda cbr 600 F3 sau F4 e foarte buna pt incepatori, buna in sensul de manevrabila , iti iarta multe greseli, comoda pozitia de condus, nu stai in maini ca la Gsx-r sau R6.

 

ca si an normal cat mai noua, ca pret tot cam pe acolo, uite si tu pe situ asta , iti pun cateva link-uri

 

http://www.alfamotors.ro/magazin/product.php?id_product=460

 

http://www.alfamotors.ro/magazin/product.php?id_product=483

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...001-281517.html

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...999-298797.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce "motociclisti" au spus ca un CBR 600 e pt incepatori, insa eu tind sa cred ca nu e chiar asa! E totusi o SS, nu?

Dupa multe cercetari si discutii, chiar si cu cei de la scoala...modelele maxime pt incepatori sunt FZ6, GSR600, ER6, Hornet-ul .... Daca vrei o SS pt un incepator, atunci Kawa Ninja 250 isi face toti banii .... chiar si noua !

 

Ma rog, acum unii mai spun ca daca esti cuminte poti sa mergi pe o Busa ca incepator...Oare?!?

 

PS: daca vrei sfaturi, realiste, intra pe motociclism.ro si vezi acolo la coltul incepatorului ce recomanda cei mai avansati! Bafta!

Link to comment
Share on other sites

ciupanezu, am avut toate modelele de fireblade, cel mai mult mi-a placut 954rr, dar si 929 e ok. daca vrei plimbari lungi, sincer, recomand vfr800, si daca ai bani sa-ti cumper modelul cu abs, te-ai scos, bijuterie. acum merg cu un zx9r din 2003, ultimul model, si imi iau si un gs1200 adventure pt alte plimbari.... alege motorul dupa ce vrei sa faci cu el si nu in ultimul rand, alege-o ca si prietena, vezi sa fiti compatibili..... marime, preferinte etc

 

M-am urcat pe 929 şi mă simţeam mai confortabil decât pe R1 din 2003.

 

VFR ĂŽmi place foarte mult ca design, ĂŽnsă nu am atât de mulţi bani pentru motocicletă.

Vreau să dau ĂŽn jur de 3000-3500 € pe motocicletă şi ĂŽncă 1500 € pentru echipament.

 

Nu stiu ce "motociclisti" au spus ca un CBR 600 e pt incepatori, insa eu tind sa cred ca nu e chiar asa! E totusi o SS, nu?

Dupa multe cercetari si discutii, chiar si cu cei de la scoala...modelele maxime pt incepatori sunt FZ6, GSR600, ER6, Hornet-ul .... Daca vrei o SS pt un incepator, atunci Kawa Ninja 250 isi face toti banii .... chiar si noua !

 

Ma rog, acum unii mai spun ca daca esti cuminte poti sa mergi pe o Busa ca incepator...Oare?!?

 

PS: daca vrei sfaturi, realiste, intra pe motociclism.ro si vezi acolo la coltul incepatorului ce recomanda cei mai avansati! Bafta!

 

CBR 600 nu e atât de puternică ĂŽncât să doreşti să o păstrezi prea multă vreme, te obişnuieşti repede cu ea.

 

Eu nu prea sunt de acord cu ideile astea generalizate.

Nu au toţi incepătorii aceeaşi ĂŽnzestrare, aceeaşi ĂŽnţelegere a dinamicii motocicletei şi cu siguranţă nici aceeaşi mentalitate.

 

Motocicletă mai mică de 600 nu mi-aş lua nici mort, e o risipă de bani.

O iau şi mă plictisesc de ea ĂŽn 2 luni şi apoi stau cu ea să o vând.

Iar dacă iei aşa ceva nouă, arunci banii pe fereastră.

 

P.S: Motociclism.ro este un fel de 4tuning, plin de smardoi de internet şi de diverşi ninja imaginari care vorbesc de parcă sunt Valentino Rossi.

Sunt şi câţiva oameni ok, dar majoritatea nu prea.

E plin de topicuri ĂŽn care diverşi frustraţi complexaţi spun că şoferii, numiţi de ei "conservari" vor să-i ucidă pe străzi, iar 90% dintre ei povestesc cum se dau ei jos ca nişte ninja şi aplică rapid corecţii, de parcă atunci când devii motociclist ĂŽţi mai creşte un testicul şi ĂŽţi creşte şi un fizic de Rambo.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

As spune ca motociclism.ro e un fel de BMWclub. Adica, cand intri prima data te doare ochii. Apoi te obisnuiesti si filtrezi cea ce te intereseaza pe tine.

Interesant pentru incepatori e sectiunea de accidente. Sa citesti doar primul pagina din topic-uri acolo ca apoi oricum lumea sa repete.

Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa fie maxim 2000 de euro motorul si sa fie sport.

 

Kawasaki Z750 arata foarte bine dar nu am banii necesari pt ea.

 

 

de max 2000 nush ce ai putea sa-ti iei poate un cbr F3, gandestete si la echipament, unul decent de duce min 1000E (o casca , manusi , o geaca)

Link to comment
Share on other sites

E plin de topicuri ĂŽn care diverşi frustraţi complexaţi spun că şoferii, numiţi de ei "conservari" vor să-i ucidă pe străzi, iar 90% dintre ei povestesc cum se dau ei jos ca nişte ninja şi aplică rapid corecţii, de parcă atunci când devii motociclist ĂŽţi mai creşte un testicul şi ĂŽţi creşte şi un fizic de Rambo.

Ciupa, din pacate majoritatea au dreptate...de fiecare data cand merg cu scutericiul, intalnesc cel putin 2-3 cretini de soferi care:

- imi taie calea in scurt cand ma depasesc,

- imi inchid culoarul cand ma strecor ...

- ma depasesc la 20 cm de mine, nelasandu-mi spatiu de manevre in caz ca intalnesc vreo groapa etc...

- daca ii depasesc pe banda 2 ( de obicei eu merg cu 65 km/h constant), imediat incep sa accelereze fortandu-ma sa franez si sa ma bag la loc ...

 

Ba chiar ieri m-a injurat unul si mi-a promis ca ma impusca daca ajung prin comuna lui, ...de ce? Pt ca ma strecuram usurel printre masini (max 5km/h), iar el statea in trafic ofticat...si ca vezi domne eu nu am voie sa depasesc masini si sa circul pe banda 2 :twoup: !!!

 

PS: Mentionez ca nu sunt vitezist, nici nu am cu ce si circul foarte atent. Totodata am intalnit si multi soferi care au bun simt fata de cei pe doua roti, iar numarul lor pare sa creasca simtitor...!

 

 

ON: si eu recomand tot una de 600, ca sa apuci sa o tii mai mult timp macar...ideea e sa fie model mai nou si in stare buna...mai ales cele SS tind asa fie foarte alergate...asa ca ai grija...

lipsa de experienta cumulata cu o SS cu probleme de ciclistica sau mecanica...pot cauza bubite dureroase... :)

Edited by tiberiuenache
Link to comment
Share on other sites

Ciupa, din pacate majoritatea au dreptate...de fiecare data cand merg cu scutericiul, intalnesc cel putin 2-3 cretini de soferi care:

- imi taie calea in scurt cand ma depasesc,

- imi inchid culoarul cand ma strecor ...

- ma depasesc la 20 cm de mine, nelasandu-mi spatiu de manevre in caz ca intalnesc vreo groapa etc...

- daca ii depasesc pe banda 2 ( de obicei eu merg cu 65 km/h constant), imediat incep sa accelereze fortandu-ma sa franez si sa ma bag la loc ...

Eu nu cred cĂŁ majoritatea au dreptate.

Eu pĂŁĂžesc asta Âşi cu maÂşina, aÂşa cĂŁ nu e vorba de rĂŁutate, este vorba de neatenĂžie, stres, nervi Âşi uneori prostie.

Nici când merg cu maºina nu mã vãd foarte mulÞi, acesta este riscul de a circula pe un drum public.

 

Ba chiar ieri m-a injurat unul si mi-a promis ca ma impusca daca ajung prin comuna lui, ...de ce? Pt ca ma strecuram usurel printre masini (max 5km/h), iar el statea in trafic ofticat...si ca vezi domne eu nu am voie sa depasesc masini si sa circul pe banda 2 :twoup: !!!

 

PS: Mentionez ca nu sunt vitezist, nici nu am cu ce si circul foarte atent. Totodata am intalnit si multi soferi care au bun simt fata de cei pe doua roti, iar numarul lor pare sa creasca simtitor...!

ĂĂži dai seama cĂŁ asta nu demonstreazĂŁ nimic.

ExistĂŁ oameni Âşi oameni.

ªoferi idioÞi, motocicliºti idioÞi, cocalari infecÞi peste tot, dar ºi unii oameni de calitate, atât ºoferi cât ºi motocicliºti.

 

 

ON: si eu recomand tot una de 600, ca sa apuci sa o tii mai mult timp macar...ideea e sa fie model mai nou si in stare buna...mai ales cele SS tind asa fie foarte alergate...asa ca ai grija...

lipsa de experienta cumulata cu o SS cu probleme de ciclistica sau mecanica...pot cauza bubite dureroase... :)

 

Mãcar sã caute una În stare cât mai bunã chiar dacã nu e un model nou.

E clar cã orice motocicletã a fost scãpatã, Însã e o diferenÞã Între a cumpãra una care are kit de lanÞ nou, carenele vopsite ca lumea, pneuri În stare bunã faÞã de una vopsitã cu spray-ul În 3 culori, cu pneurile la sârmã ºi cu mici probleme tehnice.

Oricum, la 2000 € mai degrabĂŁ se poate uita dupĂŁ modele mai vechi.

Link to comment
Share on other sites

Problema cu sportivele este ca find carenate, te cam ia repede valul si te trezesti ca mergi numai cu 180-200 km/h ... eu de aceea merg pe naked, sunt f bune de oras si la drum lung ma limiteaza la 130 km/h, din cauza vantului. Mai incolo voi vedea...sper ca un BMW touring ...

 

PS: Prima din lista imi place si mie, arata chiar f bine...

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme au unii in trafic.. eu nu pot sa spun ca am experiente negative cu mobra. Mai putin cu un taximetrist, care traia pe lumea lui. In rest, daca pot sa mergi cu viteza traficului sau un pic peste (aici este dezavantaj de un scuter care este limitat la o vitezea mica, ca si bicicleta), si ai un pic de respect, si esti atent, un o sa ai probleme. Eu ma strecor la semafor printre masini, dar nu turez motor, nu am toba urlatoare, nu dau in oglinzi, cnad nu mai am loc stau pe loc. Si nu m-a taiat nimeni calea, nu m-a injurat nimeni. Daca nu cauti conflict, nu dai de conflict chiar asa usor. Mersul cu bicicleta mi se pare mai periculos.

*knock on wood*

Link to comment
Share on other sites

Total de acord.

 

Eu Întotdeauna le fac loc motocicliºtilor când Îi vãd cã vin din spate când sunt oprit la semafor, Însã mã enerveazã maxim când au tupeul ºi obrãznicia de a tura motorul la 10 000 rpm pentru cã nu m-am aruncat instant Într-o parte ca sã le fac lor loc.

DacĂŁ ai bun simĂž Âşi respect, vei fi tratat la fel.

MulÞi ridicã mâna În semn de mulÞumire dupã ce-i las, mi se pare normal din moment ce nu este dreptul lor sã facã asta, este gestul meu de civilizaÞie.

Ultimul lucru pe care vreau sã-l aud când sunt În maºinã este un motor turat lângã mine, mai ales dacã au ºi tobe de melteni.

Link to comment
Share on other sites

Mie nu'mi place F4i'ul , nu stiu de ce :twoup: ! Si eu vreau la iarna alt motor ca Bandit'ul meu e deja prea vechi si puturos.

 

Oscilez intre CBR 954 RR si Kawa Z1000 sau Z750. Pe astea mi s'a pus pata de un an si ceva ! Am vazut si Hayabusa la pret OK , sunt curios cat de bune sunt .

 

La un buget de 2000 e sunt de preferat cele naked . Gasesti ani mai buni si stare mult mai buna decat o sportiva chinuita.

 

Mie personal nu'mi place motorul de la Ducati dar aspectul la Monser e superb si se incadreaza in bugetul tau .

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme au unii in trafic..

 

Eu nu am cautat niciodata conflict, urasc asta...si nici nu-i iau in seama pe toti cretinii. De obicei merg un pic peste viteza traficului sau la fel, cautand sa nu blochez pe cineva din spate, dar problemele apar in zonele cu blocaje, unde nervii sunt intinsi la maxim. Daca cineva imi face loc, il salut...si la randul meu am fost salutat cand eram cu masina...

Dar sunt si multi soferi care iti creeaza probleme, nu din greseala, ci intentionat! Ma rog, asta face parte din frumusetea Bucurestiului...si m-am obisnuit!

 

@ Ciupa: multi isi pun tobe tocmai pt a fi "observati" in trafic...uneori doar folosirea fazei lungi nu e de ajuns! Dar mai sunt si cocalari...ca deh...padure fara uscaturi...

 

@Sax: Ducati fac motoare excelente si foarte frumoase, insa detest sunetul ambreiajului uscat...

Link to comment
Share on other sites

Am tobe de fabrica si nici nu merg cu faza lunga.

Problema cu tobe urlatoare e ca oricum cel din masina le aude cand esti deja langa masina lui. Toba sau tobele sunt directionate spre spate. Nu cred ca ajuta mult. Niste claxoane bune merita cumparate insa.

Link to comment
Share on other sites

Dar sunt si multi soferi care iti creeaza probleme, nu din greseala, ci intentionat! Ma rog, asta face parte din frumusetea Bucurestiului...si m-am obisnuit!

Sunt Âşi motocicliÂşti care creeazĂŁ probleme intenĂžionat.

De exemplu, era un dobitoc ĂŽn faĂža mea pe un Kawasaki Ninja care se pusese pe rezervor Âşi ĂŽncepuse sĂŁ dea din picioare de parcĂŁ avea semi-retard.

Ce s-ar fi putut Întâmpla dacã nu pãstram distanÞa ºi idiotul se dezechilibra ºi nimerea sub roÞile mele?

 

Iar majoritatea scuteriÂştilor sunt o clasĂŁ aparte de idioĂži, ĂŽntotdeauna trec pe roÂşu, nu Ăžin cont de prioritĂŁĂži, majoritatea nici nu au permis Âşi nici nu cunosc codul rutier.

 

Ideea este cã trebuie sã avem bun simÞ indiferent cu ce mijloc de transport circulãm, iar acest lucru nu se Întâmplã Întotdeauna.

 

@Ciupa: multi isi pun tobe tocmai pt a fi "observati" in trafic...uneori doar folosirea fazei lungi nu e de ajuns! Dar mai sunt si cocalari...ca deh...padure fara uscaturi...

Nu prea cred, acesta este doar pretextul.

E mai greu sĂŁ fii observat dacĂŁ-i dai 180-200 ĂŽn oraÂş, asta-i evident.

E la fel de greu sĂŁ fii observat dacĂŁ faci slalom printre maÂşini Âşi schimbi benzile dupĂŁ cum Ăži se scoalĂŁ Ăžie cĂŁ doar eÂşti centaur pe 2 roĂži...

Faza aia cu loud pipes save lives nu are aplicabilitate realĂŁ. O maÂşinĂŁ modernĂŁ este prea bine antifonatĂŁ ca sĂŁ auzi tobele unei motociclete, mai ales dacĂŁ asculĂži Âşi muzicĂŁ.

Un claxon se aude mai bine.

 

Am vĂŁzut mulĂži motocicliÂşti de 40-50 de ani pe motociclete BMW cu tobe stock, nici unul nu pĂŁrea vreo fantasmĂŁ sau vreo fantomĂŁ.

Au ajuns la vârsta aia pentru cã au mers ponderat.

 

O vorbĂŁ mult mai potrivitĂŁ a spus-o Jay Leno.

Citez: I have seen bold riders and I have seen old riders, but I never saw bold and old riders.

Link to comment
Share on other sites

Apropo la toba sport ( foarte foarte galagiosa).....

 

Am cumparat motocicleta la 18 ani , eram clasa a 12 la liceu si de cand am luat-o facea galagie :) Am avut multe probleme din cauza ei dar atunci era altceva . Dupa 2 luni m-am pus si am scos pop niturile si am dat afara tot ce era in toba. A ramas goala !! Facea galagie de nu puteai sa stai pe ea :(

 

Mergeam cu 50 km/h si lumea credea ca am sute de km/h din cauza sunetului !!

 

Acum dupa o pauza de 2 ani de mers( stricata moto si eu plecet din tara) am pornit-o prin februarie anul asta . Dupa 10 km ma durea capul de la zgomot si ma gandem sa desfac iar toba sa o umplu ( am cumparat deja un material fonoabsorbant spacial pt tobe moto)

 

Vitoarea motocicleta ori o las cu tobele standard ori pun sport dar omologate pentru sosea .Totul depinde de varsta care o ai si de felul tau de a fi. Eu m-am linistit :twoup: :)

 

Nu ajuta deloc zgomotul produs de tobe in trafic . Ala cu masina care vrea sa faca cine stie ce manevra habar n-are ca tu vi asa de tare !! Degeba te aude . Daca ai de facut un drum mai lung si tie iti urla tobele ajungi cu la destinatie cu dureri de cap garantat .

 

Cand mergi pe motor trebuie sa te gandesti ca restul participantilor la trafic sunt cretini si imbecili . Altfel faci accident din vina lor (presupunem ca normal si esti cu capul pe umeri).

Edited by sax1987
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.