Jump to content

BMW 316


mihai1234

Recommended Posts

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur). In curand fac si eu 18 ani si ma gandeam sa'mi iau o masina, si un bmw 316 nu arata rau, si intra si in buget.

Acum, intrebarea mea, merita o astfel de masina? Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere? Consum? Intretinere? Va rog, un cunoscator sa'mi raspunda, sunt foarte interesat de un 316. Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E36-le este un model care nu va muri curand, asa ca merita... cat despre motorizarea de 1.6 eu zic ca nu te va satisface pentru mult timp si vei cauta sa o imbunatatesti (cu sanse slabe de reusita).

 

Incearca sa gasesti macar 318is sau 320i.

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur). In curand fac si eu 18 ani si ma gandeam sa'mi iau o masina, si un bmw 316 nu arata rau, si intra si in buget.

Acum, intrebarea mea, merita o astfel de masina? Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere? Consum? Intretinere? Va rog, un cunoscator sa'mi raspunda, sunt foarte interesat de un 316. Multumesc anticipat.

Incearca mai bine un 318 :twoup:

O spun ca actual proprietar de 316....

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca un BMW 316 de prin 95-96 nu este foarte scump, preturile incepand de la 1000 de euro(neinmatriculat desigur).

Cam cat este inmatricularea? Beneficiaza de depreciere?

Ai observat bine, insa la banii aia nu poti lua decat un cazan.

 

Taxa de prima inmatriculate ti-o calculezi singur aici, iar in ce priveste deprecierea, aceasta se face pentru km (declari pe proprie raspundere ca rulajul mediu anual real al autovehicolului in cauza este mai mare decat rulajul mediu anual considerat standard pentru categoria respectiva de auto vehicule - de regula peste 41000 km/an) si fara clima.

Link to comment
Share on other sites

Taxa mai exacta o calculezi aici. Cea mai intalnita depreciere care o poti face este cea legata de km si cea pt aer conditionat daca masina nu are. Exemplu : 316i din 95 taxa este 415euro cu depreciere pt km, 45001, si lipsa aer conditionat, masina incadrata la euro 2 si peste 14 ani.

Ca recomandare ar fi un 318is, dar ca si posesor de 316i pot sa zic ca sunt multumit, taxe mici(nu e vb ca dai 2 mil la impozit pt 318 si 60 ron la 316, dar nu suport idea sa dau bani la stat pentru nimic in schimb), consum relativ mic 11 in oras(acum depinde de oras si talpa), iar in afara la un mers civilizat a luat si 6, dar a luat si 8. Ca si intretinere eu zic ca e ieftin, o am din sept 2008 si bani cheltuiti au fost pe consumabile(filtre, ulei, bujii, garnituri, placute de frana, saboti spate ...), plus alti fluturasi aparuti pe parcurs(triple m, cotiera originala de e36, cheie facelift e46, plafoniera cu spoturi, jante m ...).

In concluzie e ok si 316i.

Edited by Dan_316i
Link to comment
Share on other sites

Evolutia asta va costa alti bani, alta distractie.

Daca esti destul de maniac, iti rupi gatul foarte usor si cu 316.

Totusi e o masina care trece de 160-180.

 

Cei cu batranele dacii ar trebui sa se simta cei mai safe, pentru ca nu e nici o sansa sa-ti rupi gatul, nu?

Link to comment
Share on other sites

pentru un incepator este suficient 316, nu-ti vei rupe gatul cu ea, nu-mi place sa vad pe la stiri pustani incolaciti pe stalpi...

 

 

la ce preturi sunt acum , poti sa-i schimbi usor motorul cu un 2.0 daca o sa te plistisesti de 1.6

( cu 400 e schimbi motorul, asa ca stai linistit ).

Link to comment
Share on other sites

la ce preturi sunt acum , poti sa-i schimbi usor motorul cu un 2.0 daca o sa te plistisesti de 1.6

( cu 400 e schimbi motorul, asa ca stai linistit ).

si daca nu ma insel .... 316 e mai usor ca 320... asta inseamna k obtii o masina ceva mai rapida nu ???? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sau chiar mai bine, ia-ţi o bicicletă cu 3 roţi, să fie totul 100% sigur, ce naiba! :)

 

Un 316 poate fi controlat de oricine, indiferent cât de ĂŽncepător este.

Iar iarna nu este o problemă dacă ai pneuri de iarnă.

 

si daca nu ma insel .... 316 e mai usor ca 320... asta inseamna k obtii o masina ceva mai rapida nu ???? :twoup:

 

Păi greutatea de ce crezi că este mai mică?

 

Oare motorul mai mare nu are nici o legătură? :)

 

Eu sunt de părere că un ĂŽncepător poate ĂŽncepe cu un 320i fără probleme.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Evolutia asta va costa alti bani, alta distractie.

Daca esti destul de maniac, iti rupi gatul foarte usor si cu 316.

Totusi e o masina care trece de 160-180.

 

Cei cu batranele dacii ar trebui sa se simta cei mai safe, pentru ca nu e nici o sansa sa-ti rupi gatul, nu?

 

gandeste-te ca este incepator totusi, nu e vb de cineva cu experienta fwd care acum trece la bmw rwd, si nu ma refeream neaprat la puterea motorului ci la faptul ca este rwd, apropos de soferii cu dacii.

Link to comment
Share on other sites

Sau chiar mai bine, ia-Ăži o bicicletĂŁ cu 3 roĂži, sĂŁ fie totul 100% sigur, ce naiba! :)

 

Un 316 poate fi controlat de oricine, indiferent cât de Începãtor este.

Iar iarna nu este o problemĂŁ dacĂŁ ai pneuri de iarnĂŁ.

 

si daca nu ma insel .... 316 e mai usor ca 320... asta inseamna k obtii o masina ceva mai rapida nu ???? :twoup:

 

PĂŁi greutatea de ce crezi cĂŁ este mai micĂŁ?

 

Oare motorul mai mare nu are nici o legĂŁturĂŁ? :)

 

Eu sunt de pĂŁrere cĂŁ un ĂŽncepĂŁtor poate ĂŽncepe cu un 320i fĂŁrĂŁ probleme.

pai are ...pt k raportul putere/greutate e mai mare in cazul unui 316 cu motor de 320...:() :( :D

Link to comment
Share on other sites

pai are ...pt k raportul putere/greutate e mai mare in cazul unui 316 cu motor de 320...:twoup:) :( :(

Dacă pui motor de 2.0 pe o caroserie pe care a fost montat un motor de 1.6, ajungi la aceeaşi greutate pe care o are un 320i de fabrică. :)

 

Mai depinde si de om, pentru unul antisoferie e periculos si un matiz. :)

 

Nu va fi mai periculos ĂŽntr-un 316 decât ĂŽntr-un Matiz dacă e antitalent.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iti iei cel putin un 6 in linie in materie de BMW. Altfel o sa te spanzure astia in piata publica pentru ca ti-ai luat un BMW "submotorizat" si e pacat de tine ca esti tanar... :) "Prostii" astia de la BMW au comis un pacat mai grav decat pacatul stramosesc atunci cand au lansat pe piata 316/318. Nu deveni copartas la pacatul lor! :)

 

Vorba unor colegi p-aici, ce te faci daca in scurt timp nu te va mai multumi motorul de 1,6!? Te-ai gandit la aspectul asta? Va fi o adevarata tragedie daca nu pleci primul de la semafor si mai ales, daca pe drumurile patriei nu depasesti orice autovehicul care merge in aceeasi directie cu tine. Ce naiba, trebuie sa te maturizezi! Intri in randul adultilor in curand, doar ce iti iei permisul, experienta putina spre deloc si ai nevoie de cel putin 6 in linie si 2000 cmc. Masinile astea cu 4 cilindri si cai mai putini sunt pentru minori si pentru cei slabi de ingeri... :twoup:

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Corect, ai dreptate.

 

Plăcerea de a conduce este mirobolantă ĂŽntr-un 316, expresia pură a vitezei şi a performanţei ĂŽn doze mici pentru cei pragmatici.

 

Acum, la modul serios, totul ţine de bani.

Dacă-ti permiţi ĂŽntreţinerea, taxele şi consumul unui motor de 2 litri, de ce să iei unul mai mic?

 

Toată problema ţine de bani, nu de complexe mai mari sau mai mici.

 

Un ĂŽncepător poate conduce fără probleme o maşină cu motor de 2 litri aspirat dacă are un pic creier.

 

Dacă n-are creier, poate muri şi ĂŽn Tico.

 

Aş vrea şi eu să văd câţi dintre cei care tot recomandă motorizări mici au pierdut vreodată controlul maşinii din cauza tracţiunii spate şi nu datorită neatenţiei.

Tracţiunea spate este greu de stăpânit ĂŽn cazul ĂŽn care ai peste 200 cp pe o maşină uşoară, fără sisteme de control a stabilităţii şi tracţiunii.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

316 iti ia in oras 10-11...daca vrei, ia si mai mult.

Diferenta de consum fata de un 320 e undeva la 1-2 litri/100km .

La impozit, RCA, e o oarecare diferenta.

Mie personal imi place cum trage 316-le meu....dar...dar...nu am codus inca un 318is sau un 320....

Cand esti singur masina e OK, de la 3 persoane in sus, simti ca ai 316....

Noi ne dam fiecare cu parerea, tu judeca si hotaraste singur, doar tu stii ce vrei!

PS

Incearca sa conduci un 316 si un 320 sa vezi care iti place mai mult...

Edited by Cristi B.
Link to comment
Share on other sites

Corect, ai dreptate.

 

Plăcerea de a conduce este mirobolantă ĂŽntr-un 316, expresia pură a vitezei şi a performanţei ĂŽn doze mici pentru cei pragmatici.

 

Acum, la modul serios, totul ţine de bani.

Dacă-ti permiţi ĂŽntreţinerea, taxele şi consumul unui motor de 2 litri, de ce să iei unul mai mic?

 

Toată problema ţine de bani, nu de complexe mai mari sau mai mici.

 

Un ĂŽncepător poate conduce fără probleme o maşină cu motor de 2 litri aspirat dacă are un pic creier.

 

Dacă n-are creier, poate muri şi ĂŽn Tico.

 

Aş vrea şi eu să văd câţi dintre cei care tot recomandă motorizări mici au pierdut vreodată controlul maşinii din cauza tracţiunii spate şi nu datorită neatenţiei.

Tracţiunea spate este greu de stăpânit ĂŽn cazul ĂŽn care ai peste 200 cp pe o maşină uşoară, fără sisteme de control a stabilităţii şi tracţiunii.

Indiferent de cat creier ai, atunci cand apesi acceleratia, chiar si din greseala, putin mai tare si simti ca masina fuge de sub tine, te incanta sentimentul si esti tentat sa incerci si mai mult. Dar daca masina iti traseaza anumite limite, zic eu ale bunului simt, atunci cred ca este perfect, mai ales pentru cineva care are experienta 0.

 

Eu nu blamez tractiunea spate, Doamne fereste! Daca esti responsabil, indiferent ca nu ai experienta, nu reprezinta un impediment, insa cand tu nu ai manevrat pana acum decat propriile picioare, aspect la care aduni o tractiune spate, inmultesti cu multi cai putere, la care se mai adauga si o doza fireasca de teribilism, fiind vorba de un tanar care poate a asteptat si a visat o viata la momentul la care va conduce o masina si dupa calculele mele...sunt mari sanse sa iasa o noua tragedie, asa cum de altfel, se intampla zilnic...

Edited by Bobo1987
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.