Jump to content

Probleme directie


bernad

Recommended Posts

Buna. Am probleme cu directia sau nu mai stiu ce ar putea fi problema(e46 320d 2000), masina este instabila la hopurile de sus in jos, cand masina se ridica putin si se aseaja incepe sa se miste in stanga-dreapta. In curbe nu se simte nimic, nu se aude nici o bataie. Am schimbat bucsele de la brate din fata(am schimbat si bratele de 30000km) dar tot la fel face. Daca ridic masina nu se simte nimic. A mai avut cineva simptomele astea?
Link to comment
Share on other sites

de 18 luni am amortizoare noi pe spate(sachs) si toamna az schimbat si cele din fata(monroe), arcurile nu stiu, cum le pot verifica? sa nu fie rupte? ca altceva nu vezi cu ochi. In curbe e stabila, ca si cand am cumparat-o de 2 ani. ma duc sa verific arcurile.
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu... daca iau o groapa si nu tin bine de volan.. ai impresia ca o arunca intr-o parte.

+1

asa patesc si eu la gropi tremura volanu si se duce intr-o parte, eu tind sa cred ca este de la amortizoare. alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

cel putin la mine sunt noi acu 2 luni le-am schimbat, nu cred ca sunt asa de proaste sa se duca in 2 luni, orice e posibil.

Ce ai pus?

Chiar daca ar fi fost slabe, nu cred ca ar avea cum sa cedeze in 2 luni...

Link to comment
Share on other sites

nu mai stiu ce am pus, dar sigur la mine sunt amortizoarele duse, cand te lasi pe fata cu mana face balans nu se ridica frumos cum ar trebuii sa lucreze un amortizor bun. din cauza asta e posibil sa faca asa la gropi adik sa iti fuga masina intr-o parte daca nu tii de volan?
Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut amortizoarele praf, la mine senzatia era doar in curbe, la denivelari mergea chiar frumos, adica nu simteai mai nimic, ziceai ca nici nu e groapa.

Insa daca era curba + denivelare, situatia devenea complicata, simteai ca pleci de pe sosea.

Link to comment
Share on other sites

daca amortizoare sunt de caca se duc si in 2 zile, pe duba le-am schimbat si in 2 zile erau praf! habar nu am ce mi-au pus la service, dar clar este ca era sa ma rastorn pe serpentinele de pe padurea bogatii

 

Daca ai pus greutate normal sa ti se duca si sa mai fi luat si niste gropi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

deci! am schimbat amortizoarele la service in ploiesti, am venit in brasov , si a doua zii am incarcat si am plecat la cluji, dar nu am ajuns decat pe padurea bogatzi si amandoua amortizoarele erau praf! mai exact cred ca erau vechi deoarece cauciucul de la bucsile din capete era ca nisipul ! au cazut pur si simplu afara din bucsi!intelegi? deci nu avea cum sa fie de la greutate! iar la o alta duba ( cu duba goala ) pur si simplu mi-a aruncat tot uleiul afara dintrun amortizor nou! deci...... :twoup:
Link to comment
Share on other sites

se duce intr-o parte doar cand iau cu fata gropile si imi tremura si volanu la kestia asta. si cel mai bine se simte cand fac cu partea stanga cu dreapta nu prea face dar se simte. sa aiba legatura cu spatele (articulatii?), eu dau vina pe amortizoare dar vreau sa fiu sigur ca sa nu ma apuc sa cumpar tot pe fata.
Link to comment
Share on other sites

se duce intr-o parte doar cand iau cu fata gropile si imi tremura si volanu la kestia asta. si cel mai bine se simte cand fac cu partea stanga cu dreapta nu prea face dar se simte. sa aiba legatura cu spatele (articulatii?), eu dau vina pe amortizoare dar vreau sa fiu sigur ca sa nu ma apuc sa cumpar tot pe fata.

 

 

 

at ai un joc pe stanga fata, m-as mira sa fie din amortizor, mai degraba din caseta de directie, bieleta, din ce ai descris tu se pare ca roata din stanga are unghiul de convergenta mai deschis decat cea din dreapta "\" .

Link to comment
Share on other sites

Incearca sa mergi la un service sa iti verifici geometria si suspensiile.

Dupa semne as crede, in proportie de 80 % ca sunt amortizoarele.(am patit si eu, nu puteam merge tare, la viteza de 130 km/h era un risc mortal orice denivelare, ca sa nu mai vorbesc de gropi; am schimbat doar amortizoarele, nu am facut geometria rotilor si nici altceva nu am schimbat)

In privinta faptului ca amortizoarele tale sunt relativ noi, trebuie sa ai mare grija de provenienta acestora, precum si de modelul masinii. Daca nu se potrivesc si sunt pentru o motorizare mai usoara se pot strica foarte repede.

Link to comment
Share on other sites

Problema era geometria, la o roate era dereglata cu 3' sau prost reglata ca am observat ca la cauciucurile din fata se uzeaza partea interioara. M-am dus inapoi la bosch service, au zis ca au ceva probleme cu calculatorul si nu-mi pot regla, probabil mi-au reglat cu calc defect, am facut plangere si au zis ca urm verificare va fi pe gratis.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.